Het was bijzonder smakelijk en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Net voorbereid :
Gehakt, dille en zout, langwerpige rolletjes van maken
Rode koolbladeren even in gekookt water laten liggen zodat ze vouwbaar zijn
Jonagold appeltje schillen in partjes
Van dit trio pakketjes maken.
In ingevetten ovenschotel leggen.
Wijn, runderbouillon en een lepel honing mengen
Erover heen (als jus)
Rode uienringen in rode wijn laten liggen
De ovenschotel gaat straks 30 min in de oven en dan ieder 2 pakketjes met een paar uienringen erbovenop
Moet lekker zijn toch??
Er moet wel aardappelpuree bij, dat was ik helemaal vergeten te makenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:58 schreef golfer het volgende:
Het was bijzonder smakelijk en zeker nog eens voor herhaling vatbaar.![]()
half uurtje, 200 gradenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:10 schreef minilotje het volgende:
Hmmm. Aangezien ik nog nooit rode kool gegeten heb en het er onderhand maar eens van moet komen, denk ik dat ik morgen die pakketjes maar eens uitprobeer.![]()
Op hoeveel graden had je de oven staan, Bluezz?
Ik ga het ook maar een keer uitproberenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
half uurtje, 200 graden
En op deze manier rode kool eten is een heel andere smaaksensatie dan het ge-eikte, rode kool met appeltjes.
Nu kaneelkoffie verkeerd
Wat ís het dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:31 schreef DAMH het volgende:
Had vanmiddag al lentejas gegeten,, denk dat je het zo schrijft,, weet niet hoe het in het nederlands heet,, italiane ete ze volgens mij met oud&nieuw,,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |