Bout stream idd, zal wel overbelast zijn, is er een betere?quote:
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Is dat een grap of meen je dat?
Vraag me af wat de ME daar moet dan.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.
[..]
Paniek! Volksopstanden! Burgers die een verklaring eisen terwijl hun gezichtshuid als stroop van hun gelaat zakt. Zombies, vampiers, terroristen, aliens. Jezus, onderschat het niet hoor.
[..]
Of 28 days later nog eens te kijken..quote:Op maandag 5 november 2007 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hehe....tijd om Resi 4 weer eens uit de kast te halen.![]()
De kaaiman is een afleidertje, trap er niet in...quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
wat ik niet snap, kaaiman gaat dood, personeel van zaterdag heeft niets, en nu worden ze ziek?
Ik denk dat het personeel van vandaag ook zaterdag aanwezig was. En er zijn vast wel stoffen die wat sneller werken bij dieren dan bij mensen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:09 schreef greatgonzo het volgende:
wat ik niet snap, kaaiman gaat dood, personeel van zaterdag heeft niets, en nu worden ze ziek?
Dat is weer eens wat anders dan een waakhond.quote:Op maandag 5 november 2007 23:03 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Wat ik niet snap is wat de fuck moet je met een kaaiman?
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.
Mijn pupillen zijn nu ook groenEn ik krijg een staart
![]()
GRRAAAWWWW!
quote:Op maandag 5 november 2007 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, volgens mij heb ik įlle verschijnselen.
Mijn pupillen zijn nu ook groenEn ik krijg een staart
![]()
GRRAAAWWWW!
Een resonance cascade in een dierenwinkel, weten we ook gelijk waar de kaaimannen vandaan komen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:11 schreef koen_pijl het volgende:
Straks een soort Half Life 1. Special Ops die mensen komen afslachten en daarna wordt heel Hoogeveen preventief geruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |