die uitgemolkenquote:Op maandag 5 november 2007 00:53 schreef Kinga het volgende:
Die hoer jankt op de bovenste streams. Zucht.
Hoezo? Is er iets gebeurd dan?quote:Op maandag 5 november 2007 00:52 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet zeuren hoor,
maar de brief komt zeker niet meer?
quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik heb genoeg van al die golddigsters !
precies... al geloof ik het pas echt als ze 3 x per dag sex hebbenquote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef Kinga het volgende:
Als iemand nog eens durft te beweren dat die 2 niet echt verliefd zijn....
quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil ik ook!!! Ik heb genoeg van al die golddigsters !
Ik durf dat best wel te beweren. Huub zei vorige week dat het verschil tussen een relatie en vriendschap uitsluitend bestaat uit neuken (geilheid dus). Hij weet dus niet eens wat verliefdheid en liefde is......quote:Op maandag 5 november 2007 00:55 schreef Kinga het volgende:
Als iemand nog eens durft te beweren dat die 2 niet echt verliefd zijn....
quote:Op maandag 5 november 2007 00:47 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
dit vind ik een enorme belediging voor georgina...
georgina heeft tenminste zelfkennis en kan om haar eigen domme uitspraken en fouten lachen.. dat heb ik amoebe nog nooit zien doen
Er is wel wat tussen hun hoor, dit kan je niet spelen.quote:Op maandag 5 november 2007 00:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf dat best wel te beweren. Huub zei vorige week dat het verschil tussen een relatie en vriendschap uitsluitend bestaat uit neuken (geilheid dus). Hij weet dus niet eens wat verliefdheid en liefde is......
Hij krijgt een kalend kruintje?quote:Op maandag 5 november 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
Dat haar van Dennis is echt te ranzig voor woorden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |