da's toch voer voor juristenquote:
Dat concert? 21 juli 1990.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's toch voer voor juristenwant mediators krijgen die plooien niet meer glad gestreken
maar in de contekst van de post ging het er meer over of het evenement op Potzdammer platz nu in 1989 of 1990 gehouden werd
moet ik nu weer al die oude koeien uit de sloot gaan halen ?quote:Op woensdag 7 november 2007 09:26 schreef Deceit het volgende:
Ey stroekie jij zei dat ik moest komen en dat er zoveel gebeurt was! Tell me
He, yuck.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegenwoordig zelfs met een homoseksueel personage.
maar toch niet lang meerquote:
Frankly, I don't give a damn.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar toch niet lang meer
want de voorgang van het verhaal stokt nu toch nu de scribenten daar on strike zijn
of loopt Nederland weer tich seizoenen achter op USA ?
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus partyquote:Op woensdag 7 november 2007 10:31 schreef samjustme het volgende:
Nog een aantal dagen en dan finally weekend. Ben echt aan toe.
oogjes gisteravond nog open kunnen houden ?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus party
Voor mij is het minder spannend. Vrijdag uit en shoppen, ik heb een nieuw outfit en bril nodig. Zaterdag ook uit en eff aan mijn school werken.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan is het ook weer feest... awards en geld in de zak dus party
yep moest welquote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oogjes gisteravond nog open kunnen houden ?
Geweldig!!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef DennisMoore het volgende:
Vermoeiend, Margriet van der Linden
De Pers, 07-11
<knip>
wat een zelfkwellingquote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep moest welgelukkig kon ik om 12 uur wegglippen maar helaas tot 3 uur doorgegaan in een andere club
Je bent een echte feestbeest he. Ben je het nooit zat?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
yep moest welgelukkig kon ik om 12 uur wegglippen maar helaas tot 3 uur doorgegaan in een andere club
Nope, waarom zou ik? Het is altijd leuk, alleen een beetje moeilijk opstaan de volgende dag. Gisteren was echt lachen want een van de lesbo's had haar moeder meegenomen, en met die moeder heb ik leuke jongens gespotquote:Op woensdag 7 november 2007 12:43 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je bent een echte feestbeest he. Ben je het nooit zat?
Group sex ?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:00 schreef samjustme het volgende:
Dit lijkt me een gave baan. Vergelijkbaar met mijn huidige job.
· You are a team player prepared to contribute in expansion of the Indirect Tax Department and you have leadership skills.
Ik ben een beetje zoekende ik was al overgestapt van werk met doorgroeimogelijkheden naar Hoofd Administrateur naar Accountancy werk en nu doe ik VAT stuff. Uiteindelijk wil ik wel teamleider of manager worden. Financieel Adviseur lijkt me ook wat eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:06 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Group sex ?
Nee maar zonder grappen, is dat niet een beetje saai ?
Kun je mijn financieen beheren, ben er zelf nogal slecht inquote:Op woensdag 7 november 2007 13:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben een beetje zoekende ik was al overgestapt van werk met doorgroeimogelijkheden naar Hoofd Administrateur naar Accountancy werk en nu doe ik VAT stuff. Uiteindelijk wil ik wel teamleider of manager worden. Financieel Adviseur lijkt me ook wat eerlijk gezegd.
Wat krijg ik voor terug danquote:Op woensdag 7 november 2007 13:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kun je mijn financieen beheren, ben er zelf nogal slecht in
MMM effe nadenkenquote:
Da's toch in Tilburg ofzo?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in utrecht iets is? Ik "moet" mee..
tuurlijk wordt dat leukquote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in Tilburg iets is? Ik "moet" mee..
Mag ik zelfs bij je slapenquote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Cairon het volgende:
Wie gaan er allemaal, mochten er mensen zijn die een slaapplaats nodig hebben, ik ben best bereid om mensen in huis te halen, maar hoe sneller ik weet wie wat en wanneer, hoe makkelijker ik ontbijt ofzo in huis kan halen.
Mogen Nathan en Zakje ook bij hem slapen is wel de grootste vraag !quote:
je voelt het aan je waterquote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Cairon het volgende:
iets zegt me dat die twee niet zullen vragen om een slaapplek.
misschien moeten we dit keer van te voren een reporter aanwijzen die op zondagochtend verslag doet van Pann on tourquote:Op woensdag 7 november 2007 14:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mogen Nathan en Zakje ook bij hem slapen is wel de grootste vraag !
Volgens mij moet je wel een kamer vragen met een deur en een slot en ohja je moet van citroenen houden bij het ontbijt
Worden onkosten vergoed ?quote:Op woensdag 7 november 2007 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
misschien moeten we dit keer van te voren een reporter aanwijzen die op zondagochtend verslag doet van Pann on tour![]()
Pann is zowieso leuk, en dit is dan ook nog eens een XL versie, dus...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
Bonjour.. iemand enig idee of Pann on tour in Tilburg iets is? Ik "moet" mee..
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaanquote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Pann is zowieso leuk, en dit is dan ook nog eens een XL versie, dus...
Ik ben er bij.
Maar Cairon, ik heb geen slaapplaats nodig, ik weet ook niet of er velen zich bij je aanmelden, ze moeten zich dan zo keurig gedragen en geen geluid maken tijdens het paren.
Terwijl: You can be as loud as the hell you want when You're making love(Avenue Q devies)
Sam, als jij eens wist met wie ik zaterdag ben zou je wel anders piepenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaan.
ligt er natuurlijk aan wie die taak gaat doen, of en die persoon een voorkeur heeft voor een vergoeding in valuta of liever in naturaquote:
Ligt eraan waaruit de natura bestaatquote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wie die taak gaat doen, of en die persoon een voorkeur heeft voor een vergoeding in valuta of liever in natura![]()
De mooiste jongen van Pann na mij natuurlijk is mijn crushje hoe durf jequote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Sam, als jij eens wist met wie ik zaterdag ben zou je wel anders piepen
Ik ben zaterdag met de mooiste jongen van heel pann, en daar blijf ik ook slapen.
oh dus jij komt ook weer zaterdag?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
De mooiste jongen van Pann na mij natuurlijk is mijn crushje hoe durf je![]()
.
Omdat je blijft slapen betekent niet dat er iets hoeft te gebeuren .quote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik ben zaterdag met de mooiste jongen van heel pann, en daar blijf ik ook slapen.
Ja maar ik ben dan alleen bezig met andere zakenquote:Op woensdag 7 november 2007 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh dus jij komt ook weer zaterdag?
[ afbeelding ]
dit is mijn date zaterdag
Just stating the obvious.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Precies, alleen jammer dat je nu hier die illusie weg neemt
Dus het is geen "date" date maar meer gewoon als vrienden op stap, en dan kun jij toekijken terwijl hij iedereen aflebbertquote:Op woensdag 7 november 2007 15:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Precies, alleen jammer dat je nu hier die illusie weg neemt
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dus het is geen "date" date maar meer gewoon als vrienden op stap, en dan kun jij toekijken terwijl hij iedereen aflebbert![]()
Ik ben niet eens gevraagd voor Pannquote:Op woensdag 7 november 2007 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben ook net meegevraagd voor Pann.Helemaal blut en om nou de hele nacht vast te zitten in T'burg..
I'll pass..
Ik vraag jou bij deze uit voor Pann na afloop moet je in natura betalenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ben niet eens gevraagd voor PannTilburg ? ik weet niet eens waar het ligt trouwens.
En je hebt geen financiele tegemoetkoming gevraagd voor je geweldige gezelschap ?
Ik heb sowieso een Juristenborrel bij Magister jftquote:Op woensdag 7 november 2007 15:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je wou met zakje natuurlijk tekeer gaan.
Ik betalenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vraag jou bij deze uit voor Pann na afloop moet je in natura betalen.
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raaktquote:Op woensdag 7 november 2007 16:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een Juristenborrel bij Magister jft, daarbij moet ik volgende week 15 uur werken, ik kan dus niet uit
.
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raakt
Ik moet ook nog een stukje schrijven over Dolus en Culpa, en mijn colleges volgen.Toch ga ik stoppen met werken denk ik, of het terugschroeven naar 3 uur per week ofzo. Voor het geld hoef ik het niet te laten.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zozo 15 hele uren werken, kijk maar uit dat je niet oververmoeid raakt
Ik ken het, bel snel de manicure mevrouw voordat er niets meer te redden isquote:Op woensdag 7 november 2007 16:54 schreef wonderer het volgende:
De huid van mijn duim is droog en gespleten en ik kan er niet afblijven
ik ook nietquote:Op woensdag 7 november 2007 16:38 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben niet gratis!
Zakje succes met je job, ben benieuwd hoe het gaat lopen.
trouwens wat ook heel handig is tijdens je studie is werken bij een firm. Een kennis van me een leuke meid, werkt bij
Loyes en Loeff http://www.loyensloeff.com/ probeer daar maar eens.
Wil je erover praten (we zitten toch al in R&P tenslottequote:Op woensdag 7 november 2007 18:01 schreef Tomasso het volgende:
Ow, en ik heb echt een ouderwetse tyfusdag gehad.
Eerst verzint een of andere asociale kuthond het ff om 's morgens vroeg in de spits voor de trein de springen. Veel vertragingen natuurlijk. Gevolg: Veel te volle trein. Dan kom je aan op school, denk je ff online te gaan met je laptop, maar nee. Lukt natuurlijk weer eens niet (Inhollandquote:Op woensdag 7 november 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wil je erover praten (we zitten toch al in R&P tenslotte).
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken isquote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ook nietje moet er bij mij eerst 2 flessen rode wijn ingooien
dronken, nuchter, aangeschoten 's ochtends 's avonds 's nachts het maakt mij niet uitquote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken is![]()
Ochja, als je nog jong bent moet je lol hebben, voordat je het weet ben je oud,lelijk en afgeschreven, vind je niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je lijkt zakje wel, die heeft ook altijd sex als ie dronken is![]()
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ochja, als je nog jong bent moet je lol hebben, voordat je het weet ben je oud,lelijk en afgeschreven, vind je niet?![]()
is het weer zo ver?quote:
Hohoquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doen
je bent maar 1 x jong en schoonheid vergaat vaak nog sneller als jeugd
schoonheid vergaat sneller dan jeugd. nou de jeugd is allang voorbij maar een beetje schoonheid bezit ik nog wel (en dit is geen verwaandheid). Ook geld dit voor mijn BF en vele andere dus daarom ...quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat zeg ik NU weer verkeerd?
Als je het ervoor over hebt is schoonheid slechts een creditcardbetaling ver wegquote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
helemaal waar, als ik nog jong was en mooi, wat ik overigens nooit teglijk ben geweest, niet zo dat het iemand opgevallen is tenminste, zou ik het ook zo doen
je bent maar 1 x jong en schoonheid vergaat vaak nog sneller als jeugd
VELE ANDEREN staat erquote:Op woensdag 7 november 2007 19:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
VAAK staat er
wie of wat zit je dwars, zeg het maar we zitten toch in R&P vandaagquote:Op woensdag 7 november 2007 19:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zeg maar zo.....het hoeft geen tieten te hebben om te zeuren.
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wie of wat zit je dwars, zeg het maar we zitten toch in R&P vandaag
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerkingquote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.
Dat zou me verbazen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk aangevallen door deze opmerking.
Kunnen we niet een topic-arbiter of iets dergelijks instellen voor de onderlinge vuilspuiterij ?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niks, ik verbaas me gewoon hoeveel mensen in deze reeks het moeilijk met elkaar hebben.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, als mensen zich tot vuilspuiterij veragen weet je je iig dat ze nog aan je denken. Anders zouden ze dat soort gedrag niet tentoonspreiden.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kunnen we niet een topic-arbiter of iets dergelijks instellen voor de onderlinge vuilspuiterij ?
En ik even hopen dat je met een flauwe grap op de proppen zou komen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
If it wears Manolo, it certainly doesn't have to mean you deal with a woman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |