hey zielepoot.quote:Op woensdag 7 november 2007 00:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
ok, ik snap hem, 's-middags zijn 226BW's middelmatig met veel problemen, 's-avonds zijn ze gewoon goed maar klokslag middernacht veranderen ze spontaan in paperweights, het is me nu helemaal duidelijk, dank je wel!
Ha, dus als Dell ze niet van Benq haalt halen ze ze van ChiMei, dat was toch die andere fabriek waar die "slechte" 226BW's vandaan komen?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:05 schreef Athmozz het volgende:
ik heb me daarjuist trouwens bedacht dat je bij dell natuurlijk 24/24 inlichtingen kan vragen; is het niet in jouw land dan is het maar elders!
een duidelijk antwoord op mijn vraag dus; Dell gebruikt in het aangehaalde scherm het volgende paneel: het ChiMei OptoElectronics M220Z1-L08 paneel, en de medewerker (eigenlijk de 6de die ik aan de lijn had, die daarvoor wisten te vertellen dat er een 22" paneel in zatdaar wist me te vertellen dat in die productielijn enkel dat paneel gaat.
ben heel benieuwdquote:Op woensdag 7 november 2007 00:10 schreef Athmozz het volgende:
ChiMei produceert blijkbaar 3 panelen op 22" breedbeeld, de L1, de L5 en de L8.
Nu juist nog achterhalen welk paneel er precies in de slechte samsungreeks gaat
quote:Op woensdag 7 november 2007 00:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zeg steeds dat ze goed zijn, mits je dus de goede versie hebt: S, en niet A of C. (dat zijn dus die problemen) daardoor is die serie dus middelmatig (zoals ik ook aangaf). Ik blijf dat zelfde verhaal steeds volhouden, dus als jij daar iets anders in leest is dat toch echt een probleempje begrijpend lezen denk ik.
Het is me anders nog steeds niet duidelijk... noem je nou de S goed, de A middelmatig en de C een paperweight of vind je de hele 226BW middelmatig?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ik zeg steeds dat ze goed zijn, mits je dus de goede versie hebt: S, en niet A of C. (dat zijn dus die problemen) daardoor is die serie dus middelmatig (zoals ik ook aangaf). Ik blijf dat zelfde verhaal steeds volhouden, dus als jij daar iets anders in leest is dat toch echt een probleempje begrijpend lezen denk ik.
Sorry, ik denk dat je een verkeerd plaatje erbij hebt geplakt. Je had het namelijk over kwalitieit maar ik zie een Acer?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:13 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Goed scherm! Die heb ik, kost geen fluit en het is ook nog eens kwaliteit!
hoe heb je dat gedaan eigenlijk, Nieuw Zeeland gebeld of zo?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:05 schreef Athmozz het volgende:
ik heb me daarjuist trouwens bedacht dat je bij dell natuurlijk 24/24 inlichtingen kan vragen; is het niet in jouw land dan is het maar elders!
een duidelijk antwoord op mijn vraag dus; Dell gebruikt in het aangehaalde scherm het volgende paneel: het ChiMei OptoElectronics M220Z1-L08 paneel, en de medewerker (eigenlijk de 6de die ik aan de lijn had, die daarvoor wisten te vertellen dat er een 22" paneel in zat) daar wist me te vertellen dat in die productielijn enkel dat paneel gaat.
Nog een keertje: S goed. A middel. C slecht. Serie in totaal dus middelmatig.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:05 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Het is me anders nog steeds niet duidelijk... noem je nou de S goed, de A middelmatig en de C een paperweight of vind je de hele 226BW middelmatig?
Dankjewel, dan is jouw mening me nu eindelijk duidelijk...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:26 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Nog een keertje: S goed. A middel. C slecht. Serie in totaal dus middelmatig.
Als je een serie producten hebt waarvan een gedeelte slecht is, dan is die serie zelf dus als geheel niet goed te noemen.
Mijn mening is, als dat verhaal al waar is, en niet sterk overdreven, dat ik gewoon een 226BW zou bestellen, calibreren doe ik zowiezo altijd, A, B, C of S, en mocht calibreren niet lukken, dan is het scherm dus kapot en gaat hij terug... klaar.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:04 schreef dikkedorus het volgende:
En jou mening is? Dat het niet uitmaakt dat een gedeelte van de schermen van slechte kwaliteit is?
dit bedoel ik nou, je kan niet gewoon jouw mening geven en de mijne aanhoren, je komt meteen met woorden als "waanzinnig" en "schreeuwen" en je doet net alsof jij wél gezond verstand hebt en ik niet... En dan beschuldig je mij van agressiviteit... Als je iets niet begrijpt wil ik je dat best nog een keer uitleggen maar daar kan je ook op een normale manier om vragen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:33 schreef dikkedorus het volgende:
Met deze hoeveelheid userreviews en bewijzen niet meer hoeft te spreken over geruchten. Hoeveel C-schermen er zijn weet niemand, maar ze zijn er weldegelijk, en het is geen geisoleerd geval (ik las via google ergens dat iemand er zelfs meerdere had ontvangen voor z'n quad setup).
En ja daarom zou ik dit "scherm" middelmatig noemen. Ik snap niet waarom je een merk/model verdedigt die gewoon slechte spullen op de markt brengt. Ik heb het gevoel dat je nu tegen het waanzinnige aan je allereerste advies probeert te verdedigen, ongeacht de verdere argumenten die je aangevoerd krijgt.
Je kan altijd schreeuwen om harde bewijzen, maar die krijg je niet, want dit is het tijdperk van internet en photoshop. Je kan altijd blijven vragen om NOG meer bronnen, maar daarmee valt elke discussie dood. Je moet op een gegeven moment gewoon je gezonde verstand gebruiken, en je afvragen wat de risicos zijn.
Ik ben de draad even kwijt, sorry... kan je het nog eens samenvatten alsjeblieft?quote:Op woensdag 7 november 2007 00:10 schreef Athmozz het volgende:
ChiMei produceert blijkbaar 3 panelen op 22" breedbeeld, de L1, de L5 en de L8.
Nu juist nog achterhalen welk paneel er precies in de slechte samsungreeks gaat
De slechte versie in de A serie is blijkbaar een AU Optronics M220EW01 scherm, het gaat dus om een ander paneel dan dat dat in de Dell monitor zit.
Ik weet niet wat "het probleem met de C en A versies" is. Ik heb ook die site gelezen en wat andere sites en ze zijn het niet met elkaar eens. Dat er A, C en S versies zijn ontken ik niet en het zou best kunnen dat A en C kwalitatief minder zijn dan S versies. Verder zijn er veel geruchten en aannames. Voor jou is het blijkbaar genoeg om de hele 226BW naar de prullenbak te verwijzen (misschien met uitzondering van de S-serie dan), voor mij is voorlopig hooguit aanleiding me er meer in te verdiepen.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:20 schreef dikkedorus het volgende:
Ik hou ook van jou, Tennessee
Ik vraag verder om niets. Ik probeer er alleen achter te komen waarom je het probleem met de C en A versies niet wil erkennen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:02 schreef dikkedorus het volgende:
Welke site beweert dan volgens jou dat de C en A versie WEL gewoon goed zijn?
whehehe, C&A....whehehe
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:19 schreef Tennessee het volgende:
Quote;
There is also a subtle nuance you should be aware of when purchasing a 226BW. Early in the production process Samsung used panels produced in house, by Samsung. Later they starting outsourcing the panels to Chi Mei Optoelectronics and AU Optoelectronics. The outsourced panels are thought to be of lesser quality than the Samsung panels, but opinions differ widely. I have read reviews of people with “A” and “C” panels that are absolutely thrilled with their quality. However, nobody really disputes that you can’t go wrong with an “S” panel.
Bron: http://hushedcasket.com/node/2009
Samsung 226BW wordt geleverd met 3 panelen:quote:Op woensdag 7 november 2007 19:06 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik ben de draad even kwijt, sorry... kan je het nog eens samenvatten alsjeblieft?
quote:Op donderdag 8 november 2007 09:30 schreef Athmozz het volgende:
...
Mooi stukje uitzoekwerk ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 09:30 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Samsung 226BW wordt geleverd met 3 panelen:
- Een eigen samsung paneel (S-serie)
- Een AU Optronics M220EW01 (A -serie)
- Een Chi Mei paneel (weet niet het welke) (C-serie)
Dell wordt geleverd met dit paneel: Chi Mei OptoElectronics M220Z1-L08
Dit hoeft echter niets te betekenen dat het paneel in de Samsung met de ChiMei erin hetzelfde zou zijn;
Chi Mei produceert namelijk de volgende panelen voor 22" schermen:
- Chi Mei M220Z1-L08
- Chi Mei M220Z1-L05
- Chi Mei M220Z1-L01
Eventjes zoeken levert dus ook het volgende op: in de Samsung 226BW -c gaat de ChiMei M220Z1-L03, dus een ander paneel dan dat dat in de Dell gaat.
Maakt hier verder ook niet zoveel uit hoor, de gemiddelde consument zal zelfs met een "slechte" maar wat bijgecalibreerde 22" al tevreden zijn.
Ik heb die mensen met dat scherm aangesproken om het eens te controleren; 5 man heeft gereageerd. 2 hadden een S serie en waren tevreden, 2 hadden een Chi Mei (de slechte) en waren er ook tevreden mee, die laatste had een AU en ook die was er tevreden mee. Blijkt dus dat het niet storend genoeg is wat eraan scheelt om genoeg invoed te hebben om het een slecht scherm te vinden. Koop die Samsung dus maar
"I have read reviews of people with “A” and “C” panels that are absolutely thrilled with their quality."
Dit zegt natuurlijk niets over dat scherm, ik ken mensen die nu een P4 in hun handen krijgen & ook volledig flippen omdat die pc zo snel is, terwijl dat eigenlijk al trage bakken zijn. Als je refereert tegen iets dat een pak ouder is, dan komt dat nieuwe er altijd wel goed uit.
Mag ik ff langskomen met mijn monitor?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:47 schreef Athmozz het volgende:
veel succes ermee, alleen vrees ik dat je dat niet gaat lukken...
Wat je kan proberen is in garantie laten omruilen, maar dan moet je hem natuurlijk kapot krijgen zonder dat het opvalt dat je ermee geknoeid hebt...
tipje; veel elektronica overleeft het niet als je het aan een frequentiegenerator hangt & die in 87Hz-bedrijf gooit. In tegenstelling tot te hoge spanning erop zetten is dit bijna niet op te sporen/te bewijzen![]()
ik heb helaas geen frequentieomvormer, die dingen zijn nogal prijzig... probeer een installateur die motorsturingen ed plaatst, die zullen dat wel liggen hebben.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mag ik ff langskomen met mijn monitor?
Hmz. Nog andere manieren om dit voor elkaar te krijgen ? PM me anders ffquote:Op donderdag 8 november 2007 12:56 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik heb helaas geen frequentieomvormer, die dingen zijn nogal prijzig... probeer een installateur die motorsturingen ed plaatst, die zullen dat wel liggen hebben.
Tja, mijn monitor heeft 1 kapotte pixel en die valt dus niet onder de garantie. Ik zoek dus een manier om of die pixel te maken (geprobeerd met DPF enzo) of hem wel in de garantie te laten vallen.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:06 schreef Athmozz het volgende:
87Hz is juist de frequentie die nog gegeven kan worden aan een motor (voor toerentalregeling dus) waarbij genoeg koppel behouden blijft (spanning moet wel aangepast worden). Frequentiegenerators worden dus zéér vaak geconstrueerd dat ze tot die frequentie kunnen regelen, hoger zou ook goed zijn, alleen is de kans klein dat je die gaat vinden. (als het je echt zou interesseren; http://users.telenet.be/my_space/SEW-frequentieomvormers.pdf vanaf blz 6)
Dit gaat wel héél hard offtopic![]()
Je baseert je aankoop dan dus niet op kwaliteit en/of "objectieve tests" maar op "een idee" dat best wel eens door een concurerende fabrikant in de wereld zou kunnen zijn gebracht en dat daarna door de Internet geruchten-machine is overgenomen...quote:Op donderdag 8 november 2007 12:48 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Mooi stukje uitzoekwerk ja.
Maar toch zou ik dan een andere halen, gewoon door het idee dat ik genaaid wordt door Samsung.
Weinig geruststelling... jij bent juist degene die onrust zaait met geruchten die je vervolgens niet kan onderbouwen of verdedigen als ze onderuit gehaald worden. Beschuldigde jij mij er niet juist van het niet toe te geven als ik fout zat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef dikkedorus het volgende:
Ach de geruststelling dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken heeft ook een prijsVoor mij iig wel.
quote:Samsung SyncMaster 226BW [PC Pro]
COMPANY: Samsung PRICE: £187(£220 inc VAT)
RATING: ISSUE: 157 DATE: Sep 07
5 out of 6 stars
Verdict: A stunning and vivid picture, with gorgeous styling to boot.
During the Samsung SM226BW's six-month A-List reign, we haven't seen another 22in TFT come close to dethroning it. This month's Labs provided its sternest test yet, but once again it passed with stunningly vibrant flying colours, even if it wasn't by quite as large a margin as it had previously enjoyed.
The styling instantly appeals, as no other TFT comes close to matching its sleek glossy black and silver lines, and the image quality is similarly impressive. We had to tweak the colour settings a little to try to eliminate a slight blue tinge to everything, but once we enabled the MagicColor feature we simply sat back and enjoyed a beautifully vivid experience. It's one of the few colour-enhancement settings we've ever seen that genuinely works well.
If we wanted to pick holes, there was still slightly too much blue, particularly next to the more natural tones of the Iiyama, but we could easily forgive this as videos, games and photos have a real punch to them that few here can match. Gradients were perfectly smooth, the white level was impressive and - despite a very tiny amount of light bleeding through at the bottom - blacks were good, too, as you'd expect from a panel with a 1,000:1 contrast ratio.
The SM226BW does away with frills like speakers and USB hubs; the stand swivels and tilts but doesn't raise or lower, and a panel on the rear keeps the cables tidy. All things considered, it was a close call between the Samsung, Iiyama and ViewSonic, but the SM226BW's excellent quality and style at this price won out.
Bron: PC Pro (UK)
De Iiyama heeft dus óók last van een blauwe gloed (hmmm, zou het misschien hetzelfde scherm zijn of in ieder geval dezelfde fabriek?) en is daarnaast vergeleken met de Samsung bijna lelijk, volgens PC Pro, terwijl de Samsung "gorgeous" is, volgens PC Pro, en bovendien vanwege het zwart met chroom een monitor die qua styling perfect bij de kast van TS past, volgens mij...quote:Iiyama ProLite E2201W-B [PC Pro]
COMPANY: Iiyama PRICE: £191(£224 inc VAT)
RATING: ISSUE: 157 DATE: Sep 07
4 out of 6 stars
Verdict: Impressive image quality makes up for the lack of features.
You don't always need bags of features to make a great monitor, as this 22in TFT from Iiyama demonstrates. It's plain to look at - bordering on ugly in this company - and it lacks the adjustability and extras that would justify the relatively high price. But in terms of image quality, it's up there with the best this month.
The greys it produced in our tests were flawless, without any noticeable tinting, as with other blue- or red-tinged monitors. This made videos and games a pleasure to behold, with excellent skin tones and no blurring or ghosting in fast scenes. It might not quite match the vibrancy of the award-winning Samsung, but it has a more neutral tone that many will prefer.
Demonstrating that technical tests don't always align with real-world performance, the Iiyama delivered a poor showing in our DisplayMate black-level test, with a blue sheen across the screen, and the white level was a little dull, too, albeit very evenly lit. But neither of these characteristics were noticeable in everyday use.
We're not too keen on the overall design of the Iiyama, though, with its fixed stand, bland frame and tacky round buttons on the front. There are no speakers, either, but the one plus point is the 15mm bezel, which is perfect for tiling two TFTs together. If the design doesn't bother you, there's much to like about the E2201W-B, but as good as the image quality is, it can't compete with the superb Samsung SyncMaster 226BW that costs just £4 less.
Bron: dezelfde PC Pro
Ik weet als ik een Iiyama scherm koop, dat alles met hetzelfde typenummer dezelfde technische specs heeft. Is me ook wat waard.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:47 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je baseert je aankoop dan dus niet op kwaliteit en/of "objectieve tests" maar op "een idee" dat best wel eens door een concurerende fabrikant in de wereld zou kunnen zijn gebracht en dat daarna door de Internet geruchten-machine is overgenomen...
Je koopt dan een in principe mindere monitor omdat je denkt dat je door Samsung wordt "genaaid" terwijl je door elke andere fabrikant net zo goed op precies dezelfde manier "genaaid" zou kunnen worden... Want wat bijvoorbeeld Iiyama nou precies verkoopt onder de naam Iiyama is nog steeds niet duidelijk... En of Dell volgende week nog dezelfde schermen verkoopt onder dezelfde naam kan je ook alleen maar afwachten...
Dat weet je juist helemaal niet, dat denk/hoop je alleen maar. Juist van die Iiyama is nauwelijks te achterhalen wat er nou precies voor scherm in zit, van de Samsung is dat nu wel heel erg duidelijk wat er in zit, en zelfs de mindere versies zijn nog beter dan die Iiyama, wat daar dan ook in zit...quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef Patjakker het volgende:
[..]
Ik weet als ik een Iiyama scherm koop, dat alles met hetzelfde typenummer dezelfde technische specs heeft. Is me ook wat waard.
jamaar dat staat niet in je samenvatting!!!! en als dat de enige is, dan is dat toch ook wat er in die samsung-c zit?quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:39 schreef Athmozz het volgende:
euh neen![]()
Er zit een Chi Mei panel in dat 2ms responsetime geeft, en Chi Mei heeft maar 1 22" panel dat aan die spec's voldoet; de M220Z1-L08. Toevallig hetzelfde paneel dat óók in de Dell monitor gaat.
(bron voor het paneel: http://www.prad.de/new/mo(...)ma-e2201w-teil7.html ).
Nou, automatische calibratie bijvoorbeeld.... je moet trouwens wel de hele review lezen he! Niet één zin uit de context halen en de rest vergeten....quote:Verder lees ik daar toch echt dat het scherm een "Impressive image quality makes up for the lack of features" heeft, wat voor mij dus een serieus pluspunt is. Wat heb je allemaal nodig van features op een scherm? Best weinig lijkt me.
en vandaag;quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:17 schreef Tennessee het volgende:
AOpen DSW2012P ¤ 23,95
Asus Ageia PhysX P1 128MB DDR3 (PPU, CPU/GPU Enhancer) ¤ 133,58
Asus EN8800GT/G/HTDP/512M ¤ 211,44
Asus P5E ¤ 180,28
Asus Silent Knight II ¤ 39,01
Creative X-Fi Platinum Fatal1ty Champion Series ¤ 151,01
Crucial Ballistix BL2KIT12864AA663 ¤ 80,-
Intel Core 2 Duo E8500 ¤ 243,58
OCZ Gamexstream OCZ600GXSSLI, 600W (ATX12V 2.2, EPS12V) ¤ 87,05
Razer Copperhead ¤ 49,45
Razer Tarantula Gaming Keyboard ¤ 99,-
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 85,85
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 268,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 80,-
Totaal ¤ 1.732,20
dus ruim een tientje eraf in minder dan een week... Gaat de goede kant op maar kan nog wel wat sneller... Kast is trouwens duurder geworden, winst zit vooral in de 8800GTquote:AOpen DSW2012P ¤ 23,95
Asus Ageia PhysX P1 128MB DDR3 (PPU, CPU/GPU Enhancer) ¤ 133,58
Asus EN8800GT/G/HTDP/512M ¤ 202,84
Asus P5E ¤ 179,45
Asus Silent Knight II ¤ 37,93
Crucial Ballistix BL2KIT12864AA663 ¤ 80,-
OCZ Gamexstream OCZ600GXSSLI, 600W (ATX12V 2.2, EPS12V) ¤ 87,05
Razer Copperhead ¤ 49,45
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 85,85
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 265,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 82,50
Totaal ¤ 1.721,19
Dan zou het nog een half jaar duren voor hij onder de ¤1500,- zit... Moet toch wel 2x of 3x zo snel eigenlijk... We zullen zienquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef Athmozz het volgende:
tientje eraf in een week is ongeveer de normale gang van zaken hoor, die pc is nu rond de 1750¤ waard, dus over een 175 weken is die zo goed als niets waard. Komt overeen met een goede drie jaar, wat in de computerwereld ongeveer klopt (uiteraard gaat het eens het wat ouder is iets minder snel in afschrijving, maar het zal toch aardig kloppen lijkt me)
nee, hoezo?quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:36 schreef Patjakker het volgende:
Vind je die Physx kaart al overbodig?
waarom dan, omdat ze het over een paar jaar misschien wel in cpu's of gpu's gaan inbouwen?quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:53 schreef Patjakker het volgende:
Omdat ie dat is.
succesquote:Op zaterdag 1 december 2007 16:56 schreef Tennessee het volgende:
dinsdag 6 november 2007 Totaal ¤ 1.732,20
zaterdag 10 november 2007 Totaal ¤ 1.721,19
zaterdag 17 november 2007 Totaal ¤ 1.700,84
Zaterdag 1 December;
AOpen DSW2012P ¤ 22,98
Asus Ageia PhysX P1 128MB DDR3 (PPU, CPU/GPU Enhancer) ¤ 123,-
Asus EN8800GT/G/HTDP/512M ¤ 199,90
Asus P5E ¤ 177,21
Asus Silent Knight II ¤ 37,93
Crucial Ballistix BL2KIT12864AA663 ¤ 68,-
OCZ Gamexstream OCZ600GXSSLI, 600W (ATX12V 2.2, EPS12V) ¤ 82,36
Razer Copperhead ¤ 49,45
Samsung SpinPoint T166, 500GB (7200rpm, SATA II, 16MB, NCQ) ¤ 83,95
Samsung Syncmaster 226BW ¤ 254,-
Xion Onyx (ATX, Geen PSU, Zwart) ¤ 82,50
Totaal ¤ 1.674,87
ja, maar wat bedoel je nou!?!?!?quote:Op zondag 2 december 2007 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Asus EN8800GT/G/HTDP/512M ¤ 199,90
owww, waarom zeg je dat dan niet gewoon meteen...quote:Op zondag 2 december 2007 11:20 schreef Patjakker het volgende:
Dat je em niet kan kopen voor dat bedrag.
Is het nu duidelijker?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Tennessee het volgende:
Voorgaande topic: Goede pc?
TS wil graag in januari of februari voor maximaal ¤1500,- een nieuwe game-pc. Hij wil er in principe vijf jaar lang op gamen zonder te upgraden en hij moet aan een draadloos netwerk. TS wil een kast met venster en heeft specifiek gekozen voor een Xion Onyx met blauw licht.
quote:Op zondag 2 december 2007 15:50 schreef dikkedorus het volgende:
PhysX kaarten kunnen best handig worden, maar ik zou er toch echt nog minstens een half jaar mee wachten, minstens.
Is het nu duidelijker?quote:Op dinsdag 6 november 2007 02:07 schreef Tennessee het volgende:
Voorgaande topic: Goede pc?
TS wil graag in januari of februari voor maximaal ¤1500,- een nieuwe game-pc. Hij wil er in principe vijf jaar lang op gamen zonder te upgraden en hij moet aan een draadloos netwerk. TS wil een kast met venster en heeft specifiek gekozen voor een Xion Onyx met blauw licht.
er zijn verschillende winkels die hem voor dat bedrag (of ongeveer, op een euro'tje of 5 zal het ook wel niet komen zeker) kunnen leveren hoor.quote:Op zondag 2 december 2007 11:20 schreef Patjakker het volgende:
Dat je em niet kan kopen voor dat bedrag.
De laatste weken is de prijs weer gestegen en dat heeft twee oorzaken; Ten eerste de feestdagen die nu voorbij zijn en ten tweede het feit dat er een tekort aan tft-schermen aan zit te komen. Ik ben het dus met onze Vlaamse vriend eens dat het verstandig zou zijn nu vast een schermpje aan te schaffen. De rest zal de komende vier weken wél weer flink in prijs gaan zakken verwacht ik, en gezien het feit dat de nieuwe Intel CPU's er nu écht bijna zijn en NVidia de komende weken ook nog wat nieuws in petto heeft zou ik met de rest toch nog even tot eind januari/begin februari wachten zoals ik in eerste instantie ook al zei.quote:
Moest niet, mocht wel, en leek mij ook verstandig toen, nog even te wachten tot januari/februari... Nu nog steeds inderdaad... Alleen die monitor kan je denk ik nu beter niet meer mee wachten...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:32 schreef Patjakker het volgende:
Haha, moesten we in november ook al niet wachten op al het geweld dat ging uitkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |