quote:Op maandag 5 november 2007 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
nou weet ik aan wie amandel mij doet denken: georgina verbaan!
- allebei het iq van een zak stront
- denken allebei dat ze de koningin zijn
- hebben allebei geen plastic tieten (georgina: hier kijk maar naar deze rontchenfoto's)
- denken allebei dat ze zeer intelligent zijn ()
- zijn allebei 3 zakken hooi hoog (= ongeveer 1m50)
- denken allebei dat ze het lekkerste wijf ter wereld zijn
- ze zeggen allebei dat ze geen golddigger zijn (lekker geloofwaardig als ze het zelf zeggen)
- georgina stond in de playboy, amandel wil dat graag (sorry, te lelijk)
- ze zien er allebei uit als het achterlijke zusje van BB Kelly
- enz, enz.
iemand aanvullingen? of sla ik de plank hier helemaal mis?
dit vind ik een enorme belediging voor georgina...quote:Op maandag 5 november 2007 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
nou weet ik aan wie amandel mij doet denken: georgina verbaan!
- allebei het iq van een zak stront
- denken allebei dat ze de koningin zijn
- hebben allebei geen plastic tieten (georgina: hier kijk maar naar deze rontchenfoto's)
- denken allebei dat ze zeer intelligent zijn ()
- zijn allebei 3 zakken hooi hoog (= ongeveer 1m50)
- denken allebei dat ze het lekkerste wijf ter wereld zijn
- ze zeggen allebei dat ze geen golddigger zijn (lekker geloofwaardig als ze het zelf zeggen)
- georgina stond in de playboy, amandel wil dat graag (sorry, te lelijk)
- ze zien er allebei uit als het achterlijke zusje van BB Kelly
- enz, enz.
iemand aanvullingen? of sla ik de plank hier helemaal mis?
quote:Op maandag 5 november 2007 00:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
EN dat met Nix op de achtergrond muziek in de Chill: Ik laat je nooit meer alleen!
cutequote:Op maandag 5 november 2007 00:51 schreef Kinga het volgende:
Mag ik even melden dat ik dit bijzonder schattig vind?
die uitgemolkenquote:Op maandag 5 november 2007 00:53 schreef Kinga het volgende:
Die hoer jankt op de bovenste streams. Zucht.
Hoezo? Is er iets gebeurd dan?quote:Op maandag 5 november 2007 00:52 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet zeuren hoor,
maar de brief komt zeker niet meer?
quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik heb genoeg van al die golddigsters !
precies... al geloof ik het pas echt als ze 3 x per dag sex hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef Kinga het volgende:
Als iemand nog eens durft te beweren dat die 2 niet echt verliefd zijn....
quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik heb genoeg van al die golddigsters !
Ik durf dat best wel te beweren. Huub zei vorige week dat het verschil tussen een relatie en vriendschap uitsluitend bestaat uit neuken (geilheid dus). Hij weet dus niet eens wat verliefdheid en liefde is......quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef Kinga het volgende:
Als iemand nog eens durft te beweren dat die 2 niet echt verliefd zijn....
quote:Op maandag 5 november 2007 00:47 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dit vind ik een enorme belediging voor georgina...
georgina heeft tenminste zelfkennis en kan om haar eigen domme uitspraken en fouten lachen.. dat heb ik amoebe nog nooit zien doen
Er is wel wat tussen hun hoor, dit kan je niet spelen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf dat best wel te beweren. Huub zei vorige week dat het verschil tussen een relatie en vriendschap uitsluitend bestaat uit neuken (geilheid dus). Hij weet dus niet eens wat verliefdheid en liefde is......
Hij krijgt een kalend kruintje?quote:Op maandag 5 november 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Dat haar van Dennis is echt te ranzig voor woorden![]()
Ja, af en toe die 16 cm van Huub.........quote:Op maandag 5 november 2007 01:02 schreef Varen het volgende:
[..]
Er is wel wat tussen hun hoor, dit kan je niet spelen.
Heb nu wel al 30 aanmeldingen voor huisvestinging. Ga me nog ff beraden,.... Hmmmm Nah Ok Ik heb die pandjes niet voor niks aangekocht, dus ik ga lekker zelf de voorselectie doen..quote:
Het doelwit zou Amanda en Nadia moeten zijn.... laat ze maar eens voelen wat zij een ander aandoen.... Maar helaas....quote:Op maandag 5 november 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix is volgens mij niet meer zo het doelwit de laatste tijd he. Dat is niet goed. Ik hoor hem nou 24/7 kwelen, zoals jullie dat zo mooi noemen. Opgerot met die gast!
ik vluchtte ook als ik zijn haar zou zijn, ik zou me schamen bij die sukkel op zn kop te staan!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu wel al 30 aanmeldingen voor huisvestinging. Ga me nog ff beraden,.... Hmmmm Nah Ok Ik heb die pandjes niet voor niks aangekocht, dus ik ga lekker zelf de voorselectie doen..![]()
Jij mag eerst Kimi! Ik moest me eerst ff ontdoen van Py!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag eerst Kimi! Ik moest me eerst ff ontdoen van Py!
Zal ik je Dennis sturen met een bosje rooie rozen ? Of heb je liever Elly ?
* Laat zijn roosje vergezeld gaanmet Huub achter de pianoquote:Op maandag 5 november 2007 01:09 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
D of Elly is niet echt een keuze hoor, beiden niet
Ik zit naar ze te luisteren (hou ervan om mezelf soms te kwellen), maar als D praat dan denk ik na een tijdje, waar heeft die gast het nou overquote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef Ziet het volgende:
wat een nepgesprek zeg tussen nix en nada
en dit komt allemaal omdat nix huub en lieke zo lief zag zitten?
Palma is ziek , Kim wil alleen nog als gastspeler, Mitch is failliet voor zo ver ik weet. Dimitri moet eerst Brian nog de Villa uitdragen..quote:Op maandag 5 november 2007 01:09 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
D of Elly is niet echt een keuze hoor, beiden niet
http://tinypic.com/index.phpquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ik heb een mooie cap van zijn kale kop maar weet niet hoe ik hem plaatsen moet dus jammer!
quote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ik heb een mooie cap van zijn kale kop maar weet niet hoe ik hem plaatsen moet dus jammer!
luister je daarnaquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De grote streambederver slaat weer toe ......
[ afbeelding ]
What to do, what to doquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef Py het volgende:
[..]
* Laat zijn roosje vergezeld gaanmet Huub achter de piano
Voor jou![]()
Mitch failliet???? Ahhh..... dat vond ik echt een lieverdquote:Op maandag 5 november 2007 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Palma is ziek , Kim wil alleen nog als gastspeler, Mitch is failliet voor zo ver ik weet. Dimitri moet eerst Brian nog de Villa uitdragen..
Ah de Mansion is failliet dus ik stuur je Johnny junior is dat ook goed ?
http://photobucket.com/?link=topmenuquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ja maar ja maar, het is de situatie, klopt, klopt, ik heb precies hetzelfde!!! en, uhhh, buiten...quote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef riri het volgende:
wat een onzingesprek van dennix......daar kan je niet eens mee communiceren zo domme praat komt eruit
N zei gister nog dant Nix geen vrouwen kennis heeft , maar dat wisten wij al vanaf dag 1 .quote:Op maandag 5 november 2007 01:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik zit naar ze te luisteren (hou ervan om mezelf soms te kwellen), maar als D praat dan denk ik na een tijdje, waar heeft die gast het nou over. Als hij zingt gaat ie op mute, nu ook als hij praat, wat vermoeiend zeg
![]()
Als butler bedoel ik, zn pandjes heb ik met rust gelaten ..quote:Op maandag 5 november 2007 01:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mitch failliet???? Ahhh..... dat vond ik echt een lieverd![]()
Ja het voelt alsof ik naar een afkick kliniek moet maar moet wachten tot er een plaatsje vrij isquote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
luister je daarna.......... , hij doet alles na van Huub en Lieke
van mij mag tie per direct het huis verlaten, samen met Brian en Amanda en uiteraard Mata hoeri
zijn we gelijk in de finale fase en is het einde van deze verslaving in zicht
Dankjewel Varen ik ga het morgen bekijken moet nodig naar m'n bed.quote:
Om over zijn EQ maar niet te sprekenquote:Op maandag 5 november 2007 01:18 schreef riri het volgende:
zouden ze dennix uit een zwakzinnigengesticht hebben gehaald...die jongen heeft een IQ van nog geen 40
Say the magic word and I make the callquote:
dit is nou voer voor psychologen...quote:Op maandag 5 november 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia is zo dom dat Dennis hun relatie uit moet drukken in gekraste inktstreepjes......
[ afbeelding ]
Hij zal toch wel genoeg gezopen hebben...quote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef riri het volgende:
wat een onzingesprek van dennix......daar kan je niet eens mee communiceren zo domme praat komt eruit
Heb ook even geklikt en vond dit wel een heel treffend stukje:quote:Op maandag 5 november 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
http://photobucket.com/?link=topmenu
Ik zie mezelf er ook in !!!!quote:Op maandag 5 november 2007 01:21 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit is nou voer voor psychologen...
haal je heel veel uit hoor, uit kindertekeningen
yep.. dat is zijn darksidequote:Op maandag 5 november 2007 01:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er ook in !!!!![]()
[ afbeelding ]
Succesquote:Op maandag 5 november 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Alvast een nieuwe
[COS #2790] Vandaag EXIT Brian.....
I only warn you ! Everything is possible. Enemy of the State gezien ?quote:Op maandag 5 november 2007 01:21 schreef Py het volgende:
[..]
Say the magic word and I make the call![]()
De streams zijn niet meer om aan te zien en te horen dus die gaan nu uit.
Anything is possible
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |