abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54640877
quote:
Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef alors het volgende:
Als je handig splitst, nadat je de bestelling helemaal hebt voltooid dus, kun je wel wat knutselen met die verzendkosten
Ik zie het idd, tof Gewoon eerst "alles in één pakket" en dan in Mijn Pagina de bestelling splitsen. Ik heb deze pyjama erbij gegooid:

Vond 'm zo schattig En als 't niks is stuur ik 'm natuurlijk gewoon weer terug.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:09 #202
51286 w00h00
Digital man!
pi_54644498
Gisteren was ik in Nijmegen bij de H&M. Als je dan naar de mannen afdeling, beneden, loopt kom je zo'n hele grote poster tegen met zo'n gozer die een soort van een regenjas aan heeft met z'n capuchon half over zijn hoofd getrokken.

Ik zoek deze jas, in Nijmegen en Arnhem hadden ze hem niet meer, en online kan ik hem -nog- niet vinden.

Enig idee of de collectie online voor of achter loopt op de winkels?
pi_54644739
Wat een tegenvaller die jurk joh!
Word helemaal platgedrukt van boven.. en dat is al een maat groter
Nou ruilen voor nog een maat groter dan maar..
die diadeem en ketting zijn
En het truitje van 2,90 is ook wel leuk
Voices tell me I'm the shit.
pi_54648601
Ook het jurkje ontvangen, zit bovenin als gegoten (zag op het plaatje al dat het daar strak zit dus had voor de zekerheid een 36 genomen) maar rond m'n middel best wat ruimte over, maar het staat toch prima. Vind 't alleen geen 40 euro waard, maargoed.
pi_54648730
Nou deze keer vond ik het magazine echt niet om hebberig van te worden.... al die glitter & glans.... De diadeem (met groene en paarse stenen bedoel je denk ik?) leek me wel mooi, maar verder niet zo veel....
Wat ik wel erg grappig vond, was voor jongetjes het spidermanpak met nepspierballen
Het mooi kotsende meisje.
pi_54650766
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
ben benieuwd heb een maat 42 besteld maar heb toch ook een E cup
pi_54651096
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:14 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Ik zie het idd, tof Gewoon eerst "alles in één pakket" en dan in Mijn Pagina de bestelling splitsen. Ik heb deze pyjama erbij gegooid:

[ afbeelding ]

Vond 'm zo schattig En als 't niks is stuur ik 'm natuurlijk gewoon weer terug.
Die is leuk zeg! .
Waar staat die? Kan hem nergens vinden. .
Karma is a fucking bitch.
pi_54651781
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 14:40 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Die is leuk zeg! .
Waar staat die? Kan hem nergens vinden. .
H&M Magazine, onder Wonder World.
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:59:11 #210
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54653144
Yeah ik kan deze ophalen .
Maar goed, nu nog de zin vinden die kou weer in te hobbelen .

Oh, en Chanty, ging jij niet meer NIET bestellen ?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54653357
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 09:57 schreef w00h00 het volgende:
Gisteren was ik in Nijmegen bij de H&M. Als je dan naar de mannen afdeling, beneden, loopt kom je zo'n hele grote poster tegen met zo'n gozer die een soort van een regenjas aan heeft met z'n capuchon half over zijn hoofd getrokken.

Ik zoek deze jas, in Nijmegen en Arnhem hadden ze hem niet meer, en online kan ik hem -nog- niet vinden.

Enig idee of de collectie online voor of achter loopt op de winkels?
Varieert per filiaal, maar volgens mij bedoel jij een jas van de divided collectie, en die verkoopt niet elk filiaal!

http://www.nitrolicious.c(...)-pictures/#more-3240
Is het toevallig die gozer die hier tussen staat, in het zwart wit?
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:25:10 #212
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54655135
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:59 schreef Debsterr het volgende:
Yeah ik kan deze ophalen .
Maar goed, nu nog de zin vinden die kou weer in te hobbelen .

. Die hele bestelling gaat terug . Jukrje kan ik niet al te enthousiast mee ademen en steekt tegelijkertijd teveel uit.. dat topje van 2,90 is LELIJK!! Zwaar doorschijnend, kort, en die hoge taille staat wijd uit waardoor 't wel een zwangerschapstop van de Zeeman lijkt ofzo . De 2 bolero's kriebelen, en de roze viel ook nog 'ns zwaar tegen van kleur. En om dan dat tasje te houden en bijna net zoveel aan verzendkosten kwijt te zijn ..

Of betaal ik nu sowieso verzendkosten? Want dan hou ik 'm wel .
pi_54656090
Balen zeg!
Je betaald sowieso de verzendkosten ja. Valt vaak tegen als je het in de winkel ziet he, daarom bestel ik niet veel via de site.
pi_54656104
Nou ik ben mijn pakket weer klaar aant maken voor de terugreis naar Zweden....
Mijn mooie lingeriesetje hebben ze foute maat string bij gedaan....te groot en volgens mij is mijn maat nu uitverkocht

En een kokerrok die ik had besteld blijkt nu een heuuul andere rok te zijn.....
Heeft er iemand liggen slapen bij de expeditie/magazijn.....
  vrijdag 16 november 2007 @ 18:27:07 #215
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54656282
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:16 schreef Syytön het volgende:
Balen zeg!
Je betaald sowieso de verzendkosten ja. Valt vaak tegen als je het in de winkel ziet he, daarom bestel ik niet veel via de site.
Nou, dan houd ik dat tasje wel, gaat er iig 25% korting van af want ja, het enige en duurste artikel .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2007 @ 18:48:59 #216
163650 Greys
pi_54656736
Die corset-tops zijn gaaaaaaf! En ze zitten echt SUPER! Had ik nooit verwacht, met mijn D-cupje
Ik heb hem in het zwart en rood en ik hou ze allebei
En mijn skinnyjeans past
En het strakke witte blousje past ook
En dat goedkope 2,90 topje in het rood hou ik ook maar, al is hij niet heel erg mooi. Maar best leuk voor erbij
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54657114
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef Greys het volgende:
Die corset-tops zijn gaaaaaaf! En ze zitten echt SUPER! Had ik nooit verwacht, met mijn D-cupje
Staan die corset-tops ook op de site? Dacht dat ik ze gezien had, maar kan ze nu niet meer vinden. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:08:40 #218
51286 w00h00
Digital man!
pi_54657142
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:10 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Varieert per filiaal, maar volgens mij bedoel jij een jas van de divided collectie, en die verkoopt niet elk filiaal!

http://www.nitrolicious.c(...)-pictures/#more-3240
Is het toevallig die gozer die hier tussen staat, in het zwart wit?
Ja inderdaad!! Enig idee hoe ik er aan kan komen?
pi_54657185
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:05 schreef Chanty87 het volgende:
18% rente ja
Dat is redelijk normaal hoor...

De Wehkamp rekent nog meer geloof ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54657259
Je kunt op de beginsite van Hm.com store locator doen (niet op de shop dus, echt hm.com) en Divided Men ofzo aanvinken, krijg je alle filialen in NL met de herencollectie van divided en kun je dus bekijken in welke winkels je moet zijn. Als je daar geen zin in hebt kun je even de klantenservice bellen en vragen of ze je door willen verbinden naar het desbetreffende filiaal (en er even bijzeggen dat je opzoek bent naar een herenjas van Divided). Krijg je een medewerker van het filiaal aan de lijn die dan in de winkel gaat kijken of ie er nog hangt of niet, en zo ja, kun je 'm een dagje reserveren, zodat je 'm diezelfde of de volgende dag op kan komen halen
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:15:22 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54657309
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Staan die corset-tops ook op de site? Dacht dat ik ze gezien had, maar kan ze nu niet meer vinden. .
Ze zijn schijnbaar opperdepop.. Heb ook al gezocht .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2007 @ 19:16:40 #222
163650 Greys
pi_54657342
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:07 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Huh... ik heb ze gisteren nog gezien... kijk ik nu... staan ze er inderdaad niet meer op??
Het plaatje van het model staat er nog wel. (Beginpagina, bij die drie dames in het wit, Your Invited, daaronder op Voor Haar klikken en dan blz. 6, daar heeft ze een zwarte aan..)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 16 november 2007 @ 19:39:27 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54657925
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Huh... ik heb ze gisteren nog gezien... kijk ik nu... staan ze er inderdaad niet meer op??
Het plaatje van het model staat er nog wel. (Beginpagina, bij die drie dames in het wit, Your Invited, daaronder op Voor Haar klikken en dan blz. 6, daar heeft ze een zwarte aan..)
Heb 't ff via 't bestelformulier geprobeerd (artikelcode staat in de Holiday gids) maar ze zijn dus uitverkocht .
pi_54658231
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zelfde bij dat zwarte jurkje. Veel te strak om m'n middenrif. Staan gaat wel, maar zitten...Ik stuur 'm terug.
pi_54658599
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is redelijk normaal hoor...

De Wehkamp rekent nog meer geloof ik
Maar Wehkamp verkoopt ook duurdere producten zoals pc's en dergelijke, dus dan zou het logisch zijn om af te kunnen betalen maar voor de H&M zou ik 't niet doen.
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:59 schreef Debsterr het volgende:
Tsja, als ik die handschoenen eerder had ontdekt had ik die gewoon bij die jurk besteld. Maar je moet aan een minimaal bedrag zitten dus heb ik die pyjama er maar bij gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2007 @ 20:17:29 #226
163650 Greys
pi_54658864
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Heb 't ff via 't bestelformulier geprobeerd (artikelcode staat in de Holiday gids) maar ze zijn dus uitverkocht .
Jezus, dat is wel HEEL snel gegaan dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54658954
Ik snap het ff niet. Ik heb in totaal 5 dingen besteld.
Nu stond bij allemaal de levertijd opeens weer op eind november.
Ik heb nu bij Mijn pagina aangegeven dat ik ipv alles in één pakket (daar stond hij op) alles eind november wil hebben.

Nu staan er vier artikelen op eind november, die in één pakket komen. En onder Wordt later geleverd staat nog één artikel... maar óók met eind november erachter
Dan lijkt het me toch dat ze alles in één pakket kunnen mikken?
pi_54659270
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:20 schreef MaLo het volgende:
Nu staan er vier artikelen op eind november, die in één pakket komen. En onder Wordt later geleverd staat nog één artikel... maar óók met eind november erachter
Dan lijkt het me toch dat ze alles in één pakket kunnen mikken?
Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.

En wat stom van die corsetten . Site maar een beetje in de gaten houden dus.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54659516
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.

En wat stom van die corsetten . Site maar een beetje in de gaten houden dus.
Nee, ik heb één keer de mogelijkheid Eind november en één keer de mogelijkheid Alles in een pakket.
Ik heb nu maar gekozen voor Eind november, het zwarte vestje ( een van de vier artikelen, niet degene die nu apart staat) wil ik zo snel mogelijk in mijn bezit hebben en ik denk dat ik met deze instelling de meeste kans maak .
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:04:08 #230
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54661566
tvp ivm codes
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54672963
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef Greys het volgende:
Enneh... ook maar even in dit topic:
Als je maar 1 code tegelijk mag gebruiken en anders geblokkeerd wordt (zoals moi, dus )
WAAROM staan er dan twee vakjes als je je codes invult?????

Dat probleem had ik dus ook een week ofzo geleden? (Staat in ieder geval al hier eerder door mij gepost). Ik had 'savonds naar de klantenservice gebeld, en misschien hebben ze dan een callcenter voor die gesprekken, geen vaste werknemers van H&M ofzo. Anyhoo, waar het op neer kwam, was dat die vrouw m'n account zonder problemen of verdachtmakingen unlockte en er ook nog eens een extra korting tegenaan duwde.

Eergisteren ook nog 'savonds de klantenservice aan de lijn gehad en weer kreeg ik een hele vriendelijke vrouw (met wel een vreemd accent overigens) aan de lijn, met wie ik de retourprocedure doornam. Had 3x overhemden besteld die allen een maat te klein waren (die online matentabel sucks!). Ik bestelde via de telefoon dus opnieuw 3x overhemden maar dan in de juiste maat, en kreeg er ook nog eens 10 euro korting bovenop.

Moraal van het verhaal: als ik zo naar mijn ervaringen kijk, lijkt het me dat je beter 'savonds kan bellen mocht er iets mis zijn met je account/bestelling. En de kans is groot dat je nog eens (extra) korting krijgt
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_54673040
Waar zit dat Callcenter eigenlijk? Ik hoor altijd dat je daar onverstaanbare Limbo's/Brabo's aan de lijn krijgt
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 15:38:56 #233
163650 Greys
pi_54674252
JMarsden, goeie tip

De kleren van mijn wederhelft zijn ook erg goed, behalve 1 trui, daar zit een gaatje in
Hoezo belde je de klantenservice eigenlijk, JMarsden, om te ruilen? Kan je ook telefonisch een nieuwe bestellen dan en de oude terugsturen? Dan ga ik dat met die trui ook doen namelijk, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54681616
Inderdaad Grey, je kan ook telefonisch bestellen (als je de klantnummers tenminste weet). In mijn geval had ik dus de leveringsbon met daarop de desbetreffende artikelen + nummers, dus ik hoefde alleen nog een andere maat door te geven.

De reden dat ik klantenservice belde, was omdat ik even een week internetloos @ home was (eigen schuld overigens). Op m'n werk mag ik helaas behalve nieuwssites en email weinig andere sites bezoeken (wordt gemonitored)..

Ik denk ook inderdaad dat ik Limburgers aan de lijn heb gehad. Maar ik weet dus niet zeker of het om een callcenter gaat (in de avonduren), het is mijn vermoeden..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_54682961
Vandaag de meeste dingen van mijn bestelling in de winkel gezien.

Meteen mijn bestelling geanulleerd, dat bespaart me weer terugsturen.. wat een troep allemaal.
pi_54685591
Vandaag m'n maandfactuur ontvangen. Waarom adverteert H&M met "Je hebt gemiddeld 45 dagen om te betalen", als de uiterste betaaldatum op mijn factuur 30-11-2007 is? Is dat een marketingtechnisch iets ofzo: vanaf dag 1 dat je maandfactuur ingaat, tot ongeveer 2 weken na het verstrijken van die maand? Zo kom je namelijk wel op die ongeveer 45 dagen uitstel.. :S
pi_54685893
ehm wat dacht je van, vanaf het moment dat je de goederen ontvangt?
  zondag 18 november 2007 @ 10:01:04 #238
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_54689204
Dan is dat in mijn geval minder dan 20 dagen..
pi_54689248
Wanneer zijn je spullen bezorgd dan en wanneer heb je de factuur ontvangen? Is dat wel de definitieve maandfactuur?
Je post van gister is sowieso niet echt te volgen.
pi_54690505
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:42 schreef JMarsden het volgende:
Vandaag m'n maandfactuur ontvangen.
Het hele idee van de maandfactuur is toch dat je deze aan het eind van de maand of de maand erop krijgt? Waarom krijg jij hem dan halverwege de maand?
pi_54690659
volgens mij heb ik trouwens ergens 1 euro te weinig betaald.....
kan ik dan de bij de volgende keer gewoon 1 euro meer betalen?
  zondag 18 november 2007 @ 13:27:25 #242
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_54692128
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Syytön het volgende:
Wanneer zijn je spullen bezorgd dan en wanneer heb je de factuur ontvangen? Is dat wel de definitieve maandfactuur?
Je post van gister is sowieso niet echt te volgen.
Om het even volgbaar te maken dan:

Aankoop 29.10.07 (levering op 05.11.07)
Factuurdatum 11.11.07
Uiterste betaaldatum 30.11.07
pi_54692349
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:27 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Om het even volgbaar te maken dan:

Aankoop 29.10.07 (levering op 05.11.07)
Factuurdatum 11.11.07
Uiterste betaaldatum 30.11.07
Dan heb je toch 30 dagen (of 25 als je rekent vanaf het moment van levering)?
pi_54693578
Tsjonge, nu al twee bestellingen achter elkaar met een verkeerd geleverd artikel. Vorige keer een compleet ander artikel, nu maat XS ipv maat M. Het wordt tijd voor een excuses-kortingscode lijkt me.
Maar wel een super jeans, ik denk dat ik daar nog maar een tweede exemplaar van ga bestellen.

pi_54693984
Ja irritant he,,,had ik nu dus ook 1x totaal ander artikel, 1x foute maat....
pi_54694664
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik krijg hem vandaag of morgen binnen.
Ik heb ook 42 maar cup D, heb voor de zekerheid 44 besteld.. t blijft h&m
Ik post hier hoe hij zit!
Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?
pi_54695080
Is hier toevallig iemand die de sportkleding van de H&M heeft? Zo ja, wat heb je en hoe bevalt het?
pi_54695741
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:48 schreef BalLon het volgende:
Is hier toevallig iemand die de sportkleding van de H&M heeft? Zo ja, wat heb je en hoe bevalt het?
Ik heb wel wat shirtjes van LOGG (heten sportshirts) en dr is niets mis mee op zich. Het is alleen wel wit, en mn oksels beginnen geel te kleuren van al het zweet, gaat er niet meer uit in de was, dat vind ik wel een nadeel. Gelukkig voor mij draag ik ze altijd onder een pak, dus zie je daar niets van. Voor de rest zitten ze heerlijk, beetje stretch achtig, maar niet zweterig.

Had van de week 2 basic shirtjes gekocht van Divided, 4,90 per stuk. Vond ze toen in de paskamer wel ok, maar toen ik ze daarnet aantrok viel me pas op wat voor waardeloos model het is. De hals is veel te breed en blijft niet zitten, en er zit geen model in. Rond de taille enorme flubber, en rond mn heupen staat ie strak. Niet bedoeld voor meiden met een beetje vrouwelijke vormen dus. Ga ze morgen maar terugbrengen denk ik, en dan op zoek naar een andere winkel waar ze wel normale basic modellen hebben. Iemand een ideetje?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54702708
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:51 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Zelfde bij dat zwarte jurkje. Veel te strak om m'n middenrif. Staan gaat wel, maar zitten...Ik stuur 'm terug.
Ben ik gelukkig niet de enige!
pi_54702746
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Kizzz het volgende:

[..]

Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?
Het jurkje valt een beetje tegen maar is op zichzelf wel leuk.
Hij is minder uitlopend dan je zou verwachten maar kleed wel leuk af.
Je moet m denk ik echt passen
Als ik mijn grotere maat binnen heb zal ik een foto maken en posten maar heb geen idee hoelang dat duurt.
pi_54703475
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Als ik mijn grotere maat binnen heb zal ik een foto maken en posten maar heb geen idee hoelang dat duurt.
kan niet wachten tot de mijne binnen is
pi_54703648
Na al deze verhalen ben ik bang dat mijn jurkje te klein gaat zijn..! Hij is al in behandeling, even afwachten dus maar...!
pi_54710400
quote:
Op zondag 18 november 2007 20:49 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

okee..

welke maat had je en welke ga je nu proberen?
  maandag 19 november 2007 @ 10:10:37 #254
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_54711290
Ik vond het jurkje echt zwaar tegenvallen... (ik had hem in het zwart). De stof is van dat plasticachtige, dat vond ik zelf al niet mooi, en toen ik hem paste zat het van onder helemaal perfect, maar boven dus niet... ik vraag me af of het met een grotere maat wel goed zou zijn, want dan lijkt het me dat hij onder weer te wijd is...
Maar goed, ik vond het dus toch al tegenvallen dus ik ga geen grotere maat bestellen.
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
pi_54714923
Godsamme, mijn H&M pakje is binnen met de paarse jurk.... die veranderd is in een zwarte broek. Geen jurk dus....Zat gewoon een broek in het plastic zakje
I had a signature once. It was awful.
  maandag 19 november 2007 @ 13:20:47 #256
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54715165
he een H&M topic

vorige week drie truien besteld ben benieuwd wanneer ze worden bezorgd. er stond bij de bestelling dat ze pas eind November leverbaar waren. iemand een idee hoelang het dan kan gaan duren?

tnx
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_54718013

Net besteld
pi_54719408
mijn pakketje komt morgen als het goed is
pi_54720034
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:20 schreef Houniet het volgende:
he een H&M topic

vorige week drie truien besteld ben benieuwd wanneer ze worden bezorgd. er stond bij de bestelling dat ze pas eind November leverbaar waren. iemand een idee hoelang het dan kan gaan duren?

tnx
Nou, dan kan het dus 11 dagen duren . Mijn bestelling voor eind november is gister in behandeling genomen.
pi_54722924
Vandaag het jurkje binnengekregen. Ik was bang dat hij niet goed zou zitten na alle verhalen hier. Maar niets is minder waar, hij zit prima. Strapless is wat minder, hij blijft niet enorm goed hangen op mijn Bcup. Het kan wel, maar dan moet ik niet teveel swingen haha.

Twijfel nog of ik hem houd. Vind het wel een prima zwart jurkje, zeker voor 30,00 ( 25%korting erop). Maar betwijfel of ik het echt zal dragen. Lastig!

Oh!:

weet iemand hoe deze valt?

Ik vind hem zo leuk, maar 36 is er niet meer, alleen 34 of 38. Als hij nou groot of klein valt
pi_54723431
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:43 schreef loehoes het volgende:
Vandaag het jurkje binnengekregen. Ik was bang dat hij niet goed zou zitten na alle verhalen hier. Maar niets is minder waar, hij zit prima. Strapless is wat minder, hij blijft niet enorm goed hangen op mijn Bcup. Het kan wel, maar dan moet ik niet teveel swingen haha.

Twijfel nog of ik hem houd. Vind het wel een prima zwart jurkje, zeker voor 30,00 ( 25%korting erop). Maar betwijfel of ik het echt zal dragen. Lastig!
Zou je misschien een foto willen plaatsen?
pi_54724896
Pakje gesorteerd!

Ik weet niet eens meer wat er nou inzat
know'm sayin?
word? word.
pi_54724916
quote:
Op maandag 19 november 2007 20:10 schreef Kizzz het volgende:

[..]

Zou je misschien een foto willen plaatsen?
Ik zou best willen, maar heb mijn camera laten liggen bij mijn ouders thuis.
pi_54725950
quote:
Op maandag 19 november 2007 09:08 schreef Kizzz het volgende:

[..]

okee..

welke maat had je en welke ga je nu proberen?
Ik heb zelf maat 42.
Ik was al bang dat ie te klein was dus bestelde maat 44...
Die was dus al te strak!
Nu wacht ik op 46..
pi_54726018
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:44 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik heb zelf maat 42.
Ik was al bang dat ie te klein was dus bestelde maat 44...
Die was dus al te strak!
Nu wacht ik op 46..
maar valt ie dan helemaal klein? of is het echt alleen nodig voor je borsten?
ik zal er morgen wel achterkomen of maat 42 bij mij wel past
pi_54727283
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bij mij viel hij dus helemaal niet klein. Gewoon als en 36. Maar heb niet zulke grote borsten, met een D of meer zal hij wel te strak zijn geweest denk ik..
pi_54728550
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 19 november 2007 22:34 schreef loehoes het volgende:

[..]

Bij mij viel hij dus helemaal niet klein. Gewoon als en 36. Maar heb niet zulke grote borsten, met een D of meer zal hij wel te strak zijn geweest denk ik..
Ja bij de borsten en middenrif. Hij zat opzich wel mooi maar hij knelde gewoon.
Tijdens het staan prima maar met kerst ga ik zitten en eten dus krijg ik te weinig lucht, das niet handig.
Was nog iemand in dit topic met dat probleem. Als jouw middenrif naar binnen staat kan het goed dat hij je past hoor!
pi_54732210
quote:
Op maandag 19 november 2007 21:12 schreef loehoes het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar heb mijn camera laten liggen bij mijn ouders thuis.
Jammer, ben erg benieuwd geworden wat ik er nu van kan verwachten.
Wel handig al die tips voor elkaar in dit topic, mensen ga zo door!
pi_54733575
Ik heb het paarse jurkje ook binnen, helaas moet hij weer terug, véél te strak bij mn borsten, kon haast niet meer ademen (ik heb een d-cup). Verder vond ik de stof inderdaad te plastic aanvoelen.
Jammer maar helaas.
pi_54736487
Hoera, mijn bestelling is eindelijk in behandeling .
pi_54737886
zal ik dan maar een foto posten van het jurkje
hij had wel een maat kleiner gemogen maar dan hadden mijn borsten er inderdaad niet in gepast
maar ik vind hem wel leuk genoeg om te houden
(let er trouwens niet op hoe ik eruit zie, ben ziek)

en nog een lekker fout glitterrokje (normaal doe ik er wel een donkere panty onder)

verder had ik ook nog het topje van 2 euro nog wat, niet heel geweldig maar wel grappig
en een zwarte bolero, riempje met strikje en een paars topje wat eigenlijk ook te klein is voor mijn borsten maarja om alleen dat topje terug te sturen vind ik ook zonde dus dan maar afentoe een topje aan dat mijn borsten een beetje platdrukt
pi_54738085
Miss_S, het jurkje staat je beeldig! Maar hij had echt geen cm smaller moeten zijn bij je borsten .

Zo heel ziek zie je er niet uit. Ik zit ook ziek thuis (buikgriep) en ik zie er veel beroerder uit .
pi_54738165
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:13 schreef MaLo het volgende:
Miss_S, het jurkje staat je beeldig! Maar hij had echt geen cm smaller moeten zijn bij je borsten .

Zo heel ziek zie je er niet uit. Ik zit ook ziek thuis (buikgriep) en ik zie er veel beroerder uit .
dankjewel
je wilt niet weten hoe ik me voelde na 3 setjes aangepast te hebben
griep is echt vervelend, ik dacht het gaat wel weer, maar als ik dan maar ff iets doe ben ik weer kapot
pi_54740682
Probleem met dat jurkje is dat er weinig figuur inzit, wat bij vrijwel alles van H&M het geval is. Die dingen worden voor modelletjes met een figuur als een plank gemaakt en zit het voor geen meter bij vrouwen die wèl vormen hebben. Wel een beetje jammer.
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:06:51 #275
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_54741423
Miss_S, wat jij hebt bij je oksels, dat het over het jurkje heen valt zeg maar, dat had ik dus ook... ik hem daarom ook teruggestuurd, maar ik vond de jurk in het algemeen ook niet echt de prijs waard... de kleur staat je trouwens erg mooi!
pi_54741743
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:06 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Miss_S, wat jij hebt bij je oksels, dat het over het jurkje heen valt zeg maar, dat had ik dus ook... ik hem daarom ook teruggestuurd, maar ik vond de jurk in het algemeen ook niet echt de prijs waard... de kleur staat je trouwens erg mooi!
dat heb ik bij al mijn jurkjes, dat is gewoon mijn lichaam na 30 kilo afgevallen te zijn

en ik vind het wel jammer dat hij niet strakker zit bij mijn taille, nu lijk ik breder maarja vind hem toch erg schattig
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:34:50 #277
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_54742003
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Chanty87 het volgende:
Probleem met dat jurkje is dat er weinig figuur inzit, wat bij vrijwel alles van H&M het geval is. Die dingen worden voor modelletjes met een figuur als een plank gemaakt en zit het voor geen meter bij vrouwen die wèl vormen hebben. Wel een beetje jammer.
Hetzelfde geld ook voor de herencollectie trouwens. Echt veel dat slimfit is, geen gezicht bij een figuur als dat van mij. Ik pas zelden in de jeans van H&M, de grootste maat is zowat altijd als eerste op (dus kennelijk ben ik niet de enige met dat probleem). Voor jeans en andere broeken ben ik in de meeste gevallen afhankelijk van andere winkels..
  dinsdag 20 november 2007 @ 17:35:49 #278
49518 HetwasietsmeteenF
semi-sweet and nuts
pi_54742028
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat heb ik bij al mijn jurkjes, dat is gewoon mijn lichaam na 30 kilo afgevallen te zijn

en ik vind het wel jammer dat hij niet strakker zit bij mijn taille, nu lijk ik breder maarja vind hem toch erg schattig
Haha, oke, ik heb het zelf nooit dus excuses En hij maakt je verder echt helemaal niet dik hoor, althans niet op deze foto's!
pi_54742098
Ik vind ook niet dat het jurkje je dik maakt. Je ziet een duidelijke taille, het is geen plomp geval .

Overigens heb ik ook wel eens van die "okselflapjes" terwijl ik heel dun ben. Om een of andere reden heb ik daar wat vel dan wel vet over
pi_54742442
Haha die okselflapjes heb ik ook weleens. ( Ook bij dit jurkje. Maar ook weleens bij een hemdje oid.) Terwijl ik niet te dik oid ben. Maf Maar ach, geeft niets.
pi_54742814
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 16:16 schreef Chanty87 het volgende:
Dat is idd heel vaak ook zo met die jurkjes en shirtjes van de h&m, ik heb echt geen gigantische voorgevel, maar het past er toch vaak niet in
know'm sayin?
word? word.
pi_54743973
Mijn jurkje is opnieuw in behandeling genomen (dat jurkje dat als broek geleverd werd). Zal dus nog wel een weekje moeten wachten voor ik hem kan passen en showen... zucht!
pi_54745857
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef MaLo het volgende:
Ik vind ook niet dat het jurkje je dik maakt. Je ziet een duidelijke taille, het is geen plomp geval .
dan is het helemaal geweldig
pi_54756726
. Stel ik in dat ik alles eind december wil omdat ik dan meer geld heb, is nu toch een deel in behandeling.
  woensdag 21 november 2007 @ 20:58:37 #285
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54768394
Doos gehad . Maar 't valt alweer allemaal een beetje tegen . De jurk die ik ebsteld had ging zelfs niet over m'n kont heen !!
pi_54771853
Ik had ook een doos vandaag. Schrok me dood...

Maar mijn Cavalli vest zat er in... jeej!

Hijs echt heel dik en fijn...

In mijn doos zat een papieren cadeau zak. Waar is dat voor?

En die waardebon van de voorjaarsmode is 5.-? Vreemd... En volgens de brief is het een excuus omdat ze iets verkeerd verstuurd zouden hebben...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54772369
Ik twijfel nog steeds of ik het jurkje nou wel of niet moet houden
  donderdag 22 november 2007 @ 07:40:12 #288
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54776039
quote:
Op woensdag 21 november 2007 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had ook een doos vandaag. Schrok me dood...

Maar mijn Cavalli vest zat er in... jeej!
[ afbeelding ]

Hijs echt heel dik en fijn...

In mijn doos zat een papieren cadeau zak. Waar is dat voor?

En die waardebon van de voorjaarsmode is 5.-? Vreemd... En volgens de brief is het een excuus omdat ze iets verkeerd verstuurd zouden hebben...
Ik had die zak ook! Zal wel zijn omdat alles wat je rond de feestdagen besteld ook een cadeautje kan zijn natuurlijk, kun je 't leuk inpakken .
pi_54776516
Ik heb hem een maat groter genomen juist voor die flappen ook.
Ik ben gelukkig niet de enige
Ik hoop dat mijn 2maten groter snel komt
pi_54776851
Ze zijn opeens snel, bestelling nu al gesorteerd in het 2e sorteercentrum, terwijl hij pas de 18e in behandeling ging.
pi_54776873
quote:
Op donderdag 22 november 2007 08:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb hem een maat groter genomen juist voor die flappen ook.
Ik ben gelukkig niet de enige
Ik hoop dat mijn 2maten groter snel komt
maar die flappen gaan toch niet weg door een maat groter?
of is alleen mijn lichaam zo
(had sowieso geen maat groter besteld omdat hij om mijn taille al erg wijd zit)
pi_54790324

Dit ligt morgen op me te wachten als ik bij mijn ouders thuis kom .
pi_54790667
quote:
Op donderdag 22 november 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar die flappen gaan toch niet weg door een maat groter?
of is alleen mijn lichaam zo
(had sowieso geen maat groter besteld omdat hij om mijn taille al erg wijd zit)
Hm soms wel werd echt heel erg omhoog geduwd en mijn borsten en middenrif platgewalst.
Lager zat ie idd wel wijd.. ach valt te proberen als hij te hobbezakkerig word gaat ie alsnog retour.
pi_54790761
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:11 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Hm soms wel werd echt heel erg omhoog geduwd en mijn borsten en middenrif platgewalst.
Lager zat ie idd wel wijd.. ach valt te proberen als hij te hobbezakkerig word gaat ie alsnog retour.

ow ok
ja bij mijn middenrif zat hij ookal wijder dan dat ik graag heb
alleen bij mijn borsten echt strak
pi_54790939
quote:
2007-11-20

MAGNIFICENT MARIMEKKO PATTERNS AT H&M THIS SPRING
H&M's designers have created a beautiful collection with Marimekko's popular patterns from the 1950s, 1960s and 1970s for the summer 2008. The collection of some 50 products will be sold in H&M's stores on all 28 markets from April 2008.

The collection, which has a graphic overall look, will comprise airy summer favourites such as wide 70s dresses, tunics, skirts and shorts for women. For men there will be classic summer shirts and shorts. There will be some items for children as well and all comes with accessories to match.

'Our design team has long admired Marimekko's vivid prints and colours. When our designers came up with the idea of creating a collection with Marimekko prints, it felt natural and just the right time. The summer collection 2008 will be joyfully fresh like a vitamin injection,' states H&M's head of design Margareta van den Bosch.

'H&M is one of the trendiest and most successful fashion houses in the world. I see a great value in our co-operation. I believe that it will enhance Marimekko's international recognition among young and fashion-conscious consumers, 'says Kirsti Paakkanen, President of Marimekko.

Marimekko is a leading Finnish textile and clothing design company that was established in 1951. The company designs, manufactures and markets high-quality clothing, interior design textiles, bags and other accessories under the Marimekko brand, both in Finland and abroad. www.marimekko.com

Founded in Sweden in 1947, H&M is synonymous around the world with affordable as well as up-to-date and high quality fashion. H&M has a wide product range that is divided into a number of different concepts for women, men, teenagers, children and cosmetics. The company's clothing collections are created by its own designers, pattern makers and buyers. H&M has more than 60,000 employees and around 1,500 stores in 28 countries.
die prints zien er wel tof uit
plaatje -> http://www.nitrolicious.c(...)mmer-2008/#more-3671
know'm sayin?
word? word.
pi_54795968
Met ene beetje geluk komt mijn paarse jrukje vandaag alsnog.... ben benieuwd!
pi_54796538
quote:
Op donderdag 22 november 2007 22:32 schreef alors het volgende:

[..]

die prints zien er wel tof uit
plaatje -> http://www.nitrolicious.c(...)mmer-2008/#more-3671
Wel heel zomers inderdaad!

Mijn pakje komt helaas niet meer voor het weekend, hij staat nog steeds Manco.
pi_54798202
Weer een nieuwe Today actie en veel nieuwe dingen in de Outlet.
pi_54800488
Ik heb gisteren een aantal artikelen bij de H&M gekocht, in een 'echte' winkel; dus niet online. Nu ben ik niet met alle artikelen tevreden. Kan ik gewoon teruggaan en mijn geld terugvragen of moet ik het ruilen voor andere artikelen?

Alvast bedankt
pi_54800585
^^ Je krijgt je geld terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')