Doe eens wat vriendelijker tegen je verteringsenzymen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef Tezz het volgende:
Het waren krieltjes uit de oven met knof, tijm en rozemarijn, een biefstukje en gestoomde groentes. En ijs na!!!
Het is chinees gewordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja we zijn er nog niet over uit.. patat of chinees halen
maar wel kei-lekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:35 schreef MissHobje het volgende:
Patje pinda.. tijdgebrek enzo.
Is ijs als toetje dan not done??? (niet dat ik er iets om geef hoor, want het is namelijk wel errug lekker)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe eens wat vriendelijker tegen je verteringsenzymen?
OT: AH maaltijdsalade kip 35% korting![]()
Je verteringsenzymen doen hun werk op 37 graden (lichaamstemperatuur). Als jij er ijs bij gooit denken zij van:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is ijs als toetje dan not done??? (niet dat ik er iets om geef hoor, want het is namelijk wel errug lekker)
Vanavond wordt het patat. Ik kan er niets meer van maken. Krijg ik vast weer ruzie met mijn verteringsenzymen...
Vork en MBloem eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vork en ik prikken ene vorkje vegetarische oosterse wraps vanavondwe zijn benieuwd
en gisteren.. DAMN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uit eten geweest bij Indonesisch Restaurant BATAVIA in Arnhem...
een rijsttafel op met z'n tweetjes.......![]()
zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig
![]()
![]()
![]()
![]()
echt ge-wel-dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jum jum jum!!!!! In tijden zo lekker gegeten. Het was pittig, maar zelfs voor mij te doen
![]()
alleen jammer dat ik na het eten besloot om een trede te missen van de trap naar de toiletten![]()
kan nu niet meer lopenmaar het was het waard
![]()
![]()
het was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Potverdorie SOL, da's toch wel erg lekker.![]()
Ik ga zo een Herfstbokje drinken, maar het ligt nu in de vriezer koud te worden. Heb "Superfreeze" aan staan, dus het is nu -24 C in de vriezer, als ik de display mag geloven.
Wacht.... hij is aan het bellen, right?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het was ook erg lekker![]()
wij gaan zo uit...het wachten is alleen op vriendlief....al 3 kwartier ofzo![]()
![]()
Kip oogt wat bleekjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Uiteindelijk is het geworden: geroerbakte kipfilet, gegrilde gele paprika met schijfjes knoflook, lente-ui en ringetjes rode peper op een bedje van spinazie en pijnboompitjes, afgemaakt met wat balsamico.
[ afbeelding ]
Vriendlief had er ook nog gebakken aardappeltjes bij.
Ik kom even langs voor die lasagnequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:10 schreef MissHobje het volgende:
zo net rond half 10 ff lasagna gemaakt, zit nu aan 2e bordje![]()
U is welkomquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom even langs voor die lasagne
Net voor de 1e keer gordon ramsey in de usa gekeken, en er kwam, naast veel smerigheden, ook een paar errug lekkere bordjes italian food langs.
Mamma Mia, wat heb ik daar ineens zin in![]()
![]()
![]()
Spaatje maar genomen
Ik zou zweren dat ik enkele minuten geleden Butterscotch Cola had gelezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:56 schreef Xennia het volgende:
Butterscotch chocola
Neen, ik ben niet met Vorkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vork en MBloem een???
Wat![]()
Zometeen een kantenklare quiche en komkommersalade, lekker makkelijk.
SOL, lekker he, pijnboompitjes.
nee hij moest zich nog omkleden en zijn haar doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht.... hij is aan het bellen, right?![]()
oeh, dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:02 schreef MissMSX het volgende:
Morgen wordt 't:
Vooraf:
- Gado gado soep
Hoofdmenu:
- Satetjes
- Nasi
- Witte rijst
- Sajoer boontjes
- Ajam paniki
- Pittige komkommer
On the side:
- Emping ‘normaal’
- Stervormige emping in blije kleurtjes (ben benieuwd! )
Nagerecht:
- Kokoscake met chocoladeijs en sinaasappel
Drankvoorstel:
- Chinees en Japans bier.
Voor het toetje ga ik dit recept als basis gebruiken: Klik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:07 schreef Muck het volgende:
[..]
oeh, dat klinkt lekker
heb je een receptje voor me?
het ging mij vooral om de kokoscake eigenlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor het toetje ga ik dit recept als basis gebruiken: Klik.
Voor de gado gado soep deze: Klik.
Voor de komkommer: Klik.
De satetjes maak ik van hamlappen en kruiden (nog geen idee wat ik dit keer zal doen) en ketjap.
De ajam paniki is gewoon van de conimex
De boontjes zal wel gewoon met een uitje, pepertje, paprika en wat sambal worden denk ik.
Ik doe altijd maar wat
Owh haha... Ik maak een 'normale' cake maar doe in water geweekte kokos door het beslagquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
het ging mij vooral om de kokoscake eigenlijk
OT: ik heb dubbeldrank sinaasappel/perzik
Precies wat wij gaan doen vanavond.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:01 schreef golfer het volgende:
Straks een lekkere pizza bij de Italiaan halen.
Ik dacht dat je tapas ging maken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
nu een mandarijntje enyogidrink
![]()
en vanavond een aardappel-anders gehakt/groente schotel
Zou je willen zeggen wat je met de kipfilet hebt gedaan, ziet er namelijk heerlijk uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
Mixed grill van varkenshaas, kogelbiefstuk en kipfilet
Nee maar ik kan het nog wel even vragenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:53 schreef SiGNe het volgende:
Heb je daar ook een recept van meegekregen?
Lijkt me erg lekker.
uh huh, net gedaan, voor morgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tapas ging maken?
Lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |