Dat soort vragen zijn ook gewoon te laag voor woorden.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef DarkShine het volgende:
"Vind je fijn he, om dat nog eens te zeggen"
Dit postte ik eerder vandaag, tijdens NEC-AZ... en ja hoor weer zo'n natrappende vraag of ie er mee zit dat z'n eigen publiek 'm uitzwaait...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Trouwens moet wel ff zeggen dat zo'n interview zoals Genee het deed ook voorbij de grens gaat van hoe je met iemand omgaat hoor. Beetje iemand die al op de grond ligt natrappen vind ik het ook.
Ook vragen van de media waarbij ze alle ellende nog even opsommen en inspelen of ie daar wel emotie bij voelt, alsof ie geen mens is...
Daar doelde ik op het interview van Genee vorige week, interview van vandaag was nog niet geweest toen ik het typte hequote:Op zondag 10 februari 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Bedoel je niet Jan Joost van Gangelen?
Ach, hoort er allemaal bij. Als hij het goed doet komt de pers superlatieven tekort om veren in zijn reet te steken.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dit postte ik eerder vandaag, tijdens NEC-AZ... en ja hoor weer zo'n natrappende vraag of ie er mee zit dat z'n eigen publiek 'm uitzwaait...
quote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch. Na de 2-1 komt Utrecht uiteraard met 'we zwaaien naar Van Gaal'. Wat doe Van Gaal na de 2-2? Opstaan en een aldraaiend terugzwaaien.
Ik moet hem niet maar dat isquote:Op zondag 16 maart 2008 16:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Fantastisch. Na de 2-1 komt Utrecht uiteraard met 'we zwaaien naar Van Gaal'. Wat doe Van Gaal na de 2-2? Opstaan en een aldraaiend terugzwaaien.
Alsje.quote:
Louis is geliefd onder het gehele volk.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waar slaat in science's name dat zwaaien naar Van Gaal eigenlijk op? Deden ze bij ons in Heerenveen op de tribune ook geloof ik, maar ik kan het met de beste wil niet begrijpen.
De perfecte avatarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |