Tja Amanda en Brian pesten mag natuurlijk niet meer.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Brian heeft weer veel plannen om Lieke te pesten.
Nadia en Amanda moeten vanavond voor hem werken
Ja het is en blijft een echte pooier!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Toch komt Brian er niet zonder kleerscheuren vanaf in de uitzending, maar dat maken ze morgen wel weer goed gok ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:59 schreef Copycat het volgende:
Ze laten de voorbedachte rade van het glasschoppen wel zien in het voorstukje van morgen.
Maar Dennis zal wel in een dode hoek hebben gestaan.
Middagje tandarts (lees Flens, hokje) doet wonderen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:03 schreef Kaleddis het volgende:
Brian geeft z'n andere hoer Nadia nu ook instructies![]()
Hij schuift straks wel aan als ze dr bord niet leeg krijgt !quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:07 schreef Kaleddis het volgende:
nix gelijk van streek dat nadia niet naast hem zit met eten.
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:08 schreef riri het volgende:
ze kijken steeds voor goedkeuring naar Brian.....doen we het wel goed Brian?
'middelvingersmile"quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ohhhh Brian wat je doet doe je goed.![]()
![]()
![]()
op de wallen ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:51 schreef Varen het volgende:
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:09 schreef Lobasca het volgende:
Don Corleone zit ook aan tafel
I wish I was a timetraveller.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:15 schreef Copycat het volgende:
Is het al 1 februari?
Wat zou dat héérlijk zijn, zo'n lekkere uithaal waar je al je frustratie in kwijtkanquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wordt helemaal misselijk als ik dit lees... wat een walgelijke vent is het toch.....Het liefst zou ik hem een lekkere knal voor zijn schmoel willen geven....!!
![]()
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat iemand hem een aanbod doet dat hij niet kan weigeren.![]()
die sletten kunnen nu niet lachen,ze houden zich in ook met lachen,behalve die RAT die doet nu gewoon.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:17 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Het is een tering rat,hij probeerd dat iedereen voor hem werkt,de smeerlap.![]()
Manen en een grote mond( bek)quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
De reden voor mij om nu de streams uit te gooien.. lees vanavond wel bij hier..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:57 schreef rooie3 het volgende:
Amanda en Brian hadden al exit moeten zijn,maar wat krijgen ze een mooi script weer omzelf weer buiten schot te blijven.
Is het al voorbij of is er een streamlock?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef beequeen het volgende:
Lieke beige is begonnen.
Let the games begin....go Lieke.
Jaap volgens mij!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:21 schreef Varen het volgende:
Huub krijgt endrofyne pillen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die paardekop in zijn bed heeft hij al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |