Het respect van diegene irl, voldoening voer jezelf, het genoegen van het sparringsspel. Je ziet hem/haar, hij/zij jou ook. Non-verbale communicatie. De kwaadheid die je echt kunt overbrengen, de emotie. Het maakt een discussie zoveel meer waard irl. En de winst irl zoveel meer opleverend.quote:Op maandag 5 november 2007 18:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Als ik met een volslagen onbekende in het echt een discussie voer, dan levert het me weinig meer op dan hier op internet.
Het draait altijd om die 4 dingen + eer. Denk er maar over na.quote:Dingen als geld, liefde, macht of zelfs seks is héél ver gezocht voor een simpele discussie.
Waarom hier wel dan, waar het je nog minder oplevert.quote:Het gaat er trouwens ook om wat voor discussie. Een discussie als deze zou me niets op kunnen leveren in het echt, dus doe ik ook geen moeite om dezelfde irritante, zinloze discussie in het echt te voeren.
kasta is juist heel altruistisch ingesteld en offert zn vrije tijd op om ons te vermaken met grappige analyses van labiele vrouwen. dat jij het niet grappig vind is jouw probleem, maar je hoeft je toch niet meteen aagesproken te voelen en in de verdediging te schieten? beetje raar contrast met je onderschrift. volgens mij heb je een humor zetpil nodig, zuurpruim.quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
Jezus christus, het staat wel in ONZ..quote:Op maandag 5 november 2007 15:47 schreef Shitonya het volgende:
Een heel topic eraan wijden en de grootste gnomen gaan analyseren..daar sowieso tijd en moeite aan spenderen en dergelijke profielen doorbladeren en ze vervolgens afzeiken op een forum vind ik eigenlijk net iets triester dan gewoon zo'n vrouwelijke ( of mannelijke ) gnoom. Zij kunnen er vaak weinig aan doen dat ze zo stupide of afzichtelijk zijn. Jij integendeel.. Dit ruikt meer naar eigen frustratie, omdat je geen geschikte date kan vinden dan iets wat je ook maar 1 seconde serieus kan nemen.
Het stond eerst in R&Pquote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jezus christus, het staat wel in ONZ..![]()
Trieste reactie. Tevens tvp.
EDIT:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als je Kastanova heetquote:Op maandag 5 november 2007 22:39 schreef classpc het volgende:
Dus eigenlijk kun je gewoon met niemand afspreken op een dating site?
Stond inderdaad eerst in een ander subforum, maar is verplaatst. Hij past hier inderdaad veel beter, want hier kan Kasta meer zwakzinnige aanhang krijgen.quote:Op maandag 5 november 2007 19:23 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jezus christus, het staat wel in ONZ..![]()
Trieste reactie. Tevens tvp.
EDIT:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet iedereen heeft dezelfde soort humorquote:Op maandag 5 november 2007 18:58 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
kasta is juist heel altruistisch ingesteld en offert zn vrije tijd op om ons te vermaken met grappige analyses van labiele vrouwen. dat jij het niet grappig vind is jouw probleem, maar je hoeft je toch niet meteen aagesproken te voelen en in de verdediging te schieten? beetje raar contrast met je onderschrift. volgens mij heb je een humor zetpil nodig, zuurpruim.
Het draait zeker niet altijd om die 4 dingen, maar goed. En met de juiste woorden kun je je even voldaan/trots voelen als je hier een soortgelijke discussie voert. En waarom ga je er sowieso over door? Wil je zo graag dat Kasta en ik elkaar in de haren vliegen hierbuiten?quote:Op maandag 5 november 2007 18:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het respect van diegene irl, voldoening voer jezelf, het genoegen van het sparringsspel. Je ziet hem/haar, hij/zij jou ook. Non-verbale communicatie. De kwaadheid die je echt kunt overbrengen, de emotie. Het maakt een discussie zoveel meer waard irl. En de winst irl zoveel meer opleverend.
[..]
Het draait altijd om die 4 dingen + eer. Denk er maar over na.
[..]
Waarom hier wel dan, waar het je nog minder oplevert.
Kasta doorsnee postprofiel is inderdaad dat van een oppervlakkige lompe boer, maar ik zou het hierbij graag direct de kop in willen drukken door je te verzekeren dat er wel degelijk over nagedacht is. De een schrijft een dagboek, de ander klaagt in KLB, en Kasta schrijft er over in Onzin. Er komt in elk geval meer denkwerk bij te pas dan de gemiddelde OMGLOLLEREINZWEI!! post in Onzin van (insert willekeurige bushoknoob) en als je je daaraan stoort, ga lekker elders dweilen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:49 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft dezelfde soort humor![]()
En verdediging is het niet. Ik vind zijn acties ( columns en topics wijden aan afzichtelijke, oppervlakkige datingsite-vrouwen, welke voortvloeit uit zijn eigen oppervlakkigheid, omdat hij zo de focus legt op uiterlijke kenmerken en de domheid van mensen ( <- hier kunnen ze immers ook weinig aan doen ) ) simpelweg te voor de hand liggend. Iedereen heeft wel eens een blik geworpen op dergelijke sites en iedereen kan zich wel een voorstelling erbij maken. Je zou er zo een boek over kunnen schrijven, maar het is alles behalve origineel en na een paar bladzijdes dan weet je het wel.
Nee inderdaad, hij spamt inderdaad het gehele topic vol...quote:Op maandag 5 november 2007 22:53 schreef Shitonya het volgende:
En waarom ga je er sowieso over door?
En jij ook hoop ik.quote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Shitonya het volgende:
A fijn, ieder zijn hobby..I rest my case, want dit topic heeft zijn plaats weer gevonden.
Toppie... Laat ik je bullcrap nu even verwijderenquote:Op maandag 5 november 2007 23:00 schreef Shitonya het volgende:
A fijn, ieder zijn hobby..I rest my case, want dit topic heeft zijn plaats weer gevonden.
Richting jou maar ff dan...quote:Op maandag 5 november 2007 23:05 schreef remlof het volgende:
Whehe, je leert hier wel het zelfvertrouwen van de hier postende FOK!sters kennen
Ik vind het zo, met al dat commentaar prima hier in ONZ passen. Erg vermakelijkquote:Op maandag 5 november 2007 23:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Richting jou maar ff dan...
Heb jij nog de energie om de boel hier op te ruimen en het terug te plaatsen naar R&P of gooien we hem gewoon op slot zodat ik een nieuwe kan openen?
Heb je je lolstring aan vandaag?quote:Op maandag 5 november 2007 23:06 schreef Scorpie het volgende:
God zeg, die Shitonya kon beter ShitAsBrains als nick nemen.
En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?quote:Op maandag 5 november 2007 23:15 schreef r2dGeert het volgende:
Naar mijn idee heeft Kasta net iets te veel "luister-maar-naar-mij-ik-weet-precies-hoe-het-met-alle-soorten-vrouwen-zit" topics om zichzelf nog als geloofwardige hetereo te kunnen profileren![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het zo, met al dat commentaar prima hier in ONZ passen. Erg vermakelijk
Haal je hoofd nu eens uit Kasta's reet.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?
Hey, hij is niet de enige die graag schenen trapt. Daarvoor hoeven we geen holmaatjes te zijn. Ik ben alleen te lui om er zelf een topic voor te openen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:19 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Haal je hoofd nu eens uit Kasta's reet.
Nee, ik ben hier om op onopvallende wijze meer te weten te komen over Kasta's blijkbaar traumatische ervaringen met vrouwen in het verleden.quote:Op maandag 5 november 2007 23:16 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En jij bent de metrosexuele man die ons tekst en uitleg komt geven?
Wie is hier nu het wijf?quote:Op maandag 5 november 2007 23:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier om op onopvallende wijze meer te weten te komen over Kasta's blijkbaar traumatische ervaringen met vrouwen in het verleden.
Waardoor is deze jongen toch alle hoop verloren?![]()
Je moederquote:
Maar vertel nu eens, ondanks dat ik moest giechelen om je OP, waar ging het mis?quote:
Doch, je neemt wel de moeite om te posten. Maakt dat jou ook geen minstens even grote retard?quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Spiderschwein het volgende:
al die die discussies hier doen me denken aan 'n leuk citaatje: arguing on the internet is like winning the paralympics. If you win you are still a retard.
gaat wel op hier...:{
En jij bent de enthousiaste supporter die elke 'wedstrijd' met aandacht volgt?quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Spiderschwein het volgende:
al die die discussies hier doen me denken aan 'n leuk citaatje: arguing on the internet is like winning the paralympics. If you win you are still a retard.
gaat wel op hier...:{
Je zit nu al het gehele topic lang dezelfde langspeelplaat af te draaien, dus ga het mij nu niet verwijten...quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Shitonya het volgende:
Hij is de hoop nog niet verloren, enkel ietwat geirriteerd, lichtelijk gefrustreerd en onorigineel. Verveling doet een mens ook zelden goed, zo blijkt maar weer.
En wiebelkont, schenen trappen a la, maar als men in herhaling valt dan kan degene mijn kont kussen. Ik ben zelf normaal gesproken ook een aardige zeikerd, maar ik kom niet continu met hetzelfde onderwerp/riddeltje..
Kom maar op.quote:Op maandag 5 november 2007 23:25 schreef Shitonya het volgende:
dan kan degene mijn kont kussen.
Het ging mis toen hij je anus bereikte..oh nee, nu loop ik op de zaken vooruitquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens, ondanks dat ik moest giechelen om je OP, waar ging het mis?
Je bent veilig bij mij, echt.![]()
quote:Op maandag 5 november 2007 23:28 schreef DrMarten het volgende:
"Hallo ik zo lief ook piting maar alles is ook goed ik andere temperament ik han van danser ik zo inteligent ik zo goed van alles wat ik doe best ik denk goed jij leren kennen mij zo mooi ik zoek vast relatie ook ...."
Laat hier je licht eens over schijnen Kasta
Jij mag echt niemand he?quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Het ging mis toen hij je anus bereikte..oh nee, nu loop ik op de zaken vooruit
Doe je t licht wel even uit?quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even in een kussen gillen.
Zoveelste? Welnee, ik heb je maar in 2 topics "aangevallen" voor zover ik weet, niet zo overdrijven. En mijn gehak is niet meer of minder kansloos dan jouw gezever over trollen op datingsites.quote:Op maandag 5 november 2007 23:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zit nu al het gehele topic lang dezelfde langspeelplaat af te draaien, dus ga het mij nu niet verwijten...
Laten we eerlijk zijn, dit is al het zoveelste topic van me waarin je komt stalken met dergelijk "Je bent gefrustreerd"-gezever.
Probeer je krampachtig een haat-liefde te creëeren of heb je inmiddels zelf ook ingezien dat het kansloos is en doe je daarom zo gepikeerd?
Eerst ff de berichten hier postenquote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
Heus wel, maar niemand hier ( denk ik, maar kun je moeilijk afleiden uit fokgedrag )quote:
Waarom?quote:Op maandag 5 november 2007 23:32 schreef CherryLips het volgende:
In den beginne had ik respect voor je omdat je, dacht ik, mijn mening deelde. Min of meer. Vervolgens begin je aantijgingen naar mijn adres te maken over homosexuele gedragingen terwijl ik op geen enkele manier jou beledigd kan hebben of uberhaupt aanzet tot een negatieve reactie heb gegeven.quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Heus wel, maar niemand hier ( denk ik, maar kun je moeilijk afleiden uit fokgedrag )
En dan krijg je eindelijk je kans om je grote gelijk te bewijzen door me in real life "verbaal af te maken" en dan krabbel je plotseling terug?quote:Op maandag 5 november 2007 23:33 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Zoveelste? Welnee, ik heb je maar in 2 topics "aangevallen" voor zover ik weet, niet zo overdrijven. En mijn gehak is niet meer of minder kansloos dan jouw gezever over trollen op datingsites.
Jij vroeg "waar ging het mis" met een kusje - daar speelde ik op in met " hij eindigt ergens in je anus, daar ging het mis..maar loop op de zaken vooruit". Dat jij die opmerking serieus nam is jouw probleem. Verder kopieer ik nooit quotes en ben je even gevoelig als een koe ( vrouw..) gezien je overdreven serieuze reactie over één opmerking. En respect voor mede fokkers? Man, als jij al iemand respecteert, omdat je denkt dat degene één moment je mening deelt, dan krijg je nog heel wat te verduren in je leven. Respect moet men verdienen en niet krijgen.quote:Op maandag 5 november 2007 23:40 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
In den beginne had ik respect voor je omdat je, dacht ik, mijn mening deelde. Min of meer. Vervolgens begin je aantijgingen naar mijn adres te maken over homosexuele gedragingen terwijl ik op geen enkele manier jou beledigd kan hebben of uberhaupt aanzet tot een reactie heb gegeven.
Als ik dan je sig lees stemt mij dat droevig... blijkbaar heb je die gekopieerd zodat mensen je grappig zouden vinden terwijl je je er niet mee kan identificeren (zie OP, bulletpoint 2, voor verdere uitleg). Ik durf zelfs in twijfel te trekken of je de betekenis ervan begrijpt.
Einde.
![]()
[R&P Howto] Hoe níet te eindigen met een relatiesite-gnoomquote:Op maandag 5 november 2007 23:36 schreef AMDB het volgende:
Dit topic begon leuk, meer analyses aub! En kappen met discussieren.
Ik heb er nu eentje die elke zin aflsuit met 'en jij?'quote:Op maandag 5 november 2007 23:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eerst ff de berichten hier posten
quote:Op maandag 5 november 2007 23:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Jij vroeg "waar ging het mis" met een kusje - daar speelde ik op in met " hij eindigt ergens in je anus, daar ging het mis..maar loop op de zaken vooruit". Dat jij die opmerking serieus nam is jouw probleem. Verder kopieer ik nooit quotes en ben je even gevoelig als een koe ( vrouw..) gezien je overdreven serieuze reactie over één opmerking. En respect voor mede fokkers? Man, als jij al iemand respecteert, omdat je denkt dat degene één moment je mening deelt, dan krijg je nog heel wat te verduren in je leven. Respect moet men verdienen en niet krijgen.
quote:Op maandag 5 november 2007 23:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan krijg je eindelijk je kans om je grote gelijk te bewijzen door me in real life "verbaal af te maken" en dan krabbel je plotseling terug?
En doe mij en iedereen die meeleest een plezier en kom niet weer met dat "Als ik met iedere zielige zeikerd die in real life wil discuseren af moet spreken ben ik daar volgend jaar nog mee bezig" gewauwel.
Want hé, dat heeft nog nooit iemand uberhaupt voorgesteld, dus dat is een lulsmoes.
Kunnen we 3 discussies trekken:Je probeert met je knullige reversed psychologie je eigen in real life onzekerheid op mij te projecteren. Je bent een spuuglelijk manwijf en wilt dat geheim houden aangezien anders zelfs je SC-bilmaatjes je dan in de steek zullen laten. Er gaat minimaal 5 minuten denkwerk vooraf aan je semi-"gevatte" opmerkingen, hetgeen dus in zou houden dat je in real life compleet klem geluld wordt.
En hé, ik zal de bovenstaande stelling eens op jouw manier brengen, ontkennen heeft simpelweg geen zin, want dan blijf ik het simpelweg tot vervelens toe herhalen en als je met tegenargumenten komt zeg ik simpelweg "IS TOCH WEL ZO!"
Samenvatting voor de minder begaafden: "Shitonya is daadwerkelijk bang voor de real life kasta.
Maar je voelt je wel geroepen om je te verdedigen. Die gladiool hier ergens boven die iets riep over ruzie maken op internet had natuurlijk wél een punt ergens. Internet is bedoeld om lol te maken, niet om te pijpzeiken... daar heb je dagboeken voorquote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Shitonya het volgende:
[..]
![]()
1: Ik krabbel niet terug, want ik heb nooit met het onzinnige idee ingestemd om af te spreken en heb tevens nog enkele andere argumenten gegeven waarom ik het nut er niet van inzie.
2: Nog nooit iemand voorgesteld? En waar leid jij dat uit af? Genoeg mensen die iets soortgelijks hebben voorgesteld en qua communicatie verschil ik bar weinig hierbuiten.
3: Onzeker ben ik niet
4: Bilmaatjes heb ik niet, ik dacht enkel dat jij die hier had.. en ik zie er vrij doorsnee uit. En ja ik weet hoe oppervlakkig je bent dat je meteen weer de focus legt op zoiets nietszeggend als uiterlijk.
5: Vijf minuten niet hoor, ben niet continu hetzelfde aan het doen namelijk
6: Ik ben niet bang voor je, maar ik zit niet op te wachten op een uitgebreid "Shit in real life analyse" topic al zou je me ontmoet hebben.
quote:
Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?quote:Op maandag 5 november 2007 23:58 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel geroepen om je te verdedigen. Die gladiool hier ergens boven die iets riep over ruzie maken op internet had natuurlijk wél een punt ergens. Internet is bedoeld om lol te maken, niet om te pijpzeiken... daar heb je dagboeken voor![]()
Ze hebben zelf de bewuste beslissing gemaakt zichzelf op internet te willen zetten. Daar krijg je aandacht op, zowel positief als negatief. Ik heb ook negatieve reacties gehad op mijn Fotoboek, die laat ik lekker staan. Mensen mogen zeggen wat ze willen, het is aan mij of ik er wat mee doe. Je kunt nooit iedereen gelukkig maken. Je moet diegene eruit pikken waar jij zelf wat aan hebt.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?
Dat zeg ik, je bent bang voor me en m'n oordeel.quote:Op maandag 5 november 2007 23:53 schreef Shitonya het volgende:
6: Ik ben niet bang voor je, maar ik zit niet op te wachten op een uitgebreid "Shit in real life analyse"; topic al zou je me ontmoet hebben.
Oeh, Oeh, de beer is los in Kastanova.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent bang voor me en m'n oordeel.
Geheel terecht, dat dan weer wel...
Nee man, ik ben meer een knufkroelkittycatquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:18 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oeh, Oeh, de beer is los in Kastanova.
Je bent ongeveer net zo schattig als een aangeschoten everzwijn Kasta, ik geloof niet dat je na zoveel jaar de beul uithangen nog voor knuffelbeer door kunt gaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee man, ik ben meer een knufkroelkittycat.
Zei ik kittycat? Ik bedoelde criticastquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Je bent ongeveer net zo schattig als een aangeschoten everzwijn Kasta, ik geloof niet dat je na zoveel jaar de beul uithangen nog voor knuffelbeer door kunt gaan
Al zou je me wel mogen, zou je alsnog een kuttopic op fok plaatsen, louter en alleen om je gelijk te halen. Dus what's your point?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je bent bang voor me en m'n oordeel.
Geheel terecht, dat dan weer wel...
Geweldig Kastaquote:Op maandag 5 november 2007 14:56 schreef kastanova het volgende:
Naar aanleiding van de jungle-verhalen met betrekking tot relatiesites, zelf ook maar even een profieltje aangemaakt.
Ik denk, ik ga zelf even zoeken op m'n voorkeuren om te kijken of er iets tussen zit.
En naast het feit dat sommige vrouwen het begrip "volslank" toch wel heel ruim nemen lijkt het me toch ook wel prettig voor de minder ervaren mannelijke bevolking om hier alvast met een gevarenlijstje te komen.
Hier dus ook direct maar even mijn pukefactor lijstje:"Betrouwbare man gezocht" waarbij even lekker met de capslock geknald is bij betrouwbaar:
Diagnose: She has issues. Waarschijnlijk een vreemdgaande man gehad en dat zal ik weten als ik haar nieuwe partner wordt.
Wat volgt:: Computer locken, geen smsjes krijgen als ze in de buurt is, niet met óf over andere vrouwen praten.
Resultaat: Een regelmatig jankend en verwijtende vriendin zonder terechte reden whatsoever.Vrouwen met "versjes" of quotes in hun profiel
Voorbeeld: 'Een geheim is evenveel waard als degenen voor wie we het moeten bewaren.'
Diagnose: "Oeh, oeh, zie mij eens intelligent overkomen met mijn 13-in-een-dozijn proza"
Wat volgt: Denkt dat ze heel intelligent en belezen overkomt. Naar alle waarschijnlijkheid ook Yvonne Kroonenberg volgeling en volkskrant lezer. Haalt haar wijsheden uit uitverkoop-boekjes en beschouwt de inhoud ervan ook per definitie als de allesoverheersende waarheid.
Resultaat: Discussies/gesprekken die nergens over gaan en steevast afgesloten worden met "Je begrijpt me gewoon niet.""Hihi" in hun profiel.
Diagnose: Naast het volslanke gedeelte wordt opleidingsniveau ook niet waarheidsgetrouw ingevuld. Een vrouw die in real life "Hihi"-t is in feite al beschamend genoeg. Het echter daadwerkelijk uittypen maakt het behoorlijk meelijwekkend.
Wat volgt: Ziet zichzelf als "spontane en gekke meid", maar er is geen fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
Resultaat: Samen op de bank iedere avond naar de lama's-dvd kijken waarbij ze bij elke Sarah Kroos grap een lachstuip krijgt totdat je handjes zich langzaam maar zeker om haar nekje vouwen.
Vult u gerust aan, dan ga ik nog even verder profieltjes bladeren.
Nee hoor... Ik durf het best toe te geven als ik eens fout zit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:30 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Al zou je me wel mogen, zou je alsnog een kuttopic op fok plaatsen, louter en alleen om je gelijk te halen. Dus what's your point?
Whehehe, doosje toch... Het best verkochte boek allertijden bestaat uit niets andersquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Shitonya het volgende:
Alsof een boek met continu dezelfde galspuiterij zou verkopen..zucht
- Storyquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:36 schreef Shitonya het volgende:
Alsof een boek met continu dezelfde galspuiterij zou verkopen..zucht
Komaan die datingsite-cliche's die hij aanhaalt zijn toch te herkenbaar en kansloos voor woorden. Het is wat iedereen die het zag en nadacht eigenlijk altijd wel wist. Maar Kasta verwoord het prima.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:02 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Weerzinwekkende profieltjes afzeiken noem je geen zeiken?
Waag het niet...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee hoor... Ik durf het best toe te geven als ik eens fout zit.
Dat je dat nooit gezien hebt, heeft eigenlijk maar 1 reden.
Alsof het zo moeilijk is..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Komaan die datingsite-cliche's die hij aanhaalt zijn toch te herkenbaar en kansloos voor woorden. Het is wat iedereen die het zag en nadacht eigenlijk altijd wel wist. Maar Kasta verwoord het prima.
Ik lieg nooit...quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:42 schreef Shitonya het volgende:
Waag het niet...
Trouwens, een mens is in staat om te acteren en keihard te liegen, dus zelfs met je uiterlijke verschijning zou ik nog weinig kunnen aanvangen. Ik snap sowieso niet wat je eigenlijk voor waanbeeld in je hoofd hebt zitten..
Nou nee, we zouden de stad in gaan, ons helemaal klem zuipen en dan dom gaan lullen waarna jij op een gegeven moment gefrustreerd gaat liggen schreeuwen.quote:"hai, Dus jij bent Shit ( naam )"
- Nee ik ben een vogel. Ja ik ben ... en nu?
"nou ehhh nu zie je dat ik geen kneus ben"
- Ik heb je nooit een kneus genoemd en ik zie in feite gewoon een vreemde voor me dus..en nu?"
"ja ehhh"
![]()
Mijn boek is echt een pareltje.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:45 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Alsof het zo moeilijk is..
En oké, dat de best verkochte boeken en tijdschriften vol onzin zit kan ik moeilijk ontkennen![]()
Maar dat komt gewoon door het feit dat Nederlanders niet kunnen schrijven, althans niet op een boeiende manier
Wat voor boek?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boek is echt een pareltje.
Als in, het behoort thuis op de bodem van de zee?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn boek is echt een pareltje.
Naast me verbaal onder tafel lullen, ga je nu ook nog beweren dat je me onder tafel zúipt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:55 schreef Shitonya het volgende:
Denk eerder dat het zoiets wordt Kasta..
"Kastaatje, kom eens van die bar af en trek je broek omhoog, nu is het wel welletjes geweest. Nee, ik gooi mijn string niet naar je hoofd en nee, ik beloof dat ik hier met geen woord over zal reppen op fok. Kas..kas, haal verdomme die lampenkap van je hoofd..enz enz"
Oh okay...quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:01 schreef Shitonya het volgende:
Ik heb nooit beweerd je onder tafel te lullen, dat zijn weer jouw rare illusies.
quote:Op maandag 5 november 2007 18:21 schreef Shitonya het volgende:
Waarom zou je je gelijk willen halen buiten internet?
Omdat je het hier niet verbaal aan kan? waarom denk je dat je het hierbuiten wel verbaal aan zou kunnen?
Bijbelquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
- Story
- Privé
- Youp van't Hek
- Columns van bepaalde fokkers
Om maar wat random namen te noemen. En dan heb ik het nog niet eens over hersenloze programma's als De Gouden Kooi en GTST. Herhaling van wat iedereen al weet verkoopt wel degelijk.
Dat waren vragen m.b.t jou. Daarmee insinueerde ik niet dat ik van plan was jou eronder uit te lullen, want dat maakt me echt geen reet uit. Als het me wel iets zou uitmaken en als ik een vlaag van verstandsverbijstering zou hebben zou ik er misschien nog over nadenken.quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
quote:Op maandag 5 november 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Waar ik ook chronische jeuk van krijg is het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:37 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, doosje toch... Het best verkochte boek allertijden bestaat uit niets anders.
Zei je wat?quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:16 schreef CherryLips het volgende:
geef het op verdorie!
Dat wist ik ja, maar bedoelde meer wat inventievere/inhoudelijke/humorvolle/originele boeken en niet zozeer langdradige sprookjesboekenquote:
Iemand voelt zich aangesproken? Das toch nie uwe foto ofzo?quote:Op maandag 5 november 2007 16:43 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik begin het door te krijgen. Bij sommige vrijgezellen snap je wel waarom ze nog vrijgezel zijn. Iemand die de hele dag bezig is profielen door te bladeren op datingsites en hele columns en topics eraan gaat wijden kan ook geen verstandige vrouw aantrekken. Die verbale pislucht kan geen enkele vrouw aan. Daarbij komt ook nog eens het feit dat je op internet nog altijd veel meer betreurenswaardige mannen aantreft dan vrouwen, maar daar zal hij natuurlijk één woord van laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |