- Mag 3,5 voor je stuurwiel uitstekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:55 schreef Steve_I. het volgende:
hoe zit het nou met uitstekende ondeelbare lading ??
Ik was veel te laat begonnen met sturen dus ik zei "Nou dat kon beter" en toen zei ze ga je gang maar, de straat was toch leeg.. Was ik wel blij om want normaal gaat het best goed en om nou net met examen het te verkloten, als je dan zakt ben je boos op jezelf dat je het niet nog een keer kon doen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:12 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Feli!
Apart trouwens dat je het fileparkeren opnieuw mocht proberen. Het gaat ze er nl. vooral om of je goed kijkt, en niet zozeer of je de auto wel mooi in het vak krijgt.
Dankje!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik was veel te laat begonnen met sturen dus ik zei "Nou dat kon beter" en toen zei ze ga je gang maar, de straat was toch leeg.. Was ik wel blij om want normaal gaat het best goed en om nou net met examen het te verkloten, als je dan zakt ben je boos op jezelf dat je het niet nog een keer kon doen.
Bedankt allemaal en Leinonlein proficiat en succes met je praktijk!
Heb je geluk gehad want volgens mij krijg je normaal gesproken maar één kansquote:maar toen ik opnieuw mocht doen ging het perfect
Feliquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ondanks alles toch geslaagd!Ging echt goed, beter als dat ik had verwacht. Klein foutje bij het fileparkeren maar toen ik opnieuw mocht doen ging het perfect. Was gisteren al zenuwachtig tot op het moment dat ik instapte, toen was ik ineens heel relaxed en daardoor ben ik waarschijnlijk ook geslaagd.
![]()
Volgens mij moet je het wel erg verkloten als je zakt op een bijzondere verrichting. Bij mij ging het ook fout, maar ik deed gewoon wat extra handelingen en het was opgelost.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:58 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Heb je geluk gehad want volgens mij krijg je normaal gesproken maar één kans
Gefeliciteerd!
Dat houd je altijd. Gelukkig kon ik dat oplossen met m'n gezonde verstand, maar bij zo'n vraag als die van jou is het wel erg vervelend. Dan moet je echt gokken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:27 schreef Steve_I. het volgende:godskut
Anders zak je met 42 ipv 44 goede antwoorden nadat je een vraag krijgt die gewoon niet in je boek staat (gewoon die van de ANWB, net nieuw uit de winkel!) en je 2 vragen net niet snel genoeg verbeterd
Mag je overigens een blaastest weigeren uit godsdienstige overtuiging? In mijn boek staat alleen dat je verplicht bent mee te werken, maar op verplichtingen zijn wel vaker uitzonderingen mbt religie (bijv. je paspoort-foto)
edit;
[ afbeelding ]
Op het onderbord komt een rode streep overeen met een een afstand van 80 meter dat je van de overweg verwijderd bent.
Drie rode strepen is dus (3 x 80) 240 meter.
Dit staat dus niet in m'n boek
Natuurlijk mag dat niet.quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:27 schreef Steve_I. het volgende:
Mag je overigens een blaastest weigeren uit godsdienstige overtuiging? In mijn boek staat alleen dat je verplicht bent mee te werken, maar op verplichtingen zijn wel vaker uitzonderingen mbt religie (bijv. je paspoort-foto)
kom nou, dat is toch algemene kennisquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
Je krijgt volgens mij áltijd vragen die niet in je boek staan. Ik kreeg een vraag over hoe je een kotsende man neer moest leggen, stond ook niet in mijn boek... zulke dingen hou je altijd.
Maar ik vind het wel heel raar als dat met die 3 rode strepen, 240 meter, niet in je boek staat...
Precies, ik wil alleen maar zeggen dat je die nodig hebt omdat er vaker vragen in het examen voorkomen waarvan het antwoord niet in je theorielijfboekje staatquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:35 schreef Meddo het volgende:
[..]
kom nou, dat is toch algemene kennis![]()
Stond wel in mijn boek. Neem ik aan tenminste, want er zit wel een hoofdstuk over EHBO in (heb het niet gelezen vanwege mijn professie).quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
Je krijgt volgens mij áltijd vragen die niet in je boek staan. Ik kreeg een vraag over hoe je een kotsende man neer moest leggen, stond ook niet in mijn boek...
Ik heb het dus mee gemaakt, Achteruit in parkeren was iets te veel naar links met de band op de streep en bij de helling proef sloeg de motor af.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je het wel erg verkloten als je zakt op een bijzondere verrichting. Bij mij ging het ook fout, maar ik deed gewoon wat extra handelingen en het was opgelost.
en het kijken was helemaal goed?quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:15 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Ik heb het dus mee gemaakt, Achteruit in parkeren was iets te veel naar links met de band op de streep en bij de helling proef sloeg de motor af.
En voor de rest wist ze niks negatiefs over mijn examen te zeggen, mijn rij instructeur begrijpt nog steeds niet dat ik toen gezakt was![]()
Dat je je lichten aandoet misschien, voor de rest kan ik zo niet echt iets bedenken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:24 schreef mark2012 het volgende:
Ik heb binnenkort voor het eerst rijles in het donker, zjin er nog dingen waar ik op moet letten?
Ook wel een heel goede.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef Addict89 het volgende:
Extra letten op fietsers, aangezien die vaak zonder licht fietsen?
Die kreeg ik ook. Gewoon in stabiele zijligging; hij was ook bewusteloos. Dat viel nog wel te bedenken, maar zoiets als die strepen dat is geen gezond verstand maar harde feitenkennis. Ik ga de ANWB er een brief over schrijven waarom dat niet in het boek staat, de lijersquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:36 schreef Leinonlein het volgende:
Je krijgt volgens mij áltijd vragen die niet in je boek staan. Ik kreeg een vraag over hoe je een kotsende man neer moest leggen, stond ook niet in mijn boek... zulke dingen hou je altijd.
Maar ik vind het wel heel raar als dat met die 3 rode strepen, 240 meter, niet in je boek staat...
linkquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:48 schreef Sanderrrr het volgende:
Mijn boek heb ik niet gelezen maar al die 3 bovengenoemde vragen kwamen gewoon voor in mijn oefenexamens op internet.
Niet alleen als beginnende bestuurder hoor.quote:Op maandag 19 november 2007 01:55 schreef W00fer het volgende:
Hmm misschien moet ik ook maar eens in de randstad keer gaan rijden ofzo. Ben tot nu toe naar Den Bosch gereden vanuit Eindhoven, wat een kutstad zeg. Fucking smalle straatjes en als beginnend bestuurder moet je 700 ogen hebben om niets over het hoofd te zien.
Afremmen op de motor! Ik doe niets andersquote:Op maandag 19 november 2007 10:54 schreef dynamiet het volgende:
Vandaag mijn rijbewijs opgehaald en stuk gereden met een BMW 530D automaat![]()
Wat een verschil, vooral het automaat gedeelte is echt wennen je kan niet even afremmen op de motor voor de rotonde etc, en je rijd zomaar 80 waar je 50 mag etc.
En dan kan met die auto dus nietquote:Op maandag 19 november 2007 11:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afremmen op de motor! Ik doe niets anders!
Ja oké dat is wel waar jaquote:Op zondag 18 november 2007 13:46 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook. Gewoon in stabiele zijligging; hij was ook bewusteloos. Dat viel nog wel te bedenken, maar zoiets als die strepen dat is geen gezond verstand maar harde feitenkennis. Ik ga de ANWB er een brief over schrijven waarom dat niet in het boek staat, de lijers
Vooralsnog neits aan leedvermaeck hierquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef Isdatzo het volgende:
leedvermeack tvp
Bedoel je rotonde joure? die is namelijk makkelijker dan de rotonde lijkt, het viel mij uiteindelijk wel meequote:Op dinsdag 20 november 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vrijdag weer eens rijden.
Binnenkort met m'n zus in haar schakelauto van Drachten naar Groningen rijden. Liever dan andersom, want op de heenweg kan ik via Helpman en op de terugweg moet ik volgens mij langs die irritante turborotonde. Brrr. Er zal ook wel een andere route zijn, maar die ligt niet zo voor de hand, geloof ik.
Hehehe, vandaag weer eens 3/4e genomen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga vrijdag weer eens rijden.
Binnenkort met m'n zus in haar schakelauto van Drachten naar Groningen rijden. Liever dan andersom, want op de heenweg kan ik via Helpman en op de terugweg moet ik volgens mij langs die irritante turborotonde. Brrr. Er zal ook wel een andere route zijn, maar die ligt niet zo voor de hand, geloof ik.
Lekker handig dat ie daar zelf dan niet even iets over zegt.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Vandaag weer 2 uur les gehad en het eerste uur had m`n instructeur me weer helemaal met de grond gelijk gemaakt. Ik had onder andere een ambulance niet zien aankomen die uiteraard opeens vlak achter ons zat met loeiende sirenes.
Nou, hij had er juist wel wat over gezegd. Toen die ambulance voorbij was begon ´ie weer op te scheppen dat hij dat ding allang in de binnenspiegel had gezien, bladiebladiebla...quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Lekker handig dat ie daar zelf dan niet even iets over zegt.
Ik vergat de handrem. Ik heb hem natuurlijk bijna nooit op de handrem gezet met parkeren met rijles. Was niet nodigquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:44 schreef dynamiet het volgende:
Hebben meer mensen last van dat toen jullie net je rijbewijs had dat je wel is vergat om je richtig aan wijzer aan te doen? Ik ben het nu al een paar keer vergeten vaak niet op belangrijke momenten maar netjes is het zeker niet, vraag me af hoe het komt tijdens lessen nooit last van gehad
![]()
leuk nieuws voor mij, mijn ouders gaan morgen op vakantie en ik mag de hele week de auto van mij vader gebruiken incl 1 volle tank![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |