Tja Amanda en Brian pesten mag natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft weer veel plannen om Lieke te pesten.
Nadia en Amanda moeten vanavond voor hem werken
Ja het is en blijft een echte pooier!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Toch komt Brian er niet zonder kleerscheuren vanaf in de uitzending, maar dat maken ze morgen wel weer goed gok ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten de voorbedachte rade van het glasschoppen wel zien in het voorstukje van morgen.
Maar Dennis zal wel in een dode hoek hebben gestaan.
Middagje tandarts (lees Flens, hokje) doet wonderen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Kaleddis het volgende:
Brian geeft z'n andere hoer Nadia nu ook instructies![]()
Hij schuift straks wel aan als ze dr bord niet leeg krijgt !quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef Kaleddis het volgende:
nix gelijk van streek dat nadia niet naast hem zit met eten.
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef riri het volgende:
ze kijken steeds voor goedkeuring naar Brian.....doen we het wel goed Brian?
'middelvingersmile"quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.![]()
![]()
![]()
op de wallen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:09 schreef Lobasca het volgende:
Don Corleone zit ook aan tafel
I wish I was a timetraveller.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Is het al 1 februari?
Wat zou dat héérlijk zijn, zo'n lekkere uithaal waar je al je frustratie in kwijtkanquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....Het liefst zou ik hem een lekkere knal voor zijn schmoel willen geven....!!
![]()
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.![]()
die sletten kunnen nu niet lachen,ze houden zich in ook met lachen,behalve die RAT die doet nu gewoon.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Het is een tering rat,hij probeerd dat iedereen voor hem werkt,de smeerlap.![]()
Manen en een grote mond( bek)quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
De reden voor mij om nu de streams uit te gooien.. lees vanavond wel bij hier..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Amanda en Brian hadden al exit moeten zijn,maar wat krijgen ze een mooi script weer omzelf weer buiten schot te blijven.
Is het al voorbij of is er een streamlock?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke beige is begonnen.
Let the games begin....go Lieke.
Jaap volgens mij!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt endrofyne pillen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
Ik zit niet goed op mijn schrijven te lettenquote:
Nee, de regels gelden voor hem niet, is toch net ff anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
Brian zegt dat hij (in tegenstelling tot Huub) niet gek wordt van de regels, nee, logisch, hij lapt de regels aan zijn laars..
You know better!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:30 schreef pullup het volgende:
Dus die schandvlek is nog niet verwijderd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef farscapevr6 het volgende:
voor de liefhebbers....
ex bewoner bart is momenteel in t lido in masterdam alwar hij deelneemt aan de supersattelite voor het main event van de MCOP welke morgen zal beginnen
het is niet bekent of hij wel deelneemt mocht hij geen vandaag ticket verdienen
Nee, en hij heeft nu Nada ook voor hem werken, gaat lekker wel met ons pooiertje..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:30 schreef pullup het volgende:
Dus die schandvlek is nog niet verwijderd![]()
Hij heeft trouwens als darkside-hobby; Drollendraaien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit wat je hem voorzet, het is een alles eter, zeker weten!
Van brian moeten ze Huub het idee geven dat ze lekker met hem kunnen kletsen en Nadia moet in bijzijn van Lieke extra aandacht geven aan Huub.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Het beige van Lieke komt niet echt van de grond.![]()
val bijna van mijn stoelquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Oeps, VV klapt uit de school?
19:41 - Gaat Amanda de klus klaren?
Brian wil vaart in het spel, zijn mede-Miljonairs moeten hun koffers pakken! En dan te beginnen met Lieke en Huub… In de kapsalon bewerkt Brian zijn Amanda. “Ik heb het je al zo vaak uitgelegd. De aandacht van jou en Nadia samen doet hem wat, doe daar wat mee!”, fluistert hij de blondine toe. “Huub houdt van vrouwen, dus met die aandacht voelt hij zich de man. En dat maakt Lieke jaloers.” Maar Amanda twijfelt. Ze denkt dat ze daarmee enkel Huubs ego streelt. Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
I know, maar als dit geneuzel zo doorgaat komt daar dus niks van. Aan de andere kant, de avond is nog jong.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
Mooie is dat Jaap,Huub en Lieke zelf al hebben afgesproken dat Huub Nadia probeert in te pakken zodat Dennix over de zeik gaat.
Is Brian al EXIT!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar als dit geneuzel zo doorgaat komt daar dus niks van. Aan de andere kant, de avond is nog jong.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Brian wil vaart in het spel, zijn mede-Miljonairs moeten hun koffers pakken! En dan te beginnen met Lieke en Huub… In de kapsalon bewerkt Brian zijn Amanda. “Ik heb het je al zo vaak uitgelegd. De aandacht van jou en Nadia samen doet hem wat, doe daar wat mee!”, fluistert hij de blondine toe. “Huub houdt van vrouwen, dus met die aandacht voelt hij zich de man. En dat maakt Lieke jaloers.” Maar Amanda twijfelt. Ze denkt dat ze daarmee enkel Huubs ego streelt. Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
ik vind er weinig mooi aan dat plan. Bovendien is het vele malen logischer dat Lieke er de dupe van wordt ipv Dennis.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
Mooie is dat Jaap,Huub en Lieke zelf al hebben afgesproken dat Huub Nadia probeert in te pakken zodat Dennix over de zeik gaat
Lees ik daar een veranderde tone of voice?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
ik durf nergens meer op in te zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees ik daar een veranderde tone of voice?
Ze was op tv ook al zo onverstaanbaar viel mij vanavond op.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Redactie, mag er onderschrift onder de stream van Amanda![]()
Morgen na de TV uitzending wordt alles duidelijk en valt er om 2015 de langverwachte brief in de villaquote:
Oma is de moeder van Diane (de moeder van Amanda). Ze hebben vette ruzie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:47 schreef loisie het volgende:
Amanda vermeldt zo even tussen neus en lippen door over haar oma, die ze nooit meer mocht zien???? Wat is dat toch voor een rare familie?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen na de TV uitzending wordt alles duidelijk en valt er om 2015 de langverwachte brief in de villa
Dat vraag ik me dus ook af.......een wekelijks uitstapje naar de tandarts?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Hoezo moet Amanda elke week weg????
Joh, Dennix heeft net een stream samen met Naad......quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes !! Ik kom net thuis, zet de streams aan
..............................en ik heb er gewoon geen zin in![]()
![]()
![]()
Ik zet ze weer uit en ga lekker tv kijken..............
Ze zei; dat is hier in de buurt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.......een wekelijks uitstapje naar de tandarts?
Soort reïntegratietraject... af en toe even de buitenwereld in om te wennenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Bijscholingslessen voor groep 7quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Wat denk je van Talpa? Geen idee waarom , te laat zijn ze sowieso.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welke klootzak heeft op Wiki al de achternamen verwijderd.![]()
Is off-t maar toch![]()
Ik kan die rotkoppen gewoon NIET MEER zien... Het gaat toch weerquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, Dennix heeft net een stream samen met Naad......![]()
Van wie wil je de achternaam weten?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is off-t maar toch![]()
kindje van godquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
De versie van 23 augustus bevat nog wel de namenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is off-t maar toch![]()
Brian wil toch altijd dat iedereen voor hem werkt en zijn opdrachten uitvoert?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Dat werd tijd. Ga maar lekker knutselen aan je Puchje of TV kijken, beter voor jou en de COSsers.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik kan die rotkoppen gewoon NIET MEER zien...
Okee, het was leuk hier !! Tot ooit............................................................................quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Ga maar lekker knutselen aan je Puchje of TV kijken, beter voor jou en de COSsers.![]()
In verband met de naderende adventsweken, wordt Amanda wekelijks verwacht in Bethlehem.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, het was leuk hier !! Tot ooit............................................................................
Dennix en muziek maken, puleeeease.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De versie van 23 augustus bevat nog wel de namen
Ach.... Dennis denkt dat hij weer de muziek heeft gemaakt op de pc......![]()
Zijn die ooit gepest dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja Amanda en Brian pesten mag natuurlijk niet meer.
Misschien gaat Brian er wel uit vanavondquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, het was leuk hier !! Tot ooit............................................................................
Nee joh, lekker blijven,quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat denk je van Talpa? Geen idee waarom , te laat zijn ze sowieso.
Niet zo dramatisch zeg. Kom gewoon terug als je eigenste zelf en alles zal reg kom.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Laatste wijziging was op 3 nov 1400 uur.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De versie van 23 augustus bevat nog wel de namen
Ach.... Dennis denkt dat hij weer de muziek heeft gemaakt op de pc......![]()
Eventjes vorige week.En toen flipte ze al totaal door.Wil wel eens zien als dat een hele week gebeurde,ik denk dat de hele villa er niet meer staat.quote:
Kunnen ze brrrrrian niet op een bord serveren?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit wat je hem voorzet, het is een alles eter, zeker weten!
Ik zou nadia haar achternaam wel willen weten.quote:
Arrafatquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou nadia haar achternaam wel willen weten.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, nog nooit gepest, ze hébben alleen maar gepest.![]()
Schekermans.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:18 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik zou nadia haar achternaam wel willen weten.![]()
Hij denkt niet dat Lieke daardoor flipt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef Ziet het volgende:
wat vindt dennis van het plan eigenlijk?
(tegen beter weten in vraag ik deze vraag)
Shit wat is hij lelijk op die cap.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
De plaatselijke beplanting lijkt deel uit te maken van de piekjes van Dennis.![]()
[ afbeelding ]
Huub is niet achtelijk en zelfs voor zijn ego laat hij dit toch niet toe??? Of hij moet het mes op zijn keel hebben gehad van de FEBO. Meewerken anders Lieke eruit.quote:
zolang dennis niet t target is, vindt hij alles bestquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef Ziet het volgende:
wat vindt dennis van het plan eigenlijk?
(tegen beter weten in vraag ik deze vraag)
Voor de kalender.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef Kinga het volgende:
Bert Louwers, 25 uit Nuenen, wie is dat?
Oef! Te laat gelezen dit of komt het onderwerp nog??????quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
Opgelicht is net begonnen op Ned. 1 - Met daarin dan eindelijk aandacht voor de oplichting bij Talpa's Gouden Kooi. Kijken dus!![]()
Maar gelukkig is overduidelijk dat de kijkers er niet in geloven....quote:Poll Nadia & Huub...
Vlindertjes..., zoenen deze week nog! 10%
Past beter dan Nadia & Dennis... 9%
Alleen voor de seks, alleen voor het spel! 81%
8584 stemmen
Je hebt hem teveel op een voetstuk staan Petra. Hij doet het vrijwillig, hij doet het graag, hij doet het met plezierquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is niet achtelijk en zelfs voor zijn ego laat hij dit toch niet toe??? Of hij moet het mes op zijn keel hebben gehad van de FEBO. Meewerken anders Lieke eruit.
Stuur ze een mailtje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is op het moment een actie gaande om foute, kapotte en slechte vibrators in te leveren. Kan Dennis ook ingeleverd worden.![]()
En niet te vergeten; hij kan heel veel geld winnen. Je doet mee aan dit spel of niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt hem teveel op een voetstuk staan Petra. Hij doet het vrijwillig, hij doet het graag, hij doet het met plezier
Zo is dat...de dood of de gladiolen....met of zonder Lieke......zonder al teveel rekening te houden met het gevoel van derden. Op naar de eeuwige roem of........straks een dalletje?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
En niet te vergeten; hij kan heel veel geld winnen. Je doet mee aan dit spel of niet.
Dat dus... dan snap je gelijk waarom de ouderen waarmee het spel begon vertrokken zijn... die weten dat een of twee miljoen het niet waard is om je ziel te verkopen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
[..]
En niet te vergeten; hij kan heel veel geld winnen. Je doet mee aan dit spel of niet.
Jammer dat er staat...alleen voor de sex, alleen voor het spel. Ik mag toch hopen dat hij dat uit zijn hoofd laat.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:28 schreef Leandra het volgende:
Het is gvd ook echt serieus een verhaallijn aan het worden
[..]
Maar gelukkig is overduidelijk dat de kijkers er niet in geloven....
quote:
Het leuke is (zover ik het heb kunnen volgen) dat ze vanuit twee kampjes hetzelfde spelletje bedacht hebben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Ziet het volgende:
het wordt gewoon lachwekkend hoe ze met het script omgaan...
dus dennis vindt het wel best als de liefde van zijn leven met zijn vijand gaat zoenen?
Yep... want ook Dennis heeft zijn ziel verkocht voor een kans op een miljoenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Ziet het volgende:
dus dennis vindt het wel best als de liefde van zijn leven met zijn vijand gaat zoenen?
Klopt, het is idd jammer dat dat erbij staat... "alleen voor het spel" was voldoende geweest..quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat er staat...alleen voor de sex, alleen voor het spel. Ik mag toch hopen dat hij dat uit zijn hoofd laat.
Als hij dat echt doet met Naad kan hij zijn populairiteit wel vergeten.
En/of een zangcarriere waarbij derden met de poen gaan strijkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep... want ook Dennis heeft zijn ziel verkocht voor een kans op een miljoen![]()
Klopt. alleen Dennix is pas sinds vanavond op de hoogte. Althans, dat proberen ze ons te verkopen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het leuke is (zover ik het heb kunnen volgen) dat ze vanuit twee kampjes hetzelfde spelletje bedacht hebben.![]()
Net zoals ie dichter is en rapper kickbokser en al het andere dat voorbij komt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Holy shit. Brian begint te klagen over de kwaliteit van de wijnen, hij is plots een kenner.
Wijnen van rond de ¤ 8.- zijn bocht en een draaidop is uit den boze....![]()
Dat denk ik niet. Maar volgens mij maak je dennis wel blij met al die foute, kapotte en en slechte vibrators. Loopt ie straks als een eendje door de kooi.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is op het moment een actie gaande om foute, kapotte en slechte vibrators in te leveren. Kan Dennis ook ingeleverd worden.![]()
Het wordt morgen herhaald.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Te laat gelezen dit of komt het onderwerp nog??????
Persoonlijk zie ik Dennis meer als de Dries Roelvink van Alphen, kan niks wat duizenden anderen ook niet kunnen en ws nog veel beter als hij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En/of een zangcarriere waarbij derden met de poen gaan strijken![]()
Holy Brian krijgt ceepees voor iedere poging zijn "dames" voor hem te laten werken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
Zo de dames zijn klaar met Huub ..? Dat was heftig, ze zullen wel over moeten werken, als pimp Brian het resultaat te horen krijgt !
De Wiener Sängerknaben zijn al genoeg uitgemolken. Of hij of een derde daar nog euries mee gaan scoren betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En/of een zangcarriere waarbij derden met de poen gaan strijken![]()
Thanks........kan je een beetje vertellen of het zinvol is even te kijken en waar het over ging??quote:
Vooral het stukje over effectiviteit sluit bijna sluitend aan op Nixquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees ook hier:
http://www.nu.nl/news/1301733/122/Ruil_je_oude_vibrator_in.html
Ik denk dat zijn zangleraar wel gelijk heeft, iets in een opera o.i.d. dacht ik dat die vertelde. Dennis heeft veel te weinig charisma als solo-artiest, maar een zuivere stem daarentegen heeft hij wel. De beste stem van DGKquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik Dennis meer als de Dries Roelvink van Alphen, kan niks wat duizenden anderen ook niet kunnen en ws nog veel beter als hij.
Joh...maakt dennis niet uit met wie zij zoent, als pijpt ze het paard in de stallen, als ze HEM er maar inhoudt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Ziet het volgende:
Script 597 sectie Cquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
btw, ik vind Lieke en Dennis ook aardig close de laatste paar dagen.....
Ja , 1 keer aardig doen tegen die jongen en je komt er dagen niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
U bent er een beetje ingestonken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thanks........kan je een beetje vertellen of het zinvol is even te kijken en waar het over ging??![]()
Tussen spel-technisch-close en echt close kun jij het verschil zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Dennis ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijft soms lastigquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tussen spel-technisch-close en echt close kun jij het verschil zien.
Stem Dennis 3040...castraat invoegen is een must.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn zangleraar wel gelijk heeft, iets in een opera o.i.d. dacht ik dat die vertelde. Dennis heeft veel te weinig charisma als solo-artiest, maar een zuivere stem daarentegen heeft hij wel. De beste stem van DGK
Ze heeft er vermoedelijk meer lengte penis opzitten dan menig vrouw van 30.......dat vreet aan een mens....quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
wat ziet Amanda er hier uit zeg.....
en dat moet 19 jaar zijn?
Opdracht plasma?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom zit Nadia bij lieke en niet bij Huub?
Vanmiddag vroeg Nadia aan Lieke of ze Valdispert nodig had, dat kan ze beter aan Amanda vragen. Holymoly wat een wallen heeft dat kind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, Nadia kwam ermee en Huub stuurde haar door naar Liekequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Weet Huub dat de dames nu gaan bellen?
En als het resultaat de pimp niet bevalt dan krijgen ze klappen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
Zo de dames zijn klaar met Huub ..? Dat was heftig, ze zullen wel over moeten werken, als pimp Brian het resultaat te horen krijgt !
Brian zijn plannetje werkt niet zo goed,want nu zit zijn vriendinnetje alleen bij Huub.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom zit Nadia bij lieke en niet bij Huub?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijft soms lastigIk denk nu zeker te weten dat het opdracht van achter is dat Nadia en Lieke samen moeten bellen. Uit zichzelf zullen ze dat nooit never doen
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginale scheetjes.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft er vermoedelijk meer lengte penis opzitten dan menig vrouw van 30.......dat vreet aan een mens....![]()
Amandel krijgt ook al een onderkin, een dikke kop, bolle buik en dikke varkenspoten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?quote:
Ha, hier is de kenner aan het woord......quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginascheetjes.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leer heel veel van Naad en Amanda....er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, hier is de kenner aan het woord......![]()
Ik zou er geen envelop aan verspillen, gewoon dubbelvouwen, nietje er in en met een raket richting Noordpool schieten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Desii het volgende:
Huub en Amanda vind ik weer wel leuk samen.....
Ik heb echt een gruwelijk hekel aan dat Naad-mens, wat mij betreft stoppen ze haar in een envelop en sturen haar naar de Noordpool
Laat maar, ik heb mijn streams toch maar weer aangezetquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?
Ik heb mezelf een streamloze avond opgelegd![]()
Een mooie mond met tanden, maar wat een vreemde oogjes heeft ze toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van maart...
Sorry, was even een off-topic boterhammetje aan het smeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?
Ik heb mezelf een streamloze avond opgelegd![]()
tssss. verslaafdequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb mijn streams toch maar weer aangezet![]()
Of aan de inhoudt van haar inlegkruisjes.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginale scheetjes.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Of aan de inhoudt van haar inlegkruisjes.![]()
En dit gaat over?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:04 schreef farscapevr6 het volgende:
9 minuten gel. | Gepost door Stevedude
Busted
Pascal Perrault
'Gouden Kooi'-Bart
Clyde Tjauw Foe verloor JJ tegen QQ preflop allin
Helaas geen goedkoop ticket voor
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Of aan de inhoudt van haar inlegkruisjes.![]()
poeheeeequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het mooi wel 11 minuten volgehouden![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik heb het mooi wel 11 minuten volgehouden![]()
bart probeerde zich te plaatsen voor het grootste pokertoernooi van nederlandquote:
Ruud let eens op.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die server van jou heeft erg veel vertraging
![]()
Waar halen ze die mensen elke keer vandaan??????????quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef Ziet het volgende:
iemand aan de telefoon die amanda een topvrouw met stijl vindt....![]()
Zal ze toch zeker wel een vrouw met stijltang bedoelen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef Ziet het volgende:
Letterlijk en figuurlijk murw gebeukt door het gedrocht wat er naast op de bank zit..quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Zoek de verschillen.
Denk Brian weg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind je het gek, dat was een Amanda look- a- like.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:13 schreef Ziet het volgende:
Dit blijft mij favoriet,geen fotoshop.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Zoek de verschillen.
Denk Brian weg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar gaat mijn off-topic boterhammetje inclusief senseootje.
![]()
Ik ben weer bang van niet. Ik dacht nog: Als ik nou mijn streams uitlaat tot minimaal 10 uur vanavond, dan krijg ik als beloning vast wel een verrassing, zoals een gastspeler of beter nog Brian eruit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou er nog iets anders gaan gebeuren dan die telefoontjes, dat vind ik niet zo boeiend![]()
daar heb ik dus nooit meer last van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Soms kan ik Amanda wel schieten, maar soms vind ik er ook wel een schatje
[ afbeelding ]
Nou, Brian en Amanda hebben een heel boeiend gesprek. Brian geeft toe dat hij vanavond niet zo heel veel gedaan heeft. What else is new.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou er nog iets anders gaan gebeuren dan die telefoontjes, dat vind ik niet zo boeiend![]()
het is ook zeldzaam hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik dus nooit meer last van.
Amanda vind ik echt nooit een schatje.![]()
Of zijn kinderarmpje.....ook per ongeluk (expres)quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Brian een pedicure geven.
Ik hoop dat ze z'n poten afhakt......per ongeluk.![]()
Als er 1 iemand niet bij het woord schatje past is het Amanda wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik dus nooit meer last van.
Amanda vind ik echt nooit een schatje.![]()
Ga ook wat anders doen, wat een saaie zooiquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Brian en Amanda hebben een heel boeiend gesprek. Brian geeft toe dat hij vanavond niet zo heel veel gedaan heeft. What else is new.![]()
Over en sluiten met de streams, ik lees wel mee.
Jep, de double D van Amanda bijvoorbeeld, of ehm, een glazen deur van 3 vierkante meter. Gewoon, je weet wel, die details.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
Bian het was de bedoeling dat Lieke alleen bleef maar nu zit ze met Nadia te bellen.
Brian het zijn de kleine dingetjes die zo belangrijk zijn.
De masterplannen van Brian.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
Bian het was de bedoeling dat Lieke alleen bleef maar nu zit ze met Nadia te bellen.
Brian het zijn de kleine dingetjes die zo belangrijk zijn.
En dan zeg je het nog beschaafd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De masterplannen van Brian.Tis een sukkel en een rat.
Amanda toch ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:27 schreef Ziet het volgende:
amanda vond het meisje dat op haar lijkt wel leuk om te zien
whaha
dat meisje was 34!
Kolere.........life in the Golden Cage is a bitchquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van maart...
Ja, ik had even het idee dat hij echt wat geleerd had. Maar voor een week of 8 geleden bleek totaal niets van dat alles. Integendeel, hij het is nu een coctail van ongepaste ijdelheid, grootheidswaazin en ongebontroleerde agressie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De masterplannen van Brian.Tis een sukkel en een rat.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 iemand niet bij het woord schatje past is het Amanda wel.
De woorden Ordinair, associaal en goedkoop wel.
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12enquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Denk je dat ik de butler ben
Brian: Ja je ziet er wel zo uit
Ze ziet eruit als de eerste de beste achter het CS vandaan geplukte stoephoer.
Amanda is volgens net over de 40 heen.quote:
natasia nog gezien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12en
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Precies.![]()
En ik ga me niet meer aan sloerie amandel ergeren, die krijgt haar trekken wel thuis zodra ze brrrrian buiten de kooi leert kennen. Reken maar dat ze de nodige klappen zal incasseren.![]()
soms bloeit het juist op als het uit isquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke waren ff aan het zoenen en vozen
Japie: ja, ja het is uit
Allemaal Mannies op een rijtjequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12en
Ik zou gelijk op het gas getrapt hebben gelukkig niet, schijnt dat ze een opstekje heeft in de PC-Hooft, dus daar zal ze wel ergens rondlopen .quote:
Brrr, zo goor om dat uit zijn vieze stinkmuil te horen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Brian is vrouwenverwenner van beroep. Zijn specialiteit is de klit.
Meer het type loverboy....hij ziet vast wel brood in Amanda, niet in de laatste plaats vanwege haar schijnbaar welgestelde moeder.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Ik dacht toch echt dat het de endeldarm was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Ik gooi hem op mute.
Ah nee met gewone streams is het een voetbadjequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef chufi het volgende:
wordt het frituurvet nu afgegoten in het bad?
Hij zal zich nu ook wel heel prettig vinden nu Amanda gebukt aan zijn voeten zit, daar waar ze volgens hem hoortquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:39 schreef riri het volgende:
zogenaamd laat Brianzijn vriendinnetje in haar waarde....in werkelijkheid kleineert en schoffeert haar voortdurend
Ik ga een heel eind met je mee maar kun je dit nog even voor me uitleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik had even het idee dat hij echt wat geleerd had. Maar voor een week of 8 geleden bleek totaal niets van dat alles. Integendeel, hij het is nu een coctail van ongepaste ijdelheid, grootheidswaazin en ongebontroleerde agressie.
Hij deugt, ondanks zijn goede kanten die hij best wel heeft, niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |