sweet dreams Erikquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen flauw idee, maar als je ze wilt dragen doe je dat toch gewoon.
Ik ga maar eens slapen.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is mijn officiële standpunt ook, maar officieus vind ik ze helemaal te gek![]()
![]()
![]()
hij wil vast wel mee komen helpen sleutelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook zelf allemaal losse onderdelen bestellen bij webshops, en 'm dan in elkaar sleutelen.
Nieuw hier?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
Koop gewoon een Mac. Klaar, van al het gezeik af
Ik wil spellen kunnen spelen en photoshop gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computerquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Tomasso het volgende:
ja die mag je niet zomaar vergelijken met elkaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computer?
quote:
Photoshoppen kan ook op een Macquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wil spellen kunnen spelen en photoshop gebruiken enzo.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Is er dan een daadwerkelijk verschil tussen zo'n mac en een gewone pc? Een computer is toch een computer?
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pcquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die mag je niet zomaar vergelijken met elkaar
maar er zijn vast andere Fokkers die je de verschillen haarflijn kunnen en willen uitleggen![]()
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dat kan niet iedereen enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook zelf allemaal losse onderdelen bestellen bij webshops, en 'm dan in elkaar sleutelen.
Een Mac ziet er tof uit, werkt hemels, zonder problemen en je kan er het meeste mee met wat je ook met windows kanquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pc.
ze kunnen alle twee internetquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh , nouja, voor mij is de computer nog een mysterieuze kast met daarin een hoop draadjes en dingetjes enzo, nooit echt in verdiept. Ik dacht dat mac's er gewoon zeer fancy uitzagen, maar dezelfde dingen konden als een pc.
't Is meer de vraag of ik er het gedoe voor over hebquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:38 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Ja dat kan ook natuurlijk, maar dat kan niet iedereen enzo.
quote:Ow en mac's zijn stom, ik snap ze niet en ze gaan niet kapot.
Welkom, feel free to say whatever you wantquote:
Altijd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welkom, feel free to say whatever you want![]()
Of zoiets?quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
En dan kan ik sans gêne zo'n leuke muts met 2 van die flapjes+touwtjes aan de zijkant dragen en zon wol-bol op de top. Die staan me zo leuk, maar ik lijk wel 12 met zo'n ding op![]()
ja straks heeft hij nog een blaasontstekingquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Belachelijk.
Dat kan ik denk ik niet, dan onderkoel ik binnen 30 secondenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Of zoiets?
[ afbeelding ].
Het is zo'n fake setting... alsof iemand in de koude sneeuw z'n bovenkleding gaat uittrekken, z'n muts op houdt etc. Can't be done.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
ja straks heeft hij nog een blaasontsteking
tuurlijk wel, model zijn is toch kei hard werkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het is zo'n fake setting... alsof iemand in de koude sneeuw z'n bovenkleding gaat uittrekken, z'n muts op houdt etc. Can't be done.
Ga jij weleens op wintersportquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mutsen zijn trouwens voor kinderen.
Sport is voor nazi's vooral.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:52 schreef Zakje het volgende:
Ga jij weleens op wintersport? Succes zonder muts!
Dat beeld is grieks, het was alleen populair bij nazi'squote:Op dinsdag 6 november 2007 23:53 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sport is voor nazi's vooral.
[ afbeelding ]
Wat een kolder, het is de pose van de wereldberoemde Discobolus!quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:56 schreef DennisMoore het volgende:
Da's geen beeld, maar een naasi!
Een sport-nazi met de pose van een discuswerpert.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:59 schreef Zakje het volgende:
Wat een kolder, het is de pose van de wereldberoemde Discobolus!![]()
[ afbeelding ]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heenquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef DennisMoore het volgende:
Mutsen zijn trouwens voor kinderen.
Of zwarte leren bitchslap gloves.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heen
maar dan ook echte wanten, van die dingen met alleen een losse duim, dus geen handschoenenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of van die wanten met zo'n touwtje door de mouwen van je jas heen
Oh die zijn zo lekker warm, maar zo onpraktischquote:Op woensdag 7 november 2007 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan ook echte wanten, van die dingen met alleen een losse duim, dus geen handschoenen![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik 16, Pink Floyd Roger Waters gaf een live concert van the wall, met o.m cindy lauper weet ik nog
Ja krijg je alsnog koude vingers met rokenquote:Op woensdag 7 november 2007 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh die zijn zo lekker warm, maar zo onpraktisch![]()
er blijven ook altijd muziekpuristen overquote:
Essentieel verschil hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er blijven ook altijd muziekpuristen over![]()
![]()
en ja als ik dat hele stuk van Wiki geknipt/plakt had stond het er inderdaad bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |