slotjesposterquote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me wat ver idd [afbeelding]
vieze slotjesposterquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
sorry
quote:
GMTAquote:
Na, vooruit. Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
sorry
Dat doe je goedquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Terug uit Utrecht, niet beschoten! [afbeelding]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee nietquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed [afbeelding]
wie de fuck is boefjequote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed
quote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samenquote:Op maandag 5 november 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee niet![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samen [afbeelding]
ggRRRRRquote:Op maandag 5 november 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee niet![]()
quote:
n00bquote:
om te praten over erik ja!quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samen
Nee, in Venlo gek!quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, moet ik dan maar op de grond slapen?
Je weet wel dat je mij niet direct aan de telefoon krijgt?quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard zonder dat OA het meteen door heeft![]()
ja maar....quote:
Bullshitexcuus.quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken en koffie drinken rijden er geen treinen meer
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
voor zover iik weet heb ik me daar op vandaag na, een tijdje niet mee raan schuldig gemaakt.
De HorroRquote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig wordt elk topic geteisterd door slotjesposters! [afbeelding]
schijnbaarquote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!![]()
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, moet ik dan maar op de grond slapen?
HEEEY!!!quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...![]()
eer-ikquote:
Pas de problemequote:Op maandag 5 november 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet wel dat je mij niet direct aan de telefoon krijgt?
En dat je dus eerst langs een 58 jarige verzuurde receptioniste moet [afbeelding]
WMzquote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken en koffie drinken rijden er geen treinen meer [afbeelding]
Dus?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
HEEEY!!!Ik ben er nog bij hoor! /mad
![]()
Maar wel een mooi excuus om bij Muckiequote:
wat? wil je mee naar bed?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
HEEEY!!!Ik ben er nog bij hoor! /mad
![]()
Eten en koffie drinken kan tegelijk!quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken, koffie drinken en seksen rijden er geen treinen meer
Ho es effe! Frits mee naar bed?quote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
wat? wil je mee naar bed? [afbeelding]
Ik klikte alleen maar op 'quoten'...quote:**************************************************************************
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Blame ya chick aswel ja.quote:Op maandag 5 november 2007 16:41 schreef MPG het volgende:
En WEER is mijn mooie TT vernaggeld![]()
GODVERDOMME EER-IK![]()
![]()
Zit je de quote weer te verkloten?quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef OA het volgende:
[..]
Eten en koffie drinken kan tegelijk! [afbeelding]
Film kijken en seksen ook! [afbeelding]
[afbeelding]
Die doet zoiets nietquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Die doet zoiets niet...
Is ze veuls te lief voor![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
Ja ik lees maar half mee sorryquote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef OA het volgende:
[..]
Dus?![]()
Ik spreek geen kwaad over je hoor!![]()
Fijn, heel fijn, dat ovquote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik lees maar half mee sorry :$ Daarom was ik wat geaggiteerd, net ook een fucking half uur moeten wachten omdat er weer eens een trein niet reed
quote:
dat is wél lekker, maar dan volgen we de film nietquote:Film kijken en seksen ook!![]()
![]()
neem lang blond haar, blauwe ogen en een paar borsten en je kunt bijna alles makenquote:
quote:Op maandag 5 november 2007 16:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik lees maar half mee sorryDaarom was ik wat geaggiteerd, net ook een fucking half uur moeten wachten omdat er weer eens een trein niet reed
én het is geagiteerd, met één "g"quote:
Whehe. Nou, als je het niet doorverteld wil ik je wel zeggen dat die activiteiten, zelfs gecombineerd nog te lang durenquote:
Een lekker bakkie bij het eten niet lekker?quote:
Mja, dat is zo....quote:[..]
dat is wél lekker, maar dan volgen we de film niet
En hoe zit het met kort blond haar, blauwe ogen en géén borsten?quote:[..]
neem lang blond haar, blauwe ogen en een paar borsten en je kunt bijna alles maken
Kan me niet schelen.quote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar het kost me een stuk minder dan heen en weer rijden naar Utereg
Het geld wat ik niet heb, geef ik liever niet uit. En verder is de reis best prettig hoorquote:Op maandag 5 november 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.
Ik geef liever wat geld uit dat ik een prettige reis heb, dan dat ik gratis ga.
Maar da's mijn mening.
Zeg je dat uit ervaring, of gok je maar wat?quote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Nou, als je het niet doorverteld wil ik je wel zeggen dat die activiteiten, zelfs gecombineerd nog te lang duren![]()
: X
WMzquote:Op maandag 5 november 2007 16:48 schreef Muck het volgende:
[..]
[afbeelding] das toch niet lekker man!
[..]
dat is wél lekker, maar dan volgen we de film niet [afbeelding]
[..]
neem lang blond haar, blauwe ogen en een paar borsten en je kunt bijna alles maken [afbeelding]
Nou zeg!quote:Op maandag 5 november 2007 16:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe geagiteerd ik ben![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:51 schreef OA het volgende:
[..]
Een lekker bakkie bij het eten niet lekker?![]()
Tuurlijk wel.![]()
the green milequote:[..]
Mja, dat is zo....![]()
won't do the trickquote:[..]
En hoe zit het met kort blond haar, blauwe ogen en géén borsten?![]()
Ik bedoel dat de laatste trein al heel vroeg vertrekt.quote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg je dat uit ervaring, of gok je maar wat? [afbeelding]
Ik zit altijd vrij kut in het OV.quote:Op maandag 5 november 2007 16:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het geld wat ik niet heb, geef ik liever niet uit. En verder is de reis best prettig hoor![]()
Niet geweest. Ik moest hier nog wat dingen fixen, en hij woont daar net een endje te ver voor. Maar hij wilde ook niet naar de stad komenquote:Op maandag 5 november 2007 16:54 schreef OA het volgende:
[..]
Nou zeg!![]()
Kut OV, NS, Prorail, etc...![]()
Hoe was het bij eer?![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. Nou, als je het niet doorverteld wil ik je wel zeggen dat die activiteiten, zelfs gecombineerd nog te lang duren![]()
: X
ja, bleghquote:Op maandag 5 november 2007 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
WMz
Wat zijn we het toch akelig met elkaar eens
Maar dan sta je weer in die kutfiles met je goede gedragquote:Op maandag 5 november 2007 16:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit altijd vrij kut in het OV.
Vooral op de drukke tijdstippen.
Waar ook nog bijkomt dat ik me totaal niet op m'n gemak voel in die voertuigen.
Nee, geef mij maar een wagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |