Ik heb mij al dagen niet geschoren...er groeit gras onder mijn stoel en lijk wel een kluizenaar...quote:Op maandag 5 november 2007 00:28 schreef KimiK het volgende:
[..]
YesBrian exit, daar zat ik op te wachten
![]()
![]()
Dan Jaap maar snel naar huis... voor ie weer begint te stoken.quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit ging om de ruzie van vrijdagavond..... Huub zou schijnbaar bijna geslagen hebben en Nadia kwam ertussen en fluisterde steeds in zijn oor... hij is het niet waard, hij is geen exit waard (over Brian)
Huub vindt het maar vreemd, want zij is toch ook gebaat bij zijn exit (zegt hij tegen Lieke) daarom wil hij nog even met haar praten daarover.
Ik vind Huub en Lieke nu weer helemaal oke.... zo lievvvv.... en tenminste echt, niet dat nepgedoe
ze heeft best een goeie, hese stem.... ik hou er ook wel van....quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef avonne het volgende:
Ik vind het niet erg om naar Amanda's zang te luisteren.
Ze zingt bescheiden, zachtjes. Hou ik wel van.
Soppen? What klinkt dat toch girly.....quote:Op maandag 5 november 2007 00:30 schreef dgk_fan het volgende:
...soppen op zondag........ik hoop dat mijn buren Dennis net zo waarderen als ik
[ afbeelding ]
Heb je 2 hondjes en ben je kaal?quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[..]
Zal ik de Bentley sturen? Dan laat ik je een echte villa zien![]()
Ik hoop dat het script Nadia/Huub nu ook echt van de baan is.quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit ging om de ruzie van vrijdagavond..... Huub zou schijnbaar bijna geslagen hebben en Nadia kwam ertussen en fluisterde steeds in zijn oor... hij is het niet waard, hij is geen exit waard (over Brian)
Huub vindt het maar vreemd, want zij is toch ook gebaat bij zijn exit (zegt hij tegen Lieke) daarom wil hij nog even met haar praten daarover.
Ik vind Huub en Lieke nu weer helemaal oke.... zo lievvvv.... en tenminste echt, niet dat nepgedoe
En over alle vrienden die zij , A en B kennenquote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
Sinds wanneer leest Nadia een krant?
Ze leest over het Holleeder proces
Ja, de leukste speler met de zotste dingen en de meeste ideeën moet je wegsturen......quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan Jaap maar snel naar huis... voor ie weer begint te stoken.
Maar dan mis ik de exit van Brianquote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[..]
Zal ik de Bentley sturen? Dan laat ik je een echte villa zien![]()
oh, ik heb het alweer mute, hoor.quote:Op maandag 5 november 2007 00:29 schreef KimiK het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze niet alleen zingt hé![]()
Nou nou krant lezen, bij de Telegraaf is het meer plaatjes kijken en vooral niet nadenken.quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef avonne het volgende:
Sinds wanneer leest Nadia een krant?
Ze leest over het Holleeder proces
kijk naar de streams, dit is je kans.....quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb mij al dagen niet geschoren...er groeit gras onder mijn stoel en lijk wel een kluizenaar...
zo lang wacht ik al...![]()
Ik word gek van die hond van me... dit is al de zesde keer dat ie hier in de kamer schijt...quote:Op maandag 5 november 2007 00:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb mij al dagen niet geschoren...er groeit gras onder mijn stoel en lijk wel een kluizenaar...
zo lang wacht ik al...![]()
Niet Kenneth en Jabba????quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die hondjes heten Kenneth en Carla!!!
Hmmmmm...... broertje van Brian en moeder van Huub ?quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Brian moet de winnaar worden van de kooi, dus die gaat er echt niet uit. Maar ik snap ECHT niet, waarom er geen sanctie voor die eikel komt als je het vergelijkt met het oorbel gooien van Huub.quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik word gek van die hond van me... dit is al de zesde keer dat ie hier in de kamer schijt...
Ik vind nu niet dat Jaap in z'n eentje erg sterk is. Maar voor de positie van Huub blijf ik een drietal link vindenquote:Op maandag 5 november 2007 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, de leukste speler met de zotste dingen en de meeste ideeën moet je wegsturen......![]()
Of moeder van Liekequote:Op maandag 5 november 2007 00:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hmmmmm...... broertje van Brian en moeder van Huub ?
Ben je nog op zoek naar een onderkomen? Ik heb nog wel een paar pandjes vrijstaan in Adam-Zuid ?quote:
en je heet zelf Pim?quote:Op maandag 5 november 2007 00:36 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gewoon ABSURD!!quote:Op maandag 5 november 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian moet de winnaar worden van de kooi, dus die gaat er echt niet uit. Maar ik snap ECHT niet, waarom er geen sanctie voor die eikel komt als je het vergelijkt met het oorbel gooien van Huub.
ze las het heel aandachtig met een vinger op de regel.quote:Op maandag 5 november 2007 00:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou nou krant lezen, bij de Telegraaf is het meer plaatjes kijken en vooral niet nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |