abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54493177
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 22:03 schreef Greys het volgende:
Code 7772 voor 25% korting doet het niet meer, klopt dat?
Ik heb voor 100 euro besteld haast en ik krijg 'waarde artikelen te laag'. Ja dag!
Kreeg ik inderdaad ook bij een bestelling van 150 euro .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 22:26:53 #102
163650 Greys
pi_54493461
Dus je hebt kans dat als ik morgen bel ze het alsnog invoeren?
Want ik heb nu al op bestellen geklikt, met alleen die 10,- korting code
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494254
quote:
Ik heb voor 100 euro besteld haast en ik krijg 'waarde artikelen te laag'. Ja dag!
Ooh ik heb dat jurkje net daarmee besteld en heb gewoon bijna 10 euro korting erop hoor
I had a signature once. It was awful.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:07:13 #104
163650 Greys
pi_54494370
Nou dat is lekker dan
Ik had wel die code voor 10,-- korting er ook bij gedaan. Zou het daaraan liggen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54494938
quote:
7772 biedt 25% korting op 1 artikel. Dus het kan heel goed dat daar een minimale waarde aanvast zit...

Ik kijk vandaag bij mijn openstaande bestellingen zie ik opeens dit staan:
29.09.07 1775 Cadeaubon 1

in het rood alsof het een kortingscode is... vreemd
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54494939
De 10% korting op nieuwe collectie werkt trouwens nog steeds.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54494959
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

7772 biedt 25% korting op 1 artikel. Dus het kan heel goed dat daar een minimale waarde aanvast zit...

Ik kijk vandaag bij mijn openstaande bestellingen zie ik opeens dit staan:
29.09.07 1775 Cadeaubon 1

in het rood alsof het een kortingscode is... vreemd
Heb je toevallig een bestelling uit de voorjaarscollectie gedaan? Daar krijg je namelijk een cadeaubon bij.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 9 november 2007 @ 23:31:35 #108
163650 Greys
pi_54495039
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar ik heb 6 dingen met in totaal een waarde van 100 euro.
Dat moet toch wel genoeg waarde zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54495200
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ik heb 6 dingen met in totaal een waarde van 100 euro.
Dat moet toch wel genoeg waarde zijn?
Nee wat ik bedoel is dat je op 1 artikel duurder dan bijv. 40.- 25% korting krijgt... als jij 6 dingen hebt die geen van zessen boven de 40.- uitkomt, dan heb je dus gewoon pech...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54495226
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:28 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Heb je toevallig een bestelling uit de voorjaarscollectie gedaan? Daar krijg je namelijk een cadeaubon bij.
Ooow
Dat zal het inderdaad zijn...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 11:58:06 #111
163650 Greys
pi_54501712
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee wat ik bedoel is dat je op 1 artikel duurder dan bijv. 40.- 25% korting krijgt... als jij 6 dingen hebt die geen van zessen boven de 40.- uitkomt, dan heb je dus gewoon pech...
Owwwwww zo Mijn duurste artikel is 39.95. Misschien is dat het!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54502013
Woepss, ons account liep gisteravond ook vast na weer wat van de feestcollectie te hebben toegevoegd + kortingscode. Vandaag bellen, we hebben teveel kortingscodes gebruikt en nu moet het hoofdkantoor ons account resetten. Het is maar de vraag of de Cavalli bestelling dan blijft staan
pi_54502330
Dat vind ik altijd zo vaag, dat als je teveel kortingscodes gebruikt je account gereset moet worden. Ze geven toch zelf zoveel kortingscodes, als ze niet willen dat je ze tegelijk gebruikt moeten ze zorgen dat dat technisch niet mogelijk is lijkt me. Overigens gebeurt dat ook maar random, aangezien ik bijna altijd 2 of 3 kortingscodes op 1 bestelling gebruik en er nog nooit problemen mee heb gehad .
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 12:34:53 #114
163650 Greys
pi_54502368
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:16 schreef radioanne het volgende:
Woepss, ons account liep gisteravond ook vast na weer wat van de feestcollectie te hebben toegevoegd + kortingscode. Vandaag bellen, we hebben teveel kortingscodes gebruikt en nu moet het hoofdkantoor ons account resetten. Het is maar de vraag of de Cavalli bestelling dan blijft staan
Nou ja zeg, dat kunnen ze dan toch niet zomaar van je afpakken?
Ik zou even terugbellen en toch vriendelijk maar dringend verzoeken je Cavalli bestelling wel te laten staan! Daar heb je veel moeite voor moeten doen, lijkt me zo.

Ik geloof dat ik toch maar niet ga bellen om te melden dat de 7772 25% kortingscode niet werkt bij mij. Omdat ik ook al die van 10,- korting gebruikt heb in dezelfde bestelling
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54503225
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Owwwwww zo Mijn duurste artikel is 39.95. Misschien is dat het!
Dan is het apart dat ik wél 15% korting krijg op mijn duurste artikel van 39,90.....
pi_54503272
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:22 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dan is het apart dat ik wél 15% korting krijg op mijn duurste artikel van 39,90.....
15 is ook geen 25 .
pi_54503338
De paarse jurk staat in mijn bestelling met 25% korting en nog eens 5 euro korting. In totaal dus nog geen 30 euro inclusief verzenden
  zaterdag 10 november 2007 @ 14:05:17 #118
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_54504050
Het probleem met de kortingscodes is mij ook bekend. Ze blokkeren je account gewoon als je te vaak en te veel kortingscodes (dezelfde dus, als je steeds een andere code gebruikt is er niks aan de hand) gebruikt.
Je krijgt dan (als je belt ) een waarschuwing, dat je uit het systeem word gekieperd en geen klant meer mag zijn en blablabla bla als je daarmee doorgaat. Want zeggen ze, er staat nadrukkelijk in de mail met de code dat je die maar 1 keer mag gebruiken.

Ik vind het de grootste bullshit wat ik ooit heb gehoord, ik denk ook niet dat ze al ooit iemand hebben geweigerd als klant. Die lullige korting wat ze geven stelt geen hol voor op de totale omzet. Ze kunnen in de winkel ook de spullen voor 2 of 5 euro verkopen terwijl het origineel 30 of 40 euro (of soms nog meer) heeft gekost.

Resultaat is; ik kies heel precies uit wanneer ik mn codes gebruik en zorg dat er altijd iets in bestelling staat wat pas over maanden geleverd word. Zo regel ik mn eigen korting dan wel, ik heb sinds juli ofzo geen verzendkosten meer betaald.
En leuteren over gvd een paar procentjes korting, ik heb niet voor niets een limiet gekregen van 550 euro. Daar mogen ze dan ook wel eens over nadenken vind ik, voor ze goede en vaste klanten wegjagen.

Maar goed, ik heb de laatste tijd praktisch geen problemen meer gehad, ik heb dan ook een tijdlang niks besteld . Nu wel een mega bestelling staan voor de voorjaarsmode. Maar dat duurt nog wel even.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_54504315
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

15 is ook geen 25 .
typo, ik bedoelde ook 25%
pi_54504874
Ik heb nu dus ook het probleem met die kortingscodes, en moet contact opnemen met de klantenservice. Heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat ik weer kan bestellen?
  zaterdag 10 november 2007 @ 15:14:34 #121
63411 Roeji
pi_54505317
Net een pakketje gekregen, ik was alweer vergeten dat ik dat had besteld. Ik heb een keer dus in een opwelling allerlei soorten en maten kinderjeans besteld, om te proberen of ze zouden passen en welk model het beste zit. Ik pas nu dus in een D164 model Now oid. In elk geval is het een skinny/slim fit of hoe het ook heet. Ik geloof dat ie van de jongensafdeling is want er zit een portemonne aan vast. Maar hij zit perfect! Wie had ooit gehad dat ik in kinderkleding zou passen. Oh en wie had ooit gedacht dat ik toch een skinny/slim fit zou willen dragen. Helemaal happy, ondanks dat de regen met bakken uit de lucht valt, heb ik een super humeur!!

Wat kleding al niet kan doen, hahahaha
Ik ben zo blij, zo blij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 15:48:22 #122
163650 Greys
pi_54505917
Oke, alles geannuleerd en opnieuw besteld.
Beide kortingen ingevuld.
'Ongeldige rabat combinatie, neem contact op met de klantenservice'.
Greys belt klantenservice en legt het uit.
'Ja mevrouw, u MAG helemaal geen twee codes tegelijk gebruiken!!!!'.
'Uh maar bij anderen lukt het wel'. (Ik heb jullie namen en adressen niet opgegeven hoor )
'Nee hoor'.
'Jawel'.
'Niet'.
'Laat maar'.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 15:55:33 #123
163650 Greys
pi_54506079
Nou, die muts belt me net zomaar op (had ik helemaal niet om gevraagd) en ze behandelt me serieus als een soort crimineel. Mijn hele account is geblokkeerd en ik mag niets meer bestellen. Terwijl ik mijn acceptgiro's altijd KEURIG op tijd betaal enzo. Niets aan de hand.

Puur en alleen omdat ik een kortingscode al eens eerder heb gebruikt.
JEZUS! Had niet gedacht dat ik hier zo boos om zou kunnen worden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54506442
Wtf . Ik ben meteen gaan kijken, maar mijne doet het nog.Terwijl ik dit heb staan op 1 bestelling:
1304 Korting 1 5,-
7616 Korting 1 10,-
7657 Korting 1 10,-

Kan je niet gewoon een nieuwe account maken trouwens?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 16:17:41 #125
163650 Greys
pi_54506495
Heb alweer teruggebeld. Heb het relaas per ongeluk in het Cavalli topic gepost

Als ik de maat niet had gewijzigd was ik er ook doorgeglipt denk ik.
Maar pas dus maar op, ze zijn veel strenger op die codes aan het controleren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54506507
Meen je dat nou? Wat lullig, ik zou daar zeker een klacht over indienen.

Ik was vandaag in Den Haag, men wat een drukte.. Ik hoopte even dat paarse jurkje in het echt te mogen aanschouwen maar kon hem niet vinden. Verder was de jas die bezorgt was (schippersjas) niet echt leuk vond ik, dus op zoek naar een andere.. De enige die ik dan echt heel leuk vond kriebelde vreselijk dus maar niet gedaan
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 16:18:20 #127
163650 Greys
pi_54506516
Enneh... ook maar even in dit topic:
Als je maar 1 code tegelijk mag gebruiken en anders geblokkeerd wordt (zoals moi, dus )
WAAROM staan er dan twee vakjes als je je codes invult?????

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54506766
Nou inderdaad en ik wist dat niet hoor, ik heb dat zo vaak gedaan. Als ze dat bij iedereen gaan doen houden ze weinig klanten over.
pi_54507371
Ik heb dat ook zo vaak gedaan. . Maar ik doe meestal 1 kortingscode bij bestelling 1 en dan een paar uur erna bestelling 2 met een andere kortingscode, maar dan uiteindelijk die bestelling op 0 zet, dus geannuleerd, maar de kortingscode bleef staan en werd doorberekend bij bestelling 1 en dan het verhaal nog een keer met weer een andere kortingscode en zo kom ik soms aan een rits aan kortingen . Heel omslachting, maar zodoende hou ik me aan de mazen in de regels
pi_54507794
Wat een bullshit dat je maar 1 code mag invullen als er drie vakjes voor staan...Heel krom!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 17:26:41 #131
163650 Greys
pi_54507851
Ik zei ook dat anderen het ook deden, maar dan zei ze 'Ja ach, als anderen misbruik willen maken van de mogelijkheid... het mag gewoon niet, die hebben dan gewoon deze keer geluk'.

Maar zet dan niet meerdere hoekjes voor codes neer

Ze zei ook nog dat ik de codes vorige keer (bij mijn vorige bestelling dus) ook al had gebruikt.
Heb net in de bevestiging daarvan gekeken enneh... waren twee heel andere codes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54507956
Nog even ingaand op je laatste post @ cavalli, Greys:
Echt schofterig dat ze je zo behandelen. Ik vind het ook altijd zo kneuterig staan als de ene medewerkster X zegt en de andere medewerker Y, zodat het verhaal van de 1e medewerker dus helemaal niet blijkt te kloppen (zelf in de winkel ook meegemaakt, sta je als tweede medewerker nog voor lul ook).

Heb je trouwens aan ze gevraagd waarom er dan in godsnaam 3 vakjes staan?
3 vakjes suggereert gewoon dat je ook drie codes mag invullen, hoe je het ook wendt of keert
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 18:08:34 #133
163650 Greys
pi_54508613
Nee dat van die vakjes (twee zijn het er toch? ) heb ik uiteraard pas bedacht nadat ik al had opgehangen
En ik vond het inderdaad ook heel lullig om te merken dat ze me dus speciaal belde - nádat ze aan de telefoon dus had gezegd dat alles goed kwam - om te vertellen dat ik de boel belazer en daarom mijn account werd geblokkeerd. Ze kon pas maandag naar Zweden bellen om dat eventueel op te laten heffen.
En toen heb ik later teruggebeld en die dame had wel een luisterend oor, en die zei dat ze mijn account weer aan heeft gezet. Maar ik kreeg nog steeds een preek dat ik de boel had proberen op te lichten door

- 1 code te gebruiken die ik een maand geleden ook al had gebruikt (heb het gecheckt, maar dat was 1304, dus een hele andere
- en het feit dat ik 2 codes had ingevuld (die van 25% korting op 1 artikel en die van 10,- korting)

Eerlijk gezegd SNAP ik het wel, dat ze niet willen dat je al die codes gebruikt, maar geef dan de mogelijkheid ook niet aan anderen. Niet sommigen er uit pikken en voor oplichter uitmaken. Er staat nergens expliciet aangegeven dat het niet mag, en ze hebben meerdere vakjes om codes in te vullen. Maar dat had ik dus naderhand pas bedacht, ik was te boos om goed na te denken

Ik was echt ontzettende fan van online shoppen en betaal altijd keurig meteen enzo. Dus ik ben een goede klant. Snap niet dat ze dit zo durven te brengen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54510856
Deze net besteld:

Met een tientje korting, dus maar voor 24,90 (code 7616 gebruikt). Bedankt voor het doorgeven van de codes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 20:54:22 #135
163650 Greys
pi_54512714
Leuke jurk, Minnie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:33:16 #136
63411 Roeji
pi_54513706
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 18:08 schreef Greys het volgende:
Nee dat van die vakjes (twee zijn het er toch? ) heb ik uiteraard pas bedacht nadat ik al had opgehangen
En ik vond het inderdaad ook heel lullig om te merken dat ze me dus speciaal belde - nádat ze aan de telefoon dus had gezegd dat alles goed kwam - om te vertellen dat ik de boel belazer en daarom mijn account werd geblokkeerd. Ze kon pas maandag naar Zweden bellen om dat eventueel op te laten heffen.
En toen heb ik later teruggebeld en die dame had wel een luisterend oor, en die zei dat ze mijn account weer aan heeft gezet. Maar ik kreeg nog steeds een preek dat ik de boel had proberen op te lichten door

- 1 code te gebruiken die ik een maand geleden ook al had gebruikt (heb het gecheckt, maar dat was 1304, dus een hele andere
- en het feit dat ik 2 codes had ingevuld (die van 25% korting op 1 artikel en die van 10,- korting)

Eerlijk gezegd SNAP ik het wel, dat ze niet willen dat je al die codes gebruikt, maar geef dan de mogelijkheid ook niet aan anderen. Niet sommigen er uit pikken en voor oplichter uitmaken. Er staat nergens expliciet aangegeven dat het niet mag, en ze hebben meerdere vakjes om codes in te vullen. Maar dat had ik dus naderhand pas bedacht, ik was te boos om goed na te denken

Ik was echt ontzettende fan van online shoppen en betaal altijd keurig meteen enzo. Dus ik ben een goede klant. Snap niet dat ze dit zo durven te brengen.
Ah jij hebt het hele verhaal dus ook doorgemaakt. Ik snap er ook geen klote van. 2 hokjes om codes in te vullen, maar owee als je er 2 invult
En de codes zouden volgens de mails tot een bepaalde datum geldig zijn, nou waarom kunnen sommigen weken erna nog gebruikt worden? Dan vraag je er toch om dat mensen het proberen. Want waarom zou je meer betalen als het niet hoeft.
Als hun sites zo brak is gebouwd dat je dat niet kunt beveiligen/blokken dan ligt het probleem bij hun en niet bij de klant. Die probeert het gewoon uit, niks oplichting ofzo. Is net als in de stad wanneer ze zakjes chips of blikjes drinken uitdelen. Ja voor ieder is er 1 blikje, maar als ik een half uur later er weer langskom en zo'n truus duwt me weer 1 blikje in mijn handen, dan ga ik toch ook niet keihard roepen: oh nee niet doen, dan licht ik jullie op want ik heb al een blikje gehad
Nee dan neem ik lekker dat blikje aan en lebber het op. Had zij maar beter moeten opletten dat ik voor de 2e keer langskwam.

Ik heb er iig ook nog steeds geen goed woord meer voor over. In het begin was ik dolenthousiast en heb ik het aan iedereen verteld die het horen wilde, maar nu zeg ik geen woord meer over online shoppen bij h&m. Ik ga toch niks adviseren wat niet werkt en waar je zowat voor rotte vis wordt uitgemaakt.
Ik bestel er dan alleen nog maar omdat er dingen opstaan die niet in de winkel hangen of uitverkocht zijn. En omdat ik niet altijd kan gaan winkelen irl. Als het niet 'nodig' was kon me die hele online shop de lucht in.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_54513831
Nu ik dit zo lees ben ik blij dat ik niet heb geprobeerd nog een extra kortingscode aan mijn bestelling toe te voegen .

Succes met de afwikkeling voor iedereen die problemen heeft met zijn account!
pi_54514099
Mijn bestelling:

Voices tell me I'm the shit.
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:59:42 #139
63411 Roeji
pi_54514273
Dit staat in de shoppingbag bij de 2 kortingsvakjes:

Vul hier eventuele kortingsnummers in:
Kortingen gelden alleen bij nieuwe bestellingen en zijn niet te combineren met andere aanbiedingen.

Welke dwaas verzint het dan om er 2 vakjes neer te zetten als je ze niet mag combineren???
Ik ben zo blij, zo blij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 21:59:57 #140
163650 Greys
pi_54514278
Leuke spullen Melanie!
Ik ben benieuwd of de bovenkant van dat leuke paarse jurkje een beetje boob-vriendelijk is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54514487
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 21:59 schreef Greys het volgende:
Leuke spullen Melanie!
Ik ben benieuwd of de bovenkant van dat leuke paarse jurkje een beetje boob-vriendelijk is
Ja ik ook heb maar een maat groter gekocht...
44 dit keer maar ruilen kan altijd nog.Soms zijn D's niet heel handig, maar las ergens dat jij ook dit probleem had
Ik laat het weten hoe doe zit!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 22:15:57 #142
163650 Greys
pi_54514564
Ik heb even in je fotoboek geloerd, ik denk dat het jurkje je geweldig gaat staan!
De maten vallen altijd nogal groot heb ik gemerkt.
Was het een klein beetje stretch stofje? Dan zal het wel goed komen denk ik!
Ik zal voor je duimen dat de maat in 1 keer goed is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:23:01 #143
63411 Roeji
pi_54514719
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb even in je fotoboek geloerd, ik denk dat het jurkje je geweldig gaat staan!
Ik las net in het cavalli topic dat je die corset tops al in de winkel hebt gevonden!? Serieus, ik heb ze niet zien hangen vrijdag. Of ik was misschien te vroeg, kan ook. Ik ga morgen meteen passen en wrs neem ik m meteen mee als ie goed zit. Ik ga niet zitten wachten tot ze daarginder weer eens wakker worden. Ze zijn nu ineens weer aan t kloten met mn bestelling Ik heb vanmorgen te vroeg geroepen dat er al een tijdje geen problemen waren met mn bestelling. Nu zijn ze al 3 dagen bezit met mijn bestelling in behandeling te nemen en kun je dus zelf totaal niks meer. Niet bestellen en niks aanpassen. Stelletje klootviolen daar

Maar die tops zijn dus stretch. Erg stretch of maar een beetje?
Ik ben zo blij, zo blij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 22:38:42 #144
163650 Greys
pi_54515066
Lekker stretch, niet te veel en niet te weinig!
Ik kon ze ook niet vinden in de winkel (Zoetermeer). Toen vroeg ik het aan een verkoopster en ze zei 'Nee, die hebben we niet, van de site. We hebben wel corsetten, die liggen daar op tafel'. En dat waren ze dus gewoon Ze hebben gewoon een hele goede pasvorm en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54515142
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
hihihihihii, dankjewel!
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:43:54 #146
63411 Roeji
pi_54515166
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Lekker stretch, niet te veel en niet te weinig!
Ik kon ze ook niet vinden in de winkel (Zoetermeer). Toen vroeg ik het aan een verkoopster en ze zei 'Nee, die hebben we niet, van de site. We hebben wel corsetten, die liggen daar op tafel'. En dat waren ze dus gewoon Ze hebben gewoon een hele goede pasvorm en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht!
Ah super, maandag snel even kijken. Dankjewel.
Ik ben zo blij, zo blij
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 22:49:05 #147
163650 Greys
pi_54515251
Ik vond de cavalli corsetten heel raar zitten, op het plaatje tenminste. Met een rare V-achtige vorm op de buik, zeg maar, en aan de onderkant sloten ze helemaal niet mooi aan. Maar deze zitten echt goed en ik heb nou niet echt een heel rank lijfje, zeg maar
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 22:49:58 #148
163650 Greys
pi_54515263
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:42 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

hihihihihii, dankjewel!

Met het zinnetje dat de maten groot vallen bedoelde ik uiteraard niet dat je dat nodig hebt he!
Dat klonk misschien een beetje stom. Ik ben eerder bang dat hij iets te groot zal zijn dan te klein
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54515637
Over de kortingscodes, inderdaad belachelijk dat ze nu opeens zo streng zijn! Tuurlijk gaat iedereen die codes weer opnieuw proberen en proberen zoveel mogelijk korting te krijgen en gaan die codes op internet circuleren.
Wij bestellen ook ERRUG veel (wat wil je met 3 vrouwen in huis :p ) en we betalen netjes op tijd, dus ze hoeven ons inderdaad niet als een halve crimineel te benaderen.
Ik zal voortaan wat voorzichtiger omspringen met dubbele codes gebruiken, maar als ik een code kan gebruiken doe ik het, hoor. We blijven Nederlanders, haha.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 november 2007 @ 23:17:11 #150
163650 Greys
pi_54515693
Ik durf het dus echt niet meer
Maar ze zeiden dus ook dat ik die ene code de vorige keer al had gebruikt en ik heb het gecheckt (staat gewoon in je emailbevestiging welke code je hebt gebruikt) en dat was gewoon een hele andere. Dus ik ben gewoon onheus bejegend (wat zeg ik dat chique he ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')