What to do, what to doquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef Py het volgende:
[..]
* Laat zijn roosje vergezeld gaanmet Huub achter de piano
Voor jou![]()
Mitch failliet???? Ahhh..... dat vond ik echt een lieverdquote:Op maandag 5 november 2007 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Palma is ziek , Kim wil alleen nog als gastspeler, Mitch is failliet voor zo ver ik weet. Dimitri moet eerst Brian nog de Villa uitdragen..
Ah de Mansion is failliet dus ik stuur je Johnny junior is dat ook goed ?
http://photobucket.com/?link=topmenuquote:Op maandag 5 november 2007 01:11 schreef trettie het volgende:
Ik heb een mooie cap van zijn kale kop maar weet niet hoe ik hem plaatsen moet dus jammer!
Ja maar ja maar, het is de situatie, klopt, klopt, ik heb precies hetzelfde!!! en, uhhh, buiten...quote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef riri het volgende:
wat een onzingesprek van dennix......daar kan je niet eens mee communiceren zo domme praat komt eruit
N zei gister nog dant Nix geen vrouwen kennis heeft , maar dat wisten wij al vanaf dag 1 .quote:Op maandag 5 november 2007 01:12 schreef KimiK het volgende:
[..]
Ik zit naar ze te luisteren (hou ervan om mezelf soms te kwellen), maar als D praat dan denk ik na een tijdje, waar heeft die gast het nou over. Als hij zingt gaat ie op mute, nu ook als hij praat, wat vermoeiend zeg
![]()
Als butler bedoel ik, zn pandjes heb ik met rust gelaten ..quote:Op maandag 5 november 2007 01:16 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mitch failliet???? Ahhh..... dat vond ik echt een lieverd![]()
Ja het voelt alsof ik naar een afkick kliniek moet maar moet wachten tot er een plaatsje vrij isquote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
luister je daarna.......... , hij doet alles na van Huub en Lieke
van mij mag tie per direct het huis verlaten, samen met Brian en Amanda en uiteraard Mata hoeri
zijn we gelijk in de finale fase en is het einde van deze verslaving in zicht
Dankjewel Varen ik ga het morgen bekijken moet nodig naar m'n bed.quote:
Om over zijn EQ maar niet te sprekenquote:Op maandag 5 november 2007 01:18 schreef riri het volgende:
zouden ze dennix uit een zwakzinnigengesticht hebben gehaald...die jongen heeft een IQ van nog geen 40
Say the magic word and I make the callquote:
dit is nou voer voor psychologen...quote:Op maandag 5 november 2007 01:18 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia is zo dom dat Dennis hun relatie uit moet drukken in gekraste inktstreepjes......
[ afbeelding ]
Hij zal toch wel genoeg gezopen hebben...quote:Op maandag 5 november 2007 01:14 schreef riri het volgende:
wat een onzingesprek van dennix......daar kan je niet eens mee communiceren zo domme praat komt eruit
Heb ook even geklikt en vond dit wel een heel treffend stukje:quote:Op maandag 5 november 2007 01:16 schreef akveor het volgende:
[..]
http://photobucket.com/?link=topmenu
Ik zie mezelf er ook in !!!!quote:Op maandag 5 november 2007 01:21 schreef Ziet het volgende:
[..]
dit is nou voer voor psychologen...
haal je heel veel uit hoor, uit kindertekeningen
yep.. dat is zijn darksidequote:Op maandag 5 november 2007 01:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zie mezelf er ook in !!!!![]()
[ afbeelding ]
Succesquote:Op maandag 5 november 2007 01:24 schreef akveor het volgende:
Alvast een nieuwe
[COS #2790] Vandaag EXIT Brian.....
I only warn you ! Everything is possible. Enemy of the State gezien ?quote:Op maandag 5 november 2007 01:21 schreef Py het volgende:
[..]
Say the magic word and I make the call![]()
De streams zijn niet meer om aan te zien en te horen dus die gaan nu uit.
Anything is possible
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |