quote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wil je af en toe wat deeltjes posten? Niet iedereen kan meekijken en de streams om te luisteren zijn brak.
Drenthequote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef SNArky het volgende:
Wat een venijn van die verslaggever van RTV Drenthe. "Geen exclusief interview voor RTL, maar netjes voor iedereen" [afbeelding].
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quarantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef gelly het volgende:
Nou, niks aan de hand dus.
mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadioquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef gelly het volgende:
Heb jullie gaan digitale radio ofzo ? (dat heb je als je digitale tv hebt)
Leuke avatar.quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
Ja, maar da's een kutstream. Radio Drenthe zit ook gewoon op de (digitale) kabel.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadio
Radio via wmp
quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |