Aad moest nog wat regelen in Arnhem en op het thuisfront, dus die verliet na z'n analyse en een paar vragen de persconferentie.quote:

Ja, dat was de afspraak met Van Gaal, dat De Mos eerst alles zou beantwoorden en dan weg zou gaan. Maar De Mos was het voorgerecht van de media dus, de media had er ook langs gekregen van De Mos.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen dat hij wel voor een groot deel gelijk had. De media waren wel weer wat tendendieus bezig.

Was vooral gericht op David de Vries van de VI, die vorige week een verhaal had geschreven over 'de slachtoffers onder De Mos'. Sloeg werkelijk nergens op dat stuk.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat was de afspraak met Van Gaal, dat De Mos eerst alles zou beantwoorden en dan weg zou gaan. Maar De Mos was het voorgerecht van de media dus, de media had er ook langs gekregen van De Mos.

Zoveel tijd over om zo'n lang stuk te produceren.quote:Op zondag 30 maart 2008 17:32 schreef Klingon het volgende:
[..]
Was vooral gericht op David de Vries van de VI, die vorige week een verhaal had geschreven over 'de slachtoffers onder De Mos'. Sloeg werkelijk nergens op dat stuk.

Ik ook, Van Gaal doet daar net of ie de baas is. Maarja, als je Van Gaal haalt dan weet je dat je dit soort vage uitspraken gaat krijgen.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Die Scheringa zit daar ook als een lamme zak te kijken, ik zou me eigenlijk best doodschamen als m'n trainer zo over m'n club zou praten..

.
.

Troost je met de beelden die ongetwijfeld snel op rtlvoetbal.nl zullen staanquote:Op zondag 30 maart 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Jammer dat er maar twee minuten werden uitgezonden. De hele persconferentie duurde zeker 25 minuten en zou in menig DVD-collectie niet mogen ontbreken.

Wat dat betreft ownen ze denk ik wel ten opzichte van NOS volgend jaar, die zetten het vast niet compleet op Uitzending Gemist. En ik wil deze optredens van Louis niet missen. Nouja, Louis gaat toch weg.quote:Op zondag 30 maart 2008 21:07 schreef Remote het volgende:
[..]
Troost je met de beelden die ongetwijfeld snel op rtlvoetbal.nl zullen staan

Dat heb je met authentieke trainersquote:Op zondag 30 maart 2008 20:40 schreef Chadi het volgende:
Wel vermakelijk hoe hij aan zelfverheerlijking doet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |