Volgens mij mag je het in de VS nog terug brengen als je wil...quote:Op woensdag 7 november 2007 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
Als ik iets in Eindhoven heb gekocht hè. Kan ik het dan gewoon ruilen in Nijmegen? Want ik woon niet zo in de buurt van Eindhoven eigenlijk.
Jep. Alleen R'dam, A'dam, Utrecht en DH dacht ik.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Laura 2000 het volgende:
In Groningen was er helemaal geen Cavalli in de winkels... Kan dat kloppen?
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht alleen dacht ik..quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Laura 2000 het volgende:
In Groningen was er helemaal geen Cavalli in de winkels... Kan dat kloppen?
ik vond er niets leuks bij staan dus hoefde gelukkig ook nietsquote:Op vrijdag 9 november 2007 07:20 schreef Roeji het volgende:
En heeft iedereen kunnen krijgen wat ie wilde?
Ik heb daar de bustier/corset van besteld. Is nog mooier en goedkoper dan het cavalli corsetquote:
Dat is ook wel zo, maar ik liet 'm aan m'n vriend zien en die zei direct: "Ooooh die krijg je van mij!" Plus dat hij met de 25% kortingscode kan, dan issie nog een tientje goedkoper.... En een sjiek jurkje is nooit weg natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:27 schreef BettyR het volgende:
Oh heel mooi, maar zulke jurkjes draag ik maar 1 keer, of zelfs helemaal niet. Hier thuis wordt niet uitgebreid aan kerst gedaan en met oud en nieuw is het allemaal ook vrij gewoontjes.
Dat wel ja. Denk dat als ik die bestelde dingen in huis heb, 't waarschijnlijk ook helemaal niet leuk blijkt te zijn. Maar zo op de website ziet 't er wel schattig uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:10 schreef parselmouth het volgende:
't Is wel eeeeeeeeerg veel glitter vind ik
Die paarse jurk vind ik onwijs gaaf! *gelegenheid bedenkt om hem te dragen*quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:15 schreef Debsterr het volgende:
Oh god, ik heb ALWEEEEER wat besteld.. Damn.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:46 schreef Addict89 het volgende:
Ik vind die jurk ook mooi, in het zwart dan. Maar ik draag dat echt nooit, zelfs niet met kerst.. dus dat is echt zonde van mijn geld.
Ja ik heb haar ook al eens gepost, gewoon engquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:08 schreef MaLo het volgende:
Wat een enorm lelijk model is dit meisje.
[ afbeelding ]
_________
Ik heb weer wat besteld.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En voor mijn dochter onder andere
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, daar heb ik overheen gekeken; ik heb niet ieder topic even aandachtig gevolgdquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb haar ook al eens gepost, gewoon eng![]()
Ik heb zitten kijken op de site van H&M, maar ik zie er zo niet echt wat tussen staan, wat volgens mij mooi zou staan op die jurk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:27 schreef zoeperzazke het volgende:
dat zwarte vestje is best mooi MaLo....
Heeft iemand enig idee wat voor vestje er mooi staat op die paarse jurk die ik besteld heb uit die kerstcollectie? Wel met lange mouwen... Ik weet het niet zo goed.....
Haa dat jurkje heb ik in de zomer zelf gemaakt voor het huwelijk van een vriendin van me:quote:
Ligt eraan of het van de huidige collectie is of dat het echt pas over een maand in de collectie komt. Dan zou je het rond die tijd ook gewoon in de fysieke winkels kunnen aanschaffen. Dat bepaalde maten in de webshop niet meer leverbaar zijn, zegt overigens niets over de voorraad in de winkels: dat zijn 2 gescheiden voorraden. Kwam erachter toen ik een wintertrui met capuchon in webshop niet meer leverbaar zag staan, maar in Arnhem nog voldoende in de winkel zag hangen..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:58 schreef roburt het volgende:
kan je spullen van de online winkel ook gewoon kopen?
en dan bedoel ik dingen waarvoor het een maand duurt voordat het wordt bezorgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |