same here.. pasta, gehakt, champignons, ui, hussellen, in de ovenschotel, geraspte kaas erover, en in de oven....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Pasta met gehakt dus vanavond.
Smakelijk allen
Ik had ook nog een half pakje gele rijst, een halve courgette, een half bakje champignons en een gele paprika. Het wordt dus een roerbakgoedje wat op nasi lijkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef Tezz het volgende:
Heb een beetje half om half gehakt uit de diepvries gehaald. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet.......
ooooow.. das ook lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
cola light
vanavond heb ik zin in een verwenavondje![]()
ik denk dat we gaan gourmetten met een lekkere fles wijn
Nee gekkie, we gaan alleen in de buurt eten, niet zo verquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
eens kijken of Bluezz en golfer Arnhem al hebben aangedaan
ja, he, nou, tsk..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee gekkie, we gaan alleen in de buurt eten, niet zo ver
Straks een doorrookt kippetje, basmatirijst en rauwkost
Nu een lekker aussie-wijntje.
Grappig en Golfer eet doorrookte kalkoenfilet en pandanrijstquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Straks een doorrookt kippetje, basmatirijst en rauwkost
Nu een lekker aussie-wijntje.
Heel apart..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:32 schreef Conekiller het volgende:
ik zit nu koude spekpannenkoek met pindakas en sardientjes te eten. Het is leek lekkerder dan het is
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:54 schreef Xennia het volgende:
Grappig en Golfer eet doorrookte kalkoenfilet en pandanrijst![]()
Jaaaaaaaaaaa, ik ga hem vanavond ook gebruikenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond een stoofschotel met rundvlees en veel knoflook. Met aardappel- / meiraappuree.
Ik heb dat ding gekocht dat Piet (ik mis hem) aanraadde:
[ afbeelding ]
pureeknijperquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
is dat een alternatieve knoflookpers?
Ja, voor heule grote knoflooktenen, ongeveer even groot als een aardappel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
is dat een alternatieve knoflookpers?
Doe eens wat vriendelijker tegen je verteringsenzymen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
Het waren krieltjes uit de oven met knof, tijm en rozemarijn, een biefstukje en gestoomde groentes. En ijs na!!!
Het is chinees gewordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja we zijn er nog niet over uit.. patat of chinees halen
maar wel kei-lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Patje pinda.. tijdgebrek enzo.
Is ijs als toetje dan not done??? (niet dat ik er iets om geef hoor, want het is namelijk wel errug lekker)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe eens wat vriendelijker tegen je verteringsenzymen?
OT: AH maaltijdsalade kip 35% korting![]()
Je verteringsenzymen doen hun werk op 37 graden (lichaamstemperatuur). Als jij er ijs bij gooit denken zij van:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is ijs als toetje dan not done??? (niet dat ik er iets om geef hoor, want het is namelijk wel errug lekker)
Vanavond wordt het patat. Ik kan er niets meer van maken. Krijg ik vast weer ruzie met mijn verteringsenzymen...
Vork en MBloem eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vork en ik prikken ene vorkje vegetarische oosterse wraps vanavondwe zijn benieuwd
en gisteren.. DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uit eten geweest bij Indonesisch Restaurant BATAVIA in Arnhem...
een rijsttafel op met z'n tweetjes.......![]()
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
![]()
![]()
![]()
![]()
echt ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jum jum jum!!!!! In tijden zo lekker gegeten. Het was pittig, maar zelfs voor mij te doen
![]()
alleen jammer dat ik na het eten besloot om een trede te missen van de trap naar de toiletten![]()
kan nu niet meer lopenmaar het was het waard
![]()
![]()
het was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Potverdorie SOL, da's toch wel erg lekker.![]()
Ik ga zo een Herfstbokje drinken, maar het ligt nu in de vriezer koud te worden. Heb "Superfreeze" aan staan, dus het is nu -24 C in de vriezer, als ik de display mag geloven.
Wacht.... hij is aan het bellen, right?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het was ook erg lekker![]()
wij gaan zo uit...het wachten is alleen op vriendlief....al 3 kwartier ofzo![]()
![]()
Kip oogt wat bleekjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Uiteindelijk is het geworden: geroerbakte kipfilet, gegrilde gele paprika met schijfjes knoflook, lente-ui en ringetjes rode peper op een bedje van spinazie en pijnboompitjes, afgemaakt met wat balsamico.
[ afbeelding ]
Vriendlief had er ook nog gebakken aardappeltjes bij.
Ik kom even langs voor die lasagnequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef MissHobje het volgende:
zo net rond half 10 ff lasagna gemaakt, zit nu aan 2e bordje![]()
U is welkomquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom even langs voor die lasagne
Net voor de 1e keer gordon ramsey in de usa gekeken, en er kwam, naast veel smerigheden, ook een paar errug lekkere bordjes italian food langs.
Mamma Mia, wat heb ik daar ineens zin in![]()
![]()
![]()
Spaatje maar genomen
Ik zou zweren dat ik enkele minuten geleden Butterscotch Cola had gelezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef Xennia het volgende:
Butterscotch chocola
Neen, ik ben niet met Vorkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vork en MBloem een???
Wat![]()
Zometeen een kantenklare quiche en komkommersalade, lekker makkelijk.
SOL, lekker he, pijnboompitjes.
nee hij moest zich nog omkleden en zijn haar doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht.... hij is aan het bellen, right?![]()
oeh, dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef MissMSX het volgende:
Morgen wordt 't:
Vooraf:
- Gado gado soep
Hoofdmenu:
- Satetjes
- Nasi
- Witte rijst
- Sajoer boontjes
- Ajam paniki
- Pittige komkommer
On the side:
- Emping ‘normaal’
- Stervormige emping in blije kleurtjes (ben benieuwd! )
Nagerecht:
- Kokoscake met chocoladeijs en sinaasappel
Drankvoorstel:
- Chinees en Japans bier.
Voor het toetje ga ik dit recept als basis gebruiken: Klik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt lekker
heb je een receptje voor me?
het ging mij vooral om de kokoscake eigenlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor het toetje ga ik dit recept als basis gebruiken: Klik.
Voor de gado gado soep deze: Klik.
Voor de komkommer: Klik.
De satetjes maak ik van hamlappen en kruiden (nog geen idee wat ik dit keer zal doen) en ketjap.
De ajam paniki is gewoon van de conimex
De boontjes zal wel gewoon met een uitje, pepertje, paprika en wat sambal worden denk ik.
Ik doe altijd maar wat
Owh haha... Ik maak een 'normale' cake maar doe in water geweekte kokos door het beslagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
het ging mij vooral om de kokoscake eigenlijk
OT: ik heb dubbeldrank sinaasappel/perzik
Precies wat wij gaan doen vanavond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:01 schreef golfer het volgende:
Straks een lekkere pizza bij de Italiaan halen.
Ik dacht dat je tapas ging maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
nu een mandarijntje enyogidrink
![]()
en vanavond een aardappel-anders gehakt/groente schotel
Zou je willen zeggen wat je met de kipfilet hebt gedaan, ziet er namelijk heerlijk uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
Mixed grill van varkenshaas, kogelbiefstuk en kipfilet
Nee maar ik kan het nog wel even vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef SiGNe het volgende:
Heb je daar ook een recept van meegekregen?
Lijkt me erg lekker.
uh huh, net gedaan, voor morgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tapas ging maken?
Lekker.
Het was ook mijn laatste stukjequote:Op zondag 21 oktober 2007 08:36 schreef Isegrim het volgende:
Ow, nu heb ik ook zin in sûkerbôle en ik heb geen.
ik mag vast niet zeggen dat ik dat ongelofelijk smerig vind klinken he?quote:Op zondag 21 oktober 2007 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
Net een salade van watermeloen, gemarineerde rode ui, zwarte olijven, feta, peterselie en munt op. Was verrassend lekker!
oeh zalmquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:57 schreef ruffryder het volgende:
[..]
je bent uitgenodigd voor een boordje Tagliatelle met romig zalm![]()
Ja! Daar heb ik ook zin in! Bedankt voor de inspiratie, dat gaat het worden vanavond! Doe ik er alleen nog wat gehakt extra door en wat brood er bij of zo. (in het kader van: "een beetje van mezelf en een beetje van Zij-en-hij"quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:38 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Wij (zij & dochter) eten vanavond:
* kapucijners
* uitgebakken vetspekjes
* gesnipperde uien
* piccalilly
Simpel, boers, lekker..
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:10 schreef Isegrim het volgende:
Ouwe kaas, jeweets, met van die kristallen erin.
Ik heb wel een lekker Indiaas receptje met kikkererwten, tomaat en aubergine.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef SHE het volgende:
Voor mijn teerbeminde heb ik een grote schaal prachtige lasagne gemaakt; met de lekkerste bechamelsaus ooit van mijn hand..ik stond er zelf van te kijken!
Voor mijzelf eindelijk weer eens vlees!!![]()
Ik heb gekozen voor een supermals , super rijp argentijns beestje en die gaat gewoon heel zachtjes de oven in..zo zonder iets, tot ie mooi roze is.
Daarbij een pikant/zoete salade
Morgen ga ik iets met kikkererwten doen; maar wat weet ik nog niet. Tips zijn welkom!
Hoera! Eet smakelijk alvast.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef SHE het volgende:
Voor mijzelf eindelijk weer eens vlees!!![]()
Ik heb gekozen voor een supermals , super rijp argentijns beestje en die gaat gewoon heel zachtjes de oven in..zo zonder iets, tot ie mooi roze is.
Oooh daar heb ik ook zin in!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Patat met een kroket en een frikandel.
Precies waar ik zin in heb; kom maar op!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker Indiaas receptje met kikkererwten, tomaat en aubergine.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:53 schreef minilotje het volgende:
[..]
Hoera! Eet smakelijk alvast.![]()
Wij eten raar vanavond. Gisteren uitgebreide vleesfondue bij mijn ouders.Ik vind het bij vleesfondue altijd zó jammer om al die prima stukjes beest in frituurvet te moeten laten zwemmen!
Wél kreeg ik de (zoals altijd enorme hoeveelheid) restjes mee, dus daar hebben mijn lief en ik vanavond lol mee:
- minislavinkjes in een pannetje met verse tomaten-basilicumsaus
- gehaktballetjes met cheddarkaas op een prikkertje
- stukjes kipfilet op een stokje, gemarineerd in veel knoflook en heel smakelijke olijfolie en een beetje citroengras
- stukjes varkensvlees op een stokje, gemarineerd in olie, chilipepers, paprikapoeder, tomatenpuree en mangosap
- stukjes varkensvlees op een stokje, gemarineerd in honing, tijm en peper
Zo ongeveer elk uur een nieuw klein vleesgangetje met stokbrood, sausjes en wijn.![]()
Hoezee voor fondue-restjes: vleespartjes ontsnappen aan een droevig frituurlot!
't Is wel veggie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies waar ik zin in heb; kom maar op!
Geen idee eigenlijk. Ik denk niet dat het heel erg is als je ze weglaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef SHE het volgende:
Hulde! Klinkt fantastisch.
En Veggie is ook de bedoeling; dus dat komt goed uit!
Hoeveelheden hoeft niet, ik hou me er toch nooit aan
curryblaadjes heb ik zeker weten niet meer; waarmee kan ik het vervangen?
Sinds vandaag wel geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef SHE het volgende:
ehm...dat lijkt me ontopic
of is dit een opsomtopic?
dan zit ik hier verkeerd namelijk; want dat doen we niet op Fok
Bucklerhoerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Alcoholvrij bier wat door moet gaan voor Kvas.
Bavari, ja?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bucklerhoerrrrrrrrrrr
Er worden nu knakkertjes verwarmd![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Qwea het volgende:
wicky, maar die proeft alsof het 25 jaar oud is
Dus ik werk maar een stukje duitse "bienestich" ofzo, naar binnen
Er worden tips gegeven over het avond-eten, wat is daar niet ontopic aan? Jij bent offtopicquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
jongens, mag de SC een beetje minder?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bavari, ja?
[..]
[ afbeelding ]
Wasda?
dit topic is om te melden wat je op dat moment eet, recepten uitwisselen en daar een heel gesprek over houden mag in SCquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er worden tips gegeven over het avond-eten, wat is daar niet ontopic aan? Jij bent offtopic
OT: cherry coke![]()
daar ontkom je niet aan hier, als ik iets lekkers langs zie komen, quote ik die post en vraag ik ook om het recept, daar moet ook wel ruimte voor zijn denk ik..?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dit topic is om te melden wat je op dat moment eet, recepten uitwisselen en daar een heel gesprek over houden mag in SC
die haal ik ook regelmatig jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
en heb van mn ouders weer zo'n voorraad voedselpakketten van de Xenos gehaddus eten we vanavond lekker tortilla's
![]()
haal er altijd voorraden texmex zooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
die haal ik ook regelmatig ja
OT: een maispistoletje met rosbief en peper
die vond ik ook lekker jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haal er altijd voorraden texmex zooien kreeg van mams zo'n Knorr pak voor Stroganoff
lijkt me ook lekker
![]()
Dat is eigenlijk net zoiets tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt wel errug okIk ga straks een bal gehakt opwarmen met gekookte aardappelen en rode kool met appeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |