Geen idee hij zonderd zich vaak af bij dit soort dingenquote:
Same mindsquote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Ik had dezelfde TT maar jij bent sneller![]()
Ik ook, mag ik een teiltje.quote:Op zondag 4 november 2007 22:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Ik zit nog even op PRdV en zit me enorm kwaad te maken.![]()
OT: Is het zo erg?quote:
serieus?quote:Op zondag 4 november 2007 22:11 schreef Varen het volgende:
[..]
Hij heeft last van ontwennings verschijnselen, moet afkicken van het eten
Ventje werd vrolijk doordat hij misbruikt werdquote:
Vertelde Jaap zo straks aan de eet tafel, hij volgt een speciaal dieet, heel duur, dus hij wil wel zijn best doen. Maar ik weet niet of hij daardoor nu zo zweet hoor.quote:
Voor of na Brain's exit vanavond.quote:Op zondag 4 november 2007 22:15 schreef misslady83 het volgende:
Attentie!: Weet iemand trouwens al wanneer de gastspeler erin komt?????????
quote:Op zondag 4 november 2007 22:16 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Voor of na Brain's exit vanavond.
blijf hoop houden!
quote:Op zondag 4 november 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Ventje werd vrolijk doordat hij misbruikt werd![]()
![]()
![]()
dat hopen we maar dat zal wel nietquote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
[..]
even serieus gaat hij er vanaaf uit? heb er niks over gehoord?![]()
Dat was idd snelquote:Op zondag 4 november 2007 22:09 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Geen idee hij zonderd zich vaak af bij dit soort dingen
380V mag ook.quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
Het wordt tijd dat Nix de microfoon pakt....
als er 220 op staat dan he?
![]()
Ik hoop het maar t zal wel niet...quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef misslady83 het volgende:
[..]
even serieus gaat hij er vanaaf uit? heb er niks over gehoord?![]()
Ruud en ik hebben besloten dat het 380 gaat worden.....is wat effectiever.quote:Op zondag 4 november 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
Het wordt tijd dat Nix de microfoon pakt....
als er 220 op staat dan he?
![]()
zullen schokkende beelden opleverenquote:Op zondag 4 november 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruud en ik hebben besloten dat het 380 gaat worden.....is wat effectiever.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ruud en ik hebben besloten dat het 380 gaat worden.....is wat effectiever.![]()
Ze heeft keelpijn, wrs een smeerbeurtje nodig.....framboooooooos.quote:Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij staat Naad voor spek en bonen achter die mic.
Iedereen gaat er gillend vandoor...quote:Op zondag 4 november 2007 22:23 schreef STAP01 het volgende:
je zou deze band maar op je bruiloft geboekt hebben!
Het is je vergeven. :quote:
yep ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Meatloaf, geweldig nummer, deze wil ik wel meezingen![]()
Gillend naar huis en Brian eerst graag....quote:Op zondag 4 november 2007 22:24 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Iedereen gaat er gillend vandoor...![]()
Doe dan, ik zit te swingen op mijn stoelquote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef Deisyy het volgende:
Meatloaf, geweldig nummer, deze wil ik wel meezingen![]()
Die bestaan niet..quote:Op zondag 4 november 2007 22:29 schreef STAP01 het volgende:
Dit is een nummer voor Brain!!!!
Oh wat hoop ik dat het in die week dat ik bij je aan boord ben is !!quote:Op zondag 4 november 2007 22:14 schreef Varen het volgende:
Wij hebben ook een jachtje, misschien komen we hem wel eens tegen![]()
echt wel.... het huuuiiiijssss van Wim Sonneveld....quote:
Is dat nodig ?quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor het contrast.....![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ben je ook een Amsterdamse etterbakquote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die parodie van Bwenniebren (ofzoiets) is geweldig!quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel.... het huuuiiiijssss van Wim Sonneveld....
zoals Brian hem zingt, is tie nog nooit gezongen
De tekst ging best wel goed, maar de rest..............quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
echt wel.... het huuuiiiijssss van Wim Sonneveld....
zoals Brian hem zingt, is tie nog nooit gezongen
quote:Op zondag 4 november 2007 22:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die ga ik even opzoeken, geweldige versie.quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
die parodie van Bwenniebren (ofzoiets) is geweldig!
Teletak is de oplossing.quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
D gaat zingen......MUTE.
Compleet met fake Amsterdams accent?quote:Op zondag 4 november 2007 22:34 schreef beequeen het volgende:
D gaat zingen......MUTE.
Dat lukt hem 100% nietquote:Op zondag 4 november 2007 22:38 schreef Varen het volgende:
Dennis wil zijn ding doen, maar kan het niet doen, zegt hij tegen Nadia
toen kreeg ze een ongeluk, heeft 2 maanden in een winkel gewerkt, vreselijk en zich toen opgegeven voor DGKquote:
Bagage-afdeling lijkt me een betere omschrijving...zeker kwa bouw...quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Bagage-afdeling lijkt me een betere omschrijving...zeker kwa bouw...![]()
Koptelefoon helptquote:Op zondag 4 november 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Versta dr geen zak van als ze allemaal door elkaar heen wauwelen![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:43 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Bagage-afdeling lijkt me een betere omschrijving...zeker kwa bouw...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Een van de bandleden noemt Zdngmw een bosneger waar hij niet naar kon kijken.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 22:45 schreef beequeen het volgende:
Een van de bandleden noemt Zdngmw een bosneger waar hij niet naar kon kijken.![]()
Geweldig!quote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Gevonden. Bwenniebren met het lied: Het Dorp.
http://www.youtube.com/watch?v=6y9kzjxkGac
So do we......quote:
nope! maar t komt er zo aan denk ik!quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
Hè hè...eindelijkquote:
quote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef grazygirl het volgende:
oh my god, door al deze gezelligheid moeten wij streamers de afgelopen dagen vergeten??
![]()
Off Topix Goedenavond allemaal![]()
Hij blijft prachtig, jammer dat haar inspiratie is verdwenen de laatste maanden want ze meerdere mooie persiflagesquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
We hebben onze ava's nog gelukkigquote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef grazygirl het volgende:
oh my god, door al deze gezelligheid moeten wij streamers de afgelopen dagen vergeten??
![]()
effe wa8ten nogquote:Op zondag 4 november 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Is Brian al EXIT!!!
AUB niet.....quote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Prospera het volgende:
Nou Dennis, kom op joh, ga zingen![]()
[ afbeelding ]
OT: super, maar de hele Gelredome ging pas echt plat toen Marco opkwam.quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Off-t: Hoe was Paultje? ik ga woensdag, ben zo benieuwd.
Hij wordt steeds gekker, kan nooit lang meer duren.....de mannen in de witte jassen staan klaar om hem af te voeren.quote:Op zondag 4 november 2007 22:56 schreef akveor het volgende:
Ik irriteer me mateloos dat die rat nog steeds in het huis zit..... moelijk genieten zo.
quote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
OT: super, maar de hele Gelredome ging pas echt plat toen Marco opkwam.
Heb in een deuk gelegen om een dronken John de Wolf die NOG Slechtere plaatsen had dan mij.![]()
Brian wel mag ik hopen.......quote:Op zondag 4 november 2007 22:59 schreef Nostalgist het volgende:
Je hoeft niet naar huis vannacht.....
Aangevraagd door DGK_Redactie ?quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef KimiK het volgende:
Vrij zijn.... ze wil alleen maar vrij zijn......
![]()
Vertelquote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
OT: super, maar de hele Gelredome ging pas echt plat toen Marco opkwam.
Heb in een deuk gelegen om een dronken John de Wolf die NOG Slechtere plaatsen had dan mij.![]()
Ach Huub en Brian gaan ook gewoon vrolijk met elkaar weg.Maak me er dan echt niet druk meer om.quote:Op zondag 4 november 2007 22:55 schreef grazygirl het volgende:
![]()
Lest de dorst. punt.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Prospera het volgende:
Nix mag nu bloed zweet en tranen doen.
Band: je hebt al een wodkaatje op
Nix: het is gewoon water
Huub: spraakwater.
Tis een publiciteitsgeil mannetje, ging midden op de trap staan om een schijnwerper in zijn smoel te hebben heel uitgebreid staan dansen en staan geilen met de vrouw die hij bij zich had. Toen het concert afgelopen was, moesten ze hem haast naar beneden dragen en een grote smoel dat ie had, Bierrrrrrrrrr meer Bierrrrrrr allemaal opzij.quote:
Heb je nu je zin.....quote:Op zondag 4 november 2007 22:57 schreef Prospera het volgende:
Nou Dennis, kom op joh, ga zingen![]()
[ afbeelding ]
Net te laat,quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:
Jullie mogen MUTEN.....hiet komt Dennix met Bloed, Zweet en Tranen......![]()
Laat het snel zijn.... voor ik afgevoerd moet worden...quote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gekker, kan nooit lang meer duren.....de mannen in de witte jassen staan klaar om hem af te voeren.![]()
In het homocircuit wel.....quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
MOeten die lange uithalen????
Hij mag blij zijn dat hij mag optreden in dat akoestiekloze krot, meer verdient hij niet.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Py het volgende:
Toch moet dit een beetje lullig voelen voor Dennis. Die 2 idioten hebben een plaatje gemaakt en hij die serieus aan 1 stuk door auditie staat te doen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een publiciteitsgeil mannetje, ging midden op de trap staan om een schijnwerper in zijn smoel te hebben heel uitgebreid staan dansen en staan geilen met de vrouw die hij bij zich had. Toen het concert afgelopen was, moesten ze hem haast naar beneden dragen en een grote smoel dat ie had, Bierrrrrrrrrr meer Bierrrrrrr allemaal opzij.
D zingt MUTE
Luister jij dan??quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
MOeten die lange uithalen????
quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze ook een geit in de kooiIk hoor ineens een hoop behbehbeh met een raar vibrato
![]()
Morgen !!! 100 %quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
Na zo'n avond als vanavond gaat Dennis naar achter:
Dennis: 'En? En? was ik goed?'
Achter: 'Ja hoor Dennis, je was geweldig'
D: 'Heeft er al een maatschappij gebeld?'
A: 'Nee Dennis, er heeft vandaag weer niemand gebeld. Maar het kan ieder moment gebeuren'
Morgen, 100% !!!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
A: 'Nee Dennis, er heeft vandaag weer niemand gebeld. Maar het kan ieder moment gebeuren'
quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze ook een geit in de kooiIk hoor ineens een hoop behbehbeh met een raar vibrato
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
hilarischquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Das wel wat ik niet van hem verwacht had, wel wat publiciteitsgeil, maar zo ergquote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een publiciteitsgeil mannetje, ging midden op de trap staan om een schijnwerper in zijn smoel te hebben heel uitgebreid staan dansen en staan geilen met de vrouw die hij bij zich had. Toen het concert afgelopen was, moesten ze hem haast naar beneden dragen en een grote smoel dat ie had, Bierrrrrrrrrr meer Bierrrrrrr allemaal opzij.
D zingt MUTE
Zo te zien, is die niet van plan om ergens heen te gaanquote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gekker, kan nooit lang meer duren.....de mannen in de witte jassen staan klaar om hem af te voeren.![]()
Zelfs Talpa Music ziet niks in die gast.quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
chagrijnige kutkop van Amandaquote:Op zondag 4 november 2007 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo te zien, is die niet van plan om ergens heen te gaan
[ afbeelding ]
Jah hij wilde graag zingen, gun die jongen zijn toneelmomentjequote:
Das de NIX-factor!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Die uithalen en dat smoelwerk erbij![]()
Ook hij maakt zichzelf belachelijk en weet het niet.![]()
Ze staat niet in het middelpunt van de belangstellingquote:
Gewoon negeren schatquote:Op zondag 4 november 2007 23:12 schreef noekje het volgende:
Gadverdamme, Dennis gaat nu gewoon met een nepaccent meezingen!
![]()
![]()
![]()
![]()
En grijpt daarom nu nog maar even de microfoon, kuttekop.quote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze staat niet in het middelpunt van de belangstelling![]()
Anders heeft ze gewoon een valse kutkop![]()
Hou je het nog steeds vol?? RESPECT!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Stom dat de audio altijd zo kut is...
*uitgejankt*
Nee nee, ook ik heb mijn grenzen!quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sletten in de dop, of hoe heette dat programma ook alweer![]()
[ afbeelding ]
Golddiggers in de dopquote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sletten in de dop, of hoe heette dat programma ook alweer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 november 2007 23:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee nee, ook ik heb mijn grenzen!![]()
![]()
Oh, nu mag hij meezingen wat mij betreft.
Ik weet niet welke uithalen erger zijn; die van Dennis of die van Nadia.quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer....constant die stemmen van D en N er tussendoor.![]()
Die zit op de bank glunderend naar Lieke te kijkenquote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Huub gebleven?
Zo voorspelbaar. Lieke staat daar gewoon veel plezier te hebben door mee te zingen en Amanda staat stijf van de stress als ze daar staat.quote:Op zondag 4 november 2007 23:19 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke zingt en Amanda kijkt zo
Ik was hem ff kwijt.quote:Op zondag 4 november 2007 23:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Die zit op de bank glunderend naar Lieke te kijken
Of gewoon naar huis?quote:Op zondag 4 november 2007 23:22 schreef Darklight het volgende:
kan die brain niet eens een keer naar de kapper?
idemquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Tell me how you feel..............driedubbel kut en kloten omdat Brian nog in dat hok zit, that's how I feel.![]()
En opgelucht keerde zij heenquote:Op zondag 4 november 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was hem ff kwijt.
Ik ga mijn mandje op zoeken. Veel plezier nog![]()
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer....constant die stemmen van D en N er tussendoor.![]()
Hou op, hou opquote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Lieke zingt de laatste noten van 'nee je hoeft niet naar huis'
amanda: 'Nou Lieke, maar het mag wel'
Let u vooral op de komma voor 'maar', gevolgd door de spatie![]()
HIer nog een!! Niet eens een brief, met sanctie, onbegrijpelijkquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Tell me how you feel..............driedubbel kut en kloten omdat Brian nog in dat hok zit, that's how I feel.![]()
Jawel Lieke liep net naar Jaap toe om hem te halen, maar hij wilde niet.quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Drie stelletjes in omarming, en niemand denkt eraan Jaap er ook even bij te trekken.
Wilde net typen op stream 1 niet...... hoor ik D ineensquote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?
jaquote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef loisie het volgende:
[..]
Hou je het nog steeds vol?? RESPECT!!!!!!!!!
Preciesquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Zo tis mooi geweest , laatste nummer, oprotten , brief erin , Brian eruit en gastspeler erin!
Als ik zou weten hoe het moet zou ik het doen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?
Die zag ik ook op de bank zittenquote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Drie stelletjes in omarming, en niemand denkt eraan Jaap er ook even bij te trekken.
Now you'r talkingquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Zo tis mooi geweest , laatste nummer, oprotten , brief erin , Brian eruit en gastspeler erin!
Die Joegoslaaf van Amanda!quote:Op zondag 4 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Misschien moet moeten we ook maar harder worden en een hitman DGK insturen.![]()
Ik krijg steeds meer bewondering voor Jaap, hij rooit het tot nu toe wel in zijn eentje...quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
korte nachtjes Ruudquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat. Om half vijf begint dat kutapparaat weer herrie te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel zal er ook niet meer gebeuren, hooguit:quote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, is zo. Wat niet betekent dat hij het niet anders zou willen... maar ik weet niet of 'de einzelgänger' een houding is.quote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bewondering voor Jaap, hij rooit het tot nu toe wel in zijn eentje...![]()
Trusten Ruudemansquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten Ruud en denk nog even aan Nix zijn zangkunsten, dan slaap je beterquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Denk dat ze dat van tevoren wel wisten! Mannen uit Utreg met smaak!quote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
De mannen van de band hemelen Lieke op, dit valt niet goed bij Amanda.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Trusten Ruud en denk nog even aan Nix zijn zangkunsten, dan slaap je beter![]()
Dag Ruudjequote:Op zondag 4 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da zal echt het laatste zijn waar ik en denk.
![]()
Love you Fok.![]()
Do jutra.![]()
Lekker recht voor zijn raap. Leuke eigenschap van Huub...........en samen met Jaap een lachwekkend stel...quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef Py het volgende:
Huub: 'Jullie moeten nog wel een keer terug komen. De vorige keer was goed. Vandaag was ruk. Dus de volgende keer weer goed'
Gasten reageren ietwat geprikkeld
Slaap lekker uniekhoorntjequote:Op zondag 4 november 2007 23:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten Ruud de enige die ik ken die ook om die tijd op moet....
Ben morgen vrij... slaap lekker Ruud!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |