Denk eerderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Nederlagen tegen F'noord en PSV zullen wel ingecalculeerd zijn. Pas na een nederlaag tegen NEC ofzo vliegt ie er uit.
Iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie snappen het echt niet.
v. Gaal maakte in de media bekend om in 2008 bondscoach te willen zijn, echter dit was een verkapte manier om v. Geel wakker te schudden.
samenvatting pls?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Lekker gesprek net met Wilfred Genee, haha
Ow Louis, we gaan in de uitzending over naar Duits voetbal hoor ik, maar wij praten nog even verderquote:
Ik denk dat ie eind van het seizoen wel een kickje krijgt ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:36 schreef Strooper het volgende:
Kickje?
Of eerder, want als je zelf door NEC volledig overklast wordt is er geen redden meer aan.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eind van het seizoen wel een kickje krijgt ja.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Nederlagen tegen F'noord en PSV zullen wel ingecalculeerd zijn. Pas na een nederlaag tegen NEC ofzo vliegt ie er uit.
Het hangt nu denk ik vooral om het feit dat het contract van Van Gaal nog een paar jaar doorloopt en het daarom dus verdomd prijzig wordt om hem te ontslaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat Van Gaal zelf opstapt, maar Scheringa kan het natuurlijk ook zat zijn.
Dat soort vragen zijn ook gewoon te laag voor woorden.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef DarkShine het volgende:
"Vind je fijn he, om dat nog eens te zeggen"
Dit postte ik eerder vandaag, tijdens NEC-AZ... en ja hoor weer zo'n natrappende vraag of ie er mee zit dat z'n eigen publiek 'm uitzwaait...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens moet wel ff zeggen dat zo'n interview zoals Genee het deed ook voorbij de grens gaat van hoe je met iemand omgaat hoor. Beetje iemand die al op de grond ligt natrappen vind ik het ook.
Ook vragen van de media waarbij ze alle ellende nog even opsommen en inspelen of ie daar wel emotie bij voelt, alsof ie geen mens is...
Daar doelde ik op het interview van Genee vorige week, interview van vandaag was nog niet geweest toen ik het typte hequote:Op zondag 10 februari 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Bedoel je niet Jan Joost van Gangelen?
Ach, hoort er allemaal bij. Als hij het goed doet komt de pers superlatieven tekort om veren in zijn reet te steken.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dit postte ik eerder vandaag, tijdens NEC-AZ... en ja hoor weer zo'n natrappende vraag of ie er mee zit dat z'n eigen publiek 'm uitzwaait...
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch. Na de 2-1 komt Utrecht uiteraard met 'we zwaaien naar Van Gaal'. Wat doe Van Gaal na de 2-2? Opstaan en een aldraaiend terugzwaaien.
Ik moet hem niet maar dat isquote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch. Na de 2-1 komt Utrecht uiteraard met 'we zwaaien naar Van Gaal'. Wat doe Van Gaal na de 2-2? Opstaan en een aldraaiend terugzwaaien.
Alsje.quote:
Louis is geliefd onder het gehele volk.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waar slaat in science's name dat zwaaien naar Van Gaal eigenlijk op? Deden ze bij ons in Heerenveen op de tribune ook geloof ik, maar ik kan het met de beste wil niet begrijpen.
De perfecte avatarquote:
Sowieso valt er het hele seizoen al weinig te klappen daarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:05 schreef Chadi het volgende:
AZ publiek is in ieder geval van die klappertjes af
En jawel uw wint de voorspellende Char awardquote:Op zaterdag 26 januari 2008 04:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie hem ook nog wel opstappen hoor.
Hij mag van mij altijd terug komen naar Ajax in welke positie dan ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:07 schreef Dos37 het volgende:
Misschien wel einde carriere voor deze man, in Nederland zie ik hem zowieso niet meer werken.
kut, niet kunnen zien, heb je het opgenomen?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:09 schreef RayMania het volgende:
Heerlijke persconferentie na AZ - Vitesse van Louis, maar hij heeft volkomen gelijk.
Go Louis. Joep Schreuder.
[ afbeelding ]
Nou, ik moet zeggen dat hij wel voor een groot deel gelijk had. De media waren wel weer wat tendendieus bezig.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja verdomme op sport1 hebben ze de delay van utrecht-twente er in gegooit ipv nog de persconferentie te laten zien.
Maar klinkt alsof Van Gaal weer eens een wedstrijd wint en meteen weer durft te spreken?
Het ging vooral over de (subjectieve) verslaggeving van de NOS (en RTL), de media in het algemeen en Johan Derksen. De NOS kreeg er terecht zwaar van langs.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja verdomme op sport1 hebben ze de delay van utrecht-twente er in gegooit ipv nog de persconferentie te laten zien.
Maar klinkt alsof Van Gaal weer eens een wedstrijd wint en meteen weer durft te spreken?
Aad moest nog wat regelen in Arnhem en op het thuisfront, dus die verliet na z'n analyse en een paar vragen de persconferentie.quote:
Ja, dat was de afspraak met Van Gaal, dat De Mos eerst alles zou beantwoorden en dan weg zou gaan. Maar De Mos was het voorgerecht van de media dus, de media had er ook langs gekregen van De Mos.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat hij wel voor een groot deel gelijk had. De media waren wel weer wat tendendieus bezig.
Was vooral gericht op David de Vries van de VI, die vorige week een verhaal had geschreven over 'de slachtoffers onder De Mos'. Sloeg werkelijk nergens op dat stuk.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat was de afspraak met Van Gaal, dat De Mos eerst alles zou beantwoorden en dan weg zou gaan. Maar De Mos was het voorgerecht van de media dus, de media had er ook langs gekregen van De Mos.
Zoveel tijd over om zo'n lang stuk te produceren.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Was vooral gericht op David de Vries van de VI, die vorige week een verhaal had geschreven over 'de slachtoffers onder De Mos'. Sloeg werkelijk nergens op dat stuk.
Ik ook, Van Gaal doet daar net of ie de baas is. Maarja, als je Van Gaal haalt dan weet je dat je dit soort vage uitspraken gaat krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Die Scheringa zit daar ook als een lamme zak te kijken, ik zou me eigenlijk best doodschamen als m'n trainer zo over m'n club zou praten..
Troost je met de beelden die ongetwijfeld snel op rtlvoetbal.nl zullen staanquote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat er maar twee minuten werden uitgezonden. De hele persconferentie duurde zeker 25 minuten en zou in menig DVD-collectie niet mogen ontbreken.
Wat dat betreft ownen ze denk ik wel ten opzichte van NOS volgend jaar, die zetten het vast niet compleet op Uitzending Gemist. En ik wil deze optredens van Louis niet missen. Nouja, Louis gaat toch weg.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef Remote het volgende:
[..]
Troost je met de beelden die ongetwijfeld snel op rtlvoetbal.nl zullen staan
Dat heb je met authentieke trainersquote:Op zondag 30 maart 2008 20:40 schreef Chadi het volgende:
Wel vermakelijk hoe hij aan zelfverheerlijking doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |