Denk eerderquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Nederlagen tegen F'noord en PSV zullen wel ingecalculeerd zijn. Pas na een nederlaag tegen NEC ofzo vliegt ie er uit.
Iddquote:Op zaterdag 26 januari 2008 02:24 schreef patrickt37 het volgende:
Jullie snappen het echt niet.
v. Gaal maakte in de media bekend om in 2008 bondscoach te willen zijn, echter dit was een verkapte manier om v. Geel wakker te schudden.
samenvatting pls?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:58 schreef DrDentz het volgende:
Lekker gesprek net met Wilfred Genee, haha
Ow Louis, we gaan in de uitzending over naar Duits voetbal hoor ik, maar wij praten nog even verderquote:
Ik denk dat ie eind van het seizoen wel een kickje krijgt ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:36 schreef Strooper het volgende:
Kickje?
Of eerder, want als je zelf door NEC volledig overklast wordt is er geen redden meer aan.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eind van het seizoen wel een kickje krijgt ja.
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:04 schreef golfer het volgende:
Nederlagen tegen F'noord en PSV zullen wel ingecalculeerd zijn. Pas na een nederlaag tegen NEC ofzo vliegt ie er uit.
Het hangt nu denk ik vooral om het feit dat het contract van Van Gaal nog een paar jaar doorloopt en het daarom dus verdomd prijzig wordt om hem te ontslaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:42 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat Van Gaal zelf opstapt, maar Scheringa kan het natuurlijk ook zat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |