abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 10:51:49 #176
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_54620739
Ik heb dat zwarte jurkje met die strik geannuleerd, ik zag hem gisteren in de winkels hangen en ik vond hem veel te kolossaal. Heb nu een mooie zwarte wollen rok besteld voor 14,90.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_54622273
Hoe zou dat leuke paarse jurkje vallen kwa maat?

Normaal maat 42 in broeken en een E cup.. beste maat 44 nemen?
Heb echt geen idee.
pi_54622586
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:54 schreef Kizzz het volgende:

Heb echt geen idee.
Ik krijg hem vandaag of morgen binnen.
Ik heb ook 42 maar cup D, heb voor de zekerheid 44 besteld.. t blijft h&m
Ik post hier hoe hij zit!
Voices tell me I'm the shit.
pi_54622739

Die ga ik wel even voor m'n vriend bestellen denk ik, cool ding. Voor de dames vind ik het niet zo bijzonder. Pak wat Schatje postte is wel mooi, maar ik vind van die nette broeken alleen mooi als ze taps toelopen...
pi_54623026
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Holiday 2007 is nieuw, vanaf vandaag t/m 20 december iedere week een aanbieding.

[ afbeelding ]

4 aanbiedingen zelfs!

En volgens mij wordt een aantal artikelen speciaal hiervoor op internet gezet, deze zijn namelijk nog niet te bestellen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54623685
tvp (a)
Zo niet.. dan toch!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2007 @ 14:12:04 #182
163650 Greys
pi_54625251
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Holiday 2007 is nieuw, vanaf vandaag t/m 20 december iedere week een aanbieding.

[ afbeelding ]

Dus vanaf 22 november 2007 verkrijgbaar, maar nu al uitverkocht?
Of lees ik het nou verkeerd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 november 2007 @ 16:52:33 #183
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_54629406
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik ben zo jaloers op jouw bh's waarom hebben ze niet gewoon D?
Altijd het tegenargument als ik tegen vriendinnen met dikke memmen zit te miepen dat mijn erwtjes te erwterig zijn.. ja maar JIJ kunt verdomme goedkope leuke H&M BH'tjes aan!

En ik dan: !
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_54630691
Ik kan het niet uitstaan

Jas die me veel te groot is en die ik eigenlijk niet zo mooi vind, dus maat kleiner bestellen is geen optie.

Sjaal en handschoenen die ik eigenlijk niet zo leuk vind.

En een heel leuk, waanzinnig mooi (en zeker voor die prijs) donkerpaars jurkje. Die me als gegoten zit, die me echt heel leuk staat. Ik kan hem houden maar ik weet zeker dat ik hem nooit in het openbaar zal dragen, ik zou echt niet weten wanneer
pi_54630719
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:54 schreef Kizzz het volgende:

Heb echt geen idee.
Ik heb maat 38 en hij zit bij m'n boobs (b cup) strak, maar verder als gegoten.. Ik vrees dat het niet gaat passen, maar je kunt het proberen natuurlijk
pi_54631797
Ik heb allemaal dingen uit de voorjaarscatalogus besteld, dit is nu een week geleden.

Ze staan nog steeds niet in behandeling, is dit normaal?
pi_54632442
Denk het wel hé.. Aangezien de voorjaarscatalogus spulletjes pas in januari geleverd gaan worden
pi_54632522
Ach, ik wacht nog steeds op de catalogus...
pi_54634075
quote:
Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Minnie_ het volgende:
Ach, ik wacht nog steeds op de catalogus...
Heb je wel aangegeven dat je die wil ontvangen? Want volgens mij heeft iedereen hem allang binnen, zelfs al degene die erna kwam.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 15 november 2007 @ 20:37:48 #190
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_54634222
Waarom heb ik de voorjaarscatalogus nog niet gekregen??
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_54634674
Volgens mij heb ik afgelopen weken een stuk of 4 catalogussen ontvangen. Vandaag weer eentje, die van Holiday 2007 geloof ik.
pi_54636542
Holiday 2007 staat zelf op de site, schattig nachthempje en pyjama Maar ik mag niks meer bestellen van mezelf.

Ik kwam trouwens vandaag pas achter het feit dat ze ook van die elegante lange handschoenen hebben.... Ik heb nog een grote bestelling van de voorjaarscollectie staan, maar dat gratis verzendkosten bij een nabestelling heeft bij mij ook maar één keer gewerkt dus een beetje zonde om alleen die handschoenen te bestellen (plus iets dat het minimale bedrag overschrijdt). Wel heel leuk en aardig dat ze ineens die bestellingen zo snel in behandeling nemen, maar het kost wel steeds weer verzendkosten voor kleine bestellingen... Dus ik ga wel een keer naar de winkel... Of bij de V&D langs, die hebben ze meestal ook wel.
pi_54636950
quote:
Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
Holiday 2007 staat zelf op de site, schattig nachthempje en pyjama Maar ik mag niks meer bestellen van mezelf.

Ik kwam trouwens vandaag pas achter het feit dat ze ook van die elegante lange handschoenen hebben.... Ik heb nog een grote bestelling van de voorjaarscollectie staan, maar dat gratis verzendkosten bij een nabestelling heeft bij mij ook maar één keer gewerkt dus een beetje zonde om alleen die handschoenen te bestellen (plus iets dat het minimale bedrag overschrijdt). Wel heel leuk en aardig dat ze ineens die bestellingen zo snel in behandeling nemen, maar het kost wel steeds weer verzendkosten voor kleine bestellingen... Dus ik ga wel een keer naar de winkel... Of bij de V&D langs, die hebben ze meestal ook wel.
Volgens mij kun je gewoon bestellingen blijven plaatsen die eerder geleverd kunnen worden hoor. Ik doe het al een hele tijd en betaal nog steeds geen vrachtkosten
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_54638340
^ Bij mij worden er dan gewoon verzendkosten bij gerekend...
pi_54638777
Als je handig splitst, nadat je de bestelling helemaal hebt voltooid dus, kun je wel wat knutselen met die verzendkosten
know'm sayin?
word? word.
pi_54638816
En met het minimum bedrag wat je moet besteden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54638860
quote:
Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef Addict89 het volgende:
En met het minimum bedrag wat je moet besteden.
Ow daar heb ik ook geen problemen mee hoor...

Heb laast 'alleen' een ketting van 4.90 toegevoegd aan een al lopende bestelling.
pi_54638897
Ja, dat kan sowieso. Toevoegen kan altijd. Maar een losse bestelling (dus zonder dat je nog lopende bestellingen hebt staan) onder de 19 euro pakt hij niet. Maar daar is dus ook mee te knutselen.
pi_54638902
Nieuwe betalingsoptie zag ik in de catalogus, een H&M rekening waarbij je betaalt in maandelijkse termijnen. Natuurlijk tegen rente.
pi_54640751
18% rente ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')