ooooow.. das ook lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
cola light
vanavond heb ik zin in een verwenavondje![]()
ik denk dat we gaan gourmetten met een lekkere fles wijn
Nee gekkie, we gaan alleen in de buurt eten, niet zo verquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
eens kijken of Bluezz en golfer Arnhem al hebben aangedaan
ja, he, nou, tsk..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee gekkie, we gaan alleen in de buurt eten, niet zo ver
Straks een doorrookt kippetje, basmatirijst en rauwkost
Nu een lekker aussie-wijntje.
Grappig en Golfer eet doorrookte kalkoenfilet en pandanrijstquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef Bluezz het volgende:
Straks een doorrookt kippetje, basmatirijst en rauwkost
Nu een lekker aussie-wijntje.
Heel apart..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:32 schreef Conekiller het volgende:
ik zit nu koude spekpannenkoek met pindakas en sardientjes te eten. Het is leek lekkerder dan het is
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:54 schreef Xennia het volgende:
Grappig en Golfer eet doorrookte kalkoenfilet en pandanrijst![]()
Jaaaaaaaaaaa, ik ga hem vanavond ook gebruikenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond een stoofschotel met rundvlees en veel knoflook. Met aardappel- / meiraappuree.
Ik heb dat ding gekocht dat Piet (ik mis hem) aanraadde:
[ afbeelding ]
pureeknijperquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
is dat een alternatieve knoflookpers?
Ja, voor heule grote knoflooktenen, ongeveer even groot als een aardappel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
is dat een alternatieve knoflookpers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |