abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54288166
Zat ff een beetje samen te stellen en is dit wat?

Moeten wel nog een keyboard en muis bij maar weet iemand goede voor niet al teveel geld, weet niet echt waar je naar moet kijken daarbij.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_54288233
Ik bedoel dus of het wel allemaal met elkaar werkt en niet 1 ding heel goed is en de ander slecht waardoor hij kut gaat doen enz

edit: voeding is die ook wel goed of?
pi_54288258
ik zie geen reden waarom het niet zou werken, je hebt gewoon een goede pc samengesteld daar.
ik zou wel een 20 inc monitor kopen, aangezien die niet veel duurder zijn dan die 19 die jij hebt gekozen.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 19:13:14 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_54288326
WTF moet je met een voeding van 650W???
En beetje kleine HD, voor 3 tientjes meer heb je een 500GB.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_54288356
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:13 schreef Merovingian het volgende:
WTF moet je met een voeding van 650W???
En beetje kleine HD, voor 3 tientjes meer heb je een 500GB.
Hoeveel moet er dan op ?

ja maar ik kan dan als ik die zou kopen (wat ik natuurlijk niet 123 ga doen) dan toch gewoon die hier inzitten er daar ook indoen of niet?
pi_54288388
Waarom zo'n verrotte monitor?
pi_54288403
Ruim 1400 euro (!!) kan het niet goedkoper?
pi_54288430
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:17 schreef Logitik het volgende:
Waarom zo'n verrotte monitor?
Wat zou ik dan moeten kiezen want 20" 22" enz wordt toch wel erg groot of? dit is maar een 15" die ik hier heb staan als het goed is.

edit: o een 17"is dit .. http://www.samsung.com/nl(...)?page=Specifications
pi_54288446
Nou, laat ik je even helpen.
Neem nou een 8800GT.
De prestaties zijn nagenoeg hetzelfde als een 8800GTX, maar dan is de kaart 250 euro goedkoper.
Tevens is hij kleiner, stiller en zuiniger.
Voor de 2-3% dat een GTX beter is is die 250 euro extra niet waard.

En dat moederbord, wat voor moederbord is dat? Een intel moederbord?
Lijkt mij dat d at de chipset is.

En denk je dat 160gb genoeg is? Voor 95 euro heb je een 500gb Samsung Spinpoint, een van de beste schijven atm.

Dus, verander die videokaart in een 8800GT, neem van dat extra geld een mooie monitor.
220 euro is ook wel veel voor een 19 inch.
Voor 300 euro heb je zo een mooie 22 inch wide screen.

En wat wil je er mee doen? Gamen? Neem dan gewoon een goede dual core (E6750 of E6850)
Quad heb je niet zo veel aan met gamen. En sowieso zou ik de stock koeler wel vervangen door minimaal een Arctec Cooling Freezer 7 (Pro)

En sowieso, bestel níét bij Alternate. Wat een klote winkel is dat. Duur, traag, en slecht.
Ik heb laatst mijn pc besteld bij Cool-Prices. En geloof me, ik ga nooit meer ergens anders bestellen.
Woensdagmiddag 17 uur besteld en betaald, donderdagochtend 11 uur stond meneer van TNT al voor de deur.
Alleen maar positieve reacties: http://tweakers.net/shopreview/6354
pi_54288455
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat zou ik dan moeten kiezen want 20" 22" enz wordt toch wel erg groot of? dit is maar een 15" die ik hier heb staan als het goed is.
ik ben zelf van 15 naar 20 gegaan. Wat een verschil, en ik kan er soms nog niet aan wennen. Maar het werkt wel fijner vind ik.
pi_54288469
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:20 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ben van een 15 inch LCD overgestapt naar een 22 inch wide TFT. Had ik eerder moeten doen.
Geloof me, je scherm zal nooit te groot zijn
pi_54288493
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:22 schreef RacerDKB het volgende:

[..]
Geloof me, je scherm zal nooit te groot zijn
dat is zeker waar, maar het houd wel ergens op
pi_54288562
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:21 schreef RacerDKB het volgende:
Nou, laat ik je even helpen.
Neem nou een 8800GT.
De prestaties zijn nagenoeg hetzelfde als een 8800GTX, maar dan is de kaart 250 euro goedkoper.
Tevens is hij kleiner, stiller en zuiniger.
Voor de 2-3% dat een GTX beter is is die 250 euro extra niet waard.

En dat moederbord, wat voor moederbord is dat? Een intel moederbord?
Lijkt mij dat d at de chipset is.

En denk je dat 160gb genoeg is? Voor 95 euro heb je een 500gb Samsung Spinpoint, een van de beste schijven atm.

Dus, verander die videokaart in een 8800GT, neem van dat extra geld een mooie monitor.
220 euro is ook wel veel voor een 19 inch.
Voor 300 euro heb je zo een mooie 22 inch wide screen.

En wat wil je er mee doen? Gamen? Neem dan gewoon een goede dual core (E6750 of E6850)
Quad heb je niet zo veel aan met gamen. En sowieso zou ik de stock koeler wel vervangen door minimaal een Arctec Cooling Freezer 7 (Pro)

En sowieso, bestel níét bij Alternate. Wat een klote winkel is dat. Duur, traag, en slecht.
Ik heb laatst mijn pc besteld bij Cool-Prices. En geloof me, ik ga nooit meer ergens anders bestellen.
Woensdagmiddag 17 uur besteld en betaald, donderdagochtend 11 uur stond meneer van TNT al voor de deur.
Alleen maar positieve reacties: http://tweakers.net/shopreview/6354
Ja dat las ik ook net dat van de GT .. kon hem niet vinden trouwens op alternate ( en dan nog ik ga daar niet bestellen maar ik wil gewoon kijken wat ik een beetje kan voor welke prijs enz)

Ik wil er mee gamen en voor de verandering ook bijna alle games gewoon op max kunnen spelen ipv alles op minimaal of zelfs dat spellen niet kunnen draaien (voornamelijk door mijn videokaart, ik heb nu een FX5600 ) iets wat de laatste tijd steeds vaker voor komt.

Wat voor pc heb jij dan ? .... weet je geen goede pc voor mij of?
pi_54288956
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Wat voor pc heb jij dan ? .... weet je geen goede pc voor mij of?
Ikzelf heb een
Asus P5K
Kingston 2x1gb DDR2 667mhz geheugen
Intel C2D E6750
Asus nVidia 8800GTS 320mb
Antec Sonata III kast

En nog een 320gb en 120gb harddisk die ik over had, en een 22 inch LG scherm die ik voor 130 euro van een kennis heb gekocht.

Jij zou hetzelfde als mij kunnen nemen, maar dan bijv met een 500gb Samsung T166 schijf, en een 8800GT.
De kast, ik vond hem mooi, en er zit al een goede 500watt voeding bij, wat genoeg is voor mijn zooi.
Als je dan een 8800GT zou nemen zou het zeker genoeg zijn.
pi_54289214
wel enorm veel keuze uit moederborden zeg, wat is het verschil daar dan allemaal tussen?
pi_54289800
@RacerDKB
WTF is er mis met Alternate.nl? Ik heb er nu 1x besteld (Ik koop zo goed als nooooit via inet); na de telefonische wijzigingen in de order op de 1e dag (donderdag) van bestelling kreeg ik het spul keurig aan de deur op zaterdag (2 dagen later!)

(nee ik ben geen werknemer van Alternate.nl. )

Wat wil je met de PC? Films kijken, gamen, fotoshoppen, renderen, reverse engineeren, ... Zolang we dat niet weten kunnen we je niet adviseren denk ik.

[ Bericht 21% gewijzigd door bsekoe op 31-10-2007 21:01:13 ]
pi_54290001
...En je budget is +1200.- ?? bel me!
pi_54290060
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:59 schreef bsekoe het volgende:
Wat wil je met de PC? Films kijken, gamen, fotoshoppen, renderen, reverse engineeren, ... Zolang we dat niet weten kunnen we je niet adviseren denk ik.
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef MouzurX het volgende:

[..]
Ik wil er mee gamen
pi_54290266
Yadida;-)
Loop jij nu te stangen? Tweakert! ;-) n00blet!
pi_54294818
Ik heb geen verkeerde ervaringen met alternate opzich. En ben ook geen werknemer daar ofzo haha. Losse producten die ik daar kwam bestellen waren direct leverbaar. Het is maar net wat je treft met je eigen pc enzo natuurlijk. Telefonische hulp is ook vrij goed vind ik.
pi_54297589
Laatste tijd ook weer eens een paar dingen bij Alternate besteld... Levertijd was prima, maar wederom van die "Alternate grappen". De doos van de kast die ik besteld had was al open geweest, en de kast zelf zat vol met kleine krasjes. Zakje waar de harde schijf in zat zag er niet uit en de schijf was kapot. Ruilen was allemaal geen probleem, maar het kost allemaal wel weer tijd en moeite. Voordeel is wel dat Alternate een hoop dingen op voorraad heeft.

Qua voeding heb je aan een goede 500 watt ruim voldoende, kijk eens naar een Coolermaster iGreenpower 500w of een Corsair CMPSU-520HX. De Corsair is modulair, zodat je de kabels die je niet gebruikt eraf kan halen.

Verder is het advies wat RacerDKB gaf prima.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:23:23 #22
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_54297662
Tja... Alternate, zal ik er eens over zeggen. Tis dat ze een ruime sortering hebben en hier om de hoek zitten. Ze namelijk traag in de ruimste zin van het woord. Zelfs een kastje uit het schap trekken kost ze nog een half uur.
Maar goed, daar gaat het niet om. TS wil een pc, daar het gaat het om.

Ten eerste, weg met die Quad2Core, games draaien slechts op 1 core, dus de rest zit een beetje uit zn neus te eten. Neem (zoals genoemd) een E6850/E6750.

Check trouwens ook even de andere "ik zoek een pc"-topics.

Ten tweede, vervang dat Intel bord door een bord van Asus, ze mogen bij Intel dan wel mooie CPU's en Chips bakken, maar van moederborden ontwerpen hebben ze niet veel kaas gegeten. Heb in het verleden al genoeg rare indelingen gezien op de borden van ze (weet niet hoe het met deze zit) en vind ze altijd maar een beetje kaal overkomen. (als in weinig extra features/aansluitingen).

Ten derde, dat Acer scherm kan je veel beter vervangen door een 20" (of 22") Samsung widescreen. Die Acer toont gewoon klein en heeft een beetje karige resolutie.

Ten vierde, 160GB voor 62 euro is per GB gerekend een heel stuk duurder dan een 500GB voor 95 euro. 38.75ct/GB vs 19.00ct/GB. En je kan er nog veel meer op kwijt ook 3,1 keer zoveel om precies te zijn. En daar betaal je dan slechts 1,5 keer zoveel voor.
So we just called him Fred
pi_54300955
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 19:04 schreef MouzurX het volgende:
Zat ff een beetje samen te stellen en is dit wat?

[ afbeelding ]

Moeten wel nog een keyboard en muis bij maar weet iemand goede voor niet al teveel geld, weet niet echt waar je naar moet kijken daarbij.
Dit lijkt me echt zonde van je geld... Als je wil kan ik wel een advies voor je maken?
pi_54301650
quote:
Op donderdag 1 november 2007 15:26 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dit lijkt me echt zonde van je geld... Als je wil kan ik wel een advies voor je maken?
Graag.
pi_54301869
mensen zoals TS moeten gewoon dood.
Vragen of dit een goede PC is terwijl ze zelf het antwoord al weten.
Patsen doe je maar ergens anders ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')