Ik heb wel een lekker Indiaas receptje met kikkererwten, tomaat en aubergine.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef SHE het volgende:
Voor mijn teerbeminde heb ik een grote schaal prachtige lasagne gemaakt; met de lekkerste bechamelsaus ooit van mijn hand..ik stond er zelf van te kijken!
Voor mijzelf eindelijk weer eens vlees!!![]()
Ik heb gekozen voor een supermals , super rijp argentijns beestje en die gaat gewoon heel zachtjes de oven in..zo zonder iets, tot ie mooi roze is.
Daarbij een pikant/zoete salade
Morgen ga ik iets met kikkererwten doen; maar wat weet ik nog niet. Tips zijn welkom!
Hoera! Eet smakelijk alvast.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:43 schreef SHE het volgende:
Voor mijzelf eindelijk weer eens vlees!!![]()
Ik heb gekozen voor een supermals , super rijp argentijns beestje en die gaat gewoon heel zachtjes de oven in..zo zonder iets, tot ie mooi roze is.
Oooh daar heb ik ook zin in!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:05 schreef Isegrim het volgende:
Patat met een kroket en een frikandel.
Precies waar ik zin in heb; kom maar op!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb wel een lekker Indiaas receptje met kikkererwten, tomaat en aubergine.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:53 schreef minilotje het volgende:
[..]
Hoera! Eet smakelijk alvast.![]()
Wij eten raar vanavond. Gisteren uitgebreide vleesfondue bij mijn ouders.Ik vind het bij vleesfondue altijd zó jammer om al die prima stukjes beest in frituurvet te moeten laten zwemmen!
Wél kreeg ik de (zoals altijd enorme hoeveelheid) restjes mee, dus daar hebben mijn lief en ik vanavond lol mee:
- minislavinkjes in een pannetje met verse tomaten-basilicumsaus
- gehaktballetjes met cheddarkaas op een prikkertje
- stukjes kipfilet op een stokje, gemarineerd in veel knoflook en heel smakelijke olijfolie en een beetje citroengras
- stukjes varkensvlees op een stokje, gemarineerd in olie, chilipepers, paprikapoeder, tomatenpuree en mangosap
- stukjes varkensvlees op een stokje, gemarineerd in honing, tijm en peper
Zo ongeveer elk uur een nieuw klein vleesgangetje met stokbrood, sausjes en wijn.![]()
Hoezee voor fondue-restjes: vleespartjes ontsnappen aan een droevig frituurlot!
't Is wel veggie.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Precies waar ik zin in heb; kom maar op!
Geen idee eigenlijk. Ik denk niet dat het heel erg is als je ze weglaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef SHE het volgende:
Hulde! Klinkt fantastisch.
En Veggie is ook de bedoeling; dus dat komt goed uit!
Hoeveelheden hoeft niet, ik hou me er toch nooit aan
curryblaadjes heb ik zeker weten niet meer; waarmee kan ik het vervangen?
Sinds vandaag wel geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef SHE het volgende:
ehm...dat lijkt me ontopic
of is dit een opsomtopic?
dan zit ik hier verkeerd namelijk; want dat doen we niet op Fok
Bucklerhoerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Alcoholvrij bier wat door moet gaan voor Kvas.
Bavari, ja?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bucklerhoerrrrrrrrrrr
Er worden nu knakkertjes verwarmd![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Qwea het volgende:
wicky, maar die proeft alsof het 25 jaar oud is
Dus ik werk maar een stukje duitse "bienestich" ofzo, naar binnen
Er worden tips gegeven over het avond-eten, wat is daar niet ontopic aan? Jij bent offtopicquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
jongens, mag de SC een beetje minder?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bavari, ja?
[..]
[ afbeelding ]
Wasda?
dit topic is om te melden wat je op dat moment eet, recepten uitwisselen en daar een heel gesprek over houden mag in SCquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Er worden tips gegeven over het avond-eten, wat is daar niet ontopic aan? Jij bent offtopic
OT: cherry coke![]()
daar ontkom je niet aan hier, als ik iets lekkers langs zie komen, quote ik die post en vraag ik ook om het recept, daar moet ook wel ruimte voor zijn denk ik..?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dit topic is om te melden wat je op dat moment eet, recepten uitwisselen en daar een heel gesprek over houden mag in SC
die haal ik ook regelmatig jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef motorbloempje het volgende:
en heb van mn ouders weer zo'n voorraad voedselpakketten van de Xenos gehaddus eten we vanavond lekker tortilla's
![]()
haal er altijd voorraden texmex zooiquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
die haal ik ook regelmatig ja
OT: een maispistoletje met rosbief en peper
die vond ik ook lekker jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
haal er altijd voorraden texmex zooien kreeg van mams zo'n Knorr pak voor Stroganoff
lijkt me ook lekker
![]()
Dat is eigenlijk net zoiets tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
Klinkt wel errug okIk ga straks een bal gehakt opwarmen met gekookte aardappelen en rode kool met appeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |