Het doelwit zou Amanda en Nadia moeten zijn.... laat ze maar eens voelen wat zij een ander aandoen.... Maar helaas....quote:Op maandag 5 november 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
Dennix is volgens mij niet meer zo het doelwit de laatste tijd he. Dat is niet goed. Ik hoor hem nou 24/7 kwelen, zoals jullie dat zo mooi noemen. Opgerot met die gast!
ik vluchtte ook als ik zijn haar zou zijn, ik zou me schamen bij die sukkel op zn kop te staan!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu wel al 30 aanmeldingen voor huisvestinging. Ga me nog ff beraden,.... Hmmmm Nah Ok Ik heb die pandjes niet voor niks aangekocht, dus ik ga lekker zelf de voorselectie doen..![]()
Jij mag eerst Kimi! Ik moest me eerst ff ontdoen van Py!quote:
quote:Op maandag 5 november 2007 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij mag eerst Kimi! Ik moest me eerst ff ontdoen van Py!
Zal ik je Dennis sturen met een bosje rooie rozen ? Of heb je liever Elly ?
* Laat zijn roosje vergezeld gaanmet Huub achter de pianoquote:Op maandag 5 november 2007 01:09 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
D of Elly is niet echt een keuze hoor, beiden niet
Ik zit naar ze te luisteren (hou ervan om mezelf soms te kwellen), maar als D praat dan denk ik na een tijdje, waar heeft die gast het nou overquote:Op maandag 5 november 2007 01:08 schreef Ziet het volgende:
wat een nepgesprek zeg tussen nix en nada
en dit komt allemaal omdat nix huub en lieke zo lief zag zitten?
Palma is ziek , Kim wil alleen nog als gastspeler, Mitch is failliet voor zo ver ik weet. Dimitri moet eerst Brian nog de Villa uitdragen..quote:Op maandag 5 november 2007 01:09 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
D of Elly is niet echt een keuze hoor, beiden niet
http://tinypic.com/index.phpquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ik heb een mooie cap van zijn kale kop maar weet niet hoe ik hem plaatsen moet dus jammer!
quote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ik heb een mooie cap van zijn kale kop maar weet niet hoe ik hem plaatsen moet dus jammer!
luister je daarnaquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De grote streambederver slaat weer toe ......
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |