mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadioquote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef gelly het volgende:
Heb jullie gaan digitale radio ofzo ? (dat heb je als je digitale tv hebt)
Leuke avatar.quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
Ja, maar da's een kutstream. Radio Drenthe zit ook gewoon op de (digitale) kabel.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
mms://rtvradio.tmade.nl:1086/RTVRadio
Radio via wmp
quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ik las eerder vijf doden van de 22 in quanrantaine. Vind ik nogal heftig. Ik kan verder de uitzendingen niet volgen. Maar alles is okay nu?
Geen 5 doden volgens mij, niks van gehoord, dingen worden wel vaker overdreven op internet.quote:Op maandag 5 november 2007 22:57 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Ja dat krijg je dan, ik ben er ook zo eentje... Krijg accuut jeuk als ik hoor dat er een luizenuitbraak op de school van m'n nichtjes is ofzoquote:
Gaan ze dus heel Hoogeveen afsluiten?quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen die gebeld hebben ook ziek [afbeelding]
Net zoals bij varkens pest en vogel griep preventief ruimen. Heel Hoogeveenquote:Op maandag 5 november 2007 23:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Gaan ze dus heel Hoogeveen afsluiten?
Ik heb niet eens geluid. Geef nou eens antwoord, alsjeblieft.quote:Op maandag 5 november 2007 22:58 schreef gelly het volgende:
Heb jullie gaan digitale radio ofzo ? (dat heb je als je digitale tv hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |