Ach ik vergeet nu altijd over mijn schouder te kijken. Onzinnig zooitje. In je spiegels zie je net zo veel. Alleen als je weet dat er iets naast je rijd kijk je misschien even opzij maar dat komt ook maar weinig voor. Ik merk nu ook dat ik veel meer mijn buitenspiegels gebruik dan mijn binnenspiegel. Maar dat zal wel komen omdat ik nu eindelijk lekker door kan rijden in plaats van de vrachtwagens achter mij bekijken

Ik rijd nu voor mijn werk en heb er al bijna 500 kilometer opzitten in anderhalve week. Gaat voorlopig gaat maar ik ben één keer goed weggekomen. Ik kwam het terrein oprijden en was bezig met mijn gordel af te doen (klote auto waar alles niet soepel werkt) en lette dus niet op de weg... BAF!!! Ik schrok me dood. Ik was met mijn rechterbuitenspiegel tegen een lantaarnpaal aangereden en de spiegel was gelukkig alleen naar binnen geklapt. Daar kwam ik mooi weg

Voor de rest pak ik nu ook lekker vaak de auto van mijn ouders. Wat een heerlijke auto als je dat vergelijkt met de afgetrapte wrakken op mijn werk. En dan nog met lekker veel pit onder de motorkap

En kip zonder kop, ik zou je echt niet laten opfokken door de instructeur. Ik negeerde dat soort stoerpraat altijd maar. Als ik iets niet zag kwam mijn instructeur altijd met stoere praatjes. 'Kijk in je binnenspiegel, daar zie je bijvoorbeeld die camper die in het midden blijft rijden en de auto rechts die 70 per uur rijdt en links komt een BMW met 140 aanrijden en daarachter zijn twee vrachtwagens aan het inhalen en daar achter rijdt een caravan!' Van dat soort stomme praatjes (ook als je iets niet ziet) komen ze altijd met 'dat had ik allang gezien!!'... DAAR BEN JE TOCH INSTRUCTEUR VOOR OF NIET SOMS!?!? Had ik hem vaak willen zeggen maar daar is het nooit van gekomen.
Maar ik had gepaste wraak

Vlak voor mijn examen zou ik nog mijn pakket opmaken met 4 lessen. Maar ik hoorde mijn niks van mijn instructeur. Dus ik bel hem op en vraag of we die 4 lessen nog kunnen doen. 'Wil je rijden dan?? Nou... uh... ok.... Je ziet me wel verschijnen' zei hij. En nog geen half uurtje later kreeg ik een telefoontje van de rijschool dat mijn instructeur met pech langs de kant stond.
Toen heb ik mijn examen gedaan en gehaald. De rijschool bleef maar bellen en mijn instructeur ook (hij was er niet bij op het examen) over de fles drank, je kent het wel. Toen zei ik ook door de telefoon 'sorry is sta langs de weg met pech' en heb opgehangen en niets meer van mij laten horen. Klootzakken. Maargoed dat is weer een ander verhaal dan de stoerpraat van de instructeurs
[ Bericht 39% gewijzigd door Unhuman op 20-11-2007 21:00:20 ]