abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:20:35 #76
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_54414633
Iiyama heeft volgens mij zijn eigen fabrieken, dat is ook hun core business. Zie hun site.
Ik val je niet persoonlijk aan, je hebt vast een fan-tas-tisch karakter. Maar ik kijk meer naar de manier waarom hier een discussie wordt gevoerd.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_54414706
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef dikkedorus het volgende:
Iiyama heeft volgens mij zijn eigen fabrieken, dat is ook hun core business. Zie hun site.
kan je niet gewoon even een url of quote plaatsen dan?
quote:
Ik val je niet persoonlijk aan, je hebt vast een fan-tas-tisch karakter. Maar ik kijk meer naar de manier waarom hier een discussie wordt gevoerd.
Bullshit, je doet helemaal niet mee aan de discussie, je plaatst alleen zo nu en dan oneliners die vaker over mij gaan dan over pc's. En als je wat over pc's zegt dat geen kritiek is op iets dat ik heb gezegd is het meestal alleen maar "snellere videokaart!"...
pi_54414832
ik zal morgen de aankoopdienst van Dell bellen & hun vragen om welk paneel het exact gaat in dat scherm

edit; overmorgen, morgen vier ik met een vriendin m'n verjaardag
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_54414881
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Athmozz het volgende:
ik zal morgen de aankoopdienst van Dell bellen & hun vragen om welk paneel het exact gaat in dat scherm
Dat lijkt me een goed plan! Succes! Bel meteen Iiyama even!
pi_54414916
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:28 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goed plan! Succes! Bel meteen Iiyama even!
quote:
Dat lijkt me een nog veel beter plan!
pi_54414945
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:26 schreef Athmozz het volgende:
...

Dat lijkt me een nog veel beter plan!
  dinsdag 6 november 2007 @ 21:31:11 #82
85129 dikkedorus
pi_54414954
Ik lees de discussies, en meng me wanneer ik denk dat ik iets kan toevoegen, of als ik zie dat iemand op het punt staat om een verkeerde beslissing te nemen. En nee soms heb ik niet genoeg kennis voor en alternatief, maar wel genoeg om te zien dat de huidige keus niet optimaal is.

En een snellere videokaart is voor veel mensen nou eenmaal een goed advies, de meeste mensen willen leuk gamen->meer fps->betere kaart. Sorrie daar kan ik echt niets aan doen. You cannae break the laws of Physics. Maar dat is off topic in deze discussie.
pi_54414971
sjit, ik gelloof dat voor mij even wat anders gaan doen een goed plan is....

Mazzel!
pi_54415217
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef dikkedorus het volgende:
Ik lees de discussies, en meng me wanneer ik denk dat ik iets kan toevoegen, of als ik zie dat iemand op het punt staat om een verkeerde beslissing te nemen. En nee soms heb ik niet genoeg kennis voor en alternatief, maar wel genoeg om te zien dat de huidige keus niet optimaal is.

En een snellere videokaart is voor veel mensen nou eenmaal een goed advies, de meeste mensen willen leuk gamen->meer fps->betere kaart. Sorrie daar kan ik echt niets aan doen. You cannae break the laws of Physics. Maar dat is off topic in deze discussie.
Bullshit!!! Je roept alleen maar, hue, snellere videokaart!, Heu, kutmonitor!! Heu, Tennessee is een lul!!! Opbouwende kritiek voegt iets toe, alternatieven voegen iets toe, informatie voegt iets toe, "volgens mij maakt Iiyama zelf schermen, kijk maar op hun site" voegt niets toe!
pi_54417030
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Bullshit!!! Je roept alleen maar, hue, snellere videokaart!, Heu, kutmonitor!! Heu, Tennessee is een lul!!! Opbouwende kritiek voegt iets toe, alternatieven voegen iets toe, informatie voegt iets toe, "volgens mij maakt Iiyama zelf schermen, kijk maar op hun site" voegt niets toe!
ik vind dat JIJ ( Tennessee ) overkomt als iemand die het hele topic wil beheren en alles beter weet. Kijk maar naar de post posts hierboven.
pi_54417400
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ik vind dat JIJ ( Tennessee ) overkomt als iemand die het hele topic wil beheren en alles beter weet. Kijk maar naar de post posts hierboven.
en ik vind dat jij een perfect voorbeeld bent van iemand die inhoudelijk helemaal niets inbrengt en alleen maar over mij loopt te zeiken....
pi_54417568
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en ik vind dat jij een perfect voorbeeld bent van iemand die inhoudelijk helemaal niets inbrengt en alleen maar over mij loopt te zeiken....
2 mensen die over "je lopen te zeiken", hoe toevallig.
pi_54417834
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:57 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

2 mensen die over "je lopen te zeiken", hoe toevallig.
en blijven die twee mensen over mij zeiken of gaan ze nog iets relevants posten?
pi_54418253
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:05 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en blijven die twee mensen over mij zeiken of gaan ze nog iets relevants posten?
Ik voer graag een discussie en uit graag mijn mening. Ik ben nog niet echt zo thuis in de hardware.
Dan een vraag van mijn kant:
Ik heb op dit moment een Ati x1650 pro.
AMD athlon Dual Core 5000+
en 1.5 GB werk geheugen.
( als je meer specs wilt weten let me know)
Ik zoek een nieuwe videokaart, mijn budget ligt rond de 200 en 250 euro.
help me want ik merk wel dat die oude van mij niet veel meer kan hebben.
pi_54418286
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik voer graag een discussie en uit graag mijn mening. Ik ben nog niet echt zo thuis in de hardware.
Dan een vraag van mijn kant:
Ik heb op dit moment een Ati x1650 pro.
AMD athlon Dual Core 5000+
en 1.5 GB werk geheugen.
( als je meer specs wilt weten let me know)
Ik zoek een nieuwe videokaart, mijn budget ligt rond de 200 en 250 euro.
help me want ik merk wel dat die oude van mij niet veel meer kan hebben.
kan je dan niet beter even je eigen topic openen?
pi_54418372
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:21 schreef Tennessee het volgende:

[..]

kan je dan niet beter even je eigen topic openen?
wou het topic een speciale wending geven.
pi_54418389
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:24 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

wou het topic een speciale wending geven.
zolang het maar niet on-topic is he!
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:45:27 #93
85129 dikkedorus
pi_54418932
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ja ik zie idd dat ik dit topic enorm heb volgespammed met videokaart adviezen. Stoute DikkeDorus
Maar het zou allemaal wat vriendelijker gaan als je je niet zo snel aangevallen voelt. Ik ben soms niet volledig eens met je keuzes, maar je reageert alsof ik je een ferme edoch trefzekere trap in je ballen geef.

Ik heb al gezegd dat de 226BW goed is, MITS de TS dus goed weet hoe hij met een "foute" moet omgaan. retourvoorwaarden lezen, wet van koop op afstand, in nederland kopen etc.
Verder hoor ik veel goed over die nieuwe van HP. De W 2207 geloof ik. Mooie kleurweergave, alleen wat glanzend, maar in een goed ingerichte kamer geeft dat beter beeld, en is net iets goedkoper dan de nieuwe uitgave van de 226BW, heb ik me laten vertellen. Verder had Athmozz ook wat mooie schermpjes opgegeven als alternatief.
Zie mij es OT zijn.
pi_54419108
Goed zo!

Nu we weer OT zijn, begrijp ik dan dus goed dat je je eerdere uitspraken over de 226BW nu intrekt of in ieder geval nuanceert?
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:26 schreef dikkedorus het volgende:
Samsung Syncmaster 226BW is gewoon een middelmatige monitor, met veel problemen. Als je een S krijgt zit je goed. Als je een A krijgt heb je pech, als je een C krijgt heb je een leuke paperweight.
Sommige sites geven enorm goede reviews (90%+) blijkbaar kregen zij "toevallig" een goed (S?) model. Andere testten ze allemaal.

Syncmasters zijn over het algemeen wel goed, maar er zit altijd wel een slechte tussen. Daarom zeg ik altijd maar dat je nooit op merken moet vertrouwen.
en kan je me alsjeblieft laten zien waar op de Iiyama site jij hebt gezien dat ze hun eigen TFT fabriek hebben?
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:54:53 #95
85129 dikkedorus
pi_54419174
Nee die stelling blijft gewoon, als je een BS226 C hebt, dan heb je gewoon een overpriced kutmonitor, tenzij je hem dus kan ruilen, vandaar mijn advies over inlezen, wet koop of afstand etc. Zie, het is niet zo moeilijk.
pi_54419275
wtf lopen jullie allemaal te zeiken hier man.
Neem een oude CRT monitor uit 1995 a 1996 en je hebt de beste.
Werkt goed, niet stuk te krijgen en het beeld is super.
pi_54419276
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:54 schreef dikkedorus het volgende:
Nee die stelling blijft gewoon,...

welke?
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 16:26 schreef dikkedorus het volgende:
Samsung Syncmaster 226BW is gewoon een middelmatige monitor, met veel problemen. ...
of
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:45 schreef dikkedorus het volgende:
...
Ik heb al gezegd dat de 226BW goed is...
even voor de duidelijkheid...
pi_54419322
wel een gare kuttopic dit
  woensdag 7 november 2007 @ 00:01:34 #99
85129 dikkedorus
pi_54419331
Die over de C paperweight.
pi_54419392
quote:
Op woensdag 7 november 2007 00:01 schreef dikkedorus het volgende:
Die over de C paperweight.
ok, ik snap hem, 's-middags zijn 226BW's middelmatig met veel problemen, 's-avonds zijn ze gewoon goed maar klokslag middernacht veranderen ze spontaan in paperweights, het is me nu helemaal duidelijk, dank je wel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')