slotjesposterquote:Op maandag 5 november 2007 16:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me wat ver idd [afbeelding]
vieze slotjesposterquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
sorry
quote:
GMTAquote:
Na, vooruit. Voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op maandag 5 november 2007 16:17 schreef eer-ik het volgende:
sorry
Dat doe je goedquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
Terug uit Utrecht, niet beschoten! [afbeelding]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee nietquote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed [afbeelding]
wie de fuck is boefjequote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed
quote:Op maandag 5 november 2007 16:19 schreef Muck het volgende:
en eer, troost je, we hebben het ook over peoike, boefje, MM, OA, pepernoten en Fairly Odd Parents in bed
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samenquote:Op maandag 5 november 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee niet![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samen [afbeelding]
ggRRRRRquote:Op maandag 5 november 2007 16:21 schreef MPG het volgende:
[..]
vergeet bettieakkemaai en de zachte gee niet![]()
quote:
n00bquote:
om te praten over erik ja!quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Julie laten er geen gras over groeien, nu al in bed samen
Nee, in Venlo gek!quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, moet ik dan maar op de grond slapen?
Je weet wel dat je mij niet direct aan de telefoon krijgt?quote:Op maandag 5 november 2007 16:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard zonder dat OA het meteen door heeft![]()
ja maar....quote:
Bullshitexcuus.quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken en koffie drinken rijden er geen treinen meer
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
voor zover iik weet heb ik me daar op vandaag na, een tijdje niet mee raan schuldig gemaakt.
De HorroRquote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig wordt elk topic geteisterd door slotjesposters! [afbeelding]
schijnbaarquote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!![]()
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...quote:Op maandag 5 november 2007 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, moet ik dan maar op de grond slapen?
HEEEY!!!quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, maar Muck en Hoenjee zijn er ook vrij goed in!![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 16:35 schreef OA het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat jullie nu, op dit moment, al in bed liggen...![]()
eer-ikquote:
Pas de problemequote:Op maandag 5 november 2007 16:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet wel dat je mij niet direct aan de telefoon krijgt?
En dat je dus eerst langs een 58 jarige verzuurde receptioniste moet [afbeelding]
WMzquote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken en koffie drinken rijden er geen treinen meer [afbeelding]
Dus?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
HEEEY!!!Ik ben er nog bij hoor! /mad
![]()
Maar wel een mooi excuus om bij Muckiequote:
wat? wil je mee naar bed?quote:Op maandag 5 november 2007 16:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
HEEEY!!!Ik ben er nog bij hoor! /mad
![]()
Eten en koffie drinken kan tegelijk!quote:Op maandag 5 november 2007 16:33 schreef Muck het volgende:
[..]
ja maar....
als wij klaar zijn met eten, film kijken, koffie drinken en seksen rijden er geen treinen meer
Ho es effe! Frits mee naar bed?quote:Op maandag 5 november 2007 16:40 schreef Muck het volgende:
[..]
wat? wil je mee naar bed? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |