Dat denk ik niet. Maar volgens mij maak je dennis wel blij met al die foute, kapotte en en slechte vibrators. Loopt ie straks als een eendje door de kooi.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er is op het moment een actie gaande om foute, kapotte en slechte vibrators in te leveren. Kan Dennis ook ingeleverd worden.![]()
Het wordt morgen herhaald.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:27 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Te laat gelezen dit of komt het onderwerp nog??????
Persoonlijk zie ik Dennis meer als de Dries Roelvink van Alphen, kan niks wat duizenden anderen ook niet kunnen en ws nog veel beter als hij.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En/of een zangcarriere waarbij derden met de poen gaan strijken![]()
Holy Brian krijgt ceepees voor iedere poging zijn "dames" voor hem te laten werken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
Zo de dames zijn klaar met Huub ..? Dat was heftig, ze zullen wel over moeten werken, als pimp Brian het resultaat te horen krijgt !
De Wiener Sängerknaben zijn al genoeg uitgemolken. Of hij of een derde daar nog euries mee gaan scoren betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En/of een zangcarriere waarbij derden met de poen gaan strijken![]()
Thanks........kan je een beetje vertellen of het zinvol is even te kijken en waar het over ging??quote:
Vooral het stukje over effectiviteit sluit bijna sluitend aan op Nixquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees ook hier:
http://www.nu.nl/news/1301733/122/Ruil_je_oude_vibrator_in.html
Ik denk dat zijn zangleraar wel gelijk heeft, iets in een opera o.i.d. dacht ik dat die vertelde. Dennis heeft veel te weinig charisma als solo-artiest, maar een zuivere stem daarentegen heeft hij wel. De beste stem van DGKquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik Dennis meer als de Dries Roelvink van Alphen, kan niks wat duizenden anderen ook niet kunnen en ws nog veel beter als hij.
Joh...maakt dennis niet uit met wie zij zoent, als pijpt ze het paard in de stallen, als ze HEM er maar inhoudt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:34 schreef Ziet het volgende:
het wordt gewoon lachwekkend hoe ze met het script omgaan...
dus dennis vindt het wel best als de liefde van zijn leven met zijn vijand gaat zoenen?
Script 597 sectie Cquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
btw, ik vind Lieke en Dennis ook aardig close de laatste paar dagen.....
Ja , 1 keer aardig doen tegen die jongen en je komt er dagen niet meer vanaf.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
U bent er een beetje ingestonken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Thanks........kan je een beetje vertellen of het zinvol is even te kijken en waar het over ging??![]()
Tussen spel-technisch-close en echt close kun jij het verschil zien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Dennis ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Blijft soms lastigquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tussen spel-technisch-close en echt close kun jij het verschil zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |