Jezus, dat is wel HEEL snel gegaan dan!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb 't ff via 't bestelformulier geprobeerd (artikelcode staat in de Holiday gids) maar ze zijn dus uitverkocht.
Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:20 schreef MaLo het volgende:
Nu staan er vier artikelen op eind november, die in één pakket komen. En onder Wordt later geleverd staat nog één artikel... maar óók met eind november erachter
Dan lijkt het me toch dat ze alles in één pakket kunnen mikken?
Nee, ik heb één keer de mogelijkheid Eind november en één keer de mogelijkheid Alles in een pakket.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Heb ik ook met 1 artikel ja, weet niet waar het aan ligt. Maar als het goed is heb je dan ook twee keer 'eind november' als mogelijkheid voor levertijd staan. Als je dan de 2e eind november doet krijg je wel alles in 1 pakket.
En wat stom van die corsetten. Site maar een beetje in de gaten houden dus.
Dat probleem had ik dus ook een week ofzo geleden? (Staat in ieder geval al hier eerder door mij gepost). Ik had 'savonds naar de klantenservice gebeld, en misschien hebben ze dan een callcenter voor die gesprekken, geen vaste werknemers van H&M ofzo. Anyhoo, waar het op neer kwam, was dat die vrouw m'n account zonder problemen of verdachtmakingen unlockte en er ook nog eens een extra korting tegenaan duwde.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:18 schreef Greys het volgende:
Enneh... ook maar even in dit topic:
Als je maar 1 code tegelijk mag gebruiken en anders geblokkeerd wordt (zoals moi, dus)
WAAROM staan er dan twee vakjes als je je codes invult?????
Het hele idee van de maandfactuur is toch dat je deze aan het eind van de maand of de maand erop krijgt? Waarom krijg jij hem dan halverwege de maand?quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:42 schreef JMarsden het volgende:
Vandaag m'n maandfactuur ontvangen.
Om het even volgbaar te maken dan:quote:Op zondag 18 november 2007 10:06 schreef Syytön het volgende:
Wanneer zijn je spullen bezorgd dan en wanneer heb je de factuur ontvangen? Is dat wel de definitieve maandfactuur?
Je post van gister is sowieso niet echt te volgen.
Dan heb je toch 30 dagen (of 25 als je rekent vanaf het moment van levering)?quote:Op zondag 18 november 2007 13:27 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Om het even volgbaar te maken dan:
Aankoop 29.10.07 (levering op 05.11.07)
Factuurdatum 11.11.07
Uiterste betaaldatum 30.11.07
Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik krijg hem vandaag of morgen binnen.
Ik heb ook 42 maar cup D, heb voor de zekerheid 44 besteld.. t blijft h&m
Ik post hier hoe hij zit!
Ik heb wel wat shirtjes van LOGG (heten sportshirts) en dr is niets mis mee op zich. Het is alleen wel wit, en mn oksels beginnen geel te kleuren van al het zweet, gaat er niet meer uit in de was, dat vind ik wel een nadeel. Gelukkig voor mij draag ik ze altijd onder een pak, dus zie je daar niets van. Voor de rest zitten ze heerlijk, beetje stretch achtig, maar niet zweterig.quote:Op zondag 18 november 2007 15:48 schreef BalLon het volgende:
Is hier toevallig iemand die de sportkleding van de H&M heeft? Zo ja, wat heb je en hoe bevalt het?
Ben ik gelukkig niet de enige!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:51 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Zelfde bij dat zwarte jurkje. Veel te strak om m'n middenrif. Staan gaat wel, maar zitten...Ik stuur 'm terug.
Het jurkje valt een beetje tegen maar is op zichzelf wel leuk.quote:Op zondag 18 november 2007 15:29 schreef Kizzz het volgende:
[..]
Als ik de meeste reacties zo lees is het niet veel dat jurkje. Hoe zit het jurkje jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |