Ik krijg hem vandaag of morgen binnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:54 schreef Kizzz het volgende:
Hoe zou dat leuke paarse jurkje vallen kwa maat?
Normaal maat 42 in broeken en een E cup.. beste maat 44 nemen?
Heb echt geen idee.
4 aanbiedingen zelfs!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Holiday 2007 is nieuw, vanaf vandaag t/m 20 december iedere week een aanbieding.
[ afbeelding ]
![]()
Dus vanaf 22 november 2007 verkrijgbaar, maar nu al uitverkocht?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:30 schreef schatje het volgende:
Holiday 2007 is nieuw, vanaf vandaag t/m 20 december iedere week een aanbieding.
[ afbeelding ]
![]()
Altijd het tegenargument als ik tegen vriendinnen met dikke memmen zit te miepen dat mijn erwtjes te erwterig zijn.. ja maar JIJ kunt verdomme goedkope leuke H&M BH'tjes aan!quote:Op donderdag 15 november 2007 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers op jouw bh'swaarom hebben ze niet gewoon D?
Ik heb maat 38 en hij zit bij m'n boobs (b cup) strak, maar verder als gegoten.. Ik vrees dat het niet gaat passen, maar je kunt het proberen natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 11:54 schreef Kizzz het volgende:
Hoe zou dat leuke paarse jurkje vallen kwa maat?
Normaal maat 42 in broeken en een E cup.. beste maat 44 nemen?
Heb echt geen idee.
Heb je wel aangegeven dat je die wil ontvangen? Want volgens mij heeft iedereen hem allang binnen, zelfs al degene die erna kwam.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:22 schreef Minnie_ het volgende:
Ach, ik wacht nog steeds op de catalogus...
Volgens mij kun je gewoon bestellingen blijven plaatsen die eerder geleverd kunnen worden hoor. Ik doe het al een hele tijd en betaal nog steeds geen vrachtkostenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
Holiday 2007 staat zelf op de site, schattig nachthempje en pyjamaMaar ik mag niks meer bestellen van mezelf.
![]()
Ik kwam trouwens vandaag pas achter het feit dat ze ook van die elegante lange handschoenen hebben.... Ik heb nog een grote bestelling van de voorjaarscollectie staan, maar dat gratis verzendkosten bij een nabestelling heeft bij mij ook maar één keer gewerkt dus een beetje zonde om alleen die handschoenen te bestellen (plus iets dat het minimale bedrag overschrijdt). Wel heel leuk en aardig dat ze ineens die bestellingen zo snel in behandeling nemen, maar het kost wel steeds weer verzendkosten voor kleine bestellingen... Dus ik ga wel een keer naar de winkel... Of bij de V&D langs, die hebben ze meestal ook wel.
Ow daar heb ik ook geen problemen mee hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef Addict89 het volgende:
En met het minimum bedrag wat je moet besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |