daar ben jij ook goed in volgens mij!quote:
Dat heeft niks met verzaken te maken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daar ben jij ook goed in volgens mij!
grapje toch...!quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat heeft niks met verzaken te maken.
Zijn er al man, met de dynamo in de naafquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:43 schreef HostiMeister het volgende: en altijd werken zonder dat ze een dynamo in de convetionele zin van het woord nodig hebben. Dus zeg maar, soort van schijfremmen, maar dan om spanning op te wekken.,...?
als hij ook wil, kiezen we er wel 1, die we nog niet gehad hebbenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:17 schreef Houniet het volgende:
welke film?
Moet je niet doen hèquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:00 schreef Loontjah het volgende:
Ik was naar huis hoor.
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiairquote:
Ik ben ook nog altijd van de partijquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiair
ik ben ook aardig op weg met de niet-stagiair-zijnde SC-topicsquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook.. volgens mij wordt 263 mijn 250ste Stage SC topic.. en de 50ste als niet stagiair
Het viel gelijk met mijn 200ste Stage SC topicquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet bij gehouden vanaf wanneer ik als niet-stagiair in dit topic actief ben
Ik heb ergens opgeschreven dat topic #86 mijn eerste topic is.quote:
topic #244 was jouw eerste SC-topic hierquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou niet weten wat mijn eerste topic is. Maar ergens rond half september zal dat geweest zijn. Maar het maakt me ook niet zo veel uit wanneer het was.
Vandaag nog even kort mijn begeleidster gesproken, binnenkort weer een afspraak mee maken. Moet volgens mij ook nog aardig wat documenten inleveren, die nog niet goed waren bij haar eerste bezoek, maar ik vergeet het steeds.
Nou ja, komt wel goed.
hier wel hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo kinders
Waarom beweegt mijn plaatje niet meer
Weet ik niet. Bij mij beweegt jouw plaatje ook niet.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
Hallo kinders
Waarom beweegt mijn plaatje niet meer
same here.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bij mij beweegt jouw plaatje ok niet.
GOEIEMORGENNNNNquote:
Onderzoekkosten ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:59 schreef Deansensitized het volgende:
Welke kosten, valt onder garantie hoor
Misschien vervanger vragen zolang?
zolang hij van buiten geen serieuze deuken of krassen heeft moeten ze hem gewoon gratis repareren hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Onderzoekkosten ofzo.
Laten verzenden ?
Misschien zeggen ze wel dat ik hem heb laten vallen ofzo.
Reparatie zou dan 200 euro zijn bijv, en dan ben ik hem kwijt.
zekers, ben er blij meequote:Op woensdag 7 november 2007 09:32 schreef Deansensitized het volgende:
Wat hun zeggen
Ook wel leuk telefoontje dacht ik Hans
werkt prima tot zover ik ben wezen testen. HEb 2gb kaartje erin. Moet voldoende zijn aangezien ik toch nooit zoveel trein enzo. Gegevens overbrengen kan via usb, wifi of blauwe tand. De interfase zelf is gebruiksvriendelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
gheghe, ja handig, ik zie het ook steeds vaker mensen die geen mp3 speler meer gebruiken maar hun telefoon. Werkt dat nou een beetje, of is het nog steeds gekloot?
garantiekaart is niet eens nodig geweest. Zolang je het bonnetje nog hebt komt het goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef Loontjah het volgende:
Oh dan is het goed!
Ik heb namelijk geen ervaring met die garantie dingen.
Ik weet wel dat ik zo'n garantiekaart heb opgestuurd naar Fuji.
Straks even zoeken naar het aankoopbewijs.
Een vuiltje of kras is het zeker niet, of er zouden 100 krassen precies op dezelfde lijn zitten.
Ik heb hier ook een topic over gemaakt in FOT: [Prob] Camera toont strepen op foto's maar niet op de lens
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeftquote:Op woensdag 7 november 2007 09:39 schreef HostiMeister het volgende:
gheghe, ja handig, ik zie het ook steeds vaker mensen die geen mp3 speler meer gebruiken maar hun telefoon. Werkt dat nou een beetje, of is het nog steeds gekloot?
Ja hallo, dat gevaarte heb ik ook gehad, zo'n 6230i. Dat is juist de reden dat ik het allemaal zo matig vond, dat mp3/telefoon gebeuren. Maar in de loop der jaren is het dus allemaal wat makkelijker bedienbaar geworden? En eigenkoptelefoon is wel echt een must ja.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeft![]()
Maar met de mobiel werkt wel lekker vind ik. Leuke/overzichtelijke interface en kan lekker mijn eigen koptelefoon gebruiken! Zit een standaard mini-jack aansluiting op
Mijn 6230i moest een aparte Nokia headset op.
Nokia (L) Ook al heeft er nu eentje van de 2 modellen die ik heb gehad het begeven, blijft het een top merk.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb ik ook, geen iPod, maar lekker de mobiel. Nu het weer kan that is, heb wel een los mp3 spelertje ergens. Zo'n 30 euro 1 gig MediaMarkt dingetje. Maar verdomme wel taai kreng hoor, wat dat ding in dat laatste jaar niet meegemaakt heeft![]()
Maar met de mobiel werkt wel lekker vind ik. Leuke/overzichtelijke interface en kan lekker mijn eigen koptelefoon gebruiken! Zit een standaard mini-jack aansluiting op
Mijn 6230i moest een aparte Nokia headset op.
er werd een headset meegeleverd + m'n oude nokia headset werkte ook. Geen idee eigenlijk of ook een andere koptelefoon kan gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef Deansensitized het volgende:
Precies, het is aanzetten en los![]()
En ik ook hoor Host, maar op die headset na werkte het verder wel relax vond ik
M;'n kapotte 6030 is ook niet echt kapot. Hij blijft enkel alleen constant aangeven dat de headset er nog in zit, zodat hij de audio uitput niet meer naar het interne luidsprekertje stuurt waardoor je alleen nog geluid krijgt als je de headset erin hebt zitten. Zwaar irritant natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:06 schreef Loontjah het volgende:
Nokia inderdaad onverwoestbaar...
Al gooide je hem 50 x op de grond.
Al zou ik het nu niet meer willen met mijn N73, in verband met groot scherm die zomaar kan barsten.
2 jaar oude 6030 deed het nog langer dan een week zonder opladen, en dat met iig 2 uur radio luisteren en flink wat sms-en enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hmm, ja ach ik houd het maar bij mijn iPod die werkt imho iets intuitiever dan een gsm. Plus dat ik bang ben dat ik mijn gsm batterij er te snel doorheen jaag. Mijn samsung d900 (geloof ik) gaat maar drie dagen mee met zijn batterij namelijk...
quote:Beste I. Van der Wallen,
Het kan zijn dat de CCD defect is of de elektronica achter de CCD of ??????
Wilt u de camera laten nakijken/repareren dan moet u de camera oplaten sturen door uw leverancier of door de voor u dichtst bijzijnde foto dealer aan ons met bijgesloten het garantiebewijs, een kopie van de aankoopnota en een klachtomschrijving.
Is het termijn van 1 jaar fabrieksgarantie verstreken dan kunt u op de klachtomschrijving vermelden dat u eerst een prijsopgave wilt ontvangen voordat de camera gerepareerd word.
Zand-/water-/val-/stootschade vallen niet onder de garantiebepalingen.
Met vriendelijk groeten/ Best regards/ Mit freundlichen Grüßen,
Kijk daar heb je wat aan, die van mij heeft wel constant bluetooth en gprs aan staan, maarja dan nog zou die imo langer mee moeten kunnen dan 3 dagen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:20 schreef HansU het volgende:
[..]
2 jaar oude 6030 deed het nog langer dan een week zonder opladen, en dat met iig 2 uur radio luisteren en flink wat sms-en enzo.
Ja Chatgirl... Ergensquote:Op woensdag 7 november 2007 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kijk daar heb je wat aan, die van mij heeft wel constant bluetooth en gprs aan staan, maarja dan nog zou die imo langer mee moeten kunnen dan 3 dagen.
En loontjah, da's toch een net mailtje? je hebt allemaal die dingen toch gewoon?
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Hmm, ja ach ik houd het maar bij mijn iPod die werkt imho iets intuitiever dan een gsm. Plus dat ik bang ben dat ik mijn gsm batterij er te snel doorheen jaag. Mijn samsung d900 (geloof ik) gaat maar drie dagen mee met zijn batterij namelijk...
Nokia 6300 kan dat iig, heeft ook shuffle ed.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.
Leuk dat je er MP3tjes mee kunt afspelen, maar daar houdt het ook wel mee op.
Weet niet of het bij de D900 al anders is, maar bij de 600 kan je bijvoorbeeld al niet eens doorspoelen.
Ik zit hier al met een dikke trui en een shawl om, en nog is het koud. Ik zit op het plekje waar de wind net vrij spel heeft.quote:
Dan nog vind ik m'n ipod gewoon prettiger werken, en kan een stuk meer op.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:27 schreef HansU het volgende:
[..]
Nokia 6300 kan dat iig, heeft ook shuffle ed.
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het nogal irritant idd dat de telefoon MP3 speler zo weinig functies heeft.
Leuk dat je er MP3tjes mee kunt afspelen, maar daar houdt het ook wel mee op.
Weet niet of het bij de D900 al anders is, maar bij de 600 kan je bijvoorbeeld al niet eens doorspoelen.
Dat is voor alsnog ook de main reason inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja de 900 kan doorspoelen, shuffle, repeat. Alle basis dingen die op een mp3 speler kunnen. Maar dan nog, geef mij mijn iPod maar. Al is het maar omdat ik maar 1 gig op mijn gsm kwijt kan en een stuk meer op mijn mp3 speler.
Ja met het oog op plaatsbesparing kan ik me het goed voorstellen, maar waarom zou je je digicam meenemen? 3MP op mijn gsm.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.
Gsm, Ipod, digi cam e.d.
Je kan tegenwoordig kaartjes van 8gb ofzo in je foon stouwen, dat is toch redelijk veel.
Een fatsoenlijke digicam op een telefoon moet nog geboren worden.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, maar het wordt zoveel om mee te sjouwen.
Gsm, Ipod, digi cam e.d.
Je kan tegenwoordig kaartjes van 8gb ofzo in je foon stouwen, dat is toch redelijk veel.
ik spot nog wel eens autotjes. En dan wil ik wel Mooie foto's hebben. Anders kan je net zogoed geen foto maken. Heb daarom jaartje geleden Canon Ixus aangeschaft. Camera op gsm formaat met goede kwaliteit. Camera in m'n telefoon is dus eigenlijk overbodig. Alleen leuk voor achtergrondjes enzo.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja met het oog op plaatsbesparing kan ik me het goed voorstellen, maar waarom zou je je digicam meenemen? 3MP op mijn gsm.
Of is die 3mp niet toereikend?
Dat is dus de reden waarom ik een iPod heb en niet mijn gsm gebruik. Die mp3 functie is niet toereikend voor mijn doeleinden.
Veel pixels alleen zegt ook niet veel hoor.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
Ik hoorde laatst het zusje van vriend zeggen:
"Oh ik wil die nieuwe telefoon van X, dan verkoop ik mijn digitale camera want die heeft minder pixels"
Whehe laat der maar lekker in de waanquote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
"Oh ik wil die nieuwe telefoon van X, dan verkoop ik mijn digitale camera want die heeft minder pixels"
Dat mega pixel idee is echt tever doorgeschoten. Snappen mensen nou niet dat een goede lens ongeveer factor 10 belangrijker is. mijn oude 2mp Canon camera met echt een goede grote lens maakt scherpere foto's dan mijn 6 mp Canon Ixus lensje. Allebij goede kwaliteit, maar je ziet gewoon een scherpte verschil.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:07 schreef Loontjah het volgende:
komt nog niet eens in de buurt van mijn recordsquote:Op woensdag 7 november 2007 11:13 schreef Trigalti het volgende:
Eer-ik zegt wel weinig tijd te hebben hè...
Maar kijk dit eens:
001. 196 eer-ik
En de OP dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
komt nog niet eens in de buurt van mijn records
Daar besteed ik ook zo nu en dan even wat tijd aan, maar ik heb veel aan m'n hoofd.quote:
mietjequote:Op woensdag 7 november 2007 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ja zeg
Ik denk dat ik dankzij die uitspatting maar iets eerder ga lunchen...
Mijn tere zieltje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |