De kaaiman is een afleidertje, trap er niet in...quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
wat ik niet snap, kaaiman gaat dood, personeel van zaterdag heeft niets, en nu worden ze ziek?
Ik denk dat het personeel van vandaag ook zaterdag aanwezig was. En er zijn vast wel stoffen die wat sneller werken bij dieren dan bij mensen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
wat ik niet snap, kaaiman gaat dood, personeel van zaterdag heeft niets, en nu worden ze ziek?
Dat is weer eens wat anders dan een waakhond.quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat ik niet snap is wat de fuck moet je met een kaaiman?
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.
Mijn pupillen zijn nu ook groenEn ik krijg een staart
![]()
GRRAAAWWWW!
quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.
Mijn pupillen zijn nu ook groenEn ik krijg een staart
![]()
GRRAAAWWWW!
Een resonance cascade in een dierenwinkel, weten we ook gelijk waar de kaaimannen vandaan komen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Straks een soort Half Life 1. Special Ops die mensen komen afslachten en daarna wordt heel Hoogeveen preventief geruimd.
O jee... jij krijgt toch niet ook zo'n leerachtige geschubte huid hč?quote:Op maandag 5 november 2007 23:17 schreef NaughtyMe het volgende:
[..]
Jam, doe mij er ook eentje! Grom....
Dat zou wel heel schandalig zijn inderdaad. Er was sprake van een familieruzie of zo?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef koen_pijl het volgende:
Ik wil een nieuwsupdate!
Lullig als iemand dit echt heeft aangericht om iemand terug te pakken.
Nou, ik kijk naar buiten, de regen en heb wel zin in een wandelingetje richting sloot....quote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O jee... jij krijgt toch niet ook zo'n leerachtige geschubte huid hč?
quote:Outbreak in Hoogeveen
Crisis Hoogeveen. Mannen met witte pakken. Nou dan weet u het wel. De onschuldige jeuk vanmiddag in een dierenwinkel blijkt helemaal niet zo onschuldig. Er is sprake van een vreemde, onbekende, mysterieuze STOF. Echt heel eng spul, want ook de kaaimannen kregen last van bultjes en hoestbuien. Inmiddels is er bescheiden paniek in Hoogeveen. Af en aan rijdende luchtdichte ambulances, een veldhospitaal en een noodteam onderzoekers van het RIVM zijn ter plekke. Inmiddels hebben 22 mensen zich moeten uitkleden en zijn van speciale pakken voorzien. Verder mag niemand de compound verlaten voor zeker is wat er aan de hand is. Dat geldt ook talloze gewaardeerde collega's van de media. Een reporter van NOS Journaal zit in in quarantaine, evenals een verslaggever van 4 In het Land. Kijk, dat is nog eens participerende journalistiek. Hint van het GeenStijl Lab: Het is die aap, dan wel die kip met H5N1!
Update 21:56 uur: Persconferentie afgelopen. Er zitten 24 mensen in quarantaine. Ongeveer tachtig mensen zitten vast op de compound. Niemand komt meer binnen. Gemeente Hoogeveen werkt aan noodverordening. RTV Drenthe is in de lucht als rampenzender. Zaakje stinkt. 22:45 uur volgt RIVM Persverklaring. HIERRR de beelden, en hierrr live meeluisteren.
Update 22:56 uur: Gevalletje zombificatie. Eindelijk een foto van de besmette rtl-verslaggever. (NSFW)
bron: GS
Van het weekend is er een kaaiman plotseling dood gegaan. EIgenaren hebben aangifte gedaan van vergiftiging. Ze zatten er net 3 maanden ander pand ging in vlammen op.quote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat zou wel heel schandalig zijn inderdaad. Er was sprake van een familieruzie of zo?
Dat bedrijf heeft niet echt geluk, van NU.nl:quote:Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef NaughtyMe het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)dierenzaak_Hoogeveen
Update.
quote:Dierencentrum Annen Animal Center aan de Parmentierstraat 13 in Hoogeveen handelt in tropische vissen, vogels en knaagdieren. Het opende op 6 oktober zijn deuren. In maart van dit jaar brandde Annen Animal Center in Schuinesloot (gemeente Hardenberg) af, na slechts 3 weken open te zijn geweest.
Zouden ze toch wel snel herkennen?quote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Legionella is geen mogelijkheid?
Ik vind eigenlijk dat we een quarantainetopic moeten aanmaken voor alle Hoogeveense FOK!kers!quote:Op maandag 5 november 2007 23:22 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik kwam er een kwartier geleden achter terwijl ik in Hoogeveen woonIk ken ook die hele dierenzaak niet.
Morgen krijgen we waarschijnlijk te horen dat er geen fuck aan de hand is.
Er zit nu dus iemand thuis die weet dat ie daar iets geflikt heeft, en hoort nu van al deze commotie en denkt: "OEPS!"quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Van het weekend is er een kaaiman plotseling dood gegaan. EIgenaren hebben aangifte gedaan van vergiftiging. Ze zatten er net 3 maanden ander pand ging in vlammen op.
Justitie zou bezig zijn met de eigenaren en misschien familie. (ruzie)
De incubatietijd van legionella is 2 dagen tot 2 weken.quote:Op maandag 5 november 2007 23:23 schreef henkde_j het volgende:
Legionella is geen mogelijkheid?
Bannen! Gevaar voor hun mede fokkers!quote:Op maandag 5 november 2007 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat we een quarantainetopic moeten aanmaken voor alle Hoogeveense FOK!kers!
Je kunt die mensen afspoelen en wassen met diverse zepen die ziekteverwekkers kunnen doden en chemicalieen op kunnen lossen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef NED het volgende:
Ze zeggen dat die mensen ontsmet zijn en naar het ziekenhuis gebracht zijn.
Nou vraag ik me af als je niet eens weet om welke stof het gaat, hoe kan je dan in godsnaam ontsmetten?????![]()
Ze zwijgen het dood. De patienten zijn al overleden en de overheid wil geen paniek. Dus geen persconferentie.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef NaughtyMe het volgende:
Wel vaag dat die persconferentie nog niet begonnen is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |