Die mensen besparen dan ook op andere dingen; ze lopen allemaal in van die slonzige kleren, hebben baarden, lang viezig haar en afgetrapte schoenen.quote:
Alleen zo jammer dat auto's niet te vergelijken zijn met computers.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
*meldt*
Ik heb net een MacBook Pro besteld. Kost ook centjes. Maar goed, een BMW rijdt toch lekkerder dan een opgefokte oude Opel Corsa.
Ware het niet dat een Mac en een PC niet overeenkomstig zijn met een BMW en een Opel Corsa.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
*meldt*
Ik heb net een MacBook Pro besteld. Kost ook centjes. Maar goed, een BMW rijdt toch lekkerder dan een opgefokte oude Opel Corsa.
och, met zelfbouw kun je ook voor een bedrag waarvoor je een Skoda koopt, een BMW of Mercedes in elkaar zetten..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ware het niet dat een Mac en een PC niet overeenkomstig zijn met een BMW en een Opel Corsa.
Misschien voor OS-X (voor sommigen dan) maar qua hardware 100% zeker niet.
Hogere specs zijn niet nodig aangezien de software en de hardware perfect op elkaar afgestemd zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef Buschetta het volgende:
De specs zijn i.d.d waardeloos.
Nog erger... thuis boven mn Mac hangt een kunstwerk wat me 1500 euro gekost heeft, en wat aan 'gebruikswaarde' me nog minder oplevert dan mn mac...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:38 schreef Buschetta het volgende:
mac![]()
Zielig dat mensen zoveel voor "design" betalen.
De specs zijn i.d.d waardeloos.
Zwervers?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:33 schreef ach het volgende:
[..]
Die mensen besparen dan ook op andere dingen; ze lopen allemaal in van die slonzige kleren, hebben baarden, lang viezig haar en afgetrapte schoenen.
Je bedoelt hardware en de OS.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hogere specs zijn niet nodig aangezien de software en de hardware perfect op elkaar afgestemd zijn.
Jammer alleen dat je er dan een speelgoed OS als Windows op moet draaien, of Linux waarvoor je een nerd met dikke brilglazen voor moet zijn.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:44 schreef Paramnesia het volgende:
Voor 2500 bouw ik een stabiel systeem met uber-specs. Makkelijk.
Kevin of McKillem is de naam.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef Jarno het volgende:
Een MacPro is juist enorm economisch ivm andere werkstations, sjappoo.
Als je gewoon een uberpimpegamebak wilt, moet je een Dell 13-in-een-dozijn kopen. Duh. Of een console.
Hapklare onzin. Mijn pc werkt minstens zo goed zoniet beter als dat g5 grapje in de OP.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:47 schreef DutchErrorist het volgende:
Macs werken nu eenmaal heerlijk... En dat mensen met windows nu eenmaal alleen maar op specs geilen wisten we al... Probleem is dat het dan ook nooit goed werkt...
PC heb ik ook geen gefuck mee.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Ps2K het volgende:
Mac > PC. Tuurlijk het is wat duurder, maar het OS is perfect afgestemt op de hardware. Het draait soepel en je hebt er minder gefuck mee.
Ow en OS-X is tegenwoordig 100% UNIX gecertificeert
Maar zet niet je firewall aan want je apps nokken ermee, en zet hem liever helemaal niet aan want je HD gaat stuk!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er dan een speelgoed OS als Windows op moet draaien, of Linux waarvoor je een nerd met dikke brilglazen voor moet zijn.
Nou goed, speciaal voor jou dan nog een keertje:quote:Op woensdag 7 november 2007 11:48 schreef McKillem het volgende:
[..]
Kevin of McKillem is de naam.
En 13 in een dozijn?Al die macs zijn niet hetzelfde wil je zeggen. Een pc uniek maken moet je toch echt zelf doen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:50 schreef Ps2K het volgende:
het is wat duurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |