idemquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Tell me how you feel..............driedubbel kut en kloten omdat Brian nog in dat hok zit, that's how I feel.![]()
En opgelucht keerde zij heenquote:Op zondag 4 november 2007 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was hem ff kwijt.
Ik ga mijn mandje op zoeken. Veel plezier nog![]()
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?quote:Op zondag 4 november 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
Goffer de goffer....constant die stemmen van D en N er tussendoor.![]()
Hou op, hou opquote:Op zondag 4 november 2007 23:21 schreef Py het volgende:
Lieke zingt de laatste noten van 'nee je hoeft niet naar huis'
amanda: 'Nou Lieke, maar het mag wel'
Let u vooral op de komma voor 'maar', gevolgd door de spatie![]()
HIer nog een!! Niet eens een brief, met sanctie, onbegrijpelijkquote:Op zondag 4 november 2007 23:23 schreef beequeen het volgende:
Tell me how you feel..............driedubbel kut en kloten omdat Brian nog in dat hok zit, that's how I feel.![]()
Jawel Lieke liep net naar Jaap toe om hem te halen, maar hij wilde niet.quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Drie stelletjes in omarming, en niemand denkt eraan Jaap er ook even bij te trekken.
Wilde net typen op stream 1 niet...... hoor ik D ineensquote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?
jaquote:Op zondag 4 november 2007 23:15 schreef loisie het volgende:
[..]
Hou je het nog steeds vol?? RESPECT!!!!!!!!!
Preciesquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Zo tis mooi geweest , laatste nummer, oprotten , brief erin , Brian eruit en gastspeler erin!
Als ik zou weten hoe het moet zou ik het doen.quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Je ben toch niet stiekum een bootleg aan het produceren?
Die zag ik ook op de bank zittenquote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
Drie stelletjes in omarming, en niemand denkt eraan Jaap er ook even bij te trekken.
Now you'r talkingquote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
Zo tis mooi geweest , laatste nummer, oprotten , brief erin , Brian eruit en gastspeler erin!
Die Joegoslaaf van Amanda!quote:Op zondag 4 november 2007 23:26 schreef akveor het volgende:
Misschien moet moeten we ook maar harder worden en een hitman DGK insturen.![]()
Ik krijg steeds meer bewondering voor Jaap, hij rooit het tot nu toe wel in zijn eentje...quote:Op zondag 4 november 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
korte nachtjes Ruudquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mot ff plat. Om half vijf begint dat kutapparaat weer herrie te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoveel zal er ook niet meer gebeuren, hooguit:quote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, is zo. Wat niet betekent dat hij het niet anders zou willen... maar ik weet niet of 'de einzelgänger' een houding is.quote:Op zondag 4 november 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer bewondering voor Jaap, hij rooit het tot nu toe wel in zijn eentje...![]()
Trusten Ruudemansquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Trusten Ruud en denk nog even aan Nix zijn zangkunsten, dan slaap je beterquote:Op zondag 4 november 2007 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
![]()
Denk dat ze dat van tevoren wel wisten! Mannen uit Utreg met smaak!quote:Op zondag 4 november 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
De mannen van de band hemelen Lieke op, dit valt niet goed bij Amanda.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Trusten Ruud en denk nog even aan Nix zijn zangkunsten, dan slaap je beter![]()
Dag Ruudjequote:Op zondag 4 november 2007 23:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Da zal echt het laatste zijn waar ik en denk.
![]()
Love you Fok.![]()
Do jutra.![]()
Lekker recht voor zijn raap. Leuke eigenschap van Huub...........en samen met Jaap een lachwekkend stel...quote:Op zondag 4 november 2007 23:33 schreef Py het volgende:
Huub: 'Jullie moeten nog wel een keer terug komen. De vorige keer was goed. Vandaag was ruk. Dus de volgende keer weer goed'
Gasten reageren ietwat geprikkeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |