mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadioquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef gelly het volgende:
Heb jullie gaan digitale radio ofzo ? (dat heb je als je digitale tv hebt)
Leuke avatar.quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
Ja, maar da's een kutstream. Radio Drenthe zit ook gewoon op de (digitale) kabel.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadio
Radio via wmp
quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
Geen 5 doden volgens mij, niks van gehoord, dingen worden wel vaker overdreven op internet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan, ik ben er ook zo eentje... Krijg accuut jeuk als ik hoor dat er een luizenuitbraak op de school van m'n nichtjes is ofzoquote:
Gaan ze dus heel Hoogeveen afsluiten?quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen die gebeld hebben ook ziek [afbeelding]
Net zoals bij varkens pest en vogel griep preventief ruimen. Heel Hoogeveenquote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Gaan ze dus heel Hoogeveen afsluiten?
Ik heb niet eens geluid. Geef nou eens antwoord, alsjeblieft.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef gelly het volgende:
Heb jullie gaan digitale radio ofzo ? (dat heb je als je digitale tv hebt)
Zeker weten dat het om 5 over 11 is?quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef gronk het volgende:
Had er al iemand gezegd dat er om 5 over 11 een persconferentie is bij het UMCG?
De helft zal wel hypochonder zijn. Van die typjes die er niet eens in de buurt geweest zijn, maar toch even gebeld hebben. Voor de zekerheid.quote:
Ja, precies.quote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan, ik ben er ook zo eentje... Krijg accuut jeuk als ik hoor dat er een luizenuitbraak op de school van m'n nichtjes is ofzo
Niet geheel verrassend natuurlijk, dat is toch het medium waar iedereen mee in aanraking is geweest.quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef NaughtyMe het volgende:
Men schijnt het te zoeken in de lucht....
quote:Op maandag 5 november 2007 23:01 schreef NaughtyMe het volgende:
er schijnen wel meer zieke mensen te komen....
Dank je wel, mevrouw.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Geen 5 doden volgens mij, niks van gehoord, dingen worden wel vaker overdreven op internet.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef gelly het volgende:
Mja, het is 5 minuten rijden. Maar het regent. Dus nee.
Ik heb ook dieren en nu je het zegt... mijn hart klopt best snelquote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
De helft zal wel hypochonder zijn. Van die typjes die er niet eens in de buurt geweest zijn, maar toch even gebeld hebben. Voor de zekerheid.
Is dat een grap of meen je dat?quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef pekel het volgende:
[..]
Zeker weten dat het om 5 over 11 is?
Volgens mij staan er ook ME busjes bij het UMCG.
Standaard procedure. Moet altijd bij een ramp.quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is dat een grap of meen je dat?
Vraag me af wat de ME daar moet dan.
Ramptoeristen op afstand houden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook.quote:
Bout stream idd, zal wel overbelast zijn, is er een betere?quote:
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.
[..]
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.
[..]
Of 28 days later nog eens te kijken..quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....tijd om Resi 4 weer eens uit de kast te halen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |