abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 november 2007 @ 20:17:29 #226
163650 Greys
pi_54658864
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Heb 't ff via 't bestelformulier geprobeerd (artikelcode staat in de Holiday gids) maar ze zijn dus uitverkocht .
Jezus, dat is wel HEEL snel gegaan dan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54658954
Ik snap het ff niet. Ik heb in totaal 5 dingen besteld.
Nu stond bij allemaal de levertijd opeens weer op eind november.
Ik heb nu bij Mijn pagina aangegeven dat ik ipv alles in één pakket (daar stond hij op) alles eind november wil hebben.

Nu staan er vier artikelen op eind november, die in één pakket komen. En onder Wordt later geleverd staat nog één artikel... maar óók met eind november erachter
Dan lijkt het me toch dat ze alles in één pakket kunnen mikken?
pi_54659270
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:20 schreef MaLo het volgende:
Nu staan er vier artikelen op eind november, die in één pakket komen. En onder Wordt later geleverd staat nog één artikel... maar óók met eind november erachter
Dan lijkt het me toch dat ze alles in één pakket kunnen mikken?
Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.

En wat stom van die corsetten . Site maar een beetje in de gaten houden dus.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54659516
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.

En wat stom van die corsetten . Site maar een beetje in de gaten houden dus.
Nee, ik heb één keer de mogelijkheid Eind november en één keer de mogelijkheid Alles in een pakket.
Ik heb nu maar gekozen voor Eind november, het zwarte vestje ( een van de vier artikelen, niet degene die nu apart staat) wil ik zo snel mogelijk in mijn bezit hebben en ik denk dat ik met deze instelling de meeste kans maak .
  vrijdag 16 november 2007 @ 22:04:08 #230
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_54661566
tvp ivm codes
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_54672963
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef Greys het volgende:
Enneh... ook maar even in dit topic:
Als je maar 1 code tegelijk mag gebruiken en anders geblokkeerd wordt (zoals moi, dus )
WAAROM staan er dan twee vakjes als je je codes invult?????

Dat probleem had ik dus ook een week ofzo geleden? (Staat in ieder geval al hier eerder door mij gepost). Ik had 'savonds naar de klantenservice gebeld, en misschien hebben ze dan een callcenter voor die gesprekken, geen vaste werknemers van H&M ofzo. Anyhoo, waar het op neer kwam, was dat die vrouw m'n account zonder problemen of verdachtmakingen unlockte en er ook nog eens een extra korting tegenaan duwde.

Eergisteren ook nog 'savonds de klantenservice aan de lijn gehad en weer kreeg ik een hele vriendelijke vrouw (met wel een vreemd accent overigens) aan de lijn, met wie ik de retourprocedure doornam. Had 3x overhemden besteld die allen een maat te klein waren (die online matentabel sucks!). Ik bestelde via de telefoon dus opnieuw 3x overhemden maar dan in de juiste maat, en kreeg er ook nog eens 10 euro korting bovenop.

Moraal van het verhaal: als ik zo naar mijn ervaringen kijk, lijkt het me dat je beter 'savonds kan bellen mocht er iets mis zijn met je account/bestelling. En de kans is groot dat je nog eens (extra) korting krijgt
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_54673040
Waar zit dat Callcenter eigenlijk? Ik hoor altijd dat je daar onverstaanbare Limbo's/Brabo's aan de lijn krijgt
know'm sayin?
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 november 2007 @ 15:38:56 #233
163650 Greys
pi_54674252
JMarsden, goeie tip

De kleren van mijn wederhelft zijn ook erg goed, behalve 1 trui, daar zit een gaatje in
Hoezo belde je de klantenservice eigenlijk, JMarsden, om te ruilen? Kan je ook telefonisch een nieuwe bestellen dan en de oude terugsturen? Dan ga ik dat met die trui ook doen namelijk, denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_54681616
Inderdaad Grey, je kan ook telefonisch bestellen (als je de klantnummers tenminste weet). In mijn geval had ik dus de leveringsbon met daarop de desbetreffende artikelen + nummers, dus ik hoefde alleen nog een andere maat door te geven.

De reden dat ik klantenservice belde, was omdat ik even een week internetloos @ home was (eigen schuld overigens). Op m'n werk mag ik helaas behalve nieuwssites en email weinig andere sites bezoeken (wordt gemonitored)..

Ik denk ook inderdaad dat ik Limburgers aan de lijn heb gehad. Maar ik weet dus niet zeker of het om een callcenter gaat (in de avonduren), het is mijn vermoeden..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_54682961
Vandaag de meeste dingen van mijn bestelling in de winkel gezien.

Meteen mijn bestelling geanulleerd, dat bespaart me weer terugsturen.. wat een troep allemaal.
pi_54685591
Vandaag m'n maandfactuur ontvangen. Waarom adverteert H&M met "Je hebt gemiddeld 45 dagen om te betalen", als de uiterste betaaldatum op mijn factuur 30-11-2007 is? Is dat een marketingtechnisch iets ofzo: vanaf dag 1 dat je maandfactuur ingaat, tot ongeveer 2 weken na het verstrijken van die maand? Zo kom je namelijk wel op die ongeveer 45 dagen uitstel.. :S
pi_54685893
ehm wat dacht je van, vanaf het moment dat je de goederen ontvangt?
  zondag 18 november 2007 @ 10:01:04 #238
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_54689204
Dan is dat in mijn geval minder dan 20 dagen..
pi_54689248
Wanneer zijn je spullen bezorgd dan en wanneer heb je de factuur ontvangen? Is dat wel de definitieve maandfactuur?
Je post van gister is sowieso niet echt te volgen.
pi_54690505
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 23:42 schreef JMarsden het volgende:
Vandaag m'n maandfactuur ontvangen.
Het hele idee van de maandfactuur is toch dat je deze aan het eind van de maand of de maand erop krijgt? Waarom krijg jij hem dan halverwege de maand?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_54690659
volgens mij heb ik trouwens ergens 1 euro te weinig betaald.....
kan ik dan de bij de volgende keer gewoon 1 euro meer betalen?
  zondag 18 november 2007 @ 13:27:25 #242
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_54692128
quote:
Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Syytön het volgende:
Wanneer zijn je spullen bezorgd dan en wanneer heb je de factuur ontvangen? Is dat wel de definitieve maandfactuur?
Je post van gister is sowieso niet echt te volgen.
Om het even volgbaar te maken dan:

Aankoop 29.10.07 (levering op 05.11.07)
Factuurdatum 11.11.07
Uiterste betaaldatum 30.11.07
pi_54692349
quote:
Op zondag 18 november 2007 13:27 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Om het even volgbaar te maken dan:

Aankoop 29.10.07 (levering op 05.11.07)
Factuurdatum 11.11.07
Uiterste betaaldatum 30.11.07
Dan heb je toch 30 dagen (of 25 als je rekent vanaf het moment van levering)?
pi_54693578
Tsjonge, nu al twee bestellingen achter elkaar met een verkeerd geleverd artikel. Vorige keer een compleet ander artikel, nu maat XS ipv maat M. Het wordt tijd voor een excuses-kortingscode lijkt me.
Maar wel een super jeans, ik denk dat ik daar nog maar een tweede exemplaar van ga bestellen.

pi_54693984
Ja irritant he,,,had ik nu dus ook 1x totaal ander artikel, 1x foute maat....
pi_54694664
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef melanie_the_miss het volgende:

[..]

Ik krijg hem vandaag of morgen binnen.
Ik heb ook 42 maar cup D, heb voor de zekerheid 44 besteld.. t blijft h&m
Ik post hier hoe hij zit!
Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?
pi_54695080
Is hier toevallig iemand die de sportkleding van de H&M heeft? Zo ja, wat heb je en hoe bevalt het?
pi_54695741
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:48 schreef BalLon het volgende:
Is hier toevallig iemand die de sportkleding van de H&M heeft? Zo ja, wat heb je en hoe bevalt het?
Ik heb wel wat shirtjes van LOGG (heten sportshirts) en dr is niets mis mee op zich. Het is alleen wel wit, en mn oksels beginnen geel te kleuren van al het zweet, gaat er niet meer uit in de was, dat vind ik wel een nadeel. Gelukkig voor mij draag ik ze altijd onder een pak, dus zie je daar niets van. Voor de rest zitten ze heerlijk, beetje stretch achtig, maar niet zweterig.

Had van de week 2 basic shirtjes gekocht van Divided, 4,90 per stuk. Vond ze toen in de paskamer wel ok, maar toen ik ze daarnet aantrok viel me pas op wat voor waardeloos model het is. De hals is veel te breed en blijft niet zitten, en er zit geen model in. Rond de taille enorme flubber, en rond mn heupen staat ie strak. Niet bedoeld voor meiden met een beetje vrouwelijke vormen dus. Ga ze morgen maar terugbrengen denk ik, en dan op zoek naar een andere winkel waar ze wel normale basic modellen hebben. Iemand een ideetje?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54702708
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:51 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Zelfde bij dat zwarte jurkje. Veel te strak om m'n middenrif. Staan gaat wel, maar zitten...Ik stuur 'm terug.
Ben ik gelukkig niet de enige!
Voices tell me I'm the shit.
pi_54702746
quote:
Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Kizzz het volgende:

[..]

Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?
Het jurkje valt een beetje tegen maar is op zichzelf wel leuk.
Hij is minder uitlopend dan je zou verwachten maar kleed wel leuk af.
Je moet m denk ik echt passen
Als ik mijn grotere maat binnen heb zal ik een foto maken en posten maar heb geen idee hoelang dat duurt.
Voices tell me I'm the shit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')