Kreeg ik inderdaad ook bij een bestelling van 150 euroquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Code 7772 voor 25% korting doet het niet meer, klopt dat?
Ik heb voor 100 euro besteld haast en ik krijg 'waarde artikelen te laag'. Ja dag!
Ooh ik heb dat jurkje net daarmee besteld en heb gewoon bijna 10 euro korting erop hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb voor 100 euro besteld haast en ik krijg 'waarde artikelen te laag'. Ja dag!
7772 biedt 25% korting op 1 artikel. Dus het kan heel goed dat daar een minimale waarde aanvast zit...quote:Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Heb je toevallig een bestelling uit de voorjaarscollectie gedaan? Daar krijg je namelijk een cadeaubon bij.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7772 biedt 25% korting op 1 artikel. Dus het kan heel goed dat daar een minimale waarde aanvast zit...
Ik kijk vandaag bij mijn openstaande bestellingen zie ik opeens dit staan:
29.09.07 1775 Cadeaubon 1
in het rood alsof het een kortingscode is... vreemd
Maar ik heb 6 dingen met in totaal een waarde van 100 euro.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
7772 biedt 25% korting op 1 artikel. Dus het kan heel goed dat daar een minimale waarde aanvast zit...
Nee wat ik bedoel is dat je op 1 artikel duurder dan bijv. 40.- 25% korting krijgt... als jij 6 dingen hebt die geen van zessen boven de 40.- uitkomt, dan heb je dus gewoon pech...quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb 6 dingen met in totaal een waarde van 100 euro.
Dat moet toch wel genoeg waarde zijn?
Ooowquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Heb je toevallig een bestelling uit de voorjaarscollectie gedaan? Daar krijg je namelijk een cadeaubon bij.
Owwwwww zoquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat je op 1 artikel duurder dan bijv. 40.- 25% korting krijgt... als jij 6 dingen hebt die geen van zessen boven de 40.- uitkomt, dan heb je dus gewoon pech...
Nou ja zeg, dat kunnen ze dan toch niet zomaar van je afpakken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:16 schreef radioanne het volgende:
Woepss, ons account liep gisteravond ook vast na weer wat van de feestcollectie te hebben toegevoegd + kortingscode. Vandaag bellen, we hebben teveel kortingscodes gebruikt en nu moet het hoofdkantoor ons account resetten. Het is maar de vraag of de Cavalli bestelling dan blijft staan![]()
Dan is het apart dat ik wél 15% korting krijg op mijn duurste artikel van 39,90.....quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwwww zoMijn duurste artikel is 39.95. Misschien is dat het!
15 is ook geen 25quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dan is het apart dat ik wél 15% korting krijg op mijn duurste artikel van 39,90.....
Ah jij hebt het hele verhaal dus ook doorgemaakt. Ik snap er ook geen klote van. 2 hokjes om codes in te vullen, maar owee als je er 2 invultquote:Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Greys het volgende:
Nee dat van die vakjes (twee zijn het er toch?) heb ik uiteraard pas bedacht nadat ik al had opgehangen
En ik vond het inderdaad ook heel lullig om te merken dat ze me dus speciaal belde - nádat ze aan de telefoon dus had gezegd dat alles goed kwam - om te vertellen dat ik de boel belazer en daarom mijn account werd geblokkeerd. Ze kon pas maandag naar Zweden bellen om dat eventueel op te laten heffen.
En toen heb ik later teruggebeld en die dame had wel een luisterend oor, en die zei dat ze mijn account weer aan heeft gezet. Maar ik kreeg nog steeds een preek dat ik de boel had proberen op te lichten door
- 1 code te gebruiken die ik een maand geleden ook al had gebruikt (heb het gecheckt, maar dat was 1304, dus een hele andere
- en het feit dat ik 2 codes had ingevuld (die van 25% korting op 1 artikel en die van 10,- korting)
Eerlijk gezegd SNAP ik het wel, dat ze niet willen dat je al die codes gebruikt, maar geef dan de mogelijkheid ook niet aan anderen. Niet sommigen er uit pikken en voor oplichter uitmaken. Er staat nergens expliciet aangegeven dat het niet mag, en ze hebben meerdere vakjes om codes in te vullen. Maar dat had ik dus naderhand pas bedacht, ik was te boos om goed na te denken
Ik was echt ontzettende fan van online shoppen en betaal altijd keurig meteen enzo. Dus ik ben een goede klant. Snap niet dat ze dit zo durven te brengen.
Ja ik ook heb maar een maat groter gekocht...quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Leuke spullen Melanie!
Ik ben benieuwd of de bovenkant van dat leuke paarse jurkje een beetje boob-vriendelijk is
Ik las net in het cavalli topic dat je die corset tops al in de winkel hebt gevonden!? Serieus, ik heb ze niet zien hangen vrijdag. Of ik was misschien te vroeg, kan ook. Ik ga morgen meteen passen en wrs neem ik m meteen mee als ie goed zit. Ik ga niet zitten wachten tot ze daarginder weer eens wakker worden. Ze zijn nu ineens weer aan t kloten met mn bestellingquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb even in je fotoboek geloerd, ik denk dat het jurkje je geweldig gaat staan!
De maten vallen altijd nogal groot heb ik gemerkt.
Was het een klein beetje stretch stofje? Dan zal het wel goed komen denk ik!
Ik zal voor je duimen dat de maat in 1 keer goed is
hihihihihii, dankjewel!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb even in je fotoboek geloerd, ik denk dat het jurkje je geweldig gaat staan!
De maten vallen altijd nogal groot heb ik gemerkt.
Was het een klein beetje stretch stofje? Dan zal het wel goed komen denk ik!
Ik zal voor je duimen dat de maat in 1 keer goed is
Ah super, maandag snel even kijken. Dankjewel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Lekker stretch, niet te veel en niet te weinig!
Ik kon ze ook niet vinden in de winkel (Zoetermeer). Toen vroeg ik het aan een verkoopster en ze zei 'Nee, die hebben we niet, van de site. We hebben wel corsetten, die liggen daar op tafel'. En dat waren ze dus gewoonZe hebben gewoon een hele goede pasvorm en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht!
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
hihihihihii, dankjewel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |