het is de stroganoff geworden geloof ik. Hebquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
@ MB: ik vind stamppot altijd ideaal voedsel als je een lange avond moet werken (ook prima als bodem voor een feestje trouwens).
Ik sabbel op een diksaplolly van de hemaen ik vind m nog lekker ook.
en terechtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:07 schreef FB-aight het volgende:
vandaag en de komende maand niets!
wegens het kapotslaan van een autoruit
Steak met gegrilde groentes en patatas bravas uit de oven!!! (aardappelpartjes in de schil met veul knoflook en verse tijm en zo)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:51 schreef DarkElf het volgende:
Nu een glas crystal clear. Vanavond steak met... dat moet ik nog verzinnen
op zich wel ware het niet dat ik geen echte fan van aardappels in schil benquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Steak met gegrilde groentes en patatas bravas uit de oven!!! (aardappelpartjes in de schil met veul knoflook en verse tijm en zo)
Idee??
Hier wordt het iets simpels: waarschijnlijk rijst of zo met wat kipfliet/groentes.
En hij smaakt heerlijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, het ruikt hier naar verschgemaakte appelmoes
Heb er een paar druppels limoensap, een schepje bruine basterdsuiker en wat kaneel doorgeroerd
Ja hoor, het is best te doen. Ze worden iets minder knapperig, maar dat is te verwachten. Verder smaken ze prima.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini-rulez, wil dat een beetje, aardappelkroketjes uit de oven (we hebben geen frituurpan namelijk, en dat moet ook maar zo blijven)
tip: probeer eens versgemaakte appelmoes met een schepje versgeklopte slagroom...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:24 schreef Bluezz het volgende:
Mmm, het ruikt hier naar verschgemaakte appelmoes
Heb er een paar druppels limoensap, een schepje bruine basterdsuiker en wat kaneel doorgeroerd
PS wat een heeeeeerlijke plaatjes hebt u daar gevonden MM![]()
Da's altijd zo.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:04 schreef Tezz het volgende:
Het 'iets makkelijks' van een paar posts hierboven van mij, werd wel heel erg makkelijk, want we zijn bij de Mc Donalds geweest.............speciaal voor dochterlief, die maar liefst twee happen van haar hamburger heeft genomen en verder niets luste. Dat was dus weer een erg duur happymeal....
klinktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:50 schreef ennuik het volgende:
Pastasalade
![]()
Verse pasta (uit de winkel), verse pesto, rood uitje, gele paprika, tomaten, baby spinazie, nog een andere soort sla, mozerella en parmaham... Heerlijk!
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vanmiddag als een brave huisslons muffins maken, lekker in de oven laten staan, had geen andere plek, en ach, dat kan geen kwaad
wordt er hier een late night snack klaargamaakt, oven aangestoken
bakblik erin gefrot
na een paar minuten
*snif* wtf stinkt daar zo
haal dan ook eerste die muffins uit de oven![]()
![]()
![]()
OT:drink ik een rood wijntje, en wat dadels met monchou, en wat er dan ook zo uit die meurende oven komt
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef ColdFeet het volgende:
Hier een avondje simpele genoegens.
Spaghettini carbonara, met die lekkere pancetta van Little Italy (Isegrim, die moet je kennen), en peterselie en een sjalotje en al dat lekkers
Nu een shootertje granaatappelsap, en een groot glas vers appel-mandarijnensap, heerlijk.
We hebben nog een tomaat-olijfstokbroodje van LI liggen, even wat roomboter smelten met een teen uitgeperste knoflook, dippen en genieten
Wat is het toch fijn om mij binnenkort bij je te zijn!
Gillende keukenmeidenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
'Screaming hot chicken wings' gaan nu de oven in.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:09 schreef niet_links het volgende:
Tom yam Khung, in de middag en phad pik pau in de avond. Waarschijnlijk met water of pepsi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |