Tja Amanda en Brian pesten mag natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft weer veel plannen om Lieke te pesten.
Nadia en Amanda moeten vanavond voor hem werken
Ja het is en blijft een echte pooier!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Toch komt Brian er niet zonder kleerscheuren vanaf in de uitzending, maar dat maken ze morgen wel weer goed gok ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten de voorbedachte rade van het glasschoppen wel zien in het voorstukje van morgen.
Maar Dennis zal wel in een dode hoek hebben gestaan.
Middagje tandarts (lees Flens, hokje) doet wonderen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Kaleddis het volgende:
Brian geeft z'n andere hoer Nadia nu ook instructies![]()
Hij schuift straks wel aan als ze dr bord niet leeg krijgt !quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef Kaleddis het volgende:
nix gelijk van streek dat nadia niet naast hem zit met eten.
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef riri het volgende:
ze kijken steeds voor goedkeuring naar Brian.....doen we het wel goed Brian?
'middelvingersmile"quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.![]()
![]()
![]()
op de wallen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:09 schreef Lobasca het volgende:
Don Corleone zit ook aan tafel
I wish I was a timetraveller.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Is het al 1 februari?
Wat zou dat héérlijk zijn, zo'n lekkere uithaal waar je al je frustratie in kwijtkanquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....Het liefst zou ik hem een lekkere knal voor zijn schmoel willen geven....!!
![]()
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.![]()
die sletten kunnen nu niet lachen,ze houden zich in ook met lachen,behalve die RAT die doet nu gewoon.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Het is een tering rat,hij probeerd dat iedereen voor hem werkt,de smeerlap.![]()
Manen en een grote mond( bek)quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
De reden voor mij om nu de streams uit te gooien.. lees vanavond wel bij hier..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Amanda en Brian hadden al exit moeten zijn,maar wat krijgen ze een mooi script weer omzelf weer buiten schot te blijven.
Is het al voorbij of is er een streamlock?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke beige is begonnen.
Let the games begin....go Lieke.
Jaap volgens mij!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt endrofyne pillen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
Ik zit niet goed op mijn schrijven te lettenquote:
Nee, de regels gelden voor hem niet, is toch net ff anders.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:28 schreef beroepslurker het volgende:
Brian zegt dat hij (in tegenstelling tot Huub) niet gek wordt van de regels, nee, logisch, hij lapt de regels aan zijn laars..
You know better!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:30 schreef pullup het volgende:
Dus die schandvlek is nog niet verwijderd![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:34 schreef farscapevr6 het volgende:
voor de liefhebbers....
ex bewoner bart is momenteel in t lido in masterdam alwar hij deelneemt aan de supersattelite voor het main event van de MCOP welke morgen zal beginnen
het is niet bekent of hij wel deelneemt mocht hij geen vandaag ticket verdienen
Nee, en hij heeft nu Nada ook voor hem werken, gaat lekker wel met ons pooiertje..quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:30 schreef pullup het volgende:
Dus die schandvlek is nog niet verwijderd![]()
Hij heeft trouwens als darkside-hobby; Drollendraaien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit wat je hem voorzet, het is een alles eter, zeker weten!
Van brian moeten ze Huub het idee geven dat ze lekker met hem kunnen kletsen en Nadia moet in bijzijn van Lieke extra aandacht geven aan Huub.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
Het beige van Lieke komt niet echt van de grond.![]()
val bijna van mijn stoelquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Oeps, VV klapt uit de school?
19:41 - Gaat Amanda de klus klaren?
Brian wil vaart in het spel, zijn mede-Miljonairs moeten hun koffers pakken! En dan te beginnen met Lieke en Huub… In de kapsalon bewerkt Brian zijn Amanda. “Ik heb het je al zo vaak uitgelegd. De aandacht van jou en Nadia samen doet hem wat, doe daar wat mee!”, fluistert hij de blondine toe. “Huub houdt van vrouwen, dus met die aandacht voelt hij zich de man. En dat maakt Lieke jaloers.” Maar Amanda twijfelt. Ze denkt dat ze daarmee enkel Huubs ego streelt. Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
I know, maar als dit geneuzel zo doorgaat komt daar dus niks van. Aan de andere kant, de avond is nog jong.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
Mooie is dat Jaap,Huub en Lieke zelf al hebben afgesproken dat Huub Nadia probeert in te pakken zodat Dennix over de zeik gaat.
Is Brian al EXIT!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know, maar als dit geneuzel zo doorgaat komt daar dus niks van. Aan de andere kant, de avond is nog jong.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
19:41 - Gaat Amanda de klus klaren?
Brian wil vaart in het spel, zijn mede-Miljonairs moeten hun koffers pakken! En dan te beginnen met Lieke en Huub… In de kapsalon bewerkt Brian zijn Amanda. “Ik heb het je al zo vaak uitgelegd. De aandacht van jou en Nadia samen doet hem wat, doe daar wat mee!”, fluistert hij de blondine toe. “Huub houdt van vrouwen, dus met die aandacht voelt hij zich de man. En dat maakt Lieke jaloers.” Maar Amanda twijfelt. Ze denkt dat ze daarmee enkel Huubs ego streelt. Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
ik vind er weinig mooi aan dat plan. Bovendien is het vele malen logischer dat Lieke er de dupe van wordt ipv Dennis.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:38 schreef riri het volgende:
[..]
Mooie is dat Jaap,Huub en Lieke zelf al hebben afgesproken dat Huub Nadia probeert in te pakken zodat Dennix over de zeik gaat
Lees ik daar een veranderde tone of voice?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Toch weet Brian haar, zoals wel vaker, te overtuigen. Wil de Antilliaan zijn meisje nou voor hem laten werken?
ik durf nergens meer op in te zetten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees ik daar een veranderde tone of voice?
Ze was op tv ook al zo onverstaanbaar viel mij vanavond op.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Redactie, mag er onderschrift onder de stream van Amanda![]()
Morgen na de TV uitzending wordt alles duidelijk en valt er om 2015 de langverwachte brief in de villaquote:
Oma is de moeder van Diane (de moeder van Amanda). Ze hebben vette ruzie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:47 schreef loisie het volgende:
Amanda vermeldt zo even tussen neus en lippen door over haar oma, die ze nooit meer mocht zien???? Wat is dat toch voor een rare familie?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen na de TV uitzending wordt alles duidelijk en valt er om 2015 de langverwachte brief in de villa
Dat vraag ik me dus ook af.......een wekelijks uitstapje naar de tandarts?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Hoezo moet Amanda elke week weg????
Joh, Dennix heeft net een stream samen met Naad......quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:50 schreef dgk_fan het volgende:
Hoi vriendjes en vriendinnetjes !! Ik kom net thuis, zet de streams aan
..............................en ik heb er gewoon geen zin in![]()
![]()
![]()
Ik zet ze weer uit en ga lekker tv kijken..............
Ze zei; dat is hier in de buurt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af.......een wekelijks uitstapje naar de tandarts?
Soort reïntegratietraject... af en toe even de buitenwereld in om te wennenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Bijscholingslessen voor groep 7quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef 2live het volgende:
Wat denk je van Talpa? Geen idee waarom , te laat zijn ze sowieso.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Welke klootzak heeft op Wiki al de achternamen verwijderd.![]()
Is off-t maar toch![]()
Ik kan die rotkoppen gewoon NIET MEER zien... Het gaat toch weerquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, Dennix heeft net een stream samen met Naad......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |