In het homocircuit wel.....quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
MOeten die lange uithalen????
Hij mag blij zijn dat hij mag optreden in dat akoestiekloze krot, meer verdient hij niet.quote:Op zondag 4 november 2007 23:03 schreef Py het volgende:
Toch moet dit een beetje lullig voelen voor Dennis. Die 2 idioten hebben een plaatje gemaakt en hij die serieus aan 1 stuk door auditie staat te doen![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een publiciteitsgeil mannetje, ging midden op de trap staan om een schijnwerper in zijn smoel te hebben heel uitgebreid staan dansen en staan geilen met de vrouw die hij bij zich had. Toen het concert afgelopen was, moesten ze hem haast naar beneden dragen en een grote smoel dat ie had, Bierrrrrrrrrr meer Bierrrrrrr allemaal opzij.
D zingt MUTE
Luister jij dan??quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
MOeten die lange uithalen????
quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze ook een geit in de kooiIk hoor ineens een hoop behbehbeh met een raar vibrato
![]()
Morgen !!! 100 %quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
Na zo'n avond als vanavond gaat Dennis naar achter:
Dennis: 'En? En? was ik goed?'
Achter: 'Ja hoor Dennis, je was geweldig'
D: 'Heeft er al een maatschappij gebeld?'
A: 'Nee Dennis, er heeft vandaag weer niemand gebeld. Maar het kan ieder moment gebeuren'
Morgen, 100% !!!!quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
A: 'Nee Dennis, er heeft vandaag weer niemand gebeld. Maar het kan ieder moment gebeuren'
quote:Op zondag 4 november 2007 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hebben ze ook een geit in de kooiIk hoor ineens een hoop behbehbeh met een raar vibrato
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 23:06 schreef Py het volgende:
hilarischquote:Op zondag 4 november 2007 22:48 schreef beequeen het volgende:
Gevonden. Bwenniebren met het lied: Het Dorp.
http://www.youtube.com/watch?v=6y9kzjxkGac
Das wel wat ik niet van hem verwacht had, wel wat publiciteitsgeil, maar zo ergquote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis een publiciteitsgeil mannetje, ging midden op de trap staan om een schijnwerper in zijn smoel te hebben heel uitgebreid staan dansen en staan geilen met de vrouw die hij bij zich had. Toen het concert afgelopen was, moesten ze hem haast naar beneden dragen en een grote smoel dat ie had, Bierrrrrrrrrr meer Bierrrrrrr allemaal opzij.
D zingt MUTE
Zo te zien, is die niet van plan om ergens heen te gaanquote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij wordt steeds gekker, kan nooit lang meer duren.....de mannen in de witte jassen staan klaar om hem af te voeren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |