daar ben jij ook goed in volgens mij!quote:
Dat heeft niks met verzaken te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar ben jij ook goed in volgens mij!
grapje toch...!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met verzaken te maken.
Zijn er al man, met de dynamo in de naafquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende: en altijd werken zonder dat ze een dynamo in de convetionele zin van het woord nodig hebben. Dus zeg maar, soort van schijfremmen, maar dan om spanning op te wekken.,...?
als hij ook wil, kiezen we er wel 1, die we nog niet gehad hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:17 schreef Houniet het volgende:
welke film?
Moet je niet doen hèquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:00 schreef Loontjah het volgende:
Ik was naar huis hoor.
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiairquote:
Ik ben ook nog altijd van de partijquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiair
ik ben ook aardig op weg met de niet-stagiair-zijnde SC-topicsquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiair
Het viel gelijk met mijn 200ste Stage SC topicquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet bij gehouden vanaf wanneer ik als niet-stagiair in dit topic actief ben
Ik heb ergens opgeschreven dat topic #86 mijn eerste topic is.quote:
topic #244 was jouw eerste SC-topic hierquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou niet weten wat mijn eerste topic is. Maar ergens rond half september zal dat geweest zijn. Maar het maakt me ook niet zo veel uit wanneer het was.
Vandaag nog even kort mijn begeleidster gesproken, binnenkort weer een afspraak mee maken. Moet volgens mij ook nog aardig wat documenten inleveren, die nog niet goed waren bij haar eerste bezoek, maar ik vergeet het steeds.
Nou ja, komt wel goed.
hier wel hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo kinders
Waarom beweegt mijn plaatje niet meer
Weet ik niet. Bij mij beweegt jouw plaatje ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo kinders
Waarom beweegt mijn plaatje niet meer
same here.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bij mij beweegt jouw plaatje ok niet.
GOEIEMORGENNNNNquote:
Onderzoekkosten ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Welke kosten, valt onder garantie hoor
Misschien vervanger vragen zolang?
zolang hij van buiten geen serieuze deuken of krassen heeft moeten ze hem gewoon gratis repareren hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Onderzoekkosten ofzo.
Laten verzenden ?
Misschien zeggen ze wel dat ik hem heb laten vallen ofzo.
Reparatie zou dan 200 euro zijn bijv, en dan ben ik hem kwijt.
zekers, ben er blij meequote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat hun zeggen
Ook wel leuk telefoontje dacht ik Hans
werkt prima tot zover ik ben wezen testen. HEb 2gb kaartje erin. Moet voldoende zijn aangezien ik toch nooit zoveel trein enzo. Gegevens overbrengen kan via usb, wifi of blauwe tand. De interfase zelf is gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
gheghe, ja handig, ik zie het ook steeds vaker mensen die geen mp3 speler meer gebruiken maar hun telefoon. Werkt dat nou een beetje, of is het nog steeds gekloot?
garantiekaart is niet eens nodig geweest. Zolang je het bonnetje nog hebt komt het goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef Loontjah het volgende:
Oh dan is het goed!
Ik heb namelijk geen ervaring met die garantie dingen.
Ik weet wel dat ik zo'n garantiekaart heb opgestuurd naar Fuji.
Straks even zoeken naar het aankoopbewijs.
Een vuiltje of kras is het zeker niet, of er zouden 100 krassen precies op dezelfde lijn zitten.
Ik heb hier ook een topic over gemaakt in FOT: [Prob] Camera toont strepen op foto's maar niet op de lens
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
gheghe, ja handig, ik zie het ook steeds vaker mensen die geen mp3 speler meer gebruiken maar hun telefoon. Werkt dat nou een beetje, of is het nog steeds gekloot?
Ja hallo, dat gevaarte heb ik ook gehad, zo'n 6230i. Dat is juist de reden dat ik het allemaal zo matig vond, dat mp3/telefoon gebeuren. Maar in de loop der jaren is het dus allemaal wat makkelijker bedienbaar geworden? En eigenkoptelefoon is wel echt een must ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeft![]()
Maar met de mobiel werkt wel lekker vind ik. Leuke/overzichtelijke interface en kan lekker mijn eigen koptelefoon gebruiken! Zit een standaard mini-jack aansluiting op
Mijn 6230i moest een aparte Nokia headset op.
Nokia (L) Ook al heeft er nu eentje van de 2 modellen die ik heb gehad het begeven, blijft het een top merk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeft![]()
Maar met de mobiel werkt wel lekker vind ik. Leuke/overzichtelijke interface en kan lekker mijn eigen koptelefoon gebruiken! Zit een standaard mini-jack aansluiting op
Mijn 6230i moest een aparte Nokia headset op.
er werd een headset meegeleverd + m'n oude nokia headset werkte ook. Geen idee eigenlijk of ook een andere koptelefoon kan gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, het is aanzetten en los![]()
En ik ook hoor Host, maar op die headset na werkte het verder wel relax vond ik
M;'n kapotte 6030 is ook niet echt kapot. Hij blijft enkel alleen constant aangeven dat de headset er nog in zit, zodat hij de audio uitput niet meer naar het interne luidsprekertje stuurt waardoor je alleen nog geluid krijgt als je de headset erin hebt zitten. Zwaar irritant natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:06 schreef Loontjah het volgende:
Nokia inderdaad onverwoestbaar...
Al gooide je hem 50 x op de grond.
Al zou ik het nu niet meer willen met mijn N73, in verband met groot scherm die zomaar kan barsten.
2 jaar oude 6030 deed het nog langer dan een week zonder opladen, en dat met iig 2 uur radio luisteren en flink wat sms-en enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hmm, ja ach ik houd het maar bij mijn iPod die werkt imho iets intuitiever dan een gsm. Plus dat ik bang ben dat ik mijn gsm batterij er te snel doorheen jaag. Mijn samsung d900 (geloof ik) gaat maar drie dagen mee met zijn batterij namelijk...
quote:Beste I. Van der Wallen,
Het kan zijn dat de CCD defect is of de elektronica achter de CCD of ??????
Wilt u de camera laten nakijken/repareren dan moet u de camera oplaten sturen door uw leverancier of door de voor u dichtst bijzijnde foto dealer aan ons met bijgesloten het garantiebewijs, een kopie van de aankoopnota en een klachtomschrijving.
Is het termijn van 1 jaar fabrieksgarantie verstreken dan kunt u op de klachtomschrijving vermelden dat u eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat de camera gerepareerd word.
Zand-/water-/val-/stootschade vallen niet onder de garantiebepalingen.
Met vriendelijk groeten/ Best regards/ Mit freundlichen Grüßen,
Kijk daar heb je wat aan, die van mij heeft wel constant bluetooth en gprs aan staan, maarja dan nog zou die imo langer mee moeten kunnen dan 3 dagen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
2 jaar oude 6030 deed het nog langer dan een week zonder opladen, en dat met iig 2 uur radio luisteren en flink wat sms-en enzo.
Ja Chatgirl... Ergensquote:Op woensdag 7 november 2007 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk daar heb je wat aan, die van mij heeft wel constant bluetooth en gprs aan staan, maarja dan nog zou die imo langer mee moeten kunnen dan 3 dagen.
En loontjah, da's toch een net mailtje? je hebt allemaal die dingen toch gewoon?
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hmm, ja ach ik houd het maar bij mijn iPod die werkt imho iets intuitiever dan een gsm. Plus dat ik bang ben dat ik mijn gsm batterij er te snel doorheen jaag. Mijn samsung d900 (geloof ik) gaat maar drie dagen mee met zijn batterij namelijk...
Nokia 6300 kan dat iig, heeft ook shuffle ed.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.
Leuk dat je er MP3tjes mee kunt afspelen, maar daar houdt het ook wel mee op.
Weet niet of het bij de D900 al anders is, maar bij de 600 kan je bijvoorbeeld al niet eens doorspoelen.
Ik zit hier al met een dikke trui en een shawl om, en nog is het koud. Ik zit op het plekje waar de wind net vrij spel heeft.quote:
Dan nog vind ik m'n ipod gewoon prettiger werken, en kan een stuk meer op.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef HansU het volgende:
[..]
Nokia 6300 kan dat iig, heeft ook shuffle ed.
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.
Leuk dat je er MP3tjes mee kunt afspelen, maar daar houdt het ook wel mee op.
Weet niet of het bij de D900 al anders is, maar bij de 600 kan je bijvoorbeeld al niet eens doorspoelen.
Dat is voor alsnog ook de main reason inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.
Ja met het oog op plaatsbesparing kan ik me het goed voorstellen, maar waarom zou je je digicam meenemen? 3MP op mijn gsm.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.
Gsm, Ipod, digi cam e.d.
Je kan tegenwoordig kaartjes van 8gb ofzo in je foon stouwen, dat is toch redelijk veel.
Een fatsoenlijke digicam op een telefoon moet nog geboren worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.
Gsm, Ipod, digi cam e.d.
Je kan tegenwoordig kaartjes van 8gb ofzo in je foon stouwen, dat is toch redelijk veel.
ik spot nog wel eens autotjes. En dan wil ik wel Mooie foto's hebben. Anders kan je net zogoed geen foto maken. Heb daarom jaartje geleden Canon Ixus aangeschaft. Camera op gsm formaat met goede kwaliteit. Camera in m'n telefoon is dus eigenlijk overbodig. Alleen leuk voor achtergrondjes enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja met het oog op plaatsbesparing kan ik me het goed voorstellen, maar waarom zou je je digicam meenemen? 3MP op mijn gsm.
Of is die 3mp niet toereikend?
Dat is dus de reden waarom ik een iPod heb en niet mijn gsm gebruik. Die mp3 functie is niet toereikend voor mijn doeleinden.
Veel pixels alleen zegt ook niet veel hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoorde laatst het zusje van vriend zeggen:
"Oh ik wil die nieuwe telefoon van X, dan verkoop ik mijn digitale camera want die heeft minder pixels"
Whehe laat der maar lekker in de waanquote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
"Oh ik wil die nieuwe telefoon van X, dan verkoop ik mijn digitale camera want die heeft minder pixels"
Dat mega pixel idee is echt tever doorgeschoten. Snappen mensen nou niet dat een goede lens ongeveer factor 10 belangrijker is. mijn oude 2mp Canon camera met echt een goede grote lens maakt scherpere foto's dan mijn 6 mp Canon Ixus lensje. Allebij goede kwaliteit, maar je ziet gewoon een scherpte verschil.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
komt nog niet eens in de buurt van mijn recordsquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Trigalti het volgende:
Eer-ik zegt wel weinig tijd te hebben hè...
Maar kijk dit eens:
001. 196 eer-ik
En de OP dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt nog niet eens in de buurt van mijn records
Daar besteed ik ook zo nu en dan even wat tijd aan, maar ik heb veel aan m'n hoofd.quote:
mietjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ja zeg
Ik denk dat ik dankzij die uitspatting maar iets eerder ga lunchen...
Mijn tere zieltje![]()
Ik ben hier nu al vier jaar lang een kwaliteits user, en dan komt er een newbie mod aan die me uitscheld voor kut-user. Dat doet pijn, ja!!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ja zeg
Ik denk dat ik dankzij die uitspatting maar iets eerder ga lunchen...
Mijn tere zieltje![]()
Ik ben hier nog veel langer kwaliteitsuser, alleen niet onder dit account.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben hier nu al vier jaar lang een kwaliteits user, en dan komt er een newbie mod aan die me uitscheld voor kut-user. Dat doet pijn, ja!!
![]()
heb helaas geen foto van het moment dat ik lag te slapen op me toetsenbordquote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
geef mij eens een goed plaatje wat refereert aan stagelopen
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:41 schreef HansU het volgende:
[..]
heb helaas geen foto van het moment dat ik lag te slapen op me toetsenbord![]()
Uiteraard heb ik al die pagina's al doorgebladerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Loontjah het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=stage+lopen&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2
hoppa
Waar heb je het voor nodig.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik al die pagina's al doorgebladerd.
Maar aangezien ik geen stage loop, en niet echt een fatsoenlijk uitziende plaat zie, weet ik niet wat er in moet
Is dat een chick?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:46 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Waar heb je het voor nodig.
Ik heb nog wel een foto gevonden van vorige stagiaire hier
Zit er coverflow op je N95?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:51 schreef Deansensitized het volgende:
Mijn N95 kan ook alles wat jullie iPod kan hoor
Alleen wat minder opslag en geen touchdinges.
En de LG Prada zuigt
En ja, schiet eens op met die OP.
of je covertje van kleur kan veranderen, zoals een kameleon misschien?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik weet niet eens wat het is man![]()
http://youtube.com/watch?v=OFWjgMZ8lcMquote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ik weet niet eens wat het is man![]()
quote:
DnB??quote:Op woensdag 7 november 2007 13:20 schreef ChatGirl het volgende:
Van dat jazzgepingel word je ook zo gaar van. Daarom op mijn mp3 speler alleen maar uptempo muziek.
Hier in Nijmegen is om de zoveel weken een party, Deflux, niet normaal hoe hard ik daar altijd los ga. Super vette DnB, heerlijkquote:
*zucht* waarom hebben andere stagiaires het toch altijd beter als mijquote:Op woensdag 7 november 2007 13:35 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En net zo.. een uur rondgereden in 207..En toen ehm.. naar winkels geweest
Vroeg ik me vorig jaar ook al afquote:Op woensdag 7 november 2007 13:43 schreef Loontjah het volgende:
[..]
*zucht* waarom hebben andere stagiaires het toch altijd beter als mij
Nee, helaas niet.quote:
Ik ben een keer naar een DnB feest geweest in Londen, toen we daar waren met school. Was super om mee te maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen is om de zoveel weken een party, Deflux, niet normaal hoe hard ik daar altijd los ga. Super vette DnB, heerlijk
Vorig jaar op mn stage mocht ik op de 2e dag al een pakket op gaan halen met zijn auto. De hele dag een beetje door Belgie rijdenquote:Op woensdag 7 november 2007 13:43 schreef Loontjah het volgende:
[..]
*zucht* waarom hebben andere stagiaires het toch altijd beter als mij
Ja er hangt om een of andere reden bijna altijd een super relaxe sfeer op dergelijke party's.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een DnB feest geweest in Londen, toen we daar waren met school. Was super om mee te maken.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 7 november 2007 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja er hangt om een of andere reden bijna altijd een super relaxe sfeer op dergelijke party's.
Ik was daarstraks de weg kwijtquote:Op woensdag 7 november 2007 14:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorig jaar op mn stage mocht ik op de 2e dag al een pakket op gaan halen met zijn auto. De hele dag een beetje door Belgie rijden
Wow gek..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:21 schreef Loontjah het volgende:
Zogenaamd zeker
Ik moet zeggen dat ik ook van deze stage in hun auto heb gereden.
Maar dat kwam omdat er een trainer last kreeg van acute nierstenen.
Of ik hem even met SPOED naar het ziekenhuis wou brengen in zijn auto.
Ik paniek, zat ik daar helemaal bibberend met een vreemde man naast mij, in een vreemde auto.
Ik toen ook. Ik moest in zo'n boerendorpje zijn wat als naam xxxx heeft, en daar vallen dan 5 andere dorpen onder. Dan duurt t ook lang voordat je dat gevonde hebt. Plus dat ze daar alleen frans spreken, en ik niet. Ben toen maar een bank binnengelopen om het te vragen.quote:
Walloniequote:Op woensdag 7 november 2007 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik toen ook. Ik moest in zo'n boerendorpje zijn wat als naam xxxx heeft, en daar vallen dan 5 andere dorpen onder. Dan duurt t ook lang voordat je dat gevonde hebt. Plus dat ze daar alleen frans spreken, en ik niet. Ben toen maar een bank binnengelopen om het te vragen.
Nja ik ben gewoon doorgereden en best vaak gekeerd, als ik dan een herkenningspunt zie, weet ik het meteen weerquote:Op woensdag 7 november 2007 14:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik toen ook. Ik moest in zo'n boerendorpje zijn wat als naam xxxx heeft, en daar vallen dan 5 andere dorpen onder. Dan duurt t ook lang voordat je dat gevonde hebt. Plus dat ze daar alleen frans spreken, en ik niet. Ben toen maar een bank binnengelopen om het te vragen.
Dat deed ik ook, totdat ik in een weiland reed, zo ongeveer.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja ik ben gewoon doorgereden en best vaak gekeerd, als ik dan een herkenningspunt zie, weet ik het meteen weer
Wahaha.. maarja ik ken Eindhoven toch iets beter dan jij België kent neem ik aan.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, totdat ik in een weiland reed, zo ongeveer.
Gewoon zwaar boos opbellen..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:47 schreef Loontjah het volgende:
Lol vrouwen
Echt als je denkt dat alles meezit, krijg je alle tegenslagen.
* camera kapot
* UPC heeft gewoon je contract verlengd na verhuizing (huh?!? reactie), net dat ik wou overstappen op ADSL
Bah
als dat pakje voor een koe was, geen probleem..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, totdat ik in een weiland reed, zo ongeveer.
Ik moest iets ophalen, en nee, geen koe.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:04 schreef HansU het volgende:
[..]
als dat pakje voor een koe was, geen probleem..![]()
Geen koe nee?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moest iets ophalen, en nee, geen koe.![]()
Dat is echt weer iets voor kakkersquote:Op woensdag 7 november 2007 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=OFWjgMZ8lcM
Totaal overbodige functie natuurlijk. maar ziet er wel gelikt uitquote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat is echt weer iets voor kakkers![]()
iPod zowiezo![]()
Apple![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
iPod zowiezo![]()
Apple![]()
Mja, elke visuele functie op elke handheld apparaat is je reinste onzin eigenlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:20 schreef HansU het volgende:
[..]
Totaal overbodige functie natuurlijk. maar ziet er wel gelikt uit
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
iPod zowiezo![]()
Apple![]()
Joa best hendig sjiek hè..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, elke visuele functie op elke handheld apparaat is je reinste onzin eigenlijk.
Ik heb het ook in iTunes, ziet er wel hendig uit
Dat had ik ook een keer met telefoonabonnement,.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:25 schreef Loontjah het volgende:
Opbellen en dan?
Is weer 10 cent per minuut, en dan zeggen ze: "Ja, staat in het contract..."
Kan goed zijn, maar dat hadden ze mogen zeggen toen ik het doorgaf. Ze geven wel door
dat je even 35 euro moet gaan betalen omdat hun 1 knopje daar moeten omzetten.
Weet niet, heb altijd al iets tegen Apple gehad, altijd zo wit, clean, vormgeving om te janken, clinisch, bah.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jezus, wat is dat nou weer voor opmerking
Ten eerste is het sowieso, en ten tweede, waarom is apple nou weer kut
Het hoeft niet wit hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 15:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Weet niet, heb altijd al iets tegen Apple gehad, altijd zo wit, clean, vormgeving om te janken, clinisch, bah.
Wat nou weerquote:Op woensdag 7 november 2007 15:24 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stage Nederlands misschien?
Naja ook, dat 'touchrontondje' werkt voor geen meter vind ik. Wat is er mis met een paar gewone knopjes manquote:Op woensdag 7 november 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het hoeft niet wit hoor
Voor de rest is het natuurlijk een kwestie van smaak, maar het gaat je dus niet om de besturing...
Hey, ga jij nou maar een OP bouwenquote:
Je zit nu puur te bitchen op de iPod, maar Apple maakt meer producten dan een iPod...quote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja ook, dat 'touchrontondje' werkt voor geen meter vind ik. Wat is er mis met een paar gewone knopjes man![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, ga jij nou maar een OP bouwen![]()
pest die jongen nou niet zoquote:Op woensdag 7 november 2007 15:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, ga jij nou maar een OP bouwen![]()
Hoezo werkt dat nietquote:Op woensdag 7 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja ook, dat 'touchrontondje' werkt voor geen meter vind ik. Wat is er mis met een paar gewone knopjes man![]()
dat Deanquote:
OSX dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Deansensitized het volgende:
Discussie ging ook over de iWcpot toch
Maar ja, dat hele Apple ligt me niet. Misschien kwestie van wennen...
Geef me drie redenen waarom een Apple beter is dan een PC?
En Windows is geen reden
Daarom is het klote!quote:Op woensdag 7 november 2007 15:36 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoezo werkt dat niet?
Werkt zelfs door je jaszak heen man..
schuren is daarom ook verboden door ons heilige boek totquote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Daarom is het klote!
Zit je tegen een meissie te schuren, gaat ie van Alicia Keys naar Evanescence..
Lekker dan
Als je een discman (quote:Op woensdag 7 november 2007 15:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Daarom is het klote!
Zit je tegen een meissie te schuren, gaat ie van Alicia Keys naar Evanescence..
Lekker dan
Vandaar ook de (quote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
Ja maar welke oen heeft er nu nog een discman.
Jezus, als ik er aan terug denk, snap ik niet dat ik met zo'n ding op pad ben geweest.
mwa, die waren best goed te gebruiken hoor, ergens in 2000 ofzo. Beter dan minidisc of casette bandjesquote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
Jezus, als ik er aan terug denk, snap ik niet dat ik met zo'n ding op pad ben geweest.
minidisc vond ik ook echtquote:Op woensdag 7 november 2007 16:00 schreef HansU het volgende:
[..]
mwa, die waren best goed te gebruiken hoor, ergens in 2000 ofzo. Beter dan minidisc of casette bandjes![]()
ik denk dat die mensen er nog steeds spijt van hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
minidisc vond ik ook echt
Hulde aan de mensen die daar hun geld aan verspild hebben
Ik denk het ookquote:Op woensdag 7 november 2007 16:06 schreef HansU het volgende:
[..]
ik denk dat die mensen er nog steeds spijt van hebben![]()
Tot voor een jaar geleden liep ik nog met een discman rondquote:Op woensdag 7 november 2007 15:48 schreef Loontjah het volgende:
onderhand is ie afbetaald, of nog niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
Minidisc was vet cool man
Terwijl jullie allemaal met jullie 'shockproof' discman en analoge walkmans rondliepen had ik een md walkman, hoe vet was dat!
Nee hoor, ik heb altijd veel plezier gehad aan mn discman.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:12 schreef Loontjah het volgende:
Ach germ Chatgirl, wil je er over praten..
Als onderzetter zeker?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:09 schreef Deansensitized het volgende:
Geloof het of niet, maar Minidisc word serieus nog gebruikt hoor
Ik heb al in geen jaren meer een MD speler gezienquote:Op woensdag 7 november 2007 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
Nee hoor
Heb in de afgelopen vier jaar tijdens stages [en daar buiten] toch echt met ik mag wel zeggen enige regelmaat de Minidisc tegengekomen. Artiesten ['losse' zangers zoals bv Frans Bauer, André, Jannes, Thiery] zingen dan over hun instrumentale nummers heen, die op MD staan
Ook schijnt het dat Tiësto er vaak gebruik van maakt.
Maar ook in de radiowereld word het nog gebruikt. Zo weet ik dat zowiezo [:7] Rick Van Velthuysen van Radio 538 zijn jingles en dingetjes vanaf een minidisc draait.
Maar ook interviewers lopen vaak nog met een MD rond.
Het zal je verbazen waar je soms die dingen nog tegenkomt hoor
dan ook nooit reporters enzoquote:Op woensdag 7 november 2007 17:19 schreef Deansensitized het volgende:
Dat ligt hem dan aan jou
Zowel in professionele 19" rack versie als in de gewone draagbare spelertjes, alles wel lopen fiksen.
Vorige baas had zelfs 2 dozen met nieuwe [!] reserve onderdelen liggen want iedereen bij dat radio en tv station [de reporters] gebruikten die dingen
In de kroeg of in m'n bedquote:Op woensdag 7 november 2007 17:24 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, net waar je vakgebied ligt hè
GLR, IBL.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:28 schreef Deansensitized het volgende:
![]()
Waar heb je voor gestudeerd dan?? Tapwacht??![]()
Grafisch Lyceum Rotterdam,quote:Op woensdag 7 november 2007 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
GLR, IBL?? QUE? [ afbeelding ]
En rokers sterven jonger Erik![]()
Maar doe wat je niet laten kan.
GLRquote:Op woensdag 7 november 2007 17:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Grafisch Lyceum Rotterdam,
Daarna International Business & Languages.
Sterven, ja ach.
't schijnt zo ja.
Maar ik weet niet, ik wil opzich wel stoppen, maar denk niet dat ik er nu de mogelijkheid toe heb.
Aan de andere kant heb ik deze dag moeiteloos niet gerookt, alleen heb ik nu wel trek
Ik weet ook niet wat ik hier doe.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:45 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon stoppen, eens zien hoever je komt
Na een paar dagen mis je die dingen niet eens meer
Maar die opleiding klinkt wel internationaal ja, wat doe je hier nog
Gewoon stoppen!!quote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik hier doe.
Dat is het probleem
Nou ben ik laatst na 11 maanden weer begonnen met roken, dus ik weet hoe het in elkaar steekt
Maar ik weet 't effe niet meer of ik nou wel of niet moet stoppen
Ik denk dat ik zometeen toch stiekem wel peuken haal
Stoppen, nog effe wat studeren, en het geld dat ik bespaar door het roken, binnen nu en een jaar, gebruiken om een ticket te kopen naar buitenlandquote:Op woensdag 7 november 2007 18:02 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon stoppen!!
En oprotten naar het buitenland
Niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 17:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mwah, zulks een goeie ervaring heb ik niet met die school
Ik heb daar Multimediavormgeven getracht te volgen, maar dat is niet gelukt.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:12 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik vind het beter georganiseerd en serieuzer overkomen vergeleken met andere MBO scholen
Welke opleiding heb je gedaan?
Ja dat is wel een minpunt, die tijden. Tegenwoordig sturen ze een smsje als het eerste uur uitvalt.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb daar Multimediavormgeven getracht te volgen, maar dat is niet gelukt.
Ik heb heel vaak gehad dat ik om 06:00 de bus instapte, om 08:10 op school aankwam, en dan te horen kreeg: Je, sorry, we wilden nog bellen, maar je hebt de eerste vier uur vrij!
'Jo, bedankt'
Of ik dan aan het einde vna de dag nog even 1 uurtje naar school wilde komen
Daarbij heb ik daar letterlijk niks geleerd, daar ik alles al wist door zelfstudie in de jaren ervoor.
Welk jaar zit je dan?
Ik had Bossinade in de eerste en tweede als mentrix
Ik had ook eigenlijk grafisch vormgeven moeten kiezen, lijkt me veel toffer.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:31 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een minpunt, die tijden. Tegenwoordig sturen ze een smsje als het eerste uur uitvalt.![]()
Ik zit nu in de derde en doe de opleiding Grafisch Vormgeven. Ik zit ook in de Masterclass.
Vanaf Januari lekker 6 maanden op stage, heb ik wel zin in. Bossinade ken ik niet.
Ik weet wie je bedoeld, ik heb alleen nog nooit les van haar gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had ook eigenlijk grafisch vormgeven moeten kiezen, lijkt me veel toffer.
Hoe heet dat grietje, dat er een beetje alternatief uitziet, met wat piercings ook enzo, dat DTP geeft ook alweer?
Ik vond haar altijd wel tof
Welke chille docenten heb jij gehad tot nu toe?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoeld, ik heb alleen nog nooit les van haar gehad.
Veel geslapenquote:
Van Nieuwenhuizen en Ruifrok bedoel je?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welke chille docenten heb jij gehad tot nu toe?
Ik ken de meesten niet meer bij naam
Ik weet nog wel zo'n kerel die natuurkunde gaf in de collegezalen, met langwerpig hoofd, zwart haar, en een snor dacht ik, en een klein ventje dat DTP college gaf, die de hele tijd met z'n schouder omhoog ging, zíjn rechter schouder geloof ik.
Gelderblom geeft Kunstbeschouwing. Vandaag nog les van gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:42 schreef eer-ik het volgende:
Gelderblom ken ik ook, wat geeft die?
Ik had ook zo'n kerel in de eerste geloof ik, voor marketing, die was ook altijd wel chill.
v. Nieuwenhuizen ja
Was het niet Ruigrok trouwens?
Stam was dat ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:44 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Gelderblom geeft Kunstbeschouwing. Vandaag nog les van gehad.
Stam geeft marketing. Die is ook wel OK.
Bij mij ging het ook vrij vlot. Gelukkig wel. Nu nog anderhalve dag. Morgen is er genoeg te doen en de halve dag op vrijdag gaat altjid snel.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond![]()
De week is weer doormidden. De dag ging snel vandaag
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag Chatgirl gespot!!!!
Waar dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:26 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb vandaag Chatgirl gespot!!!!
Bob Dylan ftw jaquote:Op woensdag 7 november 2007 21:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jullie gaan me niet vertellen dat dit topic, een topic dat gisteren geopend is, vandaag niet vol gaat he?
Oh en: Bob Dylan.![]()
Maar dat is algemeen bekend. Maar het moest even gezegd worden.
En nee, Brian Jones (RIP), hij heeft het niet over jou.quote:Because something is happening here
But you dont know what it is
Do you, mister jones?
Geweldig.quote:You raise up your head
And you ask, is this where it is?
And somebody points to you and says
Its his
And you say, whats mine?
And somebody else says, where what is?
And you say, oh my god
Am I here all alone?
Dan ga je toch??quote:Op donderdag 8 november 2007 08:21 schreef diertjuh het volgende:
Goedemorgen
Gisteren met hoofdpijn gaan slapen en met hoofdpijn wakker geworden. Niet fijn. Voor het eerst deze week dat ik nu weer naar mijn bedje wil
Dank dank..! vandaag tweede les en ik moest hoofdstuk 5 al voorbereiden..!quote:
Praat me er niet over... in 14 lessen 29 hoofdstukken...quote:Op donderdag 8 november 2007 08:34 schreef Deansensitized het volgende:
Dat scheelt Nath
Ik ook niet hoor, heb ook alweer zin om naar huis... en zit hier net
Lekker tempo Kuno
Joa...quote:
Weet ik wel... maar dan naai ik mijn baas der helemaal aan.. en hij is een goede bekende van me..quote:Op donderdag 8 november 2007 08:51 schreef Deansensitized het volgende:
Arbo belllen!! Rookvrije werkplek toch??
De baas rookt ZELF...quote:Op donderdag 8 november 2007 08:56 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, als je er last van hebt mag je het best zeggen toch??
Ronduit asociaal is het gewoon!
Kan je er dan niet even met de baas over praten??
Maar dan loop ik ook wat dagen mis.. Achja fuck it.. als et langer dan een week duurt ga ik wel een keer op mijn school langs..quote:Op donderdag 8 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon doen, dan komt de boodschap vanzelf een keer over
Hm.. tis ook moeilijk.. vandaar dat ik er de afgelopen 3 maanden aardig vrede mee heb gehad..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, je bevind je wel in een moeilijk parket merk ik wel. Sterkte er maar mee!
Ja daarom, dan word de goede zorg voor jezelf vernaggeld door een anderquote:Op donderdag 8 november 2007 09:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hm.. tis ook moeilijk.. vandaar dat ik er de afgelopen 3 maanden aardig vrede mee heb gehad..
Het was vaak ook maar 1 persoon die rookte toen.. en die hield er wel een beetje rekening mee..
Maar je moet mijn stageplek zo zien: een kantoor.. niet meer en niet minder.. Alles is op locatie, dus we hebben nog niet echt een grote bedrijfsruimte.
Dit is denk ik 5 bij 5..
Als er dan 3 man constant zit te paffen.. tja..
Verneuk ik mijn longen voor niets... En dat terwijl ik al die jaren zo gezond was/ben gebleven.
daarom is roken op het kantoor dan ook verboden..quote:Op donderdag 8 november 2007 09:23 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja daarom, dan word de goede zorg voor jezelf vernaggeld door een ander![]()
Precies, maar om zoals hij zei de arbo op je baas en tevens goede kennis af te sturen is ook weer zowat...quote:Op donderdag 8 november 2007 09:29 schreef HansU het volgende:
[..]
daarom is roken op het kantoor dan ook verboden..
direct de Arbo is erg drastisch inderdaad, maar er moet toch een soort van betere oplossing te vinden zijn. Iedere dag als je weggaat je voelen als een rookworst vind ik niet echt acceptabel.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:37 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Precies, maar om zoals hij zei de arbo op je baas en tevens goede kennis af te sturen is ook weer zowat...
Niet?quote:
Nee, maar zo te horen heeft hij er ook al herhaaldelijk wat van gezegd... en dan is de maat eens vol natuurlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:07 schreef HansU het volgende:
[..]
direct de Arbo is erg drastisch inderdaad, maar er moet toch een soort van betere oplossing te vinden zijn. Iedere dag als je weggaat je voelen als een rookworst vind ik niet echt acceptabel.
Dat bedoel ik..quote:Op donderdag 8 november 2007 10:07 schreef HansU het volgende:
[..]
direct de Arbo is erg drastisch inderdaad, maar er moet toch een soort van betere oplossing te vinden zijn. Iedere dag als je weggaat je voelen als een rookworst vind ik niet echt acceptabel.
gooooooooooood morning sunshinequote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen Dean
Goedemorgen Trig
Goedemorgen Chatgirl
Goedemorgen Houniet
Goedemorgen Pieterbas
Goedemorgen HansU
en de rest...
Mornin Loontjahquote:Op donderdag 8 november 2007 10:11 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen Dean
Goedemorgen Trig
Goedemorgen Chatgirl
Goedemorgen Houniet
Goedemorgen Pieterbas
Goedemorgen HansU
en de rest...
Neuh, niet bepaald. Zal wel een lang gesprek worden denk ik. Terugkomddg duurde ook al zo lang.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Niet?
Goeiemorgen Loontjah
Joquote:Op donderdag 8 november 2007 10:17 schreef Deansensitized het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooodmorning Vietnaaaaammmmmmmm!!!
[ afbeelding ]
Saai dusquote:Op donderdag 8 november 2007 10:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald. Zal wel een lang gesprek worden denk ik. Terugkomddg duurde ook al zo lang.
Gutenmorgen Erikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |