dat was echt lekker!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga voor het eerst spaghetti carbonara maken
ben benieuwd.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:44 schreef Tezz het volgende:
De koude gehaktbal die over was van het avondeten riep mij al de hele tijd vanuit de koelkast. Nu is ie op.
Hij was eigenlijk voor mijn man die om half elf thuis komt van de late dienst, ahum, maar ik zeg gewoon dat er niets meer over was of zo........
Limoncello is lekker!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
limoncello, meegenomen uit italie
smaakt heel anders dan de andere fles die ik van het weekend had
ff wennen dus, maar wel ok
*nip*
quote:Op woensdag 7 november 2007 08:01 schreef Isegrim het volgende:
Koekjes die ik gister heb meegejat uit de Van der Valk.
Toch wel die van Little Italy hoop ik?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:38 schreef Isegrim het volgende:
* snoept van stukjes uitgebakken pancetta
Bien sûr.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch wel die van Little Italy hoop ik?
Neeeeee toch, wat een drama!quote:Op woensdag 7 november 2007 19:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bien sûr.Alleen ze hebben momenteel enkel die ronde, niet die platte.
Koop je dat gewoon in de supermarkt? En waar vind ik de pancetta?quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Koop je dat gewoon in de supermarkt? En waar vind ik de pancetta?
Awwww, wat ontzettend leuk zeg!quote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond heb ik een kookcursus Japans bij Kookpunt: http://www.kookpunt.nl/kookpunt/6
oeh datwil ik ook welquote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond heb ik een kookcursus Japans bij Kookpunt: http://www.kookpunt.nl/kookpunt/6
Ikke ook wel, alleen het is vrij prijzig. Maar vanavond is van mijn werk, kost mij maar tien euro. En dat wordt tweemaal per jaar gedaan, dus als ik er lang genoeg blijf werken...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Awwww, wat ontzettend leuk zeg!
Ik zit daar zo even rond te kijken, en eigenlijk wil ik alle cursussen wel doen, basiscursus inclusief!
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ikke ook wel, alleen het is vrij prijzig. Maar vanavond is van mijn werk, kost mij maar tien euro. En dat wordt tweemaal per jaar gedaan, dus als ik er lang genoeg blijf werken...
soms móét chinees gewoonquote:Op donderdag 8 november 2007 12:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het plan is om tartaar, witlof en aardappels te eten.. maar ik heb onwijs veel zin in chinees
Uhuhquote:
Dan doe je gewoon allebei?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh
Het is alleen beetje jammer dat ik het vlees al uit de vriezer heb, maja.
Ik heb gewoon echt zin in chinees
Eens kijken wat het wordt vanavond.
Dieetclub?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
@Isegrim
kon op de site geen prijzen vinden...hoe duur is die cursus die jij gaat doen?
klinkt namelijk echt heel tof (Dieetclub material enzo)
Mwah, ik denk dat ik de tartaartjes bak en ze morgen tussen brood doequote:Op donderdag 8 november 2007 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon allebei?
Slokje sojasaus over je tartaar, beetje gember en knoflook, en voila, je chinese tartaartjeEven snel grillen, zo klaar! En dan de rest afhalen...
Of je kunt ze niet bakken en dan morgenmiddag een lekkere lunch mee maken. Wit pistoletje, ijsbergsla, tartaar met peper en zout en dan nog gekookt ei er op. Oh ja, en mayo natuurlijk.............quote:Op donderdag 8 november 2007 13:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ik de tartaartjes bak en ze morgen tussen brood doe
Ah, oke ik dacht dat het een merk was. Alleen in Rotterdam?quote:Op donderdag 8 november 2007 08:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]Little Italy is een Italiaanse delicatessenzaak hier in Rotterdam.
Ja, 't is geen keten ofzo. Gewoon een Italiaanse familie die vond dat wij ook recht hebben op hun heerlijkheden.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ah, oke ik dacht dat het een merk was. Alleen in Rotterdam?
Meneer ColdFeet rijdt er zometeen even langs op weg naar huis, voor pancetta en polentaquote:Op donderdag 8 november 2007 15:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, 't is geen keten ofzo. Gewoon een Italiaanse familie die vond dat wij ook recht hebben op hun heerlijkheden.
Dan moet je toch echt eens gaan kijken. Vooral de pater familias is tof. En de hele winkel is tof, vooral de vitrine met kazen en vleessoorten.quote:Op donderdag 8 november 2007 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer ColdFeet rijdt er zometeen even langs op weg naar huis, voor pancetta en polenta
Ik ben er dus nog nooit geweestt Was door dat Rotterdam-topic dat ik op het idee kwam om hem er af en toe heen te sturen voor allerlei lekkers...
Ohhhhhh ik ben zo jaloers.........Hier in Valkenswaard heeft een paar jaar terug ook zo'n winkel gezeten, met italiaanse specialiteiten. Vooral de vitrine was gewoon jummie, met allerlei verse antipasta's.....Maar deze winkel heeft, wegens gebrek aan belangstelling van de brave brabantse burgers slechts een paar maanden volgehouden. Grrrrrrrr. Aan mij heeft het niet gelegen in ieder geval.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt eens gaan kijken. Vooral de pater familias is tof. En de hele winkel is tof, vooral de vitrine met kazen en vleessoorten.
Vertel 's, wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Isegrim het volgende:
Kookpunt was leuk en gezellig, maar ik zou er niet de normale prijs (¤ 59,-) voor over hebben. Gewoon gezellig met z'n allen gekookt, maar echt een 'cursus' kon ik het niet noemen. Misschien ook meer bedoeld voor mensen die niet echt kunnen koken.
Eten was best lekker, maar Japans is niet echt mijn ding.
Ikzelf shii-take bouillon (ze gebruiken bouillonpoeder uit een pakje van Knorrquote:
Die pittige / zure smaak isquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef borisz het volgende:
Receptkaarten 44 45 07
Bami met limoen en gerookte makreel
Oosters, hoofdgerecht, 4 personen
Bereidingstijd in minuten
20 bereiden
Bevat per eenpersoonsportie
energie 675 kCal - eiwit 20 g
vet 27 g - koolhydraten 88 g
Ingrediënten
400 g mienestjes (pak a 500 g)
1 pakje gerookte makreelfilet (ca. 200 g)
1 limoen
2 schaaltjes bamigroenten (a 500 g)
3 eetlepels olie
1 potje sambal oelek (50 g)
Materialen
wok
Bereiden
Mie volgens gebruiksaanwijzing koken. Makreel schoonmaken en in kleine stukjes verdelen. Limoenschil raspen en limoen uitpersen. Eventueel pepertjes uit pakket in ringetjes snijden. Olie in wok verhitten en hierin groenten 5 min. bakken. Mie, makreel, helft limoenrasp en naar smaak limoensap, sambal, zout en peper toevoegen. Goed doorwarmen. Bami op 4 borden scheppen en bestrooien met rest limoenrasp.
[ afbeelding ]
Hey, dat ga ik ook een keertje doen, zelf Turkse pizza maken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:15 schreef Curiosity het volgende:
Vanmiddag zelfgemaakte turkse pizza's gegeten, zie hier de foto's Turkse pizza
Straks worden het knoflook garnalen met een heerlijk mediteraan stokbroodje.
Meer ketchup etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:58 schreef Isegrim het volgende:
Chicken wings en vanille-ijs met hagelslag. Ik eet echt onwijs ongezond deze week.Moet ongesteld worden, dan heb ik daar wel meer last van.
Dat klinkt walgelijk lekker.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:04 schreef SHE het volgende:
Ik heb mezelf in de kombuis getrakteerd op een nieuwe Fontignac pan
Ik ga zoooooooo keihard stoven! Alles moet kapot!!!
Natuurlijk meteen een prachtige rollade gescoord bij de slager; die samen met wat knof, en een plens warme boter in de pan is beland en nu een uurtje mag stoven. Dan wat uiringen erbij bakken, wat champs en superdunne reepjes paprika.
Als de rollade gestoofd is; eruit halen en in plakjes snijden en terug in de jus stoppen; tesamen met de groenten.
Broodjes warm vlees de gekste; samen met wat dikke frietekes is dat ons menu voor vanavond.
Aangepast. Het wordt spinazie met gebakken aardappeltjes.quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat klinkt walgelijk lekker.Hier wordt het een quiche van spinazie, aardappelblokjes en spekjes.
Prachtig!quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:41 schreef Isegrim het volgende:
Nu zo'n ding:
[ afbeelding ]
Vooral gekocht omdat ze er zo onwijs mooi uitzien, maar ze zijn nog lekker ook.Het heet een pitaya of dragon fruit. Het is de vrucht van een cactussoort.
Gaan jullie naar een échte Italiaan of naar een veredelde pizzaboer?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef Qwea het volgende:
Vanaaf samen met vriendlief, zus en haar vriend uit eten naar de Italiaan.
Sue me, maar ik ben dus nog nooit bij een Italiaan geweest. Ik heb ook geen flauw idee wat je daar behalve pizza kan bestellen!
Ja, heerlijk en dan vooral de tomatensaté erbij vragenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet naar de Italiaanse rijsttafel met kroepoek vragen. Elke Italiaan heeft dat wel.
Echte italiaan. Nog tips voor wat ik moet bestellen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een échte Italiaan of naar een veredelde pizzaboer?
ha-ha-haquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:57 schreef Stereotomy het volgende:
Je moet naar de Italiaanse rijsttafel met kroepoek vragen. Elke Italiaan heeft dat wel.
Bestel eens geen pizza of pasta maar één van de andere gerechten op de kaart. Bij een goeie Italiaan is eigenlijk alles lekker.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echte italiaan. Nog tips voor wat ik moet bestellen?
Als ze het hebben moet je ossobuco eens proberen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:33 schreef Qwea het volgende:
Echte italiaan. Nog tips voor wat ik moet bestellen?
anti pasti ..alleen doen bij een echt geniale italiaan..en ik ken er maar 1 in NL en dat is O' Pazzoquote:Op zaterdag 10 november 2007 17:59 schreef Isegrim het volgende:
Hoe heet ook alweer zo'n soort Italiaanse 'tapas-schotel', dat je allemaal verschillende kleine gerechten krijgt? Dat is wel erg leuk.
Nee, dat bedoel ik niet. Dat zijn 'appetizers'. Bij Napoli aan de Meent hebben ze een aantal van die schotels bestaande uit kleine gerechtjes en daar hebben ze een aparte naam voor. Potverdrie, ik fiets er elke dag langs en het staat op het raam, maar nu kan ik het niet verzinnen. Het is in elk geval erg lekker bij hun.quote:Op zaterdag 10 november 2007 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
anti pasti ..alleen doen bij een echt geniale italiaan..en ik ken er maar 1 in NL en dat is O' Pazzo
gefoptquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
nu cola light, straks lekker uit eten
Nou anders ik welquote:Op zaterdag 10 november 2007 20:13 schreef Isegrim het volgende:
Je ging toch niet uit eten?Daar zou ik wel pissed om worden.
Dat klopte dus niet helemaalquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb iets met lam gehad. Zoete tomaten, uien, aubergine en een vage maar toch lekkere saus erbij.
En mijn soep was iets met bonen,aardappelen,wortelen en uien.
Oeh en als toetje na vers fruit met ijs
Ik zit barsten vol.
: posted by Qwea :
Stimp-stamp is een of andere stamppot geloof ik.quote:Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef SHE het volgende:
Trivia:
Wat is in godesnaam ' stimp-stamp' ?
en wat zijn Weesper Moppen?
ik heb nog nooit kokos op een weespermop gezien eerlijk gezegd....quote:Op zondag 11 november 2007 12:40 schreef SHE het volgende:
Kijk! een recept
Maar eh..de kokos is dus optioneel zie ik?, of beter gezegd..dat hoort er dus officieel niet in?
Ik heb nog nooit zelf spare ribs gemaakt. Wat is je recept?quote:Op zondag 11 november 2007 12:55 schreef shmoopy het volgende:
Spare ribs.![]()
Hebben een nacht in de marinade gestaan, ze zijn net gekookt en gaan nu afkoelen in de ingekookte marinadesmurrie.
Vanavond even aanbakken en dan de oven in.
Lekker met frietjes, gepofte aardappelen en salade.
Het is een boel werk, maar zooo lekker.
Mjam! Dat klinkt wel errug lekker, ga'k binnenkort ook eens proberen!quote:Op zondag 11 november 2007 15:11 schreef PeRi het volgende:
Overblijfsel van de bladerdeeghapjes die ik gister gemaakt heb, gaan zo de oven in.
Tomatenpuree, groene pesto, véél teentjes gehakte knoflook, mozzarella in stukjes, geraspte gewone kaas, geroosterde pijnboompitjes en peper en zout en verpakken met bladerdeeg
.
Stimp stamp is een benaming voor andijviestampot. Ik weet niet of het ergens anders ook gebruikt wordt, maar zo wordt het bij ons altijd genoemd.quote:Op zondag 11 november 2007 12:11 schreef SHE het volgende:
Trivia:
Wat is in godesnaam ' stimp-stamp' ?
Veel werk, maar heel simpel.quote:Op zondag 11 november 2007 13:58 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zelf spare ribs gemaakt. Wat is je recept?
cola?quote:Op zondag 11 november 2007 17:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Veel werk, maar heel simpel.
Marinade maken van zoete chilisaus, ketjap, honing, half blikje cola, knoflook en een flesje barbeque-saus (zo'n Calvé-ding is de maat ongeveer, als je echt lekker bbq-saus kunt vinden moet je die nemen natuuk), peper, wat zout, en daar de ribs een nachtje in laten marineren.
Volgende dag marinade er een beetje afschrapen, in een aparte pan even inkoken en apart zetten, en de ribs ongeveer 3 kwartier in wat water koken.
Er zit nog genoeg marinade aan en in zodat het geen watersaus wordt, don't worry.
En dan weer insmeren met de marinade en af laten koelen.
Als je er klaar voor bent (ik heb geen grill) in een pan even aanbraden voor de kleur en dan een uurtje in de oven, tadaa.
Klinkt heerlijk.quote:Op zondag 11 november 2007 17:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Marinade maken van zoete chilisaus, ketjap, honing, half blikje cola, knoflook en een flesje barbeque-saus (zo'n Calvé-ding is de maat ongeveer, als je echt lekker bbq-saus kunt vinden moet je die nemen natuuk), peper, wat zout, en daar de ribs een nachtje in laten marineren.
Volgende dag marinade er een beetje afschrapen, in een aparte pan even inkoken en apart zetten, en de ribs ongeveer 3 kwartier in wat water koken.
Er zit nog genoeg marinade aan en in zodat het geen watersaus wordt, don't worry.
Als je er klaar voor bent (ik heb geen grill) in een pan even aanbraden voor de kleur en dan een uurtje in de oven, tadaa.
Shmoop is gewoon een beetje gek.quote:Op zondag 11 november 2007 17:38 schreef Bluezz het volgende:
Shmoop laat haar kip ook wel eens in cola zwemmen
oud nieuwsquote:
in dat geval durf ik je cola-recept wel aanquote:Jongens, wat heb ik lekker gegeten.![]()
ik heb een bak koffie en een plak walnotencake van mijn moederquote:Nu aan de capuccino met zelfgebakken boerenappeltaart (da's met wat gevijzelde havermout door de bloem).
ah het ligt niet aan mijquote:Ik word zo bak en braaierig van dit weer.
oh oh ohquote:Op zondag 11 november 2007 20:19 schreef DarkElf het volgende:
Rtificial heeft net Cantuccini gebakken !![]()
Kijk, (en sorry voor de slowchat) maar daar wil ík dan weer graag het recept van, heb al maanden beloofd het te maken met de jongste.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kijk, (en sorry voor de slowchat) maar daar wil ík dan weer graag het recept van, heb al maanden beloofd het te maken met de jongste.
ik heb het nu niet bij de hand, maar ik zal het van de week als ik ze ga maken even opschrijvenquote:Op zondag 11 november 2007 22:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Kijk, (en sorry voor de slowchat) maar daar wil ík dan weer graag het recept van, heb al maanden beloofd het te maken met de jongste.
ja.quote:Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef milia het volgende:
Mag hier misschien niet, maar ik waag toch even een poging: Ik wilde vandaag een aantal gepocheerde eieren maken maar het zag er niet uit! Heeft iemand misschien tips om ze mooi te krijgen? ((lees,smakelijker eruitzien)
Het was lekker, alleen stinken mijn kleren en haar nu ontzettend.quote:Op zondag 11 november 2007 15:58 schreef Xennia het volgende:
Ik ga vanavond gourmetten, lang geleden
oh my, dat is wel een leuk idee, de mijne houdt er niet van, en vanavond ben ik alleen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:33 schreef shmoopy het volgende:
Vandaag wordt het kaasfondue met allerlei frutseltjes, geen zin om uitgebreid te koken, en het is zulk leuk speelgoed.
Ik heb wel eens staan klooien met allerlei kazen, die ten eerste loeiduur waren en ten tweede nooit naar m'n zin zijn, totdat bleek dat die pakjes gewoon hartstikke goed zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
oh my, dat is wel een leuk idee, de mijne houdt er niet van, en vanavond ben ik alleen.
wat eet jij erbij shmoop, en hoe maak je t klaar, gewoon uit zo'n zakje?
Ik was gaan typen zonder deze post te lezen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
banaan
net bij de super een zak verse kaasfondue gekocht, dus dat gaat wel goedkomen.
dabei turks brood, champignons, cherrytomaatjes en ananas stukjes
ik doe t in een normaal steelpannetje, is dat ook ok?quote:Op maandag 12 november 2007 13:21 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb wel eens staan klooien met allerlei kazen, die ten eerste loeiduur waren en ten tweede nooit naar m'n zin zijn, totdat bleek dat die pakjes gewoon hartstikke goed zijn.
Dus zo'n pakje even in de caquelon gooien (eerst even met een teentje knoflook insmeren) en roeren maar en daarna op een theelichtje op tafel, blijft prima warm.
Ik neem altijd zo'n Marokkaans rond brood erbij, wat broccoliroosjes die ik even heb gekookt, wat gebakken kastanjechampignons en Bob is je oom.
Kerstomaatjes kunnen ook, tis maar net wat je zelf lekker vindt en het staat binnen 10 minuten op tafel.
Maak je dat dan zelf (zo ja, gaarne recept) of koop je het ergens kant en klaar?? Ik houd zelf ook wel van dit soort voedsel op z'n tijd..............quote:Op maandag 12 november 2007 15:07 schreef Muck het volgende:
ik eet vanavond amerikaans
Mac&Cheese
té chemisch, te fout, maar stiekem wel érg lekker
ik heb het bij de makro gekocht.quote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maak je dat dan zelf (zo ja, gaarne recept) of koop je het ergens kant en klaar?? Ik houd zelf ook wel van dit soort voedsel op z'n tijd..............
achgassie, het klinkt als vergifquote:Op maandag 12 november 2007 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het bij de makro gekocht.
daar was ik zaterdag om kruiden enzo te kopen, en toen kwam ik dit tegen
het is een pakje met macaroni die je nog wel zelf moet koken en een zakje kaaspoeder
ik heb er nu al zin in
jaquote:
tuurlijkquote:mag ik bij jou eten??
het was inderdaad heerlijk smerigquote:
Bluezz, een tip voor jou; in de Allerhande van deze maand staan diverse soorten kaasfondue, o.a. een met gamba's die me erg lekker leekquote:Op maandag 12 november 2007 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Oe kaasfondue![]()
Lekker idee voor het weekend
Vanavond pizzakoerier
quote:Op maandag 12 november 2007 16:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maak je dat dan zelf (zo ja, gaarne recept) of koop je het ergens kant en klaar?? Ik houd zelf ook wel van dit soort voedsel op z'n tijd..............
Ah dus gewoon letterlijk macaroni en kaas. Nou ja, het klinkt wel lekker, alles met kaas is lekker namelijk! Met een frisse salade erbij is het vast goed te doen.....Ik ga het eens een keertje maken als mijn man late dienst heeft (die baalt een beetje van mijn 'kaas-fetish')quote:Op maandag 12 november 2007 21:22 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Macaroni and cheese ( uit amerikaans kookboek)
Ingredienten 3 eetlepels ongezouten boter 3 eetlepels bloem 625 ml melk 3 zakjes geraspte kaas ( pasta mix) 1/2 theelepel mosterd zout en cayennepeper naar smaak 250 gram elleboogjes macaroni, gekookt volgens verpakking
Voor het korstje: +/- 125 gram kaas 125 gram broodkruim 1/2 theelepel paprikapoeder 1 eetlepel ongezouten boter (Dus half zakje kaas apart houden voor het korstje).
Bereiding De boter in een middelgrote pan smelten, de bloem door de boter roeren en een minuut verwarmen boven een middelgrote vlam, met een garde geleidelijk de melk erdoorheen roeren, blijven roeren totdat het mengsel dikker wordt. De pan van het vuur halen en kaas, mosterd, zout en cayennepeper toevoegen, gladroeren. Saus en macaroni door elkaar roeren en overdoen in een ruime , beboterde ovenschaal. Bestrooien met een mengsel van kaas, broodkruim en paprikapoeder, Hier en daar een stukje boter leggen. Ongeveer 25 minuten in de oven bakken bij een temperatuur van 190 c. Tot de bovenkant lichtbruin en de kaas gesmolten is.
Zo maak ik het altijd klaar, erg lekker en erg machtig.
ik heb mijn gelijke gevondenquote:Op maandag 12 november 2007 22:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah dus gewoon letterlijk macaroni en kaas. Nou ja, het klinkt wel lekker, alles met kaas is lekker namelijk! Met een frisse salade erbij is het vast goed te doen.....Ik ga het eens een keertje maken als mijn man late dienst heeft (die baalt een beetje van mijn 'kaas-fetish')
ik eet niks en drink een enoooooorme beker appel/kaneel theequote:En nu eet ik Lays ribbelchips............en een pakje Wicky appel.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef minilotje het volgende:
Goed, brunchpoging twee.![]()
Halfhard geitenkaasje in ovenschaaltje geduwd, gaten in geprikt, heidehoning eroverheen, en een beetje zwarte peper. Tijdje onder de grill, en dan met geroosterde boterhammen de gesmolten kaas uit het ovenschaaltje lepelen.
Mits ik niks op de grond laat vallen.
![]()
Edit: Allejezus! Boterhammen vergeten!
[ afbeelding ]
Wat héb ik vandaag?
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:18 schreef minilotje het volgende:
Edit: Allejezus! Boterhammen vergeten!
[ afbeelding ]
Wat héb ik vandaag?
![]()
quote:
Mijn lief heeft zich wel eens zorgelijk afgevraagd of ik misschien zelfs een drol zou lusten als er maar kaas overheen zat.quote:Op maandag 12 november 2007 22:57 schreef Muck het volgende:
ik heb mijn gelijke gevonden
álles is lekker met kaas
Stuzzichini. Bedoel je dat? Stuzzichini van Napoli..quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Dat zijn 'appetizers'. Bij Napoli aan de Meent hebben ze een aantal van die schotels bestaande uit kleine gerechtjes en daar hebben ze een aparte naam voor.
hey shmoops, ik ga straks je spareribs maken (MPG komt morgen etenquote:Op zondag 11 november 2007 17:26 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je mist een lekkere italiaanse kaas schat.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:33 schreef coltje87 het volgende:
Ik wil vanavond een pasta salade eten. Ik heb net penne gekookt, en als probeersel had ik bij een beetje penne wat kleine stukjes augurk, olijven, zongedroogde tomaten en rode pesto doorheen gedaan. Ging wel, maar toch mis ik iets. Zo maar naar de supermarkt, inspiratie opdoen voor de rest van de pan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |