Ik ben weer bang van niet. Ik dacht nog: Als ik nou mijn streams uitlaat tot minimaal 10 uur vanavond, dan krijg ik als beloning vast wel een verrassing, zoals een gastspeler of beter nog Brian eruit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou er nog iets anders gaan gebeuren dan die telefoontjes, dat vind ik niet zo boeiend![]()
daar heb ik dus nooit meer last van.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Desii het volgende:
Soms kan ik Amanda wel schieten, maar soms vind ik er ook wel een schatje
[ afbeelding ]
Nou, Brian en Amanda hebben een heel boeiend gesprek. Brian geeft toe dat hij vanavond niet zo heel veel gedaan heeft. What else is new.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:18 schreef Kaleddis het volgende:
Zou er nog iets anders gaan gebeuren dan die telefoontjes, dat vind ik niet zo boeiend![]()
het is ook zeldzaam hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik dus nooit meer last van.
Amanda vind ik echt nooit een schatje.![]()
Of zijn kinderarmpje.....ook per ongeluk (expres)quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef ruby het volgende:
Amanda wil Brian een pedicure geven.
Ik hoop dat ze z'n poten afhakt......per ongeluk.![]()
Als er 1 iemand niet bij het woord schatje past is het Amanda wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef itsme het volgende:
[..]
daar heb ik dus nooit meer last van.
Amanda vind ik echt nooit een schatje.![]()
Ga ook wat anders doen, wat een saaie zooiquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Brian en Amanda hebben een heel boeiend gesprek. Brian geeft toe dat hij vanavond niet zo heel veel gedaan heeft. What else is new.![]()
Over en sluiten met de streams, ik lees wel mee.
Jep, de double D van Amanda bijvoorbeeld, of ehm, een glazen deur van 3 vierkante meter. Gewoon, je weet wel, die details.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
Bian het was de bedoeling dat Lieke alleen bleef maar nu zit ze met Nadia te bellen.
Brian het zijn de kleine dingetjes die zo belangrijk zijn.
De masterplannen van Brian.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:24 schreef Dreamboy het volgende:
Bian het was de bedoeling dat Lieke alleen bleef maar nu zit ze met Nadia te bellen.
Brian het zijn de kleine dingetjes die zo belangrijk zijn.
En dan zeg je het nog beschaafd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De masterplannen van Brian.Tis een sukkel en een rat.
Amanda toch ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:27 schreef Ziet het volgende:
amanda vond het meisje dat op haar lijkt wel leuk om te zien
whaha
dat meisje was 34!
Kolere.........life in the Golden Cage is a bitchquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog een foto van maart...
Ja, ik had even het idee dat hij echt wat geleerd had. Maar voor een week of 8 geleden bleek totaal niets van dat alles. Integendeel, hij het is nu een coctail van ongepaste ijdelheid, grootheidswaazin en ongebontroleerde agressie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De masterplannen van Brian.Tis een sukkel en een rat.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef kybe het volgende:
[..]
Als er 1 iemand niet bij het woord schatje past is het Amanda wel.
De woorden Ordinair, associaal en goedkoop wel.
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12enquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Amanda: Denk je dat ik de butler ben
Brian: Ja je ziet er wel zo uit
Ze ziet eruit als de eerste de beste achter het CS vandaan geplukte stoephoer.
Amanda is volgens net over de 40 heen.quote:
natasia nog gezien?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12en
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Precies.![]()
En ik ga me niet meer aan sloerie amandel ergeren, die krijgt haar trekken wel thuis zodra ze brrrrian buiten de kooi leert kennen. Reken maar dat ze de nodige klappen zal incasseren.![]()
soms bloeit het juist op als het uit isquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke waren ff aan het zoenen en vozen
Japie: ja, ja het is uit
Allemaal Mannies op een rijtjequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ik vanmiddag nog achter het CS langs reed, twas ff zoeken ivm met de verbouwing maar ja het leek of de hele teaser family er stond ! Met zonder jas want het was wat frisjes. Ik had de deuren al op slot uit voorzorg en ben gewoon doorgereden en dat was iets over 12en
Ik zou gelijk op het gas getrapt hebben gelukkig niet, schijnt dat ze een opstekje heeft in de PC-Hooft, dus daar zal ze wel ergens rondlopen .quote:
Brrr, zo goor om dat uit zijn vieze stinkmuil te horen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Brian is vrouwenverwenner van beroep. Zijn specialiteit is de klit.
Meer het type loverboy....hij ziet vast wel brood in Amanda, niet in de laatste plaats vanwege haar schijnbaar welgestelde moeder.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Ik dacht toch echt dat het de endeldarm was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef mootie het volgende:
Ik gooi hem op mute.
Ah nee met gewone streams is het een voetbadjequote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef chufi het volgende:
wordt het frituurvet nu afgegoten in het bad?
Hij zal zich nu ook wel heel prettig vinden nu Amanda gebukt aan zijn voeten zit, daar waar ze volgens hem hoortquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:39 schreef riri het volgende:
zogenaamd laat Brianzijn vriendinnetje in haar waarde....in werkelijkheid kleineert en schoffeert haar voortdurend
Ik ga een heel eind met je mee maar kun je dit nog even voor me uitleggen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik had even het idee dat hij echt wat geleerd had. Maar voor een week of 8 geleden bleek totaal niets van dat alles. Integendeel, hij het is nu een coctail van ongepaste ijdelheid, grootheidswaazin en ongebontroleerde agressie.
Hij deugt, ondanks zijn goede kanten die hij best wel heeft, niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |