abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54744516
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 19:12 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Nou, hij had er juist wel wat over gezegd. Toen die ambulance voorbij was begon ´ie weer op te scheppen dat hij dat ding allang in de binnenspiegel had gezien, bladiebladiebla...
Ja, maar zei hij van te voren ook wat? Of stond die ambulance niet vast achter jullie?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54745784
Hmm, dat weet ik niet eigenlijk. Toen ik de sirene hoorde zag ik dat die ambulance achter ons zat, maar ik kan niet zeggen of ´ie vast stond. Vanaf dat moment gaf de instructeur me aanwijzingen om door te rijden, dus waarschijnlijk stond ´ie niet vast.

Toch wel stom dat ik elke dag in het openbaar vervoer zit en dus al genoeg noodhulpdiensten voorbij heb zien komen. Op dat soort momenten heb ik vaak nagedacht om altijd extra alert te zijn op het feit dat ik daar ook mee in aanraking zou kunnen komen tijdens het autorijden.. Nu maak ik het een keertje mee en dan zie ik het gewoon domweg totaal over het hoofd. Ach ja, volgende keer beter denk ik maar.
Tok.
pi_54746669
Ach ik vergeet nu altijd over mijn schouder te kijken. Onzinnig zooitje. In je spiegels zie je net zo veel. Alleen als je weet dat er iets naast je rijd kijk je misschien even opzij maar dat komt ook maar weinig voor. Ik merk nu ook dat ik veel meer mijn buitenspiegels gebruik dan mijn binnenspiegel. Maar dat zal wel komen omdat ik nu eindelijk lekker door kan rijden in plaats van de vrachtwagens achter mij bekijken

Ik rijd nu voor mijn werk en heb er al bijna 500 kilometer opzitten in anderhalve week. Gaat voorlopig gaat maar ik ben één keer goed weggekomen. Ik kwam het terrein oprijden en was bezig met mijn gordel af te doen (klote auto waar alles niet soepel werkt) en lette dus niet op de weg... BAF!!! Ik schrok me dood. Ik was met mijn rechterbuitenspiegel tegen een lantaarnpaal aangereden en de spiegel was gelukkig alleen naar binnen geklapt. Daar kwam ik mooi weg

Voor de rest pak ik nu ook lekker vaak de auto van mijn ouders. Wat een heerlijke auto als je dat vergelijkt met de afgetrapte wrakken op mijn werk. En dan nog met lekker veel pit onder de motorkap

En kip zonder kop, ik zou je echt niet laten opfokken door de instructeur. Ik negeerde dat soort stoerpraat altijd maar. Als ik iets niet zag kwam mijn instructeur altijd met stoere praatjes. 'Kijk in je binnenspiegel, daar zie je bijvoorbeeld die camper die in het midden blijft rijden en de auto rechts die 70 per uur rijdt en links komt een BMW met 140 aanrijden en daarachter zijn twee vrachtwagens aan het inhalen en daar achter rijdt een caravan!' Van dat soort stomme praatjes (ook als je iets niet ziet) komen ze altijd met 'dat had ik allang gezien!!'... DAAR BEN JE TOCH INSTRUCTEUR VOOR OF NIET SOMS!?!? Had ik hem vaak willen zeggen maar daar is het nooit van gekomen.

Maar ik had gepaste wraak Vlak voor mijn examen zou ik nog mijn pakket opmaken met 4 lessen. Maar ik hoorde mijn niks van mijn instructeur. Dus ik bel hem op en vraag of we die 4 lessen nog kunnen doen. 'Wil je rijden dan?? Nou... uh... ok.... Je ziet me wel verschijnen' zei hij. En nog geen half uurtje later kreeg ik een telefoontje van de rijschool dat mijn instructeur met pech langs de kant stond.

Toen heb ik mijn examen gedaan en gehaald. De rijschool bleef maar bellen en mijn instructeur ook (hij was er niet bij op het examen) over de fles drank, je kent het wel. Toen zei ik ook door de telefoon 'sorry is sta langs de weg met pech' en heb opgehangen en niets meer van mij laten horen. Klootzakken. Maargoed dat is weer een ander verhaal dan de stoerpraat van de instructeurs

[ Bericht 39% gewijzigd door Unhuman op 20-11-2007 21:00:20 ]
pi_54750746
quote:
Op donderdag 15 november 2007 17:31 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ja oke. Hoe dan ook, het word vast wel aangegeven!
Om even hierop terug te komen. Na nog twee keer beter te hebben gekeken. Staat er dus dat stoplicht met twee kleuren en een bord met straatnaam voor de zijstraat, haaietanden en een doorgetrokken lijn op de zijstraat en na de zijstraat een geel/oranje voorrangsweg-bord.

Dus, iemand ideeën?
pi_54751662
Sletjes!

Ik moet ff m'n theorieexamen aanvragen. Hoe doe ik dat?
pi_54751705
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 20:53 schreef Unhuman het volgende:
Ach ik vergeet nu altijd over mijn schouder te kijken. Onzinnig zooitje. In je spiegels zie je net zo veel.
Mooi niet dus. De dode hoek heeft niet voor niks die naam. Ga maar eens rijden in een auto die achterin geen zijruiten heeft, en ervaar hoe weinig zicht je hebt met alleen spiegels.
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Borkydude het volgende:
Sletjes!

Dit was zoooo moeilijk te vinden, je hebt inderdaad een forum nodig om er achter te komen.
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 00:13:46 #157
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54751715
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:11 schreef Borkydude het volgende:
Sletjes!

Bellen noar t CBR. Ze he'm 'n bandje woar je ken inspreek'n wanneer je ken.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_54755088
Weet iemand of het misschien mogelijk is een spoed aanvraag voor een theorie examen aan te vragen?
pi_54755114
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand of het misschien mogelijk is een spoed aanvraag voor een theorie examen aan te vragen?
Nee, dat kan niet. Vol = vol. Je beste optie is om steeds weer het 0900-nr te bellen en te hopen dat er snel iets vrijkomt.
  woensdag 21 november 2007 @ 10:19:10 #160
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54755130
Nooit van gehoord en ik denk ook niet dat dat mogelijk is, vol is vol, ze kunnen niet iemand die minder betaalt weg sturen natuurlijk. Wat je wel kan doen is gewoon elke dag bellen met een andere mobiel en een stuk of wat plaatsen reserveren, en als je slaagt de overige plaatsen annuleren, zo heb ik het gedaan. Als ik namelijk niet binnen 2 weken m'n theorie zou halen kon ik niet op praktijkexamen.
pi_54755144
A, wacht, ik zie het al. Het CBR heeft deals met de ANWB en Vekabest afgesloten, om tot 1 januari 2008 geen theorie-examens meer te doen (ivm. het nieuwe theorie examen, zodat ze meer boeken verkopen). Dank u
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 10:28:44 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54755275
Maaaar

Je kan elke dag op het bankje bij het CBR zitten om te kijken of je op de reserve kan. Mocht iemand uitvallen enzo
pi_54755366
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:19 schreef Geqxon het volgende:
A, wacht, ik zie het al. Het CBR heeft deals met de ANWB en Vekabest afgesloten, om tot 1 januari 2008 geen theorie-examens meer te doen (ivm. het nieuwe theorie examen, zodat ze meer boeken verkopen). Dank u
Dat is kankerduits. Ik heb godverdomme net een boek oude stijl aangeschaft. KankerkankerCBR.
pi_54755378
Ik kan dus pas 4 januari. Ik zal wel eens kijken of m'n rijschool niet wat examens heeft gereserveerd, dan kan ik die inpikken
pi_54755705
quote:
Op woensdag 21 november 2007 10:28 schreef Renesite het volgende:
Maaaar

Je kan elke dag op het bankje bij het CBR zitten om te kijken of je op de reserve kan. Mocht iemand uitvallen enzo
Dat gaat voor mij lastig worden, als full-time loonslaaf. Maar idd, dat zag ik ook mensen met het bromfiets certificaat doen.
  woensdag 21 november 2007 @ 12:33:25 #166
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_54758064
Ik had vandaag een "proefexamen" ik ging dus rijden met mijn leraar en iemand van de rijschool die "examinator" speelde. Ik vond het zo fijn om zelfstandig te rijden, ik weet nu gewoon dat ik niet hoef te vragen aan mijn leraar of iets past of niet haha, heb er opeens veel meer vertrouwen in.

Heel raar alleen dat ik niks structureel fout doe, ik doe dingen heel goed en dingen heel slecht maar niet altijd goed, of altijd slecht. Ik moet dus gewoon geconcentreerder worden en dan zou het wel goed komen. Nog 10 uur te gaan... Hoop dat het lukt
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_54759216
Ik ben gewoon als reserve gegaan en zo heb ik mijn theorie gehaald!
pi_54764310
quote:
Op woensdag 21 november 2007 00:13 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Mooi niet dus. De dode hoek heeft niet voor niks die naam. Ga maar eens rijden in een auto die achterin geen zijruiten heeft, en ervaar hoe weinig zicht je hebt met alleen spiegels.
[..]
Misschien niet als je stil blijft zitten, maar als ik wat naar voor leun kan ik alles makkelijk zien. Ook in de dode hoek. Daar hoef je je niet zo idioot voor om te draaien ook.
  woensdag 21 november 2007 @ 18:43:08 #169
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54765451
En m'n roze pasje is binnen ... Nu de auto nog (zaterdag)
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 19:06:18 #170
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54765885
quote:
Op woensdag 21 november 2007 18:43 schreef Sanderrrr het volgende:
En m'n roze pasje is binnen ... Nu de auto nog (zaterdag)
Wat voor 1
  woensdag 21 november 2007 @ 19:14:49 #171
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54766104
Blauwe Opel Corsa B uit 1998, zo één.
pi_54766327
quote:
Op woensdag 21 november 2007 17:42 schreef Unhuman het volgende:

[..]

Misschien niet als je stil blijft zitten, maar als ik wat naar voor leun kan ik alles makkelijk zien. Ook in de dode hoek. Daar hoef je je niet zo idioot voor om te draaien ook.
Grappig ik dacht ook altijd zo totdat ik een auto een keer echt helemaal gemist had bij het wisselen van rijbaan (gelukkig niet geraakt).
Ik kijk nu alleen niet over de schouder als ik van te voren goed heb kunnen zien dat er niets rijd.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 20:07:04 #173
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54767242
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Ze zeggen wel eens dat opel corsa altijd vooraan in de file staat

Niets ten nadele van jou hoor
pi_54767841
quote:
Op woensdag 21 november 2007 19:14 schreef Sanderrrr het volgende:
Betaal je je daar niet helemaal rot voor?
  Moderator woensdag 21 november 2007 @ 20:41:47 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_54767960
quote:
Op woensdag 21 november 2007 20:35 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Betaal je je daar niet helemaal rot voor?
Oh... ik betaal denk ik meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')