abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 november 2007 @ 22:52:19 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54368552
Was al bang dat ik 'm volgemaakt had, maar zag dat dat niet zo was

Vond mijn scenario wel GV-waardig eigenlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54369023
Hij was weer leuk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54369229
seizoen 3 toch? verder geweldige aflevering. die tippiwan is niet zo dom als ze zich voordoet!!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  zondag 4 november 2007 @ 23:12:11 #5
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54369248
Idd, de TT klopt niet.. We zitten in seizoen 3
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 5 november 2007 @ 00:07:39 #6
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54370582
Tippi-Wan moet blijven hoor.
  maandag 5 november 2007 @ 00:11:44 #7
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54370671
Ja dat deed ik expres Bluezz. Was benieuwd of iemand het snapte
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54370748
*kuch* * Bluezz heeft de TT blind overgecopy/paste

Intelligentietestje Doed, ik ben geslaagd
  maandag 5 november 2007 @ 06:44:41 #9
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54372702
quote:
Op zondag 4 november 2007 23:11 schreef loezzie het volgende:
seizoen 3 toch? verder geweldige aflevering. die tippiwan is niet zo dom als ze zich voordoet!!
Nou toch wel volgende week
pi_54373472
Dus nog 1 aflevering volgende week? En dan moeten we het eerst zonder stellen?

Vond het wel een leuke aflevering
Beetje jammer dat Greet er nu uit is.. vond haar altijd leuk!
pi_54374412
Echt kut dat Greet dood is, ze was briljant!

En Tippi Wan: "Dus je dacht dat je me aankon?" Bitch!
pi_54376233
Over Annet Malherbe:
quote:
'Gooische Vrouw' Willemijn vervangen?

AMSTERDAM - Kijk vanavond nog maar eens goed, want het is één van de laatste optredens van Gooische Vrouw Willemijn Lodewijkx. Annet Malherbe heeft de handdoek in de ring gegooid. Een vervangster in háár rol, lijkt uitgesloten. "De scenarioschrijvers zullen er hoogstwaarschijnlijk een heel nieuw personage inschrijven”, zegt castingdirecteur Job Gosschalk.

Job vervolgt: "Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om voor die rol een topactrice te casten.” Want een ander in de plaats van Annet als Willemijn, lijkt ondenkbaar. Nadat het nieuws bekend werd dat Annet zich meer op toneel wil gaan storten en daarom stopt met de succesvolle serie, uitten de fans massaal hun ongenoegen. Niemand zal haar kunnen doen vergeten.

Ook de castingkoning zegt dat hij Willemijn Lodewijkx ’enorm zal missen’. "Ik vind het bijzonder jammer is dat een van de leukste rollen van de afgelopen jaren op televisie, het voor gezien houdt. Maar hiermee redeneer ik voornamelijk vanuit mezelf en vanuit het publiek. Het is Annet gelukt om niet alleen een geestig personage neer te zetten, maar tegelijkertijd een kwetsbaar, ontroerend en herkenbare vrouw.”

Toch heeft Job er alle begrip voor dat Annet wil stoppen. "Als je drie seizoenen dezelfde rol speelt, bestaat het gevaar dat je alleen daarmee geïdentificeerd wordt. Annet heeft al jaren prachtige rollen op het toneel gespeeld, en wil waarschijnlijk voorkomen dat het publiek dat in de toekomst naar een voorstelling komt, naar Willemijn Lodewijkx zit te kijken. Al betwijfel ik of het veel uitmaakt of je drie of vier seizoenen dezelfde rol speelt. Dat zal de toekomst leren.”
Bron
pi_54380605
Willemijn wat doe je !
Echt wel heel erg jammer, ik vind GV dóór haar nog leuker dan dat het eigenlijk al is .

En Tippiwan die Greet over de reling gooit !! Wat een mens is dat ook he! Die is gewoon zo Nederlands als maar wat en zit de hele boel daar lekker te flessen, geniaal .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  maandag 5 november 2007 @ 14:55:11 #14
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54380858
Ik raak nu toch wel nieuwsgierig naar de geschrapte uitzending. Anouk die naar het buitenland ging. Thom achterna om hem opnieuw haar liefde te verklaren? Naar de familie van haar asielzoeker om ze allemaal te adopteren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54381229
Leuke aflevering
pi_54384202
Zelfs mijn ouders zijn hooked !
Ik kijk ook wel eens mee, wel gezellig en toch wel grappig.
Martin is een held!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 5 november 2007 @ 22:15:32 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54391301
Ik heb een zwak voor platte volkszangers merk ik
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54394779
Trouwens, vanaf morgen is bij de kruidvat seizoen 1 en 2 voor 8,99 per seizoen te koop , voor diegene die ze nog niet heeft!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_54401540
Nou. Dat gaat lekker:
quote:
Zoektocht naar TWEE Gooische Vrouwen?

door onze redactie

AMSTERDAM - Na Annet Malherbe wil ook Tjitske Reidinga, die de rol van Claire speelt, stoppen met Gooische Vrouwen. Betekent dit het einde van de goedbekeken serie?

De 35-jarige actrice ziet geen heil meer in het nieuwe seizoen. Deze uitspraak doet Tjsitske in een filmpje dat maandag per ongeluk op de webiste van RTL te zien was. Volgens de zender is het filmpje al 1,5 maand oud en was het niet de bedoeling dat het op de webstie geplaatst werd.

Tjitske, bekend van Klokhuis en Ja Zuster, Nee Zuster, speelt in Gooische Vrouwen de succesvolle advocate Claire.
Bron
pi_54402370
Nou dat gaat lekker dan. Dan moeten er 2 rollen vervangen worden, ben benieuwd of ze dat gaan doen en wie die rollen dan vervult.
  dinsdag 6 november 2007 @ 12:38:17 #21
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54402538
Tjiske wilde eigenlijk dit seizoen toch al niet meer doen??
pi_54402825
Dit lijkt me wel de doodsteek voor de serie. Helaas maar het is leuk geweest voor de tijd dat het duurde.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 6 november 2007 @ 15:12:05 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_54406145
Ik heb net de twee dvd's gekocht als rantsoen voor de barre jaren die komen gaan, zonder GV
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_54407293
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 12:49 schreef Pritt het volgende:
Dit lijkt me wel de doodsteek voor de serie. Helaas maar het is leuk geweest voor de tijd dat het duurde.
Daar ben ik het mee eens. 2 nieuwe personages.. dat wordt wel erg moeilijk!
pi_54408147
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 15:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb net de twee dvd's gekocht als rantsoen voor de barre jaren die komen gaan, zonder GV
Heb seizoen 2 vandaag ook gekocht .
Ik denk ook niet dat het nog doorgaat zonder Claire en Willemijn, er kunnen echt niet opeens nieuwe vriendinnen komen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')