Brian moet de winnaar worden van de kooi, dus die gaat er echt niet uit. Maar ik snap ECHT niet, waarom er geen sanctie voor die eikel komt als je het vergelijkt met het oorbel gooien van Huub.quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word gek van die hond van me... dit is al de zesde keer dat ie hier in de kamer schijt...
Ik vind nu niet dat Jaap in z'n eentje erg sterk is. Maar voor de positie van Huub blijf ik een drietal link vindenquote:Op maandag 5 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de leukste speler met de zotste dingen en de meeste ideeën moet je wegsturen......![]()
Of moeder van Liekequote:Op maandag 5 november 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmmm...... broertje van Brian en moeder van Huub ?
Ben je nog op zoek naar een onderkomen? Ik heb nog wel een paar pandjes vrijstaan in Adam-Zuid ?quote:
en je heet zelf Pim?quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die hondjes heten Kenneth en Carla!!!
Gewoon ABSURD!!quote:Op maandag 5 november 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian moet de winnaar worden van de kooi, dus die gaat er echt niet uit. Maar ik snap ECHT niet, waarom er geen sanctie voor die eikel komt als je het vergelijkt met het oorbel gooien van Huub.
ze las het heel aandachtig met een vinger op de regel.quote:Op maandag 5 november 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou krant lezen, bij de Telegraaf is het meer plaatjes kijken en vooral niet nadenken.
Heb je het stuk al gevonden??quote:Op maandag 5 november 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ze las het heel aandachtig met een vinger op de regel.
quote:Op maandag 5 november 2007 00:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar een onderkomen? Ik heb nog wel een paar pandjes vrijstaan in Adam-Zuid ?
Allebei echte tieten!quote:Op maandag 5 november 2007 00:41 schreef Guuskeee het volgende:
nou weet ik aan wie amandel mij doet denken: georgina verbaan!
- allebei het iq van een zak stront
- denken allebei dat ze de koningin zijn
- hebben allebei geen plastic tieten (georgina: hier kijk maar naar deze rontchenfoto's)
- denken allebei dat ze zeer intelligent zijn ()
- zijn allebei 3 zakken hooi hoog (= ongeveer 1m50)
- denken allebei dat ze het lekkerste wijf ter wereld zijn
- ze zeggen allebei dat ze geen golddigger zijn (lekker geloofwaardig als ze het zelf zeggen)
- georgina stond in de playboy, amandel wil dat graag (sorry, te lelijk)
- ze zien er allebei uit als het achterlijke zusje van BB Kelly
- enz, enz.
iemand aanvullingen? of sla ik de plank hier helemaal mis?
kep liever dat hij het 'onder-de-grond-koortje' word!quote:Op maandag 5 november 2007 00:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix zocht lange tijd deskundig advies voor zijn zangcarriere ..... Hij weet het nu zeker : Een Duo !
Amanda als leadzangeres en hij wordt 'het achtergrondkoortje' ....... !!!!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 november 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
sorry....kan ik je blij maken met een Rolex uit 2004?
quote:Op maandag 5 november 2007 00:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
sorry....kan ik je blij maken met een Rolex uit 2004?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |