Stem Dennis 3040...castraat invoegen is een must.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn zangleraar wel gelijk heeft, iets in een opera o.i.d. dacht ik dat die vertelde. Dennis heeft veel te weinig charisma als solo-artiest, maar een zuivere stem daarentegen heeft hij wel. De beste stem van DGK
Ze heeft er vermoedelijk meer lengte penis opzitten dan menig vrouw van 30.......dat vreet aan een mens....quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
wat ziet Amanda er hier uit zeg.....
en dat moet 19 jaar zijn?
Opdracht plasma?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom zit Nadia bij lieke en niet bij Huub?
Vanmiddag vroeg Nadia aan Lieke of ze Valdispert nodig had, dat kan ze beter aan Amanda vragen. Holymoly wat een wallen heeft dat kind.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Yep, Nadia kwam ermee en Huub stuurde haar door naar Liekequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef Lady-night het volgende:
Weet Huub dat de dames nu gaan bellen?
En als het resultaat de pimp niet bevalt dan krijgen ze klappen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
Zo de dames zijn klaar met Huub ..? Dat was heftig, ze zullen wel over moeten werken, als pimp Brian het resultaat te horen krijgt !
Brian zijn plannetje werkt niet zo goed,want nu zit zijn vriendinnetje alleen bij Huub.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:52 schreef Rotterdammert het volgende:
Waarom zit Nadia bij lieke en niet bij Huub?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Blijft soms lastigIk denk nu zeker te weten dat het opdracht van achter is dat Nadia en Lieke samen moeten bellen. Uit zichzelf zullen ze dat nooit never doen
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginale scheetjes.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze heeft er vermoedelijk meer lengte penis opzitten dan menig vrouw van 30.......dat vreet aan een mens....![]()
Amandel krijgt ook al een onderkin, een dikke kop, bolle buik en dikke varkenspoten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?quote:
Ha, hier is de kenner aan het woord......quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginascheetjes.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:49 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leer heel veel van Naad en Amanda....er gaat een wereld voor me open.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha, hier is de kenner aan het woord......![]()
Ik zou er geen envelop aan verspillen, gewoon dubbelvouwen, nietje er in en met een raket richting Noordpool schieten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:43 schreef Desii het volgende:
Huub en Amanda vind ik weer wel leuk samen.....
Ik heb echt een gruwelijk hekel aan dat Naad-mens, wat mij betreft stoppen ze haar in een envelop en sturen haar naar de Noordpool
Laat maar, ik heb mijn streams toch maar weer aangezetquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?
Ik heb mezelf een streamloze avond opgelegd![]()
Een mooie mond met tanden, maar wat een vreemde oogjes heeft ze toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van maart...
Sorry, was even een off-topic boterhammetje aan het smeren.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie zijn ze eigenlijk aan het bellen?
Ik heb mezelf een streamloze avond opgelegd![]()
tssss. verslaafdequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat maar, ik heb mijn streams toch maar weer aangezet![]()
Of aan de inhoudt van haar inlegkruisjes.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gelul.....dat lees je niet af aan een gezicht maar aan haar vaginale scheetjes.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |